Тема: Велосипед-АШАНбайк, або що треба знати початківцю.  (Прочитано 7852 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 03.05.2013, 22:50:43 »
Цю тему хочу підняти на допомогу тим, хто хоче їздити на байку, але в силу недосвідченості (незнання) або брак грошей збирається придбати собі моторошну, ні з чим не порівнянну конструкцію під назвою ашанбайк.



Отже, безпосередньо опис сього непорозуміння:

Ашанбайк (ашанобайк, лентабайк, дроческоп, сноубайках) - загальний клас велосипедів, що відрізняються вкрай низькою якістю, але при цьому понтового зовнішнім виглядом. Так як для бидла зовнішні дані превалюють над змістом, то ашанбайкі користуються стійким попитом.

У цьому цьому важливу роль відіграє і порівняно низька ціна (нормальний велосипед, особливо якщо він гірський, ніяк не може коштувати дешевше 10-15 до за нижні моделі). Загальні відомості Ашанбайк можна розпізнати за такими ознаками:

 * Чавунна сталева (з хреново сталі) рама, пластилінові обіду, пластмасові гальма.

Ardis Zevs обзор горного велосипеда

* Різьбова рульова. * Вирвиглаз розмальовка (желчеобразние і психоделічні кольору), яка облазить при першій можливості, відкриваючи здивованої публіці іржу і окалину на швах.
* Назва кшталт - «англійська літера» + «багато цифр» що має означати його цілковиту охренительно або назва на зразок «ліквідатор» «сталкер» «Стінгер» або інші поняття виражають монументальність Аццкого брутальність або понтового конструкції.
* Низька ціна (як правило, в районі 150-200 американських грошей).
* Дискові гальма, які обов'язково не спрацюють перед виїздом на жваву дорогу. Їх неможливо налаштувати, вони заважають їхати і не гальмують коли це потрібно.
* Задній амортизатор, який є важливою деталлю концепції. Його завданням у ашанбайке є створення комфорту пересування по нерівній поверхні ілюзії володіння крутим гоночним байком і виклику більшого слиновиділення у цільової аудиторії, і труднощі пересування по будь-якій дорозі. Алсо, викликає невиправдане ускладнення конструкції і збільшення маси агрегату. На особливо видатних конструкціях буває відразу два задніх амортизатора.
* Працююча красива пружинно-еластомірна вилка з пластиковими гофрами. У народі, ластик. Часто двухкоронная, тому що виглядає крутіше. * Наявність яскраво виражених, кривих зварювальних швів на сталевих рамах, або навіть точкового зварювання.
* Часто - наявність підніжки. * Рогу на кермі строго обов'язково як крута опція. Якщо вони є, то обов'язково повинні бути спрямовані в небо.
 * Болотник (заднє крило), задерши на висоті півметра від колеса (як воно допоможе від дощу або бруду - незрозуміло, але виглядає круто)
* Більше 9000 катафот
* Назва агрегату і всі написи виконані не фарбою, а наклейками (зміна моделі = зміна наклейки ж)
* Як правило, ролик заднього перемикача червоного кольору (це, швидше за все, Турне Великий. А буває гірше, багато гірше).Історія Термін «ашанбайк» був вперше вжитий після появи в Default City мережі гіпермаркетів Auchan, в яких продавалися всілякі дешеві лисапед, особливою популярністю користувалися хитрої конструкції з пружиною посередині. Трохи пізніше їм і дали ім'я «Ашанбайк» У Петербурзі такі велосипеди частіше називаються «Лентобайкамі», так як спочатку продавалися в гіпермаркетах «Стрічка». У Екатеренбургe і його навколишніх селищах також зустрічається найменування «Монеткобайк», на честь торгової мережі «Монетка», яка так само відзначилася поширенням вбивчих агрегатів.

 Особливості Ашанбайка Основною особливістю Ашанбайка є те, що він розвалюється протягом року (тижня, 30-100 км після покупки або велосипедист побивається через несподівану поломки під час їзди). Низька якість виготовлення сукупно з експлуатацією згідно помилковому іміджу гарантують постійні проблеми з велосипедом і розширенню знань ненормативної лексики матчастини.

Пружина посередині сприяє розгойдування під час педалювання і витрати сил на пружні коливання цієї конструкції а також викликає морську хворобу. Насправді, багато конструкцій рам (а точніше, передніх трикутників) ашанобайков безборонно "змальовані" з старих моделей нормальних виробників. А от конструкція підвіски скрізь одна і та ж - одноважеля, одношарнірная.
Кареточний вузол як правило розташований на підвісці, а не на передньому трикутнику. Така конструкція безпомилково видає ашанбайк.

Задній амортизатор зазвичай складається з однієї лише пружини, тому велосипед жахливо розгойдується при педалюванні завжди. (Це чудове опис взято з лукоморье.ру)

 Люди! Будьте розсудливі! Не витрачайте свої гроші на шкоду своєму ж здоров'ю!

Обзор горного велосипеда Azimut Dakar, Omega
« Останнє редагування: 03.05.2013, 23:05:16 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 03.05.2013, 23:10:35 »
Відео .Вибір хорошого велосипеда

Как выбрать велосипед

Якщо в магазині ви задасте продавцеві питання про те, якого класу навісне обладнання коштує на даній моделі, то у відповідь ви почуєте опис системи перемикання.

 Але якщо бути точними, то це більш широке поняття, в яке входять всі складові "групи компонентів" виробляються провідними компаніями т.е все встановлене на велосипеді крім амортизаторів, рами і аксесуарів. На сьогоднішній день сучасні велосипеди, як правило комплектуються компонентами трьох провідних виробників:

 Shimano, Campagnolo, SRAM.

Shimano (японський виробник, представляє весь спектр компонентів, як для шосейних так і для гірських велосипедів, має заводи по всьому світу)
Серія MTB.

XTR - обладнання професійного класу, яке зазвичай застосовується у велосипедах призначених для змагань. У даній групі помітна тенденція до істотного зниження ваги компонентів за рахунок широкого використання алюмінієвих і титанових сплавів. У гонитві за мінімальною вагою у деяких компонентів групи страждає довговічність. (27 передач).

Deore XT - група устаткування, що не далеко пішла від XTR за своїми характеристиками, але серйозно відрізняється ціною. Також як і XTR група ХТ призначена для участі у змаганнях. Підходить для щоденного використання (27 передач).

Deore LX - якісне обладнання також, як і попередні класи в алюмінієвому виконанні,. Все ж для пересічного любителя ціна кусається. Підходить для щоденного використання (27 передач).

Deore - устаткування хорошого середнього класу відмінно. Обладнання групи відрізняється істотно більшою вагою в порівнянні зі старшими групами. Часто комбінується з іншими класами. Підходить для щоденного використання (27 передач).

Alivio - група устаткування, дуже часто використовувана в туризмі, як вельми недорога, але досить якісна. Починаючи з цього класу основна частина компонентів робиться із застосуванням пластику. Підходить для людей активно використовують велосипед виключно в літній час року (24 передачі).

Acera - група компонентів не далеко пішла від класу Alivio, але має менш зручні манетки перемикання. Обладнання відмінно підійде для людей, які в літній час по вихідних люблять прокотитися з вітерцем. Крім монеток класу Rapid Fire - важелі, має revoshift гріпшіфти - перемикання поворотом ручки, як ручкою газу, призначене для комфортного катання. (24 передачі)

Altus - Обладнання має прийнятний рівень, придатний для помірних поїздок, швидше міських, ніж позашляхових. Також як і Acera може комплектуватися манеткамі типу revoshift. (21-24 передачі)

Турнір - початковий рівень обладнання. Єдина група з манеткой у вигляді одинарного важеля, або у вигляді обертової ручки типу revoshift. Якість його досить невисоко, підходить для спокійних прогулянок у парку. (18-21 передачі)
« Останнє редагування: 03.05.2013, 23:43:28 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 04.05.2013, 18:48:18 »
Не ведіться на таке. Двопідвіс 1300 грн

Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 04.05.2013, 20:04:02 »
Не ведіться на таке. Двопідвіс 1300 грн


нормальний велик для села.... :D
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 04.05.2013, 20:58:51 »
Не ведіться на таке

Горный велосипед - двухподвес Azimut Rock FR-D

вигляд гарний але  і не їде добре і не служить як має бути
втулки ніякі та переключателі фірми КСЮНДАХ просто зривають ДАХ

тіпічний представник АШАНУ

Обзор горного велосипеда Ardis Formula, Infinite, 777

Горний велосіпед який  небезпечно брати в гори для життя.
« Останнє редагування: 04.05.2013, 21:10:07 від vitkov »
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 04.05.2013, 21:04:53 »
Вибираємо велосипед ХОРОЩИЙ..Якщо вирішили придбати велосипед то купуйте або відомої фірми або взагалі відмовтеся від покупки

Виробники Ашанів  стараються збити споживача з теми підсовуючи деякі агрегати фірми  Шиамно проте якщо вони щось ставлять і практично самого спростого та найнижчого
рівня даної фірми то реклама буде такою ніби велосипед взагалі від Шимано .

Как выбрать первый прогулочный MTB (How to choose first MTB)
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 07.05.2013, 15:01:51 »
Хороший велосипед

Велосипед AUTHOR Dexter
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 07.05.2013, 16:50:22 »
та вже заспокойся з тими ашанами (((

напиши краще шось про негритянок...
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline vitkov

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 640
  • Карма: +15/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 07.05.2013, 16:52:56 »
Аксесуари для велосипеда які потрібно купити разом  з велосипедом

Выбор самый важных аксессуаров для велосипеда
Якщо друзі зайняті або їх немає , то бери грьобаний велосипед, навушники, фотик, пів літри пива та їзжай по красивим місцинам, насолоджуйся природою, лінивий ти зад.

http://www.youtube.com/watch?v=BJA2cfzPjEQ&feature=player_embedded

Великолепие — это когда ты лепишь велик.