Тема: будую веомобіль а це теж ровер )))  (Прочитано 13167 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 08.09.2014, 21:51:44 »
сьогодні теж шматок роботи встиг зробити , актуальний стан -

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 30.10.2014, 11:24:42 »
ще трохи фоток -

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 30.10.2014, 11:26:17 »
Ще хочу поділитись з вами лінком на шикарний варіант веломобіля від наших британських друзів - http://youtu.be/PerWh19qzWc

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 31.10.2014, 19:29:23 »
Коллеги велосипедисти вам взагалі то веломобілі цікаві чи видалити цей форум з закладок га ?  :) Бо вигляда як монолог бл...  :(
Сьогодні підвісив колеса щоб подивитися як він з кліренсом в живу виглядатиме ( спереду 15 та ззаду 23 см. ) що скажете вистачить для бездоріжжя ?

ps - thats without passangers of course ( 15 and 25 cm. )
« Останнє редагування: 31.10.2014, 19:38:39 від mijki »

Offline peppermint

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 221
  • Карма: +53/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Перцева м’ята
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 31.10.2014, 19:49:35 »
а Там той веломобіль суто на педальках чи якийсь інший тип приводу (моторчик бензо, електро?)

Offline peppermint

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 221
  • Карма: +53/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Перцева м’ята
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 31.10.2014, 19:51:59 »
ще трохи фоток -

я оце думав, що мені нагадує цей профіль - таке згадав - Бетменмобіль:)

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 31.10.2014, 21:26:44 »
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій .  :)

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 31.10.2014, 22:33:58 »
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій .  :)
Що за моторколесо, контроллер, батарея? 80км/год досить таки оптимістично, незважаючи на менший коефіцієнт аеродинаміки, і лобова поверхня не така мала.

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 31.10.2014, 22:59:07 »
Моторколесо це ( 1 кіловат) з контроллером на велику upright/товому - 70 км.год ( на практиці ) видає а так як аеродинаміка в мене ліпша та зубачки толкові то ще + 10 можна припустити що мало б бути . Але то практика покаже не зарікатимусь . Тепер помалу братимусь за колесні арки та рулоьову сиситему , а також сидіння , підлогу лакофарбувальне ітд. ітп . коротше ще купа роботи ... але приємної  :)

нижче картинка зветься -* ідеальна аеродинамічна форма* не скажу що в мене точно так але близько до неї ... 8)
« Останнє редагування: 31.10.2014, 23:08:35 від mijki »

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 01.11.2014, 00:37:44 »
Та я ніц не маю проти. Просто я на 5 kW моторі (швидкістому) при вкачуванні 2.5kW ледве розігнав до 75 км/год, а тут на 1.5 kW - 80 км/год.
І дивно що такий низький коефіцієнт, 0.04, притому що в сучасних автомобілів він 0.3
« Останнє редагування: 01.11.2014, 00:42:04 від arhont »

Offline Vadila

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 01.11.2014, 09:31:28 »
Вікна затонуєш? 8)

Offline xlibes

  • Качка - то мій тотем
  • Кшатрій
  • Ветеран
  • Повідомлень: 100624
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Качка - то є бажане перевтілення у сансарі
    • Перегляд профілю
    • http://picasaweb.google.com/xlibes/
« Reply #26 : 01.11.2014, 10:20:27 »
Тема звісно цікава. Правда не одразу її побачив на форумі.
Адже не щодня можна стати свідком того, що хтось береться майструвати щось незвичайне.

Заодно приємно бачити, що не перевелися ентузіасти і люди із золотими руками, які люблять велосипед.
Можливо ще хтось щось десь майструє, але він не ділиться цим із нами. Тому поки є натхнення не закидайте опис свого проекту.

Напевно не кожен читач кинеться і собі таке майструвати, але прецедент уже буде, а чужий досвід ще нікому не завадив.
Успіхів у звершеннях!
В наступному житті певно буду качкою...

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 01.11.2014, 11:20:48 »
arhont , я в коефіцієнтах не дуже розбираюся знаю лиш що  зі всіх транспортних засобів найеффективніща аеродинаміка тільки в літаків та ракет , а веломобіль це така форма кузова по замовчуванню , що ЩЕ аеродинамічнішою буває хіба що авіація ...ось цей milan sl без електро підтримки суто на педалях розганяється до 88 кмг   .  http://youtu.be/4IHIdGVGKdI   Максимально спортсмен там видавав 500 ватт помоєму (є ваттометр збоку ) от що робить аеродинамікахороша ...
Vadila , бокові затоную а лобовуху хіба половину верхню щоб сонце в ранково вечірній період не сліпило , правда ще треба буде розібратися чи підходить звичайна автомобільна плівка на пвс пластик ( в мене мілліметровка ) чи може треба щось спеціальне .
xlibes дякую.
 та от про те й мова ! може хтось наприклад ще лежачого одноколійного задумає зробити чи трайк якийсь чи карго , мені б було цікаво таку тему тут зустріти .

Ось те відео http://youtu.be/PerWh19qzWc  . Шикарне рішення , дуже зручний варіант бо можна розмовляти під час руху та дивитися один на одну , плюс огляд дороги прекрасний ДЛЯ ОБИДВОХ . Нажаль я раніще не знав що так можливо ... точніще знав але чомусь думав що ширина тоді вийде десь в межах 1.5 метра а це не гут зовсім ( до того ж в європі напр. веломобілям дозволено рух без реєстрації з шириною до 95 см. ) а ці англійці вклалися в 1 метр ! При чому ноухау просте та геніальне - зміщення сидінь вперед і назад відносно один одного всього лиш на трішки , от і все ! А знав би то можливо зробив би той варіант а не осьцей з одним крутачем педаль ) В мене ширина 85 см. довжина 3.20 , кліренс залишу як є - такий відносно великий кліренс додатковий плюс для обтічності , аеродинаміки , ну і буду більш помітний у вуличному русі , висота вийшла лиш незначно меншою за більшість легковиків малолітражок . :)
« Останнє редагування: 01.11.2014, 11:35:18 від mijki »

Offline mijki

  • Новачок
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 01.11.2014, 22:20:53 »
Я от що подумав , відстань між передом та задом та лівим і правим колесами в мене зовсім мала в порівнянні з легковиком ... а отже середній кліренс в 15 см. можна досить відчутно зменшити без негативних наслідків для проходимості ... ну не вскакуватиму ж я в 15 сантиметрові ями в мене колія всього 65 см. ! якось тай обїду ! навпаки чим нижче я опущу центр тяжіння им більшою стане стійкість трьохколіски по бездоріжжю ...

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #29 : 01.11.2014, 22:48:22 »
Підвіска якась планується?
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Теґи:
 

Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office