Тема: ремонт - Шприховка колеса  (Прочитано 12226 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 11.02.2010, 18:06:42 »
Існує багато різних способів скласти колесо, і в кожного є свої за і проти. Тут показано покрокову процедуру для того, щоби зрозуміти що нічого надскладного в цьому немає.

Інструменти та матеріали:
-Початковий ключ (викрутка підійде)
-Ключ до шприх
-Мастило
-Ніпелі
-Шприхи
-Втулка
-Обод

 

Головне перед початком впевнитись, що ваші шприхи підійдуть до вашої комбінації втулка/обод.

Тут використано обод Syncros з втулкою Hope ProII, з 3ма перехрещеннями. В данному випадку підрахунок дав довжину шприхи 256мм з обох сторін. Увага* не завжди буває саме так. в більшості колес різні довжини шприх з двох сторін.

Крок #1: Підготовка
-Для того щоби мати можливість через декілька років підтягнути колесо, промажте синтетичною смазкою посадочні місця для ніпелів.
-Потім треба підготувати самі шприхи промазавши вісця з різьбою рафінованою соняшниковою, а краще рапсовою олією. Це допоможе не допустити ржавіння, та не дати шприхам ослабнути з часом, так як рослинні жири мають здатність загустівати і працювати як слабенький клей.
- якщо немає логотипу як орієнтиру поставити маркером на втулці відмітку десь між дирками в фланцях.

Крок #2: Набор втулки
Є різні способи шприховки, з повним набором шприх, чи неповним. Тут описаний варіант з повним набором.
-тримаючи втулку вертикально вставте шприху в верхній фланець зверху вниз. Там де шприха доторкнеться до нижнього фланця(посуті навпроти) вставте другу шприху, також зверху вниз. Увага* не забути що можуть бути різні довжини шприх з двох сторін, не переплутайте які куда.
 

- наступні дві шприхи вставимо біля цих, але знизу вверх.

-далі повставляти на місця всі шприхи, не забуваючи, що вони мають вставлятись в різні боки через одну. Увага* не пропускайте дирки і не вставляйте одну шприху в оба фланця.
 

Крок #3: Шприховка першої сторони
Сама нудна, кропітка, і важлива частина шприховки. Провіряйте все по 2 рази, оскільки переробляти все буде довго і нудно.

-оставте втулку знову вертикально як при наборі шприх, касетою вниз.

 


-Розмістіть втулку і обод так шоб через дирку для соска прочитати лого(мітку маркером).
-візьміть третю по рахунку шприху справа і зліва на верхньому фланці і перехрестіть так щоби шприха що виходить знизу фланця була знизу.
 

-Тепер початковим ключем закручуєм шприху кінець якої лівіше в дирку справа від соска на 3-4 обороти тільки щоби схопило(надалі так само).


-Пропускаемо дирку, тоді закручуємо другу шприху(3-тя дирка справа)

 

-Так і підемо надалі проти годинникової стрілки.
-Пропустимо по одній шприсі від початових, перехрщуєм і прикручуємо так само як і перші (5-та і 7-ма дирки). Увага* слідкуйте щоби ті шприхи що знизу фланця проходили під тими що зверху.
-продовжимо в тому ж порядку до кінця... Одна сторона готова.

 

Уважно оглянули результат роботи... чи всі шприхи через одну дирку, чи правильно перехрещені, чи всі перехрещеня на одинаковій відстані.

Обережно, щоби не порозсипати нижні шприхи перевертаємо то все...


Крок #4: Шприховка другої сторони.
-так як і з першою стороною ваша перша дирка справа від соска(тепер вона вільна, колесо ж перевернули :))

-знову відраховуєм третю шприху справа і зліва, перехрещуємо... і знову перша і третя дирки справа(проти год. стрілки)

-Продвжуємо все як у кроці 3 поки не скінчаться шприхи і дирки (бажано одночасно :)). Провіряємо результат, якщо виявляться помилки шукаєм де лоханулись..


Крок #5: Затягування

-Беремо ключ до шприх і затягуємо шприхи до кінця різьби. Почнемо від соска щоби не плутатись потім.
 
**ПОНТИ +1**
Якшо шприхувати не від мітки, а від логотипу, то після зборки положення логотипів на ободі і втулці співпадуть, що позволить гарно поставити колесо для фотки щоби було видно оба лого одночасно.

Step 6: Натяжка
(Якшо чесно то без станка тяжко зробити рівно, але попробувати все ж варто :))
беремо ключ і повертаємо кожен ніпель на 1-1.5 оборота по черзі. Знов таки щоби не заплутатись почнемо від соска. Під час натягування шприхи будуть ставати все твердіші і твердіші. Повторювати до моменту поки не здасться шо ше трохи і досить, якщо є тестер натяжки то він мав би показати 15 для шприх 2мм. Після цього можна приступати до вирівнювання(якщо обід чи шприхи не нові) підкручуючи відповідні ніпеля. Як рівняти яйця на словах не передаш, то треба бачити,але чим точніше рахувати обороти при натяжці, тим меньше шансів їх наробити.

після завершення натяжки варто постискати шприхи, що перехещені, щоби впевнитись що всі ніпеля сіли на місця, якщо вони при цьому скриплять то це не біда, вони трохи провертаються в дирках.
Якщо якісь шприхи при цьому ослабли варто їх підтягнути.
 
« Останнє редагування: 10.12.2011, 22:57:42 від teodor4ik »

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 11.02.2010, 19:52:11 »
-оставте втулку знову вертикально як при наборі шприх, касетою вниз.

залиште :)



Той спосіб якийсь трохи дивний, я як шприхую то повністю шприхую один фланець, потім перехожу на інший, потім на перший але шприхи другим боком і потім те саме з наступним фланцем. Так важче заплутатись. При нагоді знайду статтю по якій я вчився.

Це не якась обсираловка, просто імхо :)
« Останнє редагування: 25.03.2010, 14:51:53 від teodor4ik »

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 27.06.2011, 11:51:15 »
а вам слабо?

Offline CoRacK

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • Повідомлень: 743
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • «Рыба плачет сквозь штаны» XD
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 27.06.2011, 12:58:54 »
Така шприховка до дупи, шпиці не працюють як треба, до того ж замінити важко. Хіба для понтового прогулянкового катання підуть :).
Ride it my way...

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • Повідомлень: 3728
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 27.06.2011, 16:49:43 »
1. дуже цыкавий дизайн колеса - бронзова втулка, чорны шприххи з чорними!!! ныпелями, былий обід.
Гладкий би заслинився - бо він вважає найкрасивішим спвівідношення 3-х своїх улюблених кольорів - рожевого, коричневого та фіолетового ...
2. дай лінк на російський ресурс - а то в твій переклад тіко ортодоксальний іудей зрозуміє
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 27.06.2011, 17:11:57 »
2. дай лінк на російський ресурс - а то в твій переклад тіко ортодоксальний іудей зрозуміє
оригынал був на Англ. тому шукай сам рос. переклад...

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 11.09.2013, 15:22:01 »
Вот, натрапив на статейку. Спочатку довбав ангельську версію, а потім, дурбецл, угледів шо існує москальський переклад :)http://caravan.hobby.ru/materiel/wheelbuild-ru.html

пра тут автор пропонує шприхувати колесо по группно, а не всі шприхи зразу

Теґи:
 

Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office