Тема: Велосипед, нецікавий для злодіїв  (Прочитано 6640 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 21.05.2010, 15:40:27 »
Велосипед, нецікавий для злодіїв

Вирішення питання - не захистити майно традиційним шляхом (замок, сигналізація, охорона ...), а зробити його нецікавим для викрадача. Думаю, що даний матеріал комусь может дати творчий поштовх для реалізації своїх планів.
 
Велик рішено збирати, а не купувати новий. І не тому що так дешевше, а від того, що так краще (як здавалося)! Даремно, звичайно .... Людина ні коли не зрозуміє всієї краси десятки, якщо першою машиною, в нього буде Феррарі!

Спочатку був Gary Fisher, з усіма наворотами, що попалися тоді в руки. Обійшовся він теж в чималеньку, на ті гроші, суму

(близько $ 1500).

Незрозуміло було, як його можна використовувати, крім як їздити раз на тиждень на покотеньки і кататися, не випускаючи з рук байка. Зайти в магазин, з'їздити куди - небудь, за чим - небудь, якщо його треба залишати на вулиці, стало неможливо. Всякі піротехнічні системи під сідло, з дротиком на колесо (на розрив), електрошокери на кермо, чреваті тим, що не спрацюють у потрібний момент, або, ще гірше, спрацюють коли не треба. Та й не особливо ефективно це.
Мега замки/троси/ланцюги, що пристібають байк до чогось, або неефективні, або незручні у використанні/транспортуванні.
Пищалки-верещалки, що спрацьовують при перекушуванні тросу, також ефективними не назвеш (дешеві верещалки автосигналізації зробили людей несприйнятливими до подібного роду звуків).

Система GPS, з оповіщенням по GPRS ... виллється в таку копієчку, що охороняти потрібно буде її, а не велосипед.

Загалом, виходить, що єдина реально працююча протиугонка - це велосипед, непривабливий для угону!

Ні, я не закликаю вас поливати балончиком фарби з молотковим ефектом ваш новий канондейл. Нехай ваш основний ровер залишиться для того, для чого він вам потрібен. А от для того, щоб залишати в ризикованих місцях, потрібен інший варіант. Із серії "Зіпруть - не шкода", або, в народі-"бюджетник".  При чому основна ідея не в тому, що б мінімізувати витрати (на ньому просто буде неможливо їздити), а надати вигляду, непривабливого з комерційного боку (крадуть же виключно з метою перепродажу).

Отже, варіант 1

Велосипед зібраний за принципом найдешевших комплектуючих можна залишити в місці навчання, роботи на весь день.
Вкрасти його не вкрадуть, але "найдешевші комплектуючі", довго не протягнуть.
Це дійсно "засіб пересування, непривабливий для злодіїв". Правда, зручним, його так само не назвеш.

Варіант - 2

Ні, з першим варіантом, він нічого спільного, не має.
Це хороший кантрійнік. Тільки наприклад пофарбований в флюоресцентний жовто-зелений колір, аж ніяк не в фарбувальній камері(швидше, дома, пензликом). Виглядає гарно (як ровер), але продажна цінність, знизиться суттєво. На їздові якості, це, само собою, ні як не вплине.

Здавалось би це найкращий "антикрадій" тюнінгом, але, все ж таки, страшно залишати таку машинку, кожен день, годин на 6 - 8, на одному і тому ж місці, протягом, скажімо, року.

Варіант - 3
Як найменш привабливі для угону, вибраємо моделі вітчизняного велопрома.
Загалом, це всі моделі ХВЗ, а так само, дорожні, типу "Урал", на 28 "колесах.

Плюси старих велосипедів:
    1. непривабливість до розкрадання
    2. великий провис каретки, робить більш стабільним положення на дорозі
    3. гладкий "дорожній" протектор, сприяє гарному накату.

Мінуси:
    1. Огидно виривається, перед бардюром.
    2. Якщо погано висмикнув колесо і воно з усією дурі врізається в бардюр, ободу хана.
    3. Барабанні тормоза, хто вже відвик від гальмування педалями просто губиться, коли на перехресті потрібно прокрутити педалі в зручне положеня, а вони, замість цього, гальмують
    4. Клини системи (шатунів педалей), постійно розбовтуються, крім того, рвуть штани.
    5. Велика передня зірка, на сінглспідах (одношвидкісними дорожніх велосипедах), забезпечує гарний хід, але з'їдає всю розгінну динаміку.
    6. На 28 "не дуже - то зручно з'їжджати зі сходів (все ж таки вони менш міцні, ніж 26")

Деякі мінуси можна легко виправити:
    2. Ставимо жорстку або амортизаційну вилку від "гірського", під 1" стандарт, і колесо на 26", з подвійним ободом. Це
поєднання, дозволить встановити нормальні гальма і міцніше колесо.
    3. Ставимо на зад, кліщові гальма ХВЗ (всі рами уніфіковані, і кріплення для нього, там є 95%) і знімаємо важіль ножного гальма (на сінглспідах). На вилку, ставимо звичайні обідні гальма типу V-Brake.
    4. Тут варіанти два - або викидаємо шатуни з зірками, і ставимо "продвинуту" систему - трехлапку ХВЗ, з малою зіркою Старт-Шосе, або знімаємо і викидаємо і систему, і каретку. Ставимо МТБ каретку, під квадрат, і дешеву, нерозбірну систему (це дешевше, ніж ставити розбірну систему з 1 зіркою).
    5. Ланцюг перекидається на середню зірку (32), і вкорочується.

А от від стрибків, і з'їздів зі сходів, варто утриматися.

На фото, перероблений "Урал". BMX кермо, забезпечує більш високу посадку і дає кращий огляд, що при міському русі, важливо.
Сумарно, він обійдеться, в 150-250 грн..

Якщо такий апарат пристебнути тросом до дерева/паркана, зазіхнути на викрадення ... навіть не знаю, кому це може прийти в голову.

Ще раз, акцентую увагу: залишати треба ПРІСТІБАЮЧИ, нехай і на благенький, але замок! Тоді, де б ви його не залишили, назад, ви поїдете, а не підете пішки.

Але пам'ятайте, яку мету, ви переслідуєте, створюючи бюджетник?
Не "вкрали - не шкода", а "щоб не вкрали". У даному випадку, це вийшло (при досить непоганих ходових якостях, абсолютно "ніякий" зовнішній вигляд.

Якщо він буде ходити і далі (у чому я практично впевнений), можна буде зібрати заднє колесо, на подвійному 28 "ободі, і

планетарній 3х втулці, від Shimano.

Головне - не перевищити ціну "жалості" (та невидима межа, коли ви почнете відчувати занепокоєння від можливої втрати даного роверика). У цьому, головна ідея бюджетного ровера. Приїхавши, ви повинні займатися тим, заради чого їхали, а не будувати в голові немислимі картини про гопів з болторізами.

Постскриптум для ще більшої упевненості, якщо у вас стоїть зручне сідло, на легкозйомному підсидільному штирі, забирайте його з собою.

по мотивам: http://veloservis.ur.ru/

Offline Yanek

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 588
  • Карма: +112/-0
    • Перегляд профілю
    • Серце Азії
« Reply #1 : 21.05.2010, 16:32:42 »
Все воно як би розумно..але воно звучить розумно для розумних людей.
Для наріків, алкашів і тому подібної швалі, які напевне переважно і крадуть роверки з під’їздів, аргумент малобюджетності ІМХО не завжди може зіграти визначалну роль.
Якщо буде довго стояти в одному місці то спруть в надії заробити хоч 50 гривень на бухло.

От мені собстно цікаво який контингент злодіїв вкрав мій вєлік.... Якісь послєдні наріки не прийшли б з пневмокліщами..з другого боку не думаю що то якісь спеціалізовані велокрадії.
Певне то якісь чуваки рівня вище-середнього, з клепкою в голові. Вигляділи, підготувалися...і сплавили його в якийсь район, або в сусідню область...

Був в міліції, то чувак оптимістично запевнив що знайдуть....але той чувак певне по жизні оптиміст просто.

Я тож оптиміст. Вєлік - штука набувна...і ото якийсь чувак набув собі нехеровий вєлік:))))

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 21.05.2010, 16:41:59 »
Хм, невірю що бюджетнік не зіпруть. В мене вона Ардіса і то сперли , СВОЛОЧІ.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 21.05.2010, 16:46:18 »
От мені собстно цікаво який контингент злодіїв вкрав мій вєлік.... Якісь послєдні наріки не прийшли б з пневмокліщами..з другого боку не думаю що то якісь спеціалізовані велокрадії.
Певне то якісь чуваки рівня вище-середнього, з клепкою в голові. Вигляділи, підготувалися...і сплавили його в якийсь район, або в сусідню область...

от про шо мова і йде, якщо він буде виглядати некошерно, то спецом його палити ніхто не буде... в тому і суть, і саме такого я зара будую на базі туриста.
Хм, невірю що бюджетнік не зіпруть. В мене вона Ардіса і то сперли , СВОЛОЧІ.
так він був "Блищичий"... 90% тирять то шо гарніше... тобто якби збоки стояв турист в ХТ то його б і не тронули, бо ЛАХ...

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #4 : 22.05.2010, 00:32:04 »
До речі, декілька днів назад дуже хотів перефарбувати свою раму, при чому солідно, по всім правилам, з повним зняттям старої фарби до металу. Але згадав історію, як одного разу в знайомого вкрали Ардіса, а Гарі Фішера який стояв поруч, але з досить поцарапаною рамою і немитого - ні. При чому обидва були припнуті одним тросом і ГФ стояв ближче.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline GreenFox

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 126
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 25.05.2010, 16:04:08 »
Ну в мене зараз ровер якраз по темі ))))

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 25.05.2010, 19:54:25 »
Класна стаття, але думаю такий ровер - хороший варіант пристібнути при вході в супермаркет. Думаю на такому ровері трос не буде ніхто різати, а колеса і сидіння там треба ключами відкручувати.
Я от собі думав як можна свій "Салют-С" підтюнінгувати і чи взагалі це реально.
Вчуся їздити на ровері.

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 25.05.2010, 21:06:53 »
Класна стаття, але думаю такий ровер - хороший варіант пристібнути при вході в супермаркет. Думаю на такому ровері трос не буде ніхто різати, а колеса і сидіння там треба ключами відкручувати.
Я от собі думав як можна свій "Салют-С" підтюнінгувати і чи взагалі це реально.


всьо реально, читай про "Крокодилів"... або спитай в Вінтажа шо він з "Славутича" зробив :D

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 25.05.2010, 21:24:12 »
Ви б краще спитали де я його тримаю, але не скажу, то є мій Mystery secret. Фото що я з нього зробив за 15 хв будуть!!!
http://picasaweb.google.com.ua/Vintage595/NugXlC?authkey=Gv1sRgCKyw2K-Bkr7lfw#
« Останнє редагування: 25.05.2010, 22:37:37 від Vintage »

Offline GreenFox

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 126
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 25.05.2010, 22:27:00 »
де ж ті фото

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 25.05.2010, 22:59:53 »
Ви б краще спитали де я його тримаю, але не скажу, то є мій Mystery secret. Фото що я з нього зробив за 15 хв будуть!!!
http://picasaweb.google.com.ua/Vintage595/NugXlC?authkey=Gv1sRgCKyw2K-Bkr7lfw#

молодець! Гарно!

Тобто то був однопередачний ровер?
Заднє гальмо було чи гальмувати педалями?
Каретка яка?
Які колеса? Яка задня втулка?
Троси для перемикання передач - не приварювались? (лише на хомути)
Вчуся їздити на ровері.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #11 : 25.05.2010, 23:03:20 »
Класно, але робити з Славутича шосера - то не модно. кілька днів назад бачив Аіста (малого) з передачами.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!