Тема: А ну просвітіть мене в одному питанні  (Прочитано 6248 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline peppermint

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 222
  • Карма: +53/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Перцева м’ята
    • Перегляд профілю
« : 13.03.2016, 22:05:41 »
Чим відрізняються вібряки (V-Brake) для спортивних великів мтв від гірських чи скажімо щосейних ???

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 13.03.2016, 22:27:59 »
1.для шосерів  такі гальма називаються"клєщі"
2.є ще ві-   типу кантілівери, використовувались часто раніше, зараз на сайкл-кросових  дисциплінах (якщо не дискові гальма)
3.ну і звичайні в-і можуть стояти на  нескладних "гірських" чи дорожних, тут ще зустрічаються ві-  паралельного ходу.
4.  ще є ободна гідравліка від фірми магура-досить ефективна і надійна, використовується до цього часу.
« Останнє редагування: 13.03.2016, 22:33:26 від дихлофос »
сонце  в долонях...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 13.03.2016, 22:47:37 »
Доповню Юркін пост візуалізацією(якщо сам не наплутав)
1.
2.
3. . Суть в тому що колодки завжди паралельно тормозній поверхності, тому стираються не під кутом
4. Грубо кажучи тут гідравлікою притискає колодки до ободу.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 13.03.2016, 23:26:34 »
дякую, все точно і мальовниче :)
сонце  в долонях...

Offline sergyjko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 164
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 8500 (2011)
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 14.03.2016, 07:43:08 »
часто користуюсь москалячим ресурсом коли виникають такі запитання: http://www.velowiki.org/wiki/Тормоза#.D0.9E.D0.B1.D0.BE.D0.B4.D0.BD.D1.8B.D0.B5_.D1.82.D0.BE.D1.80.D0.BC.D0.BE.D0.B7.D0.B0

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 15.03.2016, 11:41:10 »
Чим відрізняються вібряки (V-Brake) для спортивних великів мтв від гірських чи скажімо щосейних ???

йа таки встромлю свої 5 коп
спортивний велик мтв то і є гірський - моунтінбайк
є ще СТВ - сітібайк - принцивова відмінність у обвісі - крила, багажник, динамо - бо він призначений не для спортивно-екстремальних здобутків, а для пересування
а ще вібряки ставлять на гібріди - там колеса 28" і шини тоньші

імхо принципова конструктивна відмінність вібряків  в кріпленні - вони на двох болтах, що дає можливість зробити кращий важіль (рос. рьічаг), а на гоночних шосейних гальм кріпиться одним болтом
тобто в шосейних вєлах головне зменшити вагу, тому використовують більш просту і легку конструкцію, а раптове різке гальмування для них менш актуальне, ніж для мтб, гібрідів і тп
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити