Процес переробки велосипедів "Старт-шоссе", "Турист" називається – крокодиловодство. Ось зсилка на Харківський сайт
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewforum.php?f=31 вони цим вже років 5 займаються причому по дорослому.
Зі свого досвіду: в знайомого взяв раму від "Туриста", викинув з неї все, збирати вирішив бюджетний варіант бо на велосипеді останній раз їздив напевно в 92 р., тому викидати гроші на новий серйозний апарат не ризикнув. Все: руль, колеса, сідло, педалі, шестерні, перемикачі купляв на базарі від 30 до 60 грн. а-ля "Shimano". Задня система на 7 зірочок встає без проблем, більшу не пробував, передні шестерні 28-38-48 30 грн., шатуни на квадрат в каретку ввійшли без проблем, колеса двохободні по 100 грн., переднє з ексцентриком, руль прямий. За все виклав приблизно 400 грн.
З чим будуть проблеми:
1. Гальма. Кліщі не поставиш нема до чого прикручувати, а варити штирі геморой. Поставив з кріпленням на 1 болт посередині за 12 грн., але поставив нормальні колодки по 20 грн. і ручки подовше. Гальма нікудишні, але привик гальмувати одночасно переднім і заднім, зате колеса не блокуються.
2. Нема всіх упорів для тросіків на рамі, треба або доварювати, або тягнути суцільний чехол через пів рами.
3. Нема переднього амортизатора, а він мені і нафіг не потрібен там де я їзжу.
Їзжу на ньому 1 рік 2 місяця (1800 км.) не ломалося нічого, поміняю покришки (по 30грн.) бо на старих з’явились тріщинки. Подобається що колеса 28’. Ну ніби все.