гальма болтами кріпляться до "горили" - то така перемичка на аморт.вилці
від вбитої амортвилки відрізається болгаркою
горили кріпляться до рами/вилки стяжками тому що при гальмуванні горилла притискається до тієї рами\вилки, тобто навантажень на стяжки нема, головне розташувати по висоті і вирівняти по горизонталі - ну нема в мене сварочного півавтомата... та і півотів шоб до рами приварити теж в Тернополі не купиш
я таким чином переробив старий Ардіс сінгл-спід 24", продав такому ФІЛЬКО, його дружина сезон цього року на ньому відкаталася
з передачами просто:
1. склав заднє колесо під трещотку\накрутку
2. розігнув раму - дропаути
3. поставив шестерик, бо крайні зірки ті що в семерика: 14-28, але щоб поставити семерик тре ще більше раму розгинати, а дропаути короткі - на колесо 20"
4. знайшов і купив на базарі задній перемикач на гак з короткою лапкою - на 28 зубів перемикає. якщо хочеш сзаді 32-34 зуба треба довгу лапку, але колесо мале - 20" і довга лапка мало не по землі буде тягтися
5 поміняв вал і передню зірку з шатунами на клинках на вал-квадрат. стокова зірка і ланцюг надто грубі і не підходять для передач. мусив алюмінєві шайби ставити між правим шатуном і великою зіркою щоб вона була ближче до каретки - інакше коли сзаді вмикав 28 зубів злітав ланцюг
це вже другий сінгд-спід переробив на передачі. перший був вищезгаданий Ардіс 24", теж з складаною рамою. там я взагалі зробив 24 передачі - 3 зірки спереду і склав заднє колесо під касету на 8
так шо с гальмами нема шо думати - таке як я можна робити. по бажанню можу і дисковий гальм поставити - і задній і передній
вартість робіт по переробці на передачі буде 300-600 грн - залежно що робити + вартість запчастин