ТехМайданчик > Ровери

Універсалізація чи все ж окремі велосипеди для кожного типу поїздок

<< < (2/3) > >>

Erazel I-st:
Незнаю незнаю. Я на CST City сліку 38 мм нормально їздив по лісу. Правда іменно їздив а не ганяв. Може на шивдкостях більших за 20 км/год вже б носило. Хоча була ідея про ширшу гуму, але не для зчеплення а для мяшгої їзди, бо ця занадто сильно передає рельєф траси на руль.

teodor4ik:

--- Цитата: JeD від 25.06.2009, 18:01:09 ---ну і для чого тут пихтіти сарказмом?))
чи ти думаєш, що 28 колеса не придатні для кантрійних нагрузок?
можна для початку заглянути хоча б сюди:http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=1713
....
 є купа недорогої кенди чи мішлена, який можна ставити і їхати в карпати чи спокійно ганяти мокрим лісом.
Це стосовно того для чого на гібрид широка гума, ясно, як гібрид астфальт онлі там того не треба,але то не треба спочатку, до першого виїзду в ліс.


--- End quote ---

в мене є свідки на чому я льотаю в лісі... саме 28 причом гума ашвальтова до безобразія, навіть на пилюці "пливе"... але так даже цікавіше... дріфти рулять...
і взагалі... ровера має бути як мінімум 2... для асфальта і для лісу... зара якраз думаю шобито лісове взяти...

З.І. іронія була в тому шо для кожного випадку є свій ровер... і гібрид то не найкраща штука для лісу... максимум поганий ашвальт і суха грунтовка..

JeD:

--- Цитата: teodor4ik від 26.06.2009, 12:40:00 ---в мене є свідки на чому я льотаю в лісі... саме 28 причом гума ашвальтова до безобразія, навіть на пилюці "пливе"... але так даже цікавіше... дріфти рулять...
і взагалі... ровера має бути як мінімум 2... для асфальта і для лісу... зара якраз думаю шобито лісове взяти...

З.І. іронія була в тому шо для кожного випадку є свій ровер... і гібрид то не найкраща штука для лісу... максимум поганий ашвальт і суха грунтовка..

--- End quote ---
ех, не дивися ти лінк, який я кидав))), а там саме гібрид і саме універсал, правда потім вдасник замінив його на 29ер
до речі рама гібрида початкового класу нічим не слабша за раму аналогічного "мєлкоколісного")), єдине, що у гібридів посадка більш вертикальна.

erazel
таки так, широка покришка на 622 ободі, робить бруківку майже астфальтом. 

teodor4ik:

--- Цитата: JeD від 26.06.2009, 15:38:26 ---до речі рама гібрида початкового класу нічим не слабша за раму аналогічного "мєлкоколісного")), єдине, що у гібридів посадка більш вертикальна.

--- End quote ---

емм... а шо з кареткою зробити шоб на горбах шатунами не ходити пополу? даже в КК вона повише висить (да і шатуни покороче)

висновок менші зірки, коротші шатуни... і про швидкість на асфальті забули...

ПеСе я не затятий... просто не розумію чого тоді сразу КК не взяти?? і гума широка і все таке як тра... а якшо припре то і по асфальту їде...

JeD:
щось я не розумію, як установка більш широкої гуми на гібрид може призвести до зічіпання шатунами поверхні?
Даби не плодити далі флуд пишу ще раз, на мою думку заради універсальності треба вибирати ту з двох моделей де влізе ширша гума.  Практика показує, що власники гібридів таким також заморочуються, але не в кожен гібрид стають покришки ширші за 42 мм, плюс є достатній вибір нормальної 1,9-2,0 гуми під 622. 
Відповідно маємо апарат і для астфальту і твердих грунтів, а при потребі і для карпат чи кантрійних трас.  Достатньо лише гуму замінити...

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version