Тема: Ремонт Suntour XCM v3  (Прочитано 9136 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 14.03.2015, 14:13:34 »



Зображення говорить само за себе (
після менш ніж року використання у вилки пошкоджене хромоване покриття однієї ноги.
думаю після покатушок зимою 2 - 3 рази, якесь болото потрапило у вилку і призвело до ржавіння...


Як вважаєте ремонту покриття піддається ? Люфта вилка не має але якщо залишити в такому стані то скоро появиться. 
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 14.03.2015, 18:06:20 »
Цікаво як так сталося. Я думав хром неубіваємий. Забий і катай. Нічо там вже не зробиш.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 14.03.2015, 18:54:07 »
Та я вже з іншою вилкою катаю, цю планував продати але коли добре придивився до ніг помітив сколи, розібрав і ось тобі сюрприз.

Просто може попшикати якоюсь авто фарбою щоб не розповсюджувалось... ?
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 15.03.2015, 21:15:37 »
Щоб максимально сповільнити ту хворобу - просто від цього моменту тримати вилку у чистоті.
 
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 20.03.2015, 09:46:30 »
додатковий розтин компетентних осіб продемонстрував :
башінги майже сухі, ефективної заводської смазки сліди - ВІДСУТНІ !

Висновок:
Купуючи нулячий ровер через інтернет із цією вилкою в перший же день необхідно її розібрати і як слід змастити.   
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 20.03.2015, 14:38:48 »
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО.  :( Тут просто набагато більше попадає бруду і води. Бо сальніки дубіють від холоду і починають пропускати те все всередину. Тій вилці вже нічого не зробиш. Ну хіба що шліфани постою ГОИ, щоб не було задирів і царапин і добре її змазуй тепер. Повезе то не буде розшироюватися потертість.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 20.03.2015, 21:30:34 »
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО.  :( Тут просто набагато більше попадає бруду і води. Бо сальніки дубіють від холоду і починають пропускати те все всередину.
та причому тут ТО ?  вилка в середині суха-сухісінька і  ....чистенька!!! видно ж , що проїхала мало.
а якщо  хромом всуху ганяти по башингам, то що з ним буде???, то-то, от він бідолаха і підтерся.
це вже  не вперше я зустрічаю, і в Рок-Шоксах теж забувають залити масла в штани та й густої змазки малувато...
на  велофорумах вже давно  обсосали цю ситуацію і  вирішили, що  буде оправдано після покупки нового вєла
проводити  повну сервісну змазку для вилки!!!
сонце  в долонях...

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 22.03.2015, 23:03:01 »
Не гоніть. То пружинна вилка. Яка різниця, стерте покриття чи ні. Вона ітак нічого не відпрацьовує. В мене була маніту пружинна то там опше ноги подерті були.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 23.03.2015, 08:10:15 »
Одразу видно що ти юрист і політех не закінчував. Покриття ніг роблять всякими матеріалами специфічними щоб тертя, в тому числі тертя спокою було меншим. Тоді вилка "страгується" легше і мягше ходить, бо менше тертя ноги об башинги і сальніки. От сам подумай чому у твого ревелейшн ноги анодовані  :) . Тому й стерте покриття несе дві загрози :
-збільшення зазору між ногою і сальніком, що призводить до збільшення попадання бруду в штани. на мікрорівні, але за пару місяців добряче болота насосе, де воно змішається з маслом в штанах і буде затуплювати хід вилки.
-як писав вище , більше тертя об башинги і як наслідок знову ж тупіша робота вилки.
 Але це все стосується всяких вилок середнього і високого класу. Початкові РСТ/Сантури ітак туповато працюють через матеріал башингів/сальніків(ніхто сильно не заморочується антифрікційними властивостями). Проте це не причина забивати на потертості. Чисто косметично дивиться неахті.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 23.03.2015, 14:03:30 »
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО. 

Щоденнне ТО зимою.
Із цього місця подетальніше будь-ласка ?!

хочеться знати на майбутнє, ато в мене зараз РЕКОН не хочеться щей цю вилку запороти... 
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #10 : 23.03.2015, 14:35:09 »
А що тут розписувати, просто слідкувати за її чистотою в чистити пильники та сальніки . Я просто тебе трішки лякав  :). Не факт що вода таки попаде всередину штанів. Але якщо вже попала то тільки знімати штани та позбуватися тої всієї води на сальніках та змазувальних кільцях. Бо на морозі замерзне і погадить покриття ніг чи пильники. В общім - хочеш спокійно спати то нєфіг зимою кататися на реконі. Май якусь дешеву вилку і гуму для зими. Бо гума теж не любить перепадів температур і тріскається. Це стосується як гуми коліс так і гуми в тормозах гідравлічних. Воно не обовязкого станеться, але шанс є відчутний.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Romchyk

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 12
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 23.03.2015, 15:43:31 »
в мене така ж сама вилка, вже рік катаю і  хоть би що, недавно знімав штани, бо ноги вже були сухі, змастив солідолом і дальше катаю, можливо солідол поганий варіант, але під рукою нічого не було))
Підкажіть, будь ласка, яке масло для ніг найкраще? або таке питання чи можна рідкого масла наляти тупо в штани?
Ardis Atlantic

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #12 : 23.03.2015, 16:00:22 »
Ну в Рокшокси лиється масло 15W в штани для змазки. Проте там башинги розраховані на таке і мають канави для протікання масла.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Romchyk

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 12
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 23.03.2015, 17:32:40 »
Таке знайшов:
"Любой кальциевой консистентной смазкой, например солидолом (литол, шрус - литиевые смазки, не хорошо действуют на магниевые штаны, у меня была сантур хср смазанная до меня литолом, после мокрых покатушек и задержаи с переборкой штаны пошли коррозией, в одном месте насквозь, такая же вилка на солидоле жила у меня до этого 3 года)
Или 15W вилочным маслом по 10 кубиков в штанину, предварительно как уже сказали загерметезировать нижние болты, или прокладками, или лентой фум по резьбе, временами вел переворачивать на пару минут чтобы масло смазало башинги и сальники. В серьезных вилках под сальниками есть поролоновые колечки пропитанные маслом которые все время смазывают ноги, у сабжевой вилки их нет поэтому процедура переворачивания пекомендуется."

А ще в неї при низьких температурах дуже погана робота не можу зрозуміти чи це солідол так густіє, чи в ній ще в самих ногах є масло і воно густіє 
Ardis Atlantic

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #14 : 23.03.2015, 17:40:31 »
Солідол густіє. Причому часто до дуба.  Еластомер твердне. Тому й робота тугіша. Масло теж стає густішим. Але це вже відчутно якщо до того вилка мала швидку і пружну роботу, а тепер через густе масло в штанах починає повільніше працювати. На Сантурі такого не відчуєш  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.