Тема: Електровелосипед (Тернопіль)  (Прочитано 70443 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 23.09.2011, 20:31:10 »
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год
Для ДХ продають зйомны 2кВ мотори шоби виїхати на ту гору з якої перед тим зкотився... на прямій 120...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #16 : 24.09.2011, 08:08:28 »
А як він кріпиться і як працює?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 24.09.2011, 10:09:31 »
А як він кріпиться і як працює?
під раму, на шатуни 22 зірка, як тягова до мотора

Offline sanlexik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 421
  • Карма: +24/-3
  • Стать: Чоловіча
  • hybrid style
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 25.09.2011, 22:53:15 »
Я теж з Мирославом недавно познайомився, мав довгу розмову! акум у нього не кислотний і його вартіть більше 400$. По ходу щось вас буде цікавити - питайтесь.
Fuji Nevada Cross

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 20.10.2011, 00:18:22 »
Все, приїхали.

Читаємо постанову КМУ від 26 вересня 2011 р. N 1029

Згідно нового визначення мопеда, тепер і велосипед з електродвигуном до 4 кВт вважається мопедом. Відповідно, потрібна реєстрація.
То що ж ровер з динамкою (це також мотор) - це мопед?
От же дибіли - покращувачі - даунбаси. Ніхрена своїми дурними головами не думають.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 20.10.2011, 09:38:38 »
Все, приїхали.

Читаємо постанову КМУ від 26 вересня 2011 р. N 1029

Згідно нового визначення мопеда, тепер і велосипед з електродвигуном до 4 кВт вважається мопедом. Відповідно, потрібна реєстрація.
То що ж ровер з динамкою (це також мотор) - це мопед?
От же дибіли - покращувачі - даунбаси. Ніхрена своїми дурними головами не думають.
україна вже давно приєдналась до європейської конвенції з безпеки руху (якось так), так от там прописано шо електровел потужністю до 250Вт(в веліко-британії 350Вт) то не мопед таяк його потужність не перевищує потужності велосипедиста. а як всім відомо міжнародні документи мають вищий пріорітет, такшо любий суд в спорному питанні вирішить його на твою користь

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 20.10.2011, 10:52:13 »
україна вже давно приєдналась до європейської конвенції з безпеки руху (якось так), так от там прописано шо електровел потужністю до 250Вт(в веліко-британії 350Вт) то не мопед таяк його потужність не перевищує потужності велосипедиста. а як всім відомо міжнародні документи мають вищий пріорітет, такшо любий суд в спорному питанні вирішить його на твою користь

Якщо мотор-колесо самовстановлене, в принципі якщо зупинять і запитають, можна сміло сказати, що це динамка. Ще сказати, що вона не робоча. Я динамки такі бачив, що виглядають аналогічно.
А доводити ми не зобов'язані, бо презумпція невиновності діє. Якщо у них є підозри - хай самі і доводять. Сумку з акумуляторами і контролером забрати, а без контролера мотор - це купа заліза, яка нічим не відрізняється від динамомашини.

Offline Electro-sTurbovanyj

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 25
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 09.02.2012, 00:50:45 »
Привіт шприхалі !!!

Зацініть мутанта  електрифікованого ( demo )

Winter Ebike.wmv

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 09.02.2012, 07:59:28 »
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.

взагалі-то там 500ват номінального, 1500 то короткочасна пікова нагрузка.. мотор незнаю но акуми навіть його залізофосфатні в такому режимі (1500ват при 48 вольтах то є грубо 30А) довго не поживуть

Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.

то не просто одна плата.. то дуж складна і відносно дорога штука - бмс (батері менеджер сістем) яка крім вищесказаного контролює ше купу параметрів такі як короткочасний і довготривалий струм розряду і виконує функцію балансування (вирівнювання напруги) комірок акумулятора - для літієвих акумів річ невідємна!!

пс. можете мене привітати, заказав собі в китаї акуми ліфепо4 "хедвеї" 48в15аг і набор 1квт, орієнтовна дата прибуття через 2 міс  :russian:

Offline sanlexik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 421
  • Карма: +24/-3
  • Стать: Чоловіча
  • hybrid style
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 09.02.2012, 10:36:13 »
а саме цікаве забув вказати - ціна того задоволення ???
Ціну в студію !
Fuji Nevada Cross

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 09.02.2012, 16:02:27 »
можете мене привітати, заказав собі в китаї акуми ліфепо4 "хедвеї" 48в15аг і набор 1квт, орієнтовна дата прибуття через 2 міс  :russian:

ну ти вже опше, по пиво і то крутити не хочеш  :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 09.02.2012, 16:33:14 »
а саме цікаве забув вказати - ціна того задоволення ???
Ціну в студію !
дорого... дуже... там сама батарея на 500-600уёв потяне, а мотор ше 200-300... + керування тим всім...

зато 720вт хватить на 70-80 км, якшо не крутити взагалі.

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 09.02.2012, 17:56:58 »
все разом більше 800 доларів..

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #28 : 10.02.2012, 09:23:03 »
Воно то все прикольно,, Васька, але ти вже думай яку будеш робити підставку для ніг велосипедиста(хоча який він нафіг велосиПЕДИСТ), адже мотор буде походу на заднє колесо, отже педалі як такі потрібні небудуть. Ноги де дівати? Адже якшо й залитиши педалі то постане проблема їх занадто вільного ходу.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 10.02.2012, 16:13:17 »
педалі мусять бути полюбому, якшо будуть проблеми з живленням або тупо акум сяде не буду ж я його до розетки пхати.. шо значить занадто вільний хід?? то погано? тим більше колись можна і підкрутити, для здоровя корисно) педалі будуть но сінглспід, вже даж зробив переходнік з мтб втулки на зірочку грм від жигуля   :russian: а сінгл - значить перекидки манетки і успока мені вже нетре, ато вже як мінімум 1000грн..