ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Підкажіть по адаптеру для гальм
Стечкин:
напишу як сам роблю - аж ніяк не стверджую шо то є правильно:
потрібна ще людина, бо бракує третьої руки
відкручуємо болти якими кріпляться каліпери, так шоб каліпери вільно рухалися
затискаємо ручку гальм, так щоб колодки були щільно притиснені до ротора
закручуємо повністю болти якими кріпляться каліпери
відпускаємо ручку гальм
якщо перехідник до каліпера замалий, можна між ним і каліпером підкладати шайби до 20 мм
найкраще підходять шайби від стертих колодок до ві-брейків
типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
switch:
--- Цитата: Стечкин від 09.03.2015, 23:03:18 ---
типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
--- End quote ---
чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.
Стечкин:
--- Цитата: switch від 09.03.2015, 23:26:18 ---чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.
--- End quote ---
весь смисл в тому шо за новий перехідник треба гроші платити, а ті шайби все рівно викидаються
org100h:
Будеш підкладати більше шайб ніж треба, з часом отримаєш тріщинку, осьтутечки
Викинеш каліпер (разом з шайбами)
switch:
от приблизно то і мав на увазі.
краще їздити спокійно на 160-му роторі і не вийожуватись.
Навігація
Go to full version