Тема: Універсалізація чи все ж окремі велосипеди для кожного типу поїздок  (Прочитано 7598 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« : 25.06.2009, 10:12:09 »
Я би порадив автору теми вибирати той із двох, в який влізе ширша гума, все решта несуттєве...
« Останнє редагування: 01.07.2009, 13:47:53 від erazel »

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 25.06.2009, 15:59:40 »
Цитувати
а нафіг на гібрид широка гума
1)бо на то він і гібрид, щоб могти бути всяким
2)бо потім власники гібридів паряться влізе не влізе)))
3)бо можна буде не обмежувати себе місцями для катання!!!
і т.д.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 25.06.2009, 17:18:32 »
1)бо на то він і гібрид, щоб могти бути всяким
2)бо потім власники гібридів паряться влізе не влізе)))
3)бо можна буде не обмежувати себе місцями для катання!!!
і т.д.

ага... а якшо на шоссейник кинути хорошу вилку з ходом 12-15см і гарну зубату гуму, то він зможе бистро їздити по горам... і носити його легше ніж якийто фрірайд в 2 раза... особливої уваги хочу надати тому, що при меншій вазі ним можна буде влізти на крутішу горку.... а який зато потім накат на 28 дисках...

хоча тоді ше би здалось поставити якіто міцніші колеса, перекидки, манетки, вкоротити і укріпити раму,  вварити аморт ззаді... шатуни на поменші зірочки... руль спрямити бо з кривим з гори погано... сідло нормальне, цеппку троха грубшу... тормоза дискові гідравлічні...

це ж буде мрія любого шоссера!

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 25.06.2009, 17:22:23 »


це ж буде мрія любого шоссера!

і бееміксера як поставити 20" і тріаліста як 24" - так побіг я по гібрид,  *johndoe* чи по шосейник ??
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 25.06.2009, 18:01:09 »
ага... а якшо на шоссейник кинути хорошу вилку з ходом 12-15см і гарну зубату гуму, то він зможе бистро їздити по горам... і носити його легше ніж якийто фрірайд в 2 раза... особливої уваги хочу надати тому, що при меншій вазі ним можна буде влізти на крутішу горку.... а який зато потім накат на 28 дисках...

хоча тоді ше би здалось поставити якіто міцніші колеса, перекидки, манетки, вкоротити і укріпити раму,  вварити аморт ззаді... шатуни на поменші зірочки... руль спрямити бо з кривим з гори погано... сідло нормальне, цеппку троха грубшу... тормоза дискові гідравлічні...

це ж буде мрія любого шоссера!
ну і для чого тут пихтіти сарказмом?))
ти багато бачив шосейників куда зла гума влізе, туди як правило навіть сх гума не влізе
чи ти думаєш, що 28 колеса не придатні для кантрійних нагрузок?
можна для початку заглянути хоча б сюди:http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=1713
Можу багато лінків накидати, коли люди не могли втулити в гібрид найнерську гуму, а влазив туди хіба якийсь панарейсер файр кросс 45 мм, який коштує як гоночна гума.  в той час як є купа недорогої кенди чи мішлена, який можна ставити і їхати в карпати чи спокійно ганяти мокрим лісом.
Це стосовно того для чого на гібрид широка гума, ясно, як гібрид астфальт онлі там того не треба,але то не треба спочатку, до першого виїзду в ліс.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 26.06.2009, 09:05:44 »
Незнаю незнаю. Я на CST City сліку 38 мм нормально їздив по лісу. Правда іменно їздив а не ганяв. Може на шивдкостях більших за 20 км/год вже б носило. Хоча була ідея про ширшу гуму, але не для зчеплення а для мяшгої їзди, бо ця занадто сильно передає рельєф траси на руль.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 26.06.2009, 12:40:00 »
ну і для чого тут пихтіти сарказмом?))
чи ти думаєш, що 28 колеса не придатні для кантрійних нагрузок?
можна для початку заглянути хоча б сюди:http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=1713
....
 є купа недорогої кенди чи мішлена, який можна ставити і їхати в карпати чи спокійно ганяти мокрим лісом.
Це стосовно того для чого на гібрид широка гума, ясно, як гібрид астфальт онлі там того не треба,але то не треба спочатку, до першого виїзду в ліс.


в мене є свідки на чому я льотаю в лісі... саме 28 причом гума ашвальтова до безобразія, навіть на пилюці "пливе"... але так даже цікавіше... дріфти рулять...
і взагалі... ровера має бути як мінімум 2... для асфальта і для лісу... зара якраз думаю шобито лісове взяти...

З.І. іронія була в тому шо для кожного випадку є свій ровер... і гібрид то не найкраща штука для лісу... максимум поганий ашвальт і суха грунтовка..

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 26.06.2009, 15:38:26 »
в мене є свідки на чому я льотаю в лісі... саме 28 причом гума ашвальтова до безобразія, навіть на пилюці "пливе"... але так даже цікавіше... дріфти рулять...
і взагалі... ровера має бути як мінімум 2... для асфальта і для лісу... зара якраз думаю шобито лісове взяти...

З.І. іронія була в тому шо для кожного випадку є свій ровер... і гібрид то не найкраща штука для лісу... максимум поганий ашвальт і суха грунтовка..
ех, не дивися ти лінк, який я кидав))), а там саме гібрид і саме універсал, правда потім вдасник замінив його на 29ер
до речі рама гібрида початкового класу нічим не слабша за раму аналогічного "мєлкоколісного")), єдине, що у гібридів посадка більш вертикальна.

erazel
таки так, широка покришка на 622 ободі, робить бруківку майже астфальтом. 

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 26.06.2009, 18:46:12 »
до речі рама гібрида початкового класу нічим не слабша за раму аналогічного "мєлкоколісного")), єдине, що у гібридів посадка більш вертикальна.

емм... а шо з кареткою зробити шоб на горбах шатунами не ходити пополу? даже в КК вона повише висить (да і шатуни покороче)

висновок менші зірки, коротші шатуни... і про швидкість на асфальті забули...

ПеСе я не затятий... просто не розумію чого тоді сразу КК не взяти?? і гума широка і все таке як тра... а якшо припре то і по асфальту їде...

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 26.06.2009, 19:12:35 »
щось я не розумію, як установка більш широкої гуми на гібрид може призвести до зічіпання шатунами поверхні?
Даби не плодити далі флуд пишу ще раз, на мою думку заради універсальності треба вибирати ту з двох моделей де влізе ширша гума.  Практика показує, що власники гібридів таким також заморочуються, але не в кожен гібрид стають покришки ширші за 42 мм, плюс є достатній вибір нормальної 1,9-2,0 гуми під 622. 
Відповідно маємо апарат і для астфальту і твердих грунтів, а при потребі і для карпат чи кантрійних трас.  Достатньо лише гуму замінити...

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 27.06.2009, 11:50:31 »
Автор посту пішов купляти Келіса давно (ніби :)). А ви всьо з своєю гумою....

автор ушол... а холивар продовжується.... можу поспорити шо люба тема на зразок "шо краще?" поступово переросте в суцільний флуд, особливо після того як автор перестане відписуватись...

Цитувати
щось я не розумію, як установка більш широкої гуми на гібрид може призвести до зічіпання шатунами поверхні?
...........
маємо апарат і для астфальту і твердих грунтів, а при потребі і для карпат чи кантрійних трас.  Достатньо лише гуму замінити...


буквально вчора на сраному горбику я запоров ногою в грунт і зарив в нього зірки... потім кувиркнувся назад на крутому підйомі... забив вусмерть травою перекидку... зачепив мордою конкретну гіляку(радіусу не хватило)... ... (хто захоче повторити місця покажу)

був би на чомусь нормально розваженому і більш гірському на менших колесах ніц би того не сталось... а вот широка гума від того не мпасе ніяк... правда там були і дріфти і пробуксовки і спуск на заблокованих колесах, але то  вже до гуми... а я просто мав на меті сказати шо гума то ше не всьо....

мене просто взлостила категоричність заявки "ширша гума, все решта несуттєве..." суттєвого є ше багато... і напряму воно залежить в 1шу чергу від того як і де тра кататись... я з асфальту зїжжаю рідко, тому не поставлю гуму широку і злу ніколи... а якшо припре куплю базарного форта КК, вбивати в говнах...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #11 : 01.07.2009, 13:50:27 »
Ну то все ж, які думки ? Універсал краще чи окремі спеціалізовані байки?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 01.07.2009, 14:02:21 »
Ну то все ж, які думки ? Універсал краще чи окремі спеціалізовані байки?

якшо маєш грошей на 2-3 ровери, і місце де їх гаражувати... то 100% спеціалізовані... зрештою еразель, хто як не ти знає плюси і мінуси такого рішення... просім...

ІМНО якшо денех галяк і на вибір людський універсал чи 2 китайца... я [би] зупинився на універсалі, залежно від того де більше катаєш вибрати колеса і по тому... можна ше 1-2 комплекта гуми по погоді купити... гірше потім коли ше на 1 назбирав... вот тоді встає проблема шо брати, чи лишати той шо є, чи сплавити в користь вузькоспеціалізованих рішень...
чи просто то шо є наворотити під потолок...