Тема: Купівля нового, б/у, (поради, пропозиції)  (Прочитано 52153 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #60 : 07.05.2014, 11:11:41 »
А як вам ось цей апарат ? 

http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-amerikanskogo-v-va-ID7VsLr.html#5a01c7f2ec
То мій колєга продає, можу помогти вторгувати якшо цікавить.
Там в тому ровері всьо гарно крім гальм, ті хагіси рідкісне уг і заді нема одної колодки. Короче, тре міняти.
Вилка не масляна, простий дарт, но доволі плюшева. перекидки не ушатані.
« Останнє редагування: 07.05.2014, 11:19:53 від org100h »
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #61 : 07.05.2014, 11:35:39 »
Я їзжу на 4900-му, але ще старішому, 2002 року.
не пойму, що ти надієшся виграти, взявши більш новий апарат?
я, досить посередній велосипедист, наїздив минулого року більше 1000 км. Фанати наїжають в кілька раз більше.
ланцюг навіть по тих оптимістичних даних, які зверху наводив Паравоз - навтіь в велику який має 3-4 роки вже міг мінятись не 1 раз.
Умови експлуатації - теж можуть суттєво відрізнятись - одні можуть їздити по асфальту асфальтованих рівнинах, інші по болотам і горам. В любому випадку трансмісію (система, ланцюг, касета, втулки) треба оцінювати по стану зносу а не по старості.
Напишу за свій:
рама в 4900-го доволі потужна. Таку угробити - не знаю що з нею робити треба.
обвіс - Діор, передній переклюк міняв, бо був зламаний, не знаю чи так купив, чи сам угробив. схиляюсь до другого.
манетки працюють мяко але перемикають швидко.
касета, ланцюг і середня зірка - убиті, але як я вже писав - вони можуть бути убиті і на велі якому 4 роки.
вилка на ньому стоїть таке враженян що ще рідна, стокова, Рок Шокс Пілот (Джуді), була еластомерка, доробив її зараз  до масляної (250 грн потратив) - вилка на диво ще не до кінця вбита, башинги тримають, люфтів нема - працює явно краще ніж Сантур на прокатному 3700 працював.

ПС: я за свій дав 1900 грн півтора року тому.
« Останнє редагування: 07.05.2014, 11:43:51 від switch »

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #62 : 07.05.2014, 11:37:21 »
Вилка не масляна, простий дарт, но доволі плюшева.
можна доробити як і мою - купується демпфер і доставляється - маєм  масляну з регульованим відскоком :). Я на свою ставив демпфер для дарта якраз.
« Останнє редагування: 07.05.2014, 11:44:42 від switch »

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #63 : 07.05.2014, 16:54:32 »
треба оцінювати по стану зносу а не по старості.

Ось тут не все так просто, треба людину з досвідом а в мене його якраз 0.00 %

Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #64 : 08.05.2014, 14:14:45 »
Ну можеш спробувтаи оцінити так:
- обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:

- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.

суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #65 : 14.05.2014, 01:12:30 »
обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:

- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.

суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.
мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
1% - це не пізнак *опи, а знак того шо якшо більше, то касету тра міняти тоже.

Ссуть: розбита цепка на нову касету не ляже на зуб рівно, а спробує вілізти на наступний. При удачі цепка буде проскакувати, при невдачі - просто весь упор буде на пару зубів, а не площу зірки. Ітого хана касеті.

Нова цепка на розбитій касеті - навпаки  цепка вільно бовтається і висить на одному зубі. Пнятно шо її скоро розтєгне.

більше тут: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2505.0.html

Про покупку б/к ровера: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2481.0.html

Шо варто знати перел покупкою: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2466.0.html

« Останнє редагування: 14.05.2014, 01:20:27 від teodor4ik »

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #66 : 14.05.2014, 21:32:53 »
Всім дуже дякую за поради !

Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)

 :)
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #67 : 14.05.2014, 22:27:50 »
Всім дуже дякую за поради !

Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)

 :)

та не треба хвалитися в темі - ти краще в реалі простався
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #68 : 14.05.2014, 22:40:41 »
О, Теодор детектед  :D .
Натяг цепки то індивідуально. хтось їде на низькому каденсі і тисне сильніше, тут і зношення + розтяг, а хтось васокооборотний )) , то там розтягнення менше залежить від кілометражу. хоча збільшується пробіг ланцюга. так шо тут неясно для кожої окремої людини.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #69 : 29.09.2014, 19:40:33 »
Покатався я на хардтейлі близько 800 км. тай подумав про двохпідвісний ровер.


Поки що приглянувся ось до цього варіанту:

http://mukachevo.zak.olx.ua/obyavlenie/cannondale-rz-one-twenty-ID9ULK1.html#6bfbcdf169

Чекаю порад, пропозицій, консультацій про двопідвіс і зокрема про велик який є по ссилці, цікавить якомога детальніша інфа про властивості амортизатора заднього....  ::)
« Останнє редагування: 29.09.2014, 19:43:52 від YxTu »
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #70 : 29.09.2014, 23:14:29 »
Мене тоже іноді відвідує думка про двопідвіс, жопа мягкості  требує   :-(  Тільки треба брати до уваги те, що  двопідвіс  вимагає  набагато більше догляду, обслуговування.  Як говрить Стєчкін, чим  простіше- тим легше обслуговувати, довговічніше. Та й ціни кусаються.  Але якщо маєш бажання, бери, тіль обов'язково пожмакай ту раму, вилку.

Отправлено с моего PAP5503DUO через Tapatalk


Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #71 : 30.09.2014, 08:07:55 »
обов'язково пожмакай ту раму, вилку.

Отправлено с моего PAP5503DUO через Tapatalk

ровер в Мукачево 308 км.  :(
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #72 : 30.09.2014, 15:50:34 »
Наложним платежом через Інтайм, прийде подивишся, помацаєш. Я свого в Чернівцях купляв.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #73 : 01.10.2014, 13:10:16 »
мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
1% - це не пізнак *опи, а знак того шо якшо більше, то касету тра міняти тоже.
пост старенький, но... :)
лінійкою конечно тоже можна, тільки от тре нормально руку набити. Пряма ділянка ланцюга над пером - це десь 10 дюймів. Знос на 1% - це 1/10 дюйма.  Не будеш же ланцюг знімати з чужого вела, щоб перевірити, наскільки він там розтянувся. А щоб заміряти таке зміщення лінійкою - треба ще гарний зір мати і щоб руки не тремтіли :) А індикатор вставив раз одним боком, раз іншим - і маєш "діагноз". Швидше і простіше, да і коштує він копійки...
А стосовно зношених касет і ланцюгів - то я особисто на такому попав. Ланцюг 93-й шимано, топовий фактично. Касета тож не з дешевих, а пройшло може півтори тисячі до перших проскакувань, і далі заміна данцюга+касети+середньої зірки на системі.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #74 : 01.10.2014, 21:37:36 »
задам конкретніше питання.

амортизатор RockShox Monarch 3.3 спрацьовує
1. від ваги велосипедиста - коли він сідає на ровер по горизонталі зверху вниз ? (тут зрозуміло як підкачаєш так і спрацює)

2. чи він спрацьовує лише коли попадає заднє колесо на перешкоду по горизонталі  знизу вверх ?   
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.