ТехМайданчик > Ровери
будую веомобіль а це теж ровер )))
mijki:
:)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?
Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні :) )
Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .
Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.
Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.
Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw
- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося
Vadila:
Купи дзеркала для скутера, є такі з поворотами діодними.
mijki:
Думав над цим але вони досить великого розміру , погано для аеродинаміки ... Та швидш всього так і прийдеться зробити .
Ulka:
ну думаю, що якби в Рона Макгеріті був такий веломобіль як на відео - то він врятував би йому життя. :'(
http://gazeta.ua/articles/avto/_u-rosiyi-pid-kolesami-gazeli-zaginuv-vidomij-velosipedistmandrivnik/571763
mijki:
RIP... :(
На рахунок безпеки на дорозі . Саму товщину стінки корпуса роблю змішану склотканина , скловолокно та карбон . Але зі зрозумілої причини - вага аппарату має залишатись малою , не можу собі дозволити зробити товстелезну стінку кузова . Аппарат з електромотором та аккумуляторамми важитиме в районі 60- 80 кілограмм.
Вихід є , робитиму рамний кузов - тобто сама стінка не товста міліметрів зо 4 але зсередини дам павутину рамної конструкції і не з скломатеріалів а з дорожчого та міцніщого карбонволокна . Така конструкція повинна теоритично витримати удар і на швидкостях в районі 40 - 60 км. і не здеформуватися , а як і здеформуватися то не дуже ...
Навігація
Go to full version