Тема: Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)  (Прочитано 31519 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Філько

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 27.08.2013, 16:55:20 »
а ральфи як? гудіти не будуть? дуже вже кубіки вроссипуху в нього - явно для лісових якихось гонок він.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #16 : 27.08.2013, 16:58:26 »
а ральфи як? гудіти не будуть? дуже вже кубіки вроссипуху в нього - явно для лісових якихось гонок він.
Керованість кращу дають, липнуть гарно(і стираються хе-хе :)). На зад краще семи бо мають гарну доріжку для асфальту і накат.
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 27.08.2013, 17:09:57 »
но на сліках все одно файно :) на Тарнавського менше 45-ти на своїх дешевих рубенах, ще ні разу не їздив :) Пра - разок чуть не влетів був - екстренне гальмування на них "нікчьорту".
На Кендах - таких як на  переді у автора, ніколи більше 40-ка розігнати свій зореліт не получалося.(Мається на увазі - з гірки. Нарівно щоб так їхати - то таким незлим биком тре бути - з силою в ногах )))

Історичний максимум по швидкості на дорожніх півсліках, мого багатостраждального Команчі-Ніагари - 51 км/год - то було на обїздній з боку львівської траси - в бік перехрестя на чистилів. Там доріжка так нічого + невеличкий ухил + спереду невеличка  вантажівка з будою, в якості пілоттон-лідера. Правда - тримався його поки дорога рівна була, або вниз йшла, коли під горку поїхали, я зразу відстав. Все таки в грузовика - куча коньських сил, а в мя - тілько одна, і то - далеко не конська 8-)

Коли підійде черга в черговий раз міняти гуму - тре буде попорбувати оті ральфи - шо за звір.
« Останнє редагування: 27.08.2013, 17:14:01 від Філько »

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 27.08.2013, 23:08:13 »
на сайті швальбе чітко написано які шини для чого.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline vit

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1153
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 27.08.2013, 23:17:48 »

Історичний максимум по швидкості на дорожніх півсліках, мого багатостраждального Команчі-Ніагари - 51 км/год - то було на обїздній з боку львівської траси - в бік перехрестя на чистилів. Там доріжка так нічого + невеличкий ухил + спереду невеличка  вантажівка з будою, в якості пілоттон-лідера. Правда - тримався його поки дорога рівна була, або вниз йшла, коли під горку поїхали, я зразу відстав. Все таки в грузовика - куча коньських сил, а в мя - тілько одна, і то - далеко не конська 8-)

  На смарт семах 2.25 я "їхав" 75, з гори перед старим Збаражем, на них же проїхав марафон до Бережан, всі кк гонки...   Покри просто суперові в плані уніварсальності.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 28.08.2013, 00:44:35 »
Бачив ровера твого. Я ще потім знов під'їжджав до кози, но ти вже кудись поїхав.

Бачу тут розмова за покри... Щодо ральфів, мої враження:
1. звук. Шипи там низенькі і маленькі, і їх багато. Звук виходить вищої частоти на асфальті, на швидкості нагадує звук тролейбуса.
2. накат. По ходу не поступаються смарт семам. Йдуть дуже плавно, порівняно з Ноббі ніками, де явно відчувається вібрація, бо шипи рідше стоять. За рахунок ваги ральфи легше розкрутити.
3. зчеплення. от тут виграш по всіх параметрах, заблокувати передок навіть на камінчиках стало значно складніше.
4. висота шитпів - десь 60% від семів, тому довговічність теж так розраховую на 3-4 тис, без протяжок заднім колесом)
5. ціна. Ну да, трохи є, особливо в Ево версії... Але впевненості на дорозі (на грунті особливо) стало більше.

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 28.08.2013, 08:56:32 »
Вельми пізнавальна бесіда получилася :)

О.. А ше таке питання:
Який сенс ставити на один ровер дві геть різні шини. Часто досить натикався на зображення роверів з лисою шиною ззаді і шипами - зпереді (як і у автора, до речі), чи навпаки. Навіщо це?
Такої конфігурації не пробував, но в мя стійке враження, що такий підхід просто збирає недоліки окремих типів шин до купи: на асфальті, шипи альбо некеровані, альбо мяку швидкозношувану близьку_до_професійної гуму за стопіццот тугриків, на бездоріжжю - привідне колесо з мілким рисунком протектора - і як наслідок - з паршивим зчепленням, знову ж таки.
« Останнє редагування: 28.08.2013, 09:17:44 від Філько »

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 28.08.2013, 10:08:22 »
Все діло в розподілі ваги. Заднє колесо - 70% десь. Тому є зчеплення і з менш агресивною гумою. Так само спереду, шипи не так сильно проминаються всередину і не так заважають їхати. Ну але кардинально різні покришки - то вже чуть перебор. На стокові вели ставлять спереду Рони, ззаду Ральфи, наприклад.

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 28.08.2013, 10:55:13 »
В автора заднє колесо інше бо з таким купив. Вчора поіхали на дальній пляж через білу, я думав шо недоіду. Покришка тупо не тримається дороги. заднім гальмом неможливо користуватись.
Хочу тих смартсемів.
« Останнє редагування: 02.10.2013, 11:52:24 від Сім самураїв »

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 15.09.2013, 12:40:46 »
Вчора від нєфіг дєлать розібрав вилку. Думав там конструкція ого. Як виявилось, стоїть там пружина і кусок поролону. Відмив я то все діло оцетоном, відрізав кусок еластомеру, змастив маслом машинним і засунув конструкцію назад. Вроді як стало краще, м'якше їхати. Вот ..
Фоток не робив, бо руки брудні були

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 01.10.2013, 22:21:56 »
Вилку до речі, в дорозі прокачувати прийшлось

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 18.02.2014, 16:58:12 »
Підніму тему. За зиму поміняв руль і винос. Хтів міняти вілсети, але вирішив змінити вилку. Хочу брати цю

Вилка: Rock Shox Tora 302,
- пружино/масло
- локаут
- регулеровка одскока
- 120мм/ход
- Алюминевий шток для снижения веса
- 20см длина штока
- вес 2050грам
- техничное состояние 5
- внешний вид 4
- перебралась и не устанавлевалась на велосипед

Що думаєте?

Offline switch

  • Старожил
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 18.02.2014, 23:59:18 »
Цитувати
вилка http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7783.0.html
беру таку ж за 800 на харкові :)

ну це трошки не така вилка. та що тобі пропонували на барахолці шприхи:

Цитувати
Продам вилку Rock Shox Tora 318 solo-air, 110 mm, Motion Control, Rebound, Манетка на руле, 2008 р.в. шток 200мм
причина продажу-потрібна вилка з штоком більше чим 20см
Колись читав вітку по Торах - то писали чуваки, що Тори варті уваги починаючи з 318. те що до того - примітивне і мало чим краще найпростіші Дарти.

Крім того та що на тутешній барахолці - пневматична. Пневматика по перше легша, по друге зазвичай працює мякше і по третє - настроюється точно під твої потреби. Недолік - треба насос високого тиску купити, гривень 250-300 новий.

Я бачив цю воздушку вже давніше, і тоже думав тобі кинути зсилку, але ти так категорично відрізав що заміна вилки - не актуально, що рішив не лізти з своїми навязливими порадами. Вилка цікава, і ціна дуже навіть прикольна, єдине - щоб не було якогось підвоху в плані технічного стану, потреби заміни башингів чи пильників, чи ще там чогось. Якщо все ок - то варіант цікавий. Я би взяв її а не "пружинку" з Харків-Туриста.

Offline switch

  • Старожил
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 19.02.2014, 00:04:04 »
ПС: насос в принципі не те щоб постійно потрібен був. Якщо вилка не травить і не сопливить - то раз накачав під свої параметри і катаєш собі. Дружині вилку як один раз накачав на початку осені - так до кінця сезону вже й не ліз до неї.
А так щоб час від часу підкачати - то можна на початку і позичити в когось...

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 19.02.2014, 16:52:57 »
Та що.. може зразу Ребу взяти нову.
В мене є певний  бюджет. Я за 1300 куплю вилку, резину і обід.
Дана тора дійсно аналог моєі пружини/еластомера, чи буде відчутна різниця?