Мандрівки > Звіти

Карпати

(1/4) > >>

Стечкин:
в продовження теми - http://shpryha.te.ua/index.php/topic,11478.0.html

подорож (чи поїздка) ставила наступні завання:
1. перевірка спорядження
2. оскільки я є переконаним фашистом - відвидини історичної памятки під час останнього що залишилося славянского свята - ніч на Івана Купали.
3. адаптація до походного життя

Якщо цікаво - можу викласти список спорядження. До відома - вага спорядження без запасу води не перевищувала 7 кг. Вел юзаю невідомої марки - бо на рамі замазана фірма, передачи 3х8, з алюмінію, рігідна безрізьбова вилка, тукліпси, 26", шини напівсліки 1,95"  з кевларовим кордом вагою до 0,7 кг. Вага вела з багажником, двома фляготримачами, туклісами, компом - біля 12 кг.

Звичайно шо ніхто зі мном не надумався їхати - мабуть нейобана теща не пустила, тому мусив сам кататися.

Буду в основному постити фото і коментарі до них.
за якість фот вибачайте, я фоткати не вмію і камеру маю простеньку.

Стечкин:
06.07.17
в 13 годин до Львова електричкою

електричкою Львів-Мукачево  до Верхнего Синевидного - 17:45-19:30
до вокзалу в Тернополі мені 4,3 км, між вокзалами у Львові 1 км
+23 км до с.Урич де фортеця Тустань.
загалом майже 29 км згідно мого велокомпа.
через Синевидне проходить траса Київ-Чоп, там повно фур і інших авто, тому порада - від станції метрів за 400 доїзжаєте до тої траси, пересікаєте дорогу, повертаєте праворуч і ідете пару км по тротуарі не виїзжаючи на дорогу аж до самого поворота на Тустань.
Тустань як фортеця унікальна тим, що не має мурованих стін. роль стін виконують скелі. назва від слів "тут стань" - тут проходив шлях по перевезенню солі
приїхав я туда десь біля 22 годин. на щастя практично по всьому шляху поклали новий асфальт, який встигли конкретно засрати - в самому прямому сенсі - місцеві корови. сонце вже майже сіло і було досить прохолодно - приблизно +10.
останній кілометр до фортеці неасфальтований, просто грунтівка пересипана галькою, мусив йти пішки.
під самою фортецею є певна інфраструктура для отримання бабла з туристів - харчування і сувеніри. там ще ворушилося пара осіб, які дивилися на мене як на ідіота. але саме головне шо каса де беруть гроші за вівідуваня фортеці була вже зачинена і я пройшов задурно.
на гаалявині перед фортецею вже для нинішних відвідувачив збудували нову міні-фортецю, я в неї забрався, поставив намет, по звуку знайшов де тече вода, зробвив на газовому пальнику чай, повечеряв і  ліг спати.
ніч минула спокійно, цвіт папороті і пригоди на свою сраку ніхто шукати не приходив

Стечкин:
07.07.17


зранку встав і покотив назад на станцію в В.Синевидному




Стечкин:
за пару км від Урича є таке вот, я там поснідав сидячи на скамійці і води набрав



і ще пару фото по дорозі



Стечкин:
приїхав на станцію - там вже стоїть електричка до Львова і я на нею не встигаю.
за півгодини буде до Мукачева - вирішив нею їхати.
спочатку хотів вилізти в Воловці і хати в Хуст через Міжгір"я, але я вже тою дорогою їздив не менше 3-х разів, тому доїхав до Сваляви і звідтам поїхав далі.
по дорозі на зустрічному курсі в с.Довге зустрів англійця


мабуть одичавший від благ цивілізації він до нас приїхав, бо де ще є такі чудові дороги? (((


тим часом почав реально крапати дощик, я виїхав за Довге і поставив намет під першим деревом, де була можливістьдесь о 19 годині.
проїхав за день 60 км.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version