Тема: Обода  (Прочитано 20935 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« : 05.08.2013, 00:21:51 »
У цій темі хотів би поділитися своїми приктичним досвідом по стиранню ободів.
  Коли їх тре міняти, думаю знають майже всі, я також це знав, але зовсім тим не переймався і просто їздив до "побєдного", внаслідок чого получився прикольний порівняльний тест.   
Отже.
 У не такому вже й далекому 2011-му був куплений TREK 3900 на ободах Bontrager J550.
Першим, на 10500-ах пішов гайтю задній.
 Ми верталися із Стегніківців. На перехресті Драганівка - Забойки при тормозах, відчув постукування. Зупиняюся...

 Підспустив  колесо і тихенько добровся додому. На його місце був посавлений Weinemann ZAC-2000.
 Після заднього, з нетерпінням очікував коли, і головне, ДЕ, здохне передній. Минали місяці, пара тисяч км. вже були позаду, цікавість розпирала...
 Намічалась дальня покотенька, загальна 120км, а саме - Охримівці-Скорики-Скалат. Готувався ретельно, про обода зовсім вже не згадував. І ось виїзд. Всьо було супер, аж на 27-му км...

 Знову підспустив колесо і помало вернувся. Це, вже не перешприховував, бо на Х.Т. підвернулось ціле колесо, точно таке саме, з пробігом у 300км. за 150грн. Вже знаючи його ресурс, прикинув шо на 1.5 року має вистачити, і за той час я вже буду мати все для переходу на диски, тому за ту ціну взяв не роздумуючи.
 Їдем далі...
 Минуло трохи бульше місяця з часу коли поміняв переднє колесо. Звичайний робочий день, їзджу собі по місту, і тут...

 Стара пісня бл...ть. Пішов не так давно поміняний задній обод. ЯК??? Всього 3000. Починаю гнути матами але скоренько заткався бо дойшло шо я не в полі. Короче мої надії про 1.5 року луснули як мильна бульбашка. Але добре мати на господарці запасного ровера.
 У всіх трьох випадках від повної лажі мене рятувало те шо я ніколи не качаю більше за 1.5атм.
 Зараз активно шукаю/вибираю компоненти щоб хоча б переробити зад, бо зробити зразу все, а ше з моїми забаганками то треба добру купу грошей.
 Ага, ми про обода...
 Bontrager J550 - 10 - 13тис.
 Weinemann zac2000 -  3тис.
Стиль їзди не мінявся, торм. колодки постійно хороші і одного виробника, то як таке може бути?
Не буду ні хвалити одних, ні критикувати інших, просто кажу вібрекам па-па...
 
   
   
 
« Останнє редагування: 19.08.2017, 23:13:54 від vit »
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #1 : 05.08.2013, 07:21:07 »
А чи не пора на дискові переходити
:D
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 05.08.2013, 08:10:36 »
Вітя, у твоєму випадку, диски - кращі за V-brake, але не забувай - ротори і тормозні колодки також не вічні. Головний недолік дискових гальм - це ціна.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 05.08.2013, 11:14:53 »
Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 05.08.2013, 11:30:46 »
Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.
я  думаю,  що возити нічого неприйдеться, просто вчасно міняти зношені елементи(а знос видно чудово що на клолдках , що на роторі, бо ж це не схована товщина  зношеної стінки  обода) :)
сонце  в долонях...

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 05.08.2013, 12:41:13 »
 Певно вже тиждень дивлюсь на обода. Було б цікаво знати шо думають інші на рахунок того шо я повидивлявся.

 Чим я керувався.
 1.По ціні, не більше 40$ за штуку.
 2.Виробник. Будь-який тільки не мавік. У мене до них якась антипатія, з чим це пов'язано навіть я сам не розумію, хоча маю підозру шо то дизайн у всьому винен.
 3. Міцні.
 
 Ось те шо мені впало в око:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76084 - SR25 – 33.49
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=89372 - WTB SpeedDisc i23 – 27.49$
http://www.velostyle.com.ua/134598.html - Mach1 - KARMA DISC, 26¨, 32отв. двойн пистон, AV, черный  - 223грн.
http://velomania.com.ua/shop/13-zapchasti/73-oboda/903-mach1-mx-disc - 185грн.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 05.08.2013, 13:02:38 »
На новому велосипеді стоять обода WTB, i19C, 29". Поки все ідеально, крім того на WTB SpeedDisc i23 найбільша знижка :)
А тобі під диск, чи V-brake? Бо якщо диск, то є сенс брати тонкіші:
http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/wtb-speeddisc-i19-rim-26-2013/rp-prod89368

Більше нічого додати.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 05.08.2013, 15:40:40 »
А я навпаки хочу чим поширші. Бо в мене покришки 2.25.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 05.08.2013, 17:15:03 »
А я навпаки хочу чим поширші. Бо в мене покришки 2.25.
На ободі пише - Recommened Tire Section Width: 28-62mm

2.25 х 25.4(mm in inch) = 57.15mm < 62mm

тобто вони мають підходити, якщо вірити специфікації. Ці дані прочитав на свому колесі - 29", гадаю 26" в цьому плані не відрізняється.
У спец. пишуть i19 - disk-brake-only, про i23 не пишуть нічого.

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 05.08.2013, 17:48:01 »
просто кажу вібрекам па-па...
давно пора)
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Павло

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 75
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 23.08.2013, 00:28:16 »
прочитав був цю статтю, зробив висновок, шо мені треба буде обода міняти, десь за зиму, через пару днів їду, проїхав км з 10 від дому, шось стукати почало, дивлюсь, обод задній тріс(

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 23.08.2013, 11:28:29 »
Weinemann zac2000 -  3тис.

на офсайті веймана про гальмування особливо наголошується:
Цитувати
THE DANGER
the sidewalls of a rim are constantly exposed to aggressive braking. this can lead to wear. Resulting in an eventual collapse of the rim itself.
THE CAUTION
As soon as a concentric groove (SAFETY LINE) appears on the sidewalls,the rim has to be replaced immediately.
(http://www.weinmanntek.com/Tech/Tech02.htm)

А ви, певно, їздили "до побєдного"

Імхо, із двох поверхонь які труться, хтось обовязково повинен першим стиратися - краще мати хороші обода і дешеві м"які колодки - най буду тричі за сезон колодки міняти, ніж раз в рік обода.

Offline zap-andrei

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
    • Free Soft
« Reply #12 : 24.08.2013, 09:28:19 »
Цікаво звичайно вас послухати ,але я вам скажу: до старого велосипеда я купив на базарі два колеса 700С в зборі ,в передньому шприхи поміняв на більш якісні в задньому не міняв чекав поки почнуться проблеми так от на них я відкатав дуже багато ,вібрейків(якісних) мені вистачало максимум на 3 місяці.До чого я веду ,до того що як я не старався але виробити обід  за 2 роки я так і не зміг.Думав що якості в них нема але виявилось зовсім на оборот  *tramplin*
keyfot.net.ua - ключі для касперского

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 24.08.2013, 10:11:21 »
Цікаво звичайно вас послухати ,але я вам скажу: до старого велосипеда я купив на базарі два колеса 700С в зборі ,в передньому шприхи поміняв на більш якісні в задньому не міняв чекав поки почнуться проблеми так от на них я відкатав дуже багато ,вібрейків(якісних) мені вистачало максимум на 3 місяці.До чого я веду ,до того що як я не старався але виробити обід  за 2 роки я так і не зміг.Думав що якості в них нема але виявилось зовсім на оборот  *tramplin*

беріть до уваги той факт шо базарні обода досить важкі > значить міцніші (V-подібні),також товщина тормозних доріжок. і доречі на базарних нема проточки рівня зношеності, а там воно переважно і тріскає.
ще залежить від агресивності катання і пройденої відстані.

Offline zap-andrei

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 20
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
    • Free Soft
« Reply #14 : 24.08.2013, 18:06:29 »
Цитувати
arhont ,доречі на базарних нема проточки рівня зношеності, а там воно переважно і тріскає.
ще залежить від агресивності катання і пройденої відстані.
На щот ваги не буду спорити не знаю , а от рівень зношеності там то-же є (2 полоси )Їздив на них не жаліючи їх при моїх то 92 кг.Вистачало на пів року дальше їх центрував сам в майстерню не здавав ,а то видів як їх там рівняють деколи навіть покришку не знімають .... Тріщин на них не було навіть на стику..
keyfot.net.ua - ключі для касперского