Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп
ABS до ровера...
Andy:
Гммм..... Ну тоді АБС точно не поможе :) Хіба якір кидати :D
teodor4ik:
--- Цитата: Andy від 20.05.2009, 18:33:48 ---Гммм..... Ну тоді АБС точно не поможе :) Хіба якір кидати :D
--- End quote ---
а чо ідея... така підаля з товстим гумом... жеби перетормозитись... або тіпа ручніка але з гаком металевим знизу...
О... шото таке... але маштабів не притримувася, так на глаз малював.
механічна передача тросом до кріплення вібряків, там девайс тіпа динамки тіко всередині з тим шо на картинці, і на гідравліку...
порядок роботи...
при затисканні тормоза "динамка" притискається до гуми і починає помпати повітря, яке і затискає гідравліку... чим скорше, тим бистріше.
збоку є маленька дирка, поки колесо крутиться, лишній тиск травиться, як тільки колесо перестає крутитись(блокується) тиск падає, колесо розблоковується, заводиться насос знову затискає.. і т.д. до повної зупинки...
впринципі ше би варта було поставити клапанок на пружинці стиск якої би регулювався тросом при затисканні тормоза, чим слабше тим нижче Мах тиск в системі і тим слабше хапане гідравліка...
шо я наплутав?... ідеї мислі?
[вкладення вилучене Адміністратором]
bhagavan:
Повітря затискає гідравліку? Пневмогальма? Імхо - брєд... хіба реалізація перевершить усі сподівання. На то вона і гідравліка - шо масло практично не стискається і добре передає тиск.. .а повітря - поки ти напомпаєш повітря шоб затсинути гальмо - то вже не тре буде тормозити.
І шо це за два штока в протифазі помпають - один вперед другий назад - багато вони так напомпають, коли обєм камери постійно однаковий.... (мабуть якийсь клапан не намальований)
teodor4ik:
--- Цитата: bhagavan від 28.05.2009, 16:13:33 ---Повітря затискає гідравліку? Пневмогальма? Імхо - брєд... хіба реалізація перевершить усі сподівання. На то вона і гідравліка - шо масло практично не стискається і добре передає тиск.. .а повітря - поки ти напомпаєш повітря шоб затсинути гальмо - то вже не тре буде тормозити.
--- End quote ---
емм.. це питання мало би рішитись(теоретично) за рахуок значно більшого діаметру(читай зусилля) в пневматичній частині і малого обєму ресівера.
а взагалі якраз і суть пневматики змягчити роботу системи... а певний мін. тиск 1 чорт там має підтримуватись... тому і помпати тра буде не з 0 а вже конкретно на стиск.. зрештою якраз в системах де необхідна плавна зупинка і стоїть пневматика?
--- Цитата: bhagavan від 28.05.2009, 16:13:33 ---І шо це за два штока в протифазі помпають - один вперед другий назад - багато вони так напомпають, коли обєм камери постійно однаковий.... (мабуть якийсь клапан не намальований)
--- End quote ---
саме так і є... мались на увазі 2 клапана.. які я про**в при експорті... зрештою... всі ж знають як працює компрессор )))
Навігація
Go to full version