Тема: допоможіть зі збором роверка  (Прочитано 28555 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 18.11.2013, 16:37:01 »
Придивляюсь до дуалконтролів, знайшов пару варіантів
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=157964 - 350 гривень.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=83783 - 399 гривень, повністю нові, та й продавець з хорошою репутацією.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=158569 -160 гривень, присутні деякі потертості.
Як думаєте, варто з цього щось брати? Бюджет до400 грн. Або щось ліпше можна на таку ціну знайти?

Offline vit

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1149
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 19.11.2013, 15:35:25 »
За дуали особисто я нічого не скажу, навіть не доводилось ними поклацати, але двох чоловік знаю які з ними катають, відгукуються добре.
 Ось тут http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=124092 теж 580-ті але з повним комплектом.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 22.11.2013, 15:46:54 »
Поправте якщо помиляюсь, вставляю кільця, чіпляю винос, болти в ньому не затягую, зверху закручую кришечку в якір так щоб не було люфту вилки, тоді затягую болти на виносі. Тут виникло питання, шток потрібно різати так, щоб винос був на пару міліметрів вище штоку? І ще питання, що краще брати, багаторазовий якір чи одноразовий?

Ще вагаюсь що до тормозів, звісно хочу гідравлічні, але виявляється крім тормозів потрібно мати чим їх прокачувати, зате в налаштуванні вони досить прості, з мінусів те що вони дорогі. Механічні дешевші, але потребують точного регулювання(з власного досвіду знаю що ті старі механічні тормоза просто капєц як важко нормально відрегулювати, щоб і не терлись колодки об диск і номально тормозили - це у всіх так тяжко налаштовуються?)

Отправлено с моего ME301T при помощи Tapatalk


Offline z350

  • Старожил
  • Повідомлень: 373
  • Карма: +4/-2
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 22.11.2013, 16:07:31 »
Поправте якщо помиляюсь, вставляю кільця, чіпляю винос, болти в ньому не затягую, зверху закручую кришечку в якір так щоб не було люфту вилки, тоді затягую болти на виносі. Тут виникло питання, шток потрібно різати так, щоб винос був на пару міліметрів вище штоку? І ще питання, що краще брати, багаторазовий якір чи одноразовий?

Ще вагаюсь що до тормозів, звісно хочу гідравлічні, але виявляється крім тормозів потрібно мати чим їх прокачувати, зате в налаштуванні вони досить прості, з мінусів те що вони дорогі. Механічні дешевші, але потребують точного регулювання(з власного досвіду знаю що ті старі механічні тормоза просто капєц як важко нормально відрегулювати, щоб і не терлись колодки об диск і номально тормозили - це у всіх так тяжко налаштовуються?)

Отправлено с моего ME301T при помощи Tapatalk
Над самим виносом можна і спейсера ставити,але щоб були вищі на 3 мм хоча б(над штоком).
Тормоза з механічних-Avid BB7.Самі ходові і робочі з механіки+до них ручки Avid Speed Dial 7(суто моя думка).
Гідравліка-хватає Avid Juicy 3(моя думка).
цитата-" це у всіх так тяжко налаштовуються?)"-ні не у всіх,якщо г...о китайске там нічого не поможе).

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 08.12.2013, 09:46:49 »
Ще залишилось купити задній переключатель, так як в мене манетки срам х7 то прийдеться брати переключатель тієї ж фірми, але зіткнувся з невеличкою проблемою, є таке поняття як довга, середня і коротка лапка, поясніть будьласка  навіщо так зроблено і з якою  лапкою мені брати?
« Останнє редагування: 08.12.2013, 09:51:17 від mix_g »

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 08.12.2013, 19:44:40 »
В комплекті з рамою йшли ще дві таких фіговинки

для чого вони?

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 08.12.2013, 20:44:28 »
В комплекті з рамою йшли ще дві таких фіговинки

для чого вони?


гідролінії кріпити до рами, або троси

на задньому пері, де в тебе білим прикріплено (затяжками напевно)
« Останнє редагування: 08.12.2013, 20:50:37 від Andrizzio »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline vit

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1149
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 08.12.2013, 21:11:41 »
Ще залишилось купити задній переключатель, так як в мене манетки срам х7 то прийдеться брати переключатель тієї ж фірми, але зіткнувся з невеличкою проблемою, є таке поняття як довга, середня і коротка лапка, поясніть будьласка  навіщо так зроблено і з якою  лапкою мені брати?

 Якщо велика зірка на шатунах 44, то бери середню. Якщо 48, і полюбляєш займатись такою хер...ю як включати 48 - 32, то краще довга лапка. 
 
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 08.12.2013, 21:15:38 »
Якщо велика зірка на шатунах 44, то бери середню. Якщо 48, і полюбляєш займатись такою хер...ю як включати 48 - 32, то краще довга лапка.
дякую за пораду

гідролінії кріпити до рами, або троси

на задньому пері, де в тебе білим прикріплено (затяжками напевно)
точно стяжками стягнув, завтра попробую тими штуками причепити рубашку, але вони якось не надійно виглядають, щоб під час сильного струсу вони не повискакували

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 08.12.2013, 22:07:10 »
про лапки: чим ширший діапазон передач тим довша лапка, якшо спереду 3 зірки, то довга, 2 - середня, і 1 зірка - коротка. Лапка компенсує довжину ланцюга.


зтяжки не знімай, в тих зажимах може трошки бовтатися і калатати, хоча може і нормально буде
« Останнє редагування: 08.12.2013, 22:10:16 від Andrizzio »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 10.12.2013, 22:31:54 »
Привіт ще раз вельмишановні  *party*
На цей раз хочу дізнатись на яку висоту чіпляти передній переклюк, чи є якась інструкція, мануал? Наперед дякую
трохи погугливши в інтернеті і на ютубі, знайшов купу порад як все настроїти   ::)
« Останнє редагування: 10.12.2013, 22:39:43 від mix_g »

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 15.12.2013, 10:34:36 »
На всіх велофорумах зустрічаються різноманітні описи, як збільшити і як зменшити хід вилки, але чіткого пояснення для чого так робити, ніде не зустрічається. Може хто знає і пояснить для чого люди так роблять?

Offline vit

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1149
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 15.12.2013, 11:47:48 »
Та тут все просто.
 Полюбляєш поскакати з бардюрів? Поганяти лісовими стежками? Тоді більший хід дасть тобі більше комфорту (звичайно, якщо вилка дуб-дубом то і великий хід не спасе).
 Комусь просто подобається як виглядає ровер з вилкою на 120 ~ 140.
 Наприклад моя жінка важить 50кг. На її ровер я взяв тору 100мм, яка під нею практично не працювала. Розігнавши її до 120мм. - покращилось "страгивание"(рос. незнаю як по українськи) тобто для початку її зтискання прикладається менша вага, якось так, а з тим, і краще відпрацьовує нерівності.       
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 15.12.2013, 17:00:42 »
дякую за роз'яснення  :)  От тепер думаю як би то в своїй збільшити хід, на ютубі багато познаходив відеоінструкцій по цій тематиці, але чи воно то всьо підійде до рекон сілвер соло ейр, за одно і ТО провести
« Останнє редагування: 15.12.2013, 17:22:12 від mix_g »

Offline mix_g

  • Ветеран
  • Повідомлень: 551
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 16.12.2013, 10:37:43 »
Наштовхнувся на ще одну проблему.
Манетки 3х9 задній переклюк буде також на 9 швидкостей, але наразі в мене касета тільки на 8 зірок. А тепер питання: манетки з переклюком і касетою на 8 зірок будуть нормально функціонувати? Чи прийдеться купляти касету на 9 зірок? Раніше як купляв колесо заднє, продавець в магазині питав мене яка там буде касета, тоді в мене була всього на-всього на 7 зірок, тобто втулка також грає роль при виборі касети, чим більше зірок - тим більший барабан на який насаджується касета? Чи то просто мої догадки і не варто над тим морочити голову? 

Теґи:
 

Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office