Мандрівки > Майбутні
„День Велосипедиста” в Тернополі
Andy:
Ото мєчта...... :)
kamyanets:
Урбо - дуже класна модель !
А боротись викручуванням анкерів можна розсвердливши паз під ключ/викрутку.
Напевне виробник про то попіклувався.
Зробити таку штуку досить просто, навіть з певними вдосконаленнями.
Наприклад мо робити одразу на 2-3 стойки - буде стйкіша конструція.
Romko:
Як варіант..
Прошу пробачення - часу перекладати нема))
Велостоянка типовой проект мф-93
Разработан и введен в действие институтом «Моспроект-3»
Велостоянка изготовлена из сдвоенных металлических (трубчатых) полуколец, закрепленных на металлической раме. Одна секция рассчитана на стоянку десяти велосипедов. Количество секций в зависимости от участка может меняться. Элементы велостоянки окрашены нитроэмалевыми красками.
Petryxa:
--- Цитата: Romko від 25.02.2009, 12:14:32 ---Як варіант..
Прошу пробачення - часу перекладати нема))
Велостоянка типовой проект мф-93
Pазработан и введен в действие институтом «Моспроект-3»
Велостоянка изготовлена из сдвоенных металлических (трубчатых) полуколец, закрепленных на металлической раме. Одна секция рассчитана на стоянку десяти велосипедов. Количество секций в зависимости от участка может меняться. Элементы велостоянки окрашены нитроэмалевыми красками.
--- End quote ---
як на мене, не дуже вдалий варіант... те що може залишитись від вела, залишеного на такій стоянці, зображено на фото Бхагавана... опори потрібно робити такими, щоб можна було припинати не лише колесо, а й саму раму
Andy:
--- Цитата: Petryxa від 25.02.2009, 12:25:51 ---як на мене, не дуже вдалий варіант... те що може залишитись від вела, залишеного на такій стоянці, зображено на фото Бхагавана... опори потрібно робити такими, щоб можна було припинати не лише колесо, а й саму раму
--- End quote ---
Плюсадін :)
Навігація
Go to full version