Тема: Електровелосипед (Тернопіль)  (Прочитано 70450 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline kvas8

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 140
  • Карма: +12/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #60 : 24.08.2012, 22:49:26 »
На які горки (процент уклону) даний мотор може витягувати із неінтенсивною допомогою педалями (можна навести у приклад конкретні підйоми та необхідну інтеснисність роботи педалями для підйому на них). Яки середній прогбіг при такому режимі експлуатації (тільки для допомоги вгорки)?

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #61 : 25.08.2012, 21:53:31 »
На які горки (процент уклону) даний мотор може витягувати із неінтенсивною допомогою педалями (можна навести у приклад конкретні підйоми та необхідну інтеснисність роботи педалями для підйому на них).
На таку, як горбатий міст можна повільно виїхати без педалей, а можна з незначною допомогою педаль на високій швидкості.
Ну от сьогодні від базару до кольца, далі вгору на горбатий міст і аж до вул. Л.Українки на передачі 3/7 без напряга.
А без мотора на сам міст я повільно повз лише десь на 1/4, а далі -  на 2/5.
Яки середній прогбіг при такому режимі експлуатації (тільки для допомоги вгорки)?
Максимум, що проїхав за раз, це десь  25-30 км, але  деколи використовував мотор і для різкого набору та підтримки швидкості. Після цього батерея сіла десь до 70-80%. Ще на кілометрів 5 в щадящому режимі її мабуть хватило б.
Якщо ж їхати зовсім економно, то на кілометрів 40-50, а може і більше, теоретично мало б хватити. Але це все дуже залежить від кількості підйомів на маршруті, від стану дороги, від швидкості, від дозування та розподілу нагрузки, та навіть від вітру і т. д.

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #62 : 25.08.2012, 23:00:43 »
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #63 : 26.08.2012, 10:35:47 »
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
Ага, то я також вас з другом бачив на двох мопедоподібних апаратах з потужними моторами. Вам педалі вже мабуть й не потрібні з такими моторами та хорошими акумуляторами, хіба так для ментів, щоб не придерлись, що то мопед.

шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))

Чого боятись, телефон, ноутбук - практично ті ж акумулятори. Батерея навіть не гріється при заряді. Їх треба пошкодити, щоб загорілись.

« Останнє редагування: 07.05.2013, 13:18:41 від Etron »

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #64 : 29.08.2012, 23:04:47 »
Не міг не перепостити, дуже вже сподобалось))
http://www.3dnews.ru/news/629208/

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #65 : 30.08.2012, 10:15:41 »
як вони його вклали в 11 кг?

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #66 : 25.11.2012, 20:32:36 »
Трохи потусили....

Погода шепче

Евелотусня

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #67 : 04.05.2013, 23:49:14 »
А хто має гараж в кар'єрі?  Я вже кілька разів бачив когось. Не Pozitiff, і не mr.Dream то точно.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #68 : 05.05.2013, 07:28:55 »
А хто має гараж в кар'єрі?  Я вже кілька разів бачив когось.

глянь на один пост вище  :)

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #69 : 05.05.2013, 12:24:08 »
Ааа! Поняв, дякую!
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #70 : 26.05.2013, 14:06:56 »
29 травня кругла дата - 2 роки, як кручу педалі жму на ручку " газу"

Ідея чому взявся за тему електровела була така:  по роботі  ( перевести з одного кінця міста в інший  різні документи - деколи 1 листок А4 , різні зустрічі не формальні ) почав використовував  вел б\к куплений за 500 грн .

 Майстри в будці на Шептицького назвали його зразу не  вел а катастрофа :).Але з квітня 2009 по травень 2011р він з не великими нюансами  справно служив  по роботі, ну і всі парки мої і т.д.,
 Прогрес був явний порівняно з автом, але мінуси активного педалювання в жару загальновідомі.
     Почав шукати додаткову альтернативу в виді дирчика - табуретки і тут в неті наткнувся на інфу по електровелах ( листопад 2010р.) Два місяці серфінгу по форумах і тверде рішення на електрофікацію мого безродного двохколісного велокрута.

В лютому  2011р заказав на ebay батарею LiFePO4 48в, 15Аh, моторкомплект брав в Черкасах Новою поштою. Через два місяці приплила батарея, ще місяць на зборку\тестування\компонування і 29 травня 2011р перший виїзд 8)

До жовтня 2011р зафіксований пробіг 4600км, листопад, грудень їздив без одометра  (  на холоді відмовляв літій-іон елемент в спідометрі )
Січень, лютий 2012 теж даних немає, з березня до спідометра поставив завнішній 3.3 В акумулятор LiFePo4 . 25 травня 2013р одометр на позначці 9999,9 обнулився.

Загальний пробіг за два роки  десь 16-17 тис. км.

Деякі висновки...

В прямому значені -  шок і найсміливіші прогнози віддихають!!!

Хочу відзначити зразу фантастичну витривалість електрокомпонентів, враховуючи круглорічну всепогодну їзду , цього року почав експерементувати їзду в дощ.

Після слякотної зими 2012\13 вирішив глянути до нутрощів електродвигуна, стану підшипників . ( з форумів була інфа після 8000км міняти підшипники )

Специфічний запах лаку обмоток і приємне здивування від продукту китайських друзів :o
( див. фото ) Відніс підшипники ( разом з кришками - не випресовуючи ) до знаючих людей ... той самий смайл . Струм холостого ходу як був 0.6А на холостому ході ( при піднятому колесі і повному газі ) два роки назад так і лишився... Тримайте мене ззаді *dontknow*

Нагадаю - катаю практично круглий рік,  кожен день на роботу, ( в т.ч. обід\з обіда ). З Східного в любу точку міста 10-15 хв . На роботу добираюся на Новий Світ за 5-7 хв.

Перестав орендувати гараж для авта ближче дому, так як до свого в кар"єрі  10 хв дороги і 1Аh ємності батареї.

За день середній пробіг меньше 25-35 км не буває.

По механіці :

- Трасмісія
Десь з липня минулого року відмовився від недотрансмісії мого напів-ашана , підвязав ланцюг до рами і не маю клопоту з манєтками\перекидками\картріджами... тупо використовую вел як електротабуретка.

- Вилка 
За цей час успішно вбив 2шт рст джіла - ніколи не розбирав \обслуговував свого роду краш-тест
- Обода
базарні двойні десь по 60-70 грн, цього року після зими перешприхував мотор в другий обод і купив в зборі заднє колесо тоже на двойному ободі ( тобто за весь пробіг дві пари ободів базарних )
- Покришки
базарні, спочатку полуслік брав, тепер для безпеки і щоб  меньше проколів  помірно-зубасті ( хоча пробіг на одній зарядці дещо впав і максималка на 3-5 км\год. зменшилась ) За рік  стираю приблизно три передні і дві задні покришки.
-Тормоза
 ві-брейки Аlhonga , купив після переходу на електротягу, колодки по 30-40-грн беру.
стараюсь тормозити електромотором ( функція рекуперації ), тоді на довше хватає колодок - а так в середньому 3-4 комплекти на рік.

На останок ТТД електровела

- мотор втулка 500 Вт
- акумулятор 48 в 15 Аh ( реально більше 12 Аh не розряджаю )
- контролер 600Вт ( в піку видає 1700Вт, 32 А )
- ватметр Turnigy 130A Watt Meter and Power Analyzer
- зарядка 5А ( 250 Вт )

Пробіг на повній зарядці без педалей 35 км.
Максимальна швидкість 46км\год ( на полусліках і накачаних шинах до 3.5 атм )
Економна швидкість 28-35 км \год
На 1 Ампер\год пробіг по місту 3-3.5 км, за містом 3.5-4.5 км
Час повної зарядки 2.5 год.

Скільки вартує 0.5 кВт\год не знаю
« Останнє редагування: 26.05.2013, 14:38:56 від Electro-sTurbovanyj »

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #71 : 08.07.2013, 20:51:57 »
Надибав такого велосипеда біля свого дому. Можливого хтось знає чиє таке чудо? Особливо зацікавили задні амортизатори))

Offline CepKo

  • Кшатрій
  • Користувач
  • ***
  • Повідомлень: 96
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #72 : 12.07.2013, 00:04:55 »
То Mr.Dream'а монстр. В ВК частенько фотки процесу виготовлення проскакували.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #73 : 12.07.2013, 00:07:58 »
То Mr.Dream'а монстр. В ВК частенько фотки процесу виготовлення проскакували.
То старе фото, в нього зараз повний привід
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #74 : 04.09.2013, 00:51:15 »
Після 20 479 км пробігу проект 1( тест на мінімальне вкладення\ максимальне використання ) припинив своє існування. Зараз в  гаражі  покривається пилюкою - чекаючи  реінкарнації в новому проекті,( якщо дійдуть руки ). Батарею чекає тест  на ємність і  в резерв.

Вже є перша сотня км  на проекті 2 ( умовно комфорт\помірний гламур )))))

Зустрічайте ... далі буде