ага... а якшо на шоссейник кинути хорошу вилку з ходом 12-15см і гарну зубату гуму, то він зможе бистро їздити по горам... і носити його легше ніж якийто фрірайд в 2 раза... особливої уваги хочу надати тому, що при меншій вазі ним можна буде влізти на крутішу горку.... а який зато потім накат на 28 дисках...
хоча тоді ше би здалось поставити якіто міцніші колеса, перекидки, манетки, вкоротити і укріпити раму, вварити аморт ззаді... шатуни на поменші зірочки... руль спрямити бо з кривим з гори погано... сідло нормальне, цеппку троха грубшу... тормоза дискові гідравлічні...
це ж буде мрія любого шоссера!
ну і для чого тут пихтіти сарказмом?))
ти багато бачив шосейників куда зла гума влізе, туди як правило навіть сх гума не влізе
чи ти думаєш, що 28 колеса не придатні для кантрійних нагрузок?
можна для початку заглянути хоча б сюди:http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=1713
Можу багато лінків накидати, коли люди не могли втулити в гібрид найнерську гуму, а влазив туди хіба якийсь панарейсер файр кросс 45 мм, який коштує як гоночна гума. в той час як є купа недорогої кенди чи мішлена, який можна ставити і їхати в карпати чи спокійно ганяти мокрим лісом.
Це стосовно того для чого на гібрид широка гума, ясно, як гібрид астфальт онлі там того не треба,але то не треба спочатку, до першого виїзду в ліс.