ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Обода

(1/6) > >>

vit:
У цій темі хотів би поділитися своїми приктичним досвідом по стиранню ободів.
  Коли їх тре міняти, думаю знають майже всі, я також це знав, але зовсім тим не переймався і просто їздив до "побєдного", внаслідок чого получився прикольний порівняльний тест.   
Отже.
 У не такому вже й далекому 2011-му був куплений TREK 3900 на ободах Bontrager J550.
Першим, на 10500-ах пішов гайтю задній.
 Ми верталися із Стегніківців. На перехресті Драганівка - Забойки при тормозах, відчув постукування. Зупиняюся...

 Підспустив  колесо і тихенько добровся додому. На його місце був посавлений Weinemann ZAC-2000.
 Після заднього, з нетерпінням очікував коли, і головне, ДЕ, здохне передній. Минали місяці, пара тисяч км. вже були позаду, цікавість розпирала...
 Намічалась дальня покотенька, загальна 120км, а саме - Охримівці-Скорики-Скалат. Готувався ретельно, про обода зовсім вже не згадував. І ось виїзд. Всьо було супер, аж на 27-му км...

 Знову підспустив колесо і помало вернувся. Це, вже не перешприховував, бо на Х.Т. підвернулось ціле колесо, точно таке саме, з пробігом у 300км. за 150грн. Вже знаючи його ресурс, прикинув шо на 1.5 року має вистачити, і за той час я вже буду мати все для переходу на диски, тому за ту ціну взяв не роздумуючи.
 Їдем далі...
 Минуло трохи бульше місяця з часу коли поміняв переднє колесо. Звичайний робочий день, їзджу собі по місту, і тут...

 Стара пісня бл...ть. Пішов не так давно поміняний задній обод. ЯК??? Всього 3000. Починаю гнути матами але скоренько заткався бо дойшло шо я не в полі. Короче мої надії про 1.5 року луснули як мильна бульбашка. Але добре мати на господарці запасного ровера.
 У всіх трьох випадках від повної лажі мене рятувало те шо я ніколи не качаю більше за 1.5атм.
 Зараз активно шукаю/вибираю компоненти щоб хоча б переробити зад, бо зробити зразу все, а ше з моїми забаганками то треба добру купу грошей.
 Ага, ми про обода...
 Bontrager J550 - 10 - 13тис.
 Weinemann zac2000 -  3тис.
Стиль їзди не мінявся, торм. колодки постійно хороші і одного виробника, то як таке може бути?
Не буду ні хвалити одних, ні критикувати інших, просто кажу вібрекам па-па...
 
   
   
 

org100h:
А чи не пора на дискові переходити
:D

Штир:
Вітя, у твоєму випадку, диски - кращі за V-brake, але не забувай - ротори і тормозні колодки також не вічні. Головний недолік дискових гальм - це ціна.

vit:
Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.

дихлофос:

--- Цитата: vit від 05.08.2013, 11:14:53 ---Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.

--- End quote ---
я  думаю,  що возити нічого неприйдеться, просто вчасно міняти зношені елементи(а знос видно чудово що на клолдках , що на роторі, бо ж це не схована товщина  зношеної стінки  обода) :)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version