ТехМайданчик > Ровери

будую веомобіль а це теж ровер )))

(1/10) > >>

mijki:
 :)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?

Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні  :) )

Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .

Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.

Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.

Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o       https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw

- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося

Vadila:
Купи дзеркала для скутера, є такі з поворотами діодними.

mijki:
Думав над цим але вони досить великого розміру , погано для аеродинаміки ... Та швидш всього так і прийдеться зробити .

Ulka:
ну думаю, що якби в Рона Макгеріті був такий веломобіль як на відео - то він врятував би йому життя.  :'(
http://gazeta.ua/articles/avto/_u-rosiyi-pid-kolesami-gazeli-zaginuv-vidomij-velosipedistmandrivnik/571763

mijki:
RIP...  :(

На рахунок безпеки на дорозі . Саму товщину стінки корпуса роблю змішану склотканина , скловолокно та карбон . Але зі зрозумілої причини - вага аппарату має залишатись малою , не можу собі дозволити зробити товстелезну стінку кузова . Аппарат з електромотором та аккумуляторамми важитиме в районі 60- 80 кілограмм.
Вихід є , робитиму рамний кузов - тобто сама стінка не товста міліметрів зо 4 але зсередини дам павутину рамної конструкції і не з скломатеріалів а з дорожчого та міцніщого карбонволокна . Така конструкція повинна теоритично витримати удар і на швидкостях в районі 40 - 60 км. і не здеформуватися , а як і здеформуватися то не дуже ...

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version