Тема: Попалось мені сьогодні під замовлення ось таке от чудо...))) Що скажете???  (Прочитано 20365 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 30.06.2009, 21:47:42 »
Шукаю шоссейку або гібрид... Остаточно зупинитися не можу... Дуже хотів би Шоссе але взагалі знайти не можу... Може Шприха чимось допоможе... А попросив я щоб мені привезли під замовлення щось (на увазі маю гібрида)... Сказали що привезуть 2 шт... Сьогодні привезли і ходив дивитися... Один за 450 у.о... Але мова не про нього... Другий за 750 у.о... І мене це чудо просто вразило... А що ви скажете??? Отож:
Wheeler Cross 6.5 (2009)
Характеристики:
К-сть швидкостей: 27
Тип тормозів: Дискові гідравліка
Розмір коліс:28"
Розмір рами:52 см
Рама:Wheeler D.B. Tubing, алюмінієвий сплав 6061 Т4/Т6
Вилка:SR Suntour NCX-FT-D, хід 63 мм, функція блокування
Рулева колонка:Wheeler TH-805ST-1
Винос:Wheeler Comp, AL-820, регулюючий
Руль:Wheeler Comp, MTB-AL-153 TP, ширина 600 мм, высота підйому 30 мм
Гріпси:Velo VLG-709AD3
Передній тормоз:Shimano BR-M486, ротор 160 мм
Задній тормоз:Shimano BR-M486, ротор 160 мм
Тормозні ручки:Shimano BL-M486
Цепь:Shimano CN-HG53
Система:Shimano Deore, FC-M533, 48T / 36T / 26T
Каретка:Shimano
Педали:Wellgo C015, стальна вісь, корпус з алюмінієвого сплаву
Обода:Alexrims DP17, двойні, 32 спиці
Передняя втулка:Shimano HB-M495, 32 спиці
Задняя втулка:Shimano FH-M495, 32 спиці
Спиці:Stainless Steel 14G
Покришка:CST C1436, 700С x 38 мм
Сідло:Wheeler Cross, VL-1017 D2
Штирь під сідло:Wheeler Comp, SP-13, амортизаційний, діаметр 27.2 мм, довжина 350 мм
Кассета:Shimano CS-HG50-9, 11-34T
Передній переключатель:Shimano Deore, FD-M531
Задній переключатель:Shimano Deore XT, RD-M771 SGS
Манетки:Shimano Deore, SL-M530
Тип манеток:Триггер

Що скажете???
Задоволення 750 у.о.???
« Останнє редагування: 30.06.2009, 21:56:46 від Anri1214 »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 30.06.2009, 22:07:25 »
6000 грн... нехіло.... я б сказав зосім нехіло...

а я во шо найшов... поплакати


Frame:             Univega Race, double butted, alloy
Fork:              Univega Race, High Modular Carbon
Drivetrain:   Shimano Tiagra
Shifters:   Shimano Tiagra
Bottom Bracket:   included BB
Crankset:   Shimano Tiagra Triple
Gearing ratio:   front: 50/30, rear: 11-25
Handlebar:   Concept SL Road, alloy
Stem:              Concept SL, alloy, A-Head
Saddle:              Concept SL
Seatpost:   Concept SL, patent, alloy
Brakes:              Shimano Tiagra
Wheelset:   front/rear: Shimano RS10, 622-15, Quick Release

всього 7500 грн...
Tires:              Schwalbe Lugano, 23-622


Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 30.06.2009, 22:17:07 »


всього 7500 грн...

А хто і де таке чудо продає???

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 30.06.2009, 22:30:59 »
А хто і де таке чудо продає???

ебей... то вже з доставкою сюда і калимом торговця... якшо дийсно цікаво, дам телефон...

CoRacK

  • Гість
« Reply #4 : 30.06.2009, 22:35:40 »
Хороший велосипед, але гальма могли б і кращі поставити, у Shimano BR-M486 гумові колодки, вони будуть швидше стиратися, особливо, в брудних умовах :(. А в цілому велосипед пристойний, мій знайомий їздить на такій рамі Wheeler Cross 6.5, як і на цьому велосипеді за 750 у.о., то рама на мій погляд досить пристойно "котить" :).

P.S. Я б на твому місці брав би гібрид і не морочив би собі голову(до речі я маю гібрида :)) тими шосерами, з власного досвіду можу сказати, що найбільше травм я отримав саме на шосері, бо якість наших доріг і культура наших людей, як водіїв так і пошоходів дуже низька :(. І гальма на шосері в критичних ситуаціях не врятують :'(, а на гібрид можеш і шириною 28 мм шини поставити, буде котити практично як шосер :), хоча я менше 32 мм на свій гібрид не ставлю, бо сильно трясе і гальмування дещо погіршується.

Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 30.06.2009, 22:42:40 »
P.S. Я б на твому місці брав би гібрид і не морочив би собі голову(до речі я маю гібрида :)) тими шосерами, з власного досвіду можу сказати, що найбільше травм я отримав саме на шосері, бо якість наших доріг і культура наших людей, як водіїв так і пошоходів дуже низька :(. І гальма на шосері в критичних ситуаціях не врятують :'(, а на гібрид можеш і шириною 28 мм шини поставити, буде котити практично як шосер :), хоча я менше 32 мм на свій гібрид не ставлю, бо сильно трясе і гальмування дещо погіршується.
За пораду дуже дякую... Просто мені справді потрібно міняти велосипед для їзди по шоссе... Мій МТБ мене зовсім не тішить в цьому плані а 99% відкатав все таки на шоссе... Розігнатись на ньому можна і розганяюсь пристойно, а от швидкість тримати важко... Да й важкий він як чорт...(((
А щодо цього гібрида то все впирається в гроші...((( Подумую над варіантами в ровербайку... Зокрема над LeaderFox одним... Можливо хто був бачив... Да й ціна мене більше просто влаштує 3900 можливо й трошки ще дешевше вийде...

Offline wolf

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 105
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 30.06.2009, 23:00:11 »
1. продаю в барахолці гібрида
http://forum.shpryha.te.ua/index.php?topic=1413.0
2. маю старий японський шосейник без колес

то вже точно тобі НАБАГАТО дешевше вийде, ніж будь-де купувати, бо продаю за ту ціну шо купив рік назад в гривнях
просто вже нема де все це складати, та ще переїзд намічається
полоса неудач заканчивается там, где начинается территория кладбища

Offline thsurpita

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 58
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 30.06.2009, 23:15:00 »
 :laugh: маю Wheeler cross  1600 вроді 07р, навесні за 250 у.о. взяв в ідеальному стані.. новий!!!.. і нах мені та гідравліка і така ціна в 750 у.о.  :o
P.S.... за дороги повністю згідний - лайно вони у нас :)

CoRacK

  • Гість
« Reply #8 : 30.06.2009, 23:25:57 »
Головне дивись на раму, щоб підходила по розміру, від того "котимість" доволі сильно залежить ну і колеса звичайно, бажано не важкі :). До речі якщо рама дещо більша по розміру, то вона трохи краще котить, як я помітив, хоч і не така вертка, як менша. Наприклад у мене рама 52 см, хоча мені по таблиці треба 48 :). Але то річ індивідуальна, добре було б спочатку проїхатися на велосипеді, щоб визначити чи рама підходить. Вилку бажано з локаутом, але дешеві вилки і так тугі, тому це не дуже критично :). А обладнання не так вже й критична річ, якщо планується їзда по шоссе, рівня алівіо має вистачити. LeaderFox - хороша фірма, вона якраз спеціалізується на випуску велосипедів середнього цінового діапазону, так би мовити зайняла собі такі нішу на ринку, і велосипеди непоганої якості.

Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 30.06.2009, 23:28:38 »
Головне дивись на раму, щоб підходила по розміру, від того "котимість" доволі сильно залежить ну і колеса звичайно, бажано не важкі :). До речі якщо рама дещо більша по розміру, то вона трохи краще котить, як я помітив, хоч і не така вертка, як менша. Наприклад у мене рама 52 см, хоча мені по таблиці треба 48 :). Але то річ індивідуальна, добре було б спочатку проїхатися на велосипеді, щоб визначити чи рама підходить. Вилку бажано з локаутом, але дешеві вилки і так тугі, тому це не дуже критично :). А обладнання не так вже й критична річ, якщо планується їзда по шоссе, рівня алівіо має вистачити. LeaderFox - хороша фірма, вона якраз спеціалізується на випуску велосипедів середнього цінового діапазону, так би мовити зайняла собі такі нішу на ринку, і велосипеди непоганої якості.
Дякую... Напевне що зупинятимусь на ньому...

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 01.07.2009, 01:20:46 »
Вилку бажано з локаутом, але дешеві вилки і так тугі, тому це не дуже критично

а ше краще взагалі без аморта...

ПеС.. анрі... може би десь здибились сів би на мого грата може тобі з цього класу шось би пішло...
сітібайк годич гібрида але троха асфальтовіший, троха важчий(зато твердіший), то я не до того шоб свій продати, а шоб подумати чого саме хочецця... гума в мене зара точно як в україни була, але стануть і сліки, і шось болотне... вчора по говну льотав шо прапелер, і радісно потім виліз на асфальт... еразель з малим підтвердють, хоть він і не до говен, але по лісу котиться і на асфальті не останній... а головне дешево і сердито... шас ше обвес на алівіо/деор зміню тоді не стидно бде на люди показатись... бо в стоці за 250 ацери з сісами поставили...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #11 : 01.07.2009, 09:26:39 »
Анрі, той гібрид майже брат мого по обвісці, майже одинакові типи запчастин. Дякую, тепер хоч буду знати скільки мій коштує  :D . Велосипед досить класний, але блін дорогущий. Чи є сенс таке брати? Точніше сенс є завжди, але чи є фінансова можливість?

Дописано : [time]Срд 01 Лип 2009 09:28:53[/time]
Да й важкий він як чорт...(((
Не парся, мій гібрид(як пересічний представник цього класу) не сильно легший, а може й такий самий як твій Трек. Так що не факт що новий гібрид буде сильно легшим за трека.

Дописано : [time]Срд 01 Лип 2009 09:32:38[/time]
Ага, тед, давай устроїмо Анрі виставку байків сіті/гібрид класу. І нехай він покатається на різних і рішить що він від гібрида свого нового хоче побачити  :D, щоб потім знову не міняв.
« Останнє редагування: 01.07.2009, 09:34:55 від erazel »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 01.07.2009, 09:44:46 »
Ага, тед, давай устроїмо Анрі виставку байків сіті/гібрид класу. І нехай він покатається на різних і рішить що він від гібрида свого нового хоче побачити  :D, щоб потім знову не міняв.

так і я про шо... мені не в падло дати ровера на день-два... зато людина точно знати буде чого хоче... тобто я коли брав ровера, то ваапше не знав шо я беру і нашо... і вже раза 3 міняв думку по поводу цього питання... дойшов до того шо хочу 2 ровери... до асфальту і до говен... але якшо окремо до говен ровур не планується, то може є смисл в чомусь, шо на біду туда заїде?

CoRacK

  • Гість
« Reply #13 : 01.07.2009, 09:57:45 »
Не парся, мій гібрид(як пересічний представник цього класу) не сильно легший, а може й такий самий як твій Трек. Так що не факт що новий гібрид буде сильно легшим за трека.
Вага тут не настільки критична, мій гібрид важчий ніж МТБ за рахунок кілограмових шин і багажника, але "котить" все-таки краще за МТБ, хоч і розгін гірший, ніж у Бергамонта *dontknow*. А коли я ставив шини 32 мм шириною на гібрид, то він взагалі "котив" практично не відрізняючись по відчуттю від шосера.

Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 02.07.2009, 09:25:35 »
Мій TREK доїзджає свої отанні дні, а точніше я на ньому... Все таки в суботу або в неділю буду брати гібрида... Вчора виліз на Еразельового гібрида і відчув різницю зразу, плюс зразу ж і зрозумів що це як мінімум те що мені треба... Катався по набережній вчора по мості... Розігнався до 47 км.год... далі просто не хватило передач... (42х11)... При чому швидкість на ньому тримати в 30-35 км.год не складає абсолютно ніяких проблем і не потребує ніяких зусиль в першу чергу в порівнянні з тим же мтб Тим не менше дякую за тест-драйв... Тепер я хоч точно знаю що мені потрібно...)))