Тема: ABS до ровера...  (Прочитано 9994 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 20.05.2009, 09:35:28 »
такого ше не продають??? бо вчора ледь не побився... не ну я сам собі дохтор... рішив шо я самий шустрий і умний... а справа була так:

заїжжаючи під міст біля шостого рішив шо я самий вумний і справа пообганяв все шо міг, знайшов шпару між машинами в яку рішив влізти (мені ж потім наліво повертати). Шпара була достойна, і все мало бути добре, але мерседес зпереду різко загальмував... я попробував повторити те саме, але куда там. На бруківці заднє колесо заблокувалось досить просто і тут же розвернуло мене дета на 30-40 град. Тут мене почали посещати всякі мислі... 1.Ввалитись в мерседес. 2.Впасти під колеса задньої машини. замість того пустив гальма, дав пів оберта вперед шоб підрівнятись і витиснув передне гальмо бо мерс спереду нікуда ж не дівся... і тут почув недобре... ровер почав розвертатись на місці... тільки потім я поняв, шо то просто задне колесо яке ше не до кінця вирівнялось будучи повністю розвантаженим припіднялось і рішило мене догнати...

потім я побачив лице водія ззаді... і поняв шо не впав нікуда тільки чудом... треба яку то АБС бо реально стремає...

Впринципі маю мисль як би то мало працювати, але може вже є існуючі моделі, шоб не махати руки і голову дурним?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #1 : 20.05.2009, 09:58:24 »
Тобі треба модуляцію на тормозах. Хороші тормоза дозволяють дозувати зусилля, щоб часом не заблокувати колеса. Для тих у кого тормоза фіговаті фірма Шімано випускає "модулятор". Така собі хрінь яка нагадує пальчикову батарейку і вішається на тросі між тормозом і тормозною ручкою. Не дозволяє "перетиснути" тормоз.


http://upload.com.ua/get/900804533/ - ось тут я кинув каталог Шімано. Скачай і подивись. Десь має бути в кінці.Якщо я відсканував ті сторінки, бо я не весь каталог сканував.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 20.05.2009, 10:24:20 »
регулярно маж колодки маслом і буде тобі ABS  ;D :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 20.05.2009, 11:52:56 »
регулярно маж колодки маслом і буде тобі ABS  ;D :D

не... то вже буде ABaSsis...

Offline skaz

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 437
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 20.05.2009, 11:54:08 »
просто тре мати чуття в руках - а на бруківці то особливо

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 20.05.2009, 14:04:20 »
просто тре мати чуття в руках - а на бруківці то особливо

чуття, то добре, але коли в 2х метрах від тебе тормозить машина... то шото стає зовсім не до чуття...

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 20.05.2009, 15:09:13 »
А на тролейбусах не просто так пишуть "Дотримуйся дистанції"... Учітє матчасть :)
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 20.05.2009, 15:19:31 »
А на тролейбусах не просто так пишуть "Дотримуйся дистанції"... Учітє матчасть :)

яка нахфік дистанція в 8.50 під мостом біля 6-го... якшо я буду чекати розриву потоку на дистанцію якраз в 10.00 проїду його... повторю мова йде про то шо там тра вклинюватись в потік... а не про то шо просто от скуки висіти на бампері... і до речі мене як поміху справа сугубо теоретично мали би пропускати, але шото ніразу ніхто по добрій волі не догадався...

З.І. права маю ABC і не повіриш... НА РОВЕР!!! 

З.З.І. хтось ше має права на водіння ровера?... а треба!!! по правилам дорожнього руху роверист має мати при собі права, док. з чеком на ровер і мед.карту (група крові, алергії, вір.інфекції, протипоказання і т.д.)... але правда взмахати за то шо того всього нема ніхто не може....

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 20.05.2009, 17:16:02 »


Я щось подумав, що йде мова про спуск по Збаразькій по бруківці...

На рахунок АБС - в мене полусліки набагато швидше зупиняють без блокування, ніж "зубата" :)
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 20.05.2009, 17:41:01 »


Я щось подумав, що йде мова про спуск по Збаразькій по бруківці...

На рахунок АБС - в мене полусліки набагато швидше зупиняють без блокування, ніж "зубата" :)

в мене тож сліки... на бруківці не помагає...

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 20.05.2009, 18:33:48 »
Гммм..... Ну тоді АБС точно не поможе :) Хіба якір кидати  :D
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 20.05.2009, 18:40:13 »
Гммм..... Ну тоді АБС точно не поможе :) Хіба якір кидати  :D

а чо ідея... така підаля з товстим гумом... жеби перетормозитись... або тіпа ручніка але з гаком металевим знизу...

О... шото таке... але маштабів не притримувася, так на глаз малював.

механічна передача тросом до кріплення вібряків, там девайс тіпа динамки тіко всередині з тим шо на картинці, і на гідравліку...


порядок роботи...

при затисканні тормоза "динамка" притискається до гуми і починає помпати повітря, яке і затискає гідравліку... чим скорше, тим бистріше.

збоку є маленька дирка, поки колесо крутиться, лишній тиск травиться, як тільки колесо перестає крутитись(блокується) тиск падає, колесо розблоковується, заводиться насос знову затискає.. і т.д. до повної зупинки...

впринципі ше би варта було поставити клапанок на пружинці стиск якої би регулювався тросом при затисканні тормоза, чим слабше тим нижче Мах тиск в системі і тим слабше хапане гідравліка...

шо я наплутав?... ідеї мислі?

[вкладення вилучене Адміністратором]
« Останнє редагування: 22.05.2009, 16:04:17 від teodor4ik »

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #12 : 28.05.2009, 16:13:33 »
Повітря затискає гідравліку? Пневмогальма? Імхо - брєд... хіба реалізація перевершить усі сподівання. На то вона і гідравліка - шо масло практично не стискається і добре передає тиск.. .а повітря - поки ти напомпаєш повітря шоб затсинути гальмо - то вже не тре буде тормозити.

І шо це за два штока в протифазі помпають - один вперед другий назад - багато вони так напомпають, коли обєм камери постійно однаковий.... (мабуть якийсь клапан не намальований)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 29.05.2009, 16:13:32 »
Повітря затискає гідравліку? Пневмогальма? Імхо - брєд... хіба реалізація перевершить усі сподівання. На то вона і гідравліка - шо масло практично не стискається і добре передає тиск.. .а повітря - поки ти напомпаєш повітря шоб затсинути гальмо - то вже не тре буде тормозити.
емм.. це питання мало би рішитись(теоретично) за рахуок значно більшого діаметру(читай зусилля) в пневматичній частині і малого обєму ресівера.   

а взагалі якраз і суть пневматики змягчити роботу системи... а певний мін. тиск 1 чорт там має підтримуватись... тому і помпати тра буде не з 0 а вже конкретно на стиск.. зрештою якраз в системах де необхідна плавна зупинка і стоїть пневматика?

І шо це за два штока в протифазі помпають - один вперед другий назад - багато вони так напомпають, коли обєм камери постійно однаковий.... (мабуть якийсь клапан не намальований)
саме так і є... мались на увазі 2 клапана.. які я про**в при експорті... зрештою... всі ж знають як працює компрессор )))