Тема: Допоможіть з побудовою електровелосипеда  (Прочитано 16310 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Tuti

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 16
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 09.04.2012, 13:57:07 »
Допоможіть знайти двохкорону вилку різьбову, дякою за увагу.
« Останнє редагування: 11.04.2012, 21:13:52 від Erazel I-st »

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 09.04.2012, 14:04:43 »
фейспалм, одумайся
GO HARD OR GO HOME!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 09.04.2012, 14:54:38 »
Хм, а навіщо тобі таке чудо? Воно нічим не краще за однокоронку такого ж класу. Краще візьми однокоронку РСТ якусь, вроді навіть Гіли бували різьбові.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 09.04.2012, 15:32:28 »
попробую внести ясність... двокоронка на 1" і різьбу це просто лишній кілограм заліза, крім того більшість з них ще гірша ніж однокоронки...

на такий стакан якісних однокоронок впринципі не буває... тому можливо варто задуматись над питанням глобально.

можеш написати: шо є (з фото), шо треба, і скільки на то є грошей.

Offline Tuti

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 16
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 11.04.2012, 01:11:39 »
Я працюю над рамою для електробайка. На мою дудку двохкорона вилка витримає більші навантаження. Може я помиляусь! Планується загальна вага агрезата 35-40кг + 90кг живої маси. Цікава думка компитентних людей в, дякую за увагу.

Offline Tuti

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 16
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 11.04.2012, 01:30:39 »
Щось таке

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 11.04.2012, 07:02:13 »
Планується загальна вага агрезата 35-40кг + 90кг живої маси.


з мотором, та вага має шанс зростати ))

 :o Васька поспіши  :police:
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 11.04.2012, 08:28:19 »
Я працюю над рамою для електробайка. На мою дудку двохкорона вилка витримає більші навантаження. Може я помиляусь! Планується загальна вага агрезата 35-40кг + 90кг живої маси. Цікава думка компитентних людей в, дякую за увагу.
задумка хороша, ебайків більшає) хстате вчора бачив ше один ебайк біля 6 магазу, кантрійник хорошо рівня з переднійм мотором і акумами на багажнику. то не зі шприхи???! на рахунок двохкоронки ти правий вона витримає більшу нагрузку, но нормальна двохкоронка) не обіжайся но різьбові вилки гавно..  і неважно скільки там корон. шо значить працюєш над рамою? робиш з нуля чи переробляєш?? моя порада зроби з нормальним стаканом, безпечніше для здоровя) 35-40кг то дитяча вага, мій по приблизних підрахунках до 50 дотягне, так шо я спокійний))) акуми які в тебе, і мотор? якшо свинець менше 12аг і мотор менше 500вт то толку з того мало буде(

Щось таке
шось я не впевнений..

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 11.04.2012, 09:55:41 »
Якщо робиш раму сам то роби вже під стакан 1,1/8, якщо маєш готову раму від звичайного велосипеда то все ж краще поміняй її на нормальну, типу під нормальний стакан і бажано з кріпленням під дискові тормоза.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Tuti

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 16
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 11.04.2012, 16:36:27 »
Рама буде виготовлятись з нуля, Будуть використовуватись вузли від велосипеда. Я слабенько розбираюсь на кавалках до вєлєків (стакан 1,1/8) ????? який він де його можна взяти, я так розмію окремо без рами іх не існує. Доведеться Виточувати або відрізати від рами.Поможіть в сьму питані. Мотор колесо 1000-1200W -7кг.  акамулятор LiNiCoMnO2 48v10ah - 6кг.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 11.04.2012, 18:01:17 »
Рама буде виготовлятись з нуля, Будуть використовуватись вузли від велосипеда. Я слабенько розбираюсь на кавалках до вєлєків (стакан 1,1/8) ????? який він де його можна взяти, я так розмію окремо без рами іх не існує. Доведеться Виточувати або відрізати від рами.Поможіть в сьму питані. Мотор колесо 1000-1200W -7кг.  акамулятор LiNiCoMnO2 48v10ah - 6кг.
дивно... або докупи акумів, або візьми дохліший мотор. маєш шанс загнати акуми бистро, бистро...

стакан 1 1/8 то 1.125 дюйма = 28,5мм товщина штока вилки.

посадка чашок: неінтегрованих в р-ні 31-32 мм (тра норм. штанген, чашки маю, єслі шо позичу). інтегровані в р-ні 38-42 мм (не мав з ними справ).

Відрізати ідея глупа бо вони як правило алю або хромоль, китайці в тому стандарті не працюють. Отже тра точити... по тому позітів гуру... він же може і стакан каретки врізати. і взагалі... візьми якогось соку і зустрінься з ним якось. багато корисного розповість.

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 11.04.2012, 19:08:46 »
тада теодорчік правий, для 1квт 10аг маловато.. для такого акума ідеально 500вт підходить. ти часом не на сайті евел брав?? вони там люблять рекламувати такий комплект)) в мене 1квт і акуми 15аг, то я тож чуток переживав за ресурс, пра в мене ЛіФеПО4, вони в плані ресурсу трохи кращі. но тут ше є такий момент як пропускна здатність бмс акумулятора (довготривалий і короткочасний струм розряду) в мене в стоці бмс йшла на 30-60 ампер, но я собі заказав опційну 50-100 шоб мотор по повній юзати. так шо якшо в тебе бмс слабша надмірний струм вона обмежить (в теорії) но тоді 1квт з мотора ти не вижмеш.. но для тебе то даж краще) акуми довше проживуть, а тих 700-800 ват тобі хватіт з головою

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #12 : 11.04.2012, 21:14:22 »
Перейменував тему, щоб народ знав про що в ній йдеться  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 12.04.2012, 01:01:41 »
вчора бачив ше один ебайк біля 6 магазу, кантрійник хорошо рівня з переднійм мотором і акумами на багажнику. то не зі шприхи???!

мотор - комплект 500 Вт 48 В, акум. батарея LiFePO4 9 Аh, донор з ровербайку Прайд за 2550грн. Загальна вага приблизно 27 кг.

Маю відношення до комплектації і власне монтажу. Проект виконано під замовлення .

В режимі міста пробіг 24 км ( сам робив тест- драйв ). Маршрут - кілька кругів від циганки до гот. Галичин по набережній , далі на Дружбу до вул. Громницького, назад на Східний по центру до костела і знову назад через центр до податкової, там батарея вирубалась. ( Помірно педалював тільки  вгору )

Власник літає не по дєтски.... сьогодні на обїздній за Білою спідометр зафіксував 63 км\год  :o

« Останнє редагування: 12.04.2012, 01:07:54 від Electro-sTurbovanyj »

Offline Tuti

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 16
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 12.04.2012, 02:09:12 »
Дякую за увагу шановне *товариство велолюбителів*. Є багато нюансів  :)На форумі музомити цю тему вожна довго і нудно, Я згідний з teodor4ik Для конкретного резльтату потрібно живе спілкування. Сочок і до сочку з мене. Pozitiff гуру дозволь запросити тебе на стаканчик соку?
 :)