Тема: <== front rear==>  (Прочитано 6342 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« : 02.06.2008, 23:15:52 »
Zombie каже, шо я неправильно "взув" своє заднє колесо. Він навіть змусив мене в це повірити :(. Але я лінивий, і, шоб не перевзуватися, хочу переконати себе у звортньому.


Стрілочки <== front   rear==> на покришці  вказують напрямок обертання колеса при установці його на переднє (front) і заднє (rear) колеса відповідно. Шо не так?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #1 : 03.06.2008, 09:11:03 »
НУ якщо стірлочки вказують то так і має бути. Є такі покришки які взуваються на переднє або на заднє колесо(більшість нормальний брендів роблять окремо на зад і на перед, причому малюнок може бути абсолютно несхожий.) Але тут є одне але. На зиму і болото часто ставлять резину обернено, бо тоді головним є не накат а зчіплення з дорогою і здатність резини витискати воду(болото) з під себе.
 так що обоє ви в чомусь праві. А ще краще виложити фото малюнку резини.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Petryxa

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 131
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 03.06.2008, 09:49:42 »
... бо тоді головним є не накат а зчіплення з дорогою і здатність резини витискати воду(болото) з під себе.

якраз це вже і враховано коли ставлять стрілочки front - rear... в такому випадку заднє колесо одразу орієнтоване на краще зчіплення з дорогою.

Цитувати
В дорожных покрышках, протектор имеющий направление вращения обычно обеспечивает небольшое уменьшение сопротивления качению.
В добавок к этому, эстетические соображения также имеют место.
Для бездорожья, направление вращения  значительно более важно, поскольку протектор обеспечивает оптимальное соединение между покрышкой и поверхностью.
Задняя покрышка передает усилие привода, передняя - силу торможения и  рулевого управления. Сила, приводящая в движение и тормозящая сила действуют в различных направлениях, вот почему одни и те же покрышки устанавливаются в различных направлениях, если используются на переднем и заднем колесах.
Также существуют протекторы, не имеющие указанного направления вращения.

взято звідси: http://www.schwalbe.com.ua/tech/
песе: і взагалі, той Зомбі ніц не шарить...   ;D
Ніхто не може сказати точно, де знаходиться та межа, за якою просто ризик переходить в деяке прагнення самогубства...

Zombie [Coffe]

  • Гість
« Reply #3 : 03.06.2008, 10:30:10 »
Ну не так багато не шарить. все ж таки трошки шарить. Для асфальту краще ставити обидві поришки  як фронт - оскільки це спрятиме кращому витесненню води з під покришки. і накатистість буде кращою. Блін. забув одраз дописати, це відноситься конкретно до Ромкової покришки. а що там з іншими  - я не знаю. Зрештою я звернув увагу, на його малюнок, а потім вже подивився на стрілочки.
P.S. Петруха - маєш плюс - гарна стаття
Ага, і взагалі, в яку сторону дивиться протектор - значенн немає. Має значення, що ми вирішимо - переставляти Ромкові покришку, чи ні. Я думаю можна проголосувати.
І якщо вирішимо, що переставляти, то варто цю роботу доручити Еразелу, оскільки саме робота, а найбільше - безглузда робота робить з мавпи людину. ҐҐҐ
« Останнє редагування: 03.06.2008, 11:10:55 від Zombie [Coffe] »

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #4 : 03.06.2008, 11:27:48 »
Так, стаття гарна. Навіть тому шо в мене задня покришка Швабле Хурікен і інформація з офсайту мала би допомогти найбільше. Але, як сказав Зомбі, це питання релігії :) - переставляти і визнати шо я лоханувся при установці, чим хай Зомбі лоханеться і визнає шо він не знає, шо фронт і ріар - це заднє і переднє колесо, а не напрямок обертання (форвард і беквард) :)


Малюнок:


П.С. Колесо востаннє ми ставили з Петрухою, перед Овідіополем, тому він теж тут "повязаний" :).
« Останнє редагування: 03.06.2008, 11:32:32 від bhagavan »

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #5 : 03.06.2008, 11:33:31 »
Короче - поки питання не вирішиться - я перестаю катати. Маємо два тижні, шоб я не йшов пішки в Бакоту.

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 03.06.2008, 12:33:01 »
Зомбі ти дурєг. Якшо бля написано фронт туда а реар туда то так і має бути. Крапка :)

Offline xlibes

  • Качка - то мій тотем
  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 100629
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Качка - то є бажане перевтілення у сансарі
    • Перегляд профілю
    • http://picasaweb.google.com/xlibes/
« Reply #7 : 03.06.2008, 12:36:28 »
Хлопці спам"ятайтеся...
В наступному житті певно буду качкою...

Zombie [Coffe]

  • Гість
« Reply #8 : 03.06.2008, 12:37:18 »
ну раз написано - то щож робити, треба вірити

Offline Сім самураїв

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1097
  • Карма: +76/-2
  • міністр пропаганди
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 04.06.2008, 16:17:37 »
Далі йде бездушний флуде ні, давай не гаярчкувати. питання тільки поверхневим аналізом здається простим. фронт і реар - це дійсно переднє і заднє. але питання його уставновки все одно носить дуалістичний характер. бо можна так. а можна і отак (жпеги в прикріпленому до колеса листочку). тобто від того як вчепити колесо - так і буде воно крутитись, відповідно буде і вже згадувані накат і витискання води. а все головне - який малюнок воно буде лишати на піску. тому якщо вчепити його задом наперед - то це вже буде не малюнок - а фігня. це як "Чорний квадрат" пана Казимира догори ногами. дурня себто. а я, як Постійно Відстаючий  Шприхаль, категорично відмовляюсь їхати за ромковим колесом, яке залишає абсурдний малюнок. це вплине на мій емоційний  і без того виснажений  стан. хочу нагадати шановному панству стару реальну історію про те, як компанія "Гудієр" колись випустила партію шин в якоїйсь арабській країні, і слід від протектора на піску нагадував напис місцевою мовою "Алах свиня" чи ше шось в такому роді. образу тобто. і мушена була зняти всю партію з продажу. а це - додаткові витрати. а хіба нам потрібні додаткові витрати? нам додаткові витрати не потрібні.
« Останнє редагування: 05.06.2008, 09:25:04 від erazel »

Offline Сім самураїв

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1097
  • Карма: +76/-2
  • міністр пропаганди
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 10.07.2008, 16:38:31 »
напис на стіні - "Іразель - казьол"

Zombie [Coffe]

  • Гість
« Reply #11 : 10.07.2008, 17:04:54 »
Еразелу назло

Я думаю, що для перевірки правильності встановлення протектора, Pоману необхідно випити 3 літра води,проїхати з середн.  швидкістю 30 км/год від Тернополя до Скалата,  сходити в туалет, у баночку.
Переставити протектор і зробити те саме знову (випити, проїхати, сходити)
Де кількість відпрацьваної рідини буде більше -там протектор встановлений і правильно.