В основі кастомного вела має бути якась концепція. За старання тобі +, розкажи про концепцію.
В основі критики - велика вага + вага болота всередині рами, шарнір з сідлом думаю не довго проживе. Руль такої важкої конструкції нічим не виправданий.
Через таку посадку думаю і 70% потужності велосипедиста не реаліузється.
Концепція, це рама. Рама зварена з кусочків, ніде ні разу не гнута.
Стосовно ваги вже казав - ВАГА практично не відчувається, так вона є більшої за стандартні вели, але не впливає на якість їзди, бо розподілена по всій довжині і центр ваги велосипеда занижено.
Шо-шо, а шарнір під сідлом проживе точно найдовше, повір.
Стосовно руля, теж саме що і по рамі.
На велосипеді передаточне число мале, тому він їде не дуже швидко (та цього і не потрібно), зато плавно і накатисто.