Тема: Заміна ланцюга  (Прочитано 24166 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Drive_t

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 106
  • Карма: +3/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Boardman Sport 0977821655
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 20.06.2011, 21:54:30 »
Всім привіт похожа ситуація і в мене але діло в тому шо на велосипеді проїхав лише 500км(приблизно) і куплений він був в січні а зношування таке як проїхав цілих 5тис. нерозумію чого зірки так повикривлялись практично всі тільки одні менше другі більше саме більше це 6,7,8 дуже неприємне відчуття в ногах при нагрузці вже надоїло так їздити думаю поміняти на нову касету але яка гарантія що і ті не зірки не будуть викривлятись можливо зразу з ланцом міняти? а можливо проблема в ланці можливо я його розтягнув а він свою справу зробив....



Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 20.06.2011, 22:05:22 »
Оце "викривлення" зірок - спеціальна технологія яка дозволяє легше (швидше) перемикати передачі. Якщо цього не помітив при купівлі свого "коня" на початку, то зайди в "Спорт+" або "РоВер Байк" і поглянь на касету любого більш-менш фірмового ровера та прозрій (не ображайся). Якщо ланцюг вчасно змащувати, то не буде "дуже неприємного відчуття в ногах" при навантаженні! І якшо ланц не проскакує, то - нехай твоє серце бється спокійно.
 Інша справа поглянути на касету паралельно осі (ексцентрика) втулки, тоді помітніше чи зношена вона, і наскільки?
« Останнє редагування: 20.06.2011, 22:08:38 від Vintage »

Offline Drive_t

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 106
  • Карма: +3/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Boardman Sport 0977821655
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 20.06.2011, 22:13:23 »
Оце "викривлення" зірок - спеціальна технологія яка дозволяє легше (швидше) перемикати передачі. Якщо цього не помітив при купівлі свого "коня" на початку, то зайди в "Спорт+" або "РоВер Байк" і поглянь на касету любого більш-менш фірмового ровера та прозрій (не ображайся). Якщо ланцюг вчасно змащувати, то не буде "дуже неприємного відчуття в ногах" при навантаженні! І якшо ланц не проскакує, то - нехай твоє серце бється спокійно.
 Інша справа поглянути на касету паралельно осі (ексцентрика) втулки, тоді помітніше чи зношена вона, і наскільки?
я з тобою згіден шо вони спіціально викривленні але в мене вони трохи в різні сторони викривленні :D то виходить шо з цим і їздити...

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 20.06.2011, 23:15:48 »
я з тобою згіден шо вони спіціально викривленні але в мене вони трохи в різні сторони викривленні :D то виходить шо з цим і їздити...
ти шо молотком по касеті товк? якшо ні, то не погнеш так ніколи... я тоже вперше коли на касету глянув, то думав шо їй каПець і як я її так тільки порозгинав і постирав дивно і на всі боки... ЦЕ НЕСУТТЄВО... як писав вінтаж значно суттєвіше профіль зуба... решту тупо забудь...

Offline Light

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 33
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #34 : 12.03.2015, 00:16:45 »
Потрібна порада на рахунок зміни ланцюга. Проїздив весь минулий сезон - літо+осінь + пів місяця цього року на одному ланцюгу, приблизно прикинув шо наїздив біля 1500км. Про метод 3-х ланцюгів був не вкурсі, тому прочитавши цю тему, бачу що пізновато спохватився. Міняти ланцюг? Варто поставити новий і також відкатати в районі 1500км щоб зносився приблизно як попередній, ну а потім вже 3-й і тд. ???Чи будуть проблеми з проскакуванням і таке інше?
п.с. Якщо купляти новий, то де і який саме ланюг? передній переключатель альтус, задній асера 8зірок. Дякую!

Offline bahja

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 313
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #35 : 12.03.2015, 00:55:16 »
вже не притреться, буде проскакувати новий ланцюг, добивай вже те що є.

Offline myr4inkofff

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 45
  • Карма: +2/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Ride your life
    • Перегляд профілю
« Reply #36 : 12.03.2015, 01:22:26 »
Мені теж вже потрібно замінювати, але і касету,і ланцюг. Накатав близько 3000 км.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #37 : 12.03.2015, 08:15:49 »
Потрібна порада на рахунок зміни ланцюга. Проїздив весь минулий сезон - літо+осінь + пів місяця цього року на одному ланцюгу, приблизно прикинув шо наїздив біля 1500км. Про метод 3-х ланцюгів був не вкурсі, тому прочитавши цю тему, бачу що пізновато спохватився. Міняти ланцюг?
  Ну дивись на саму касету задню, наскільки там зношені зірки. Бо одне діло відкатати на грязному ланцюгу(де купа абразиву) і на одній зірці і зовсім інше на чистому ланцюгу і на різних зірках.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #38 : 12.03.2015, 09:25:30 »
вже не притреться, буде проскакувати новий ланцюг, добивай вже те що є.
на основі чого таке далекоглядне твердження?
на мою думку - варто купити новий ланцюг. такий же який стоїть.
поставити і побачиш - не буде проскакувати - знач катаєш на ньому, а старий тримаєш про запас. в 3 ланца може вже не вийде катати, але в 2 думаю цілком реально.
якщо ж таки касета вбита і ланц почне проскакувати - то купуй ще й касету і міняй її теж. система (ведучі зірки) навря теж зношені, а якщо будеш добивати як тобі радять - то відправиш на заміну ще й систему. А так поїздиш на новому ланці і касеті (цього разу хоч би в 2 НОВІ ланца почерзі) і потім будеш добивати цей і попередній комплекти далі до кінця.

а найкраще було б купити індикатор зносу ланца і поміряти. Або зняти ланц і поміряти методиками, які є в неті. Якщо розтяг до 1% - сміло міняй на новий і катай. А цей поставиш, коли підрозтянеться другий.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #39 : 12.03.2015, 09:29:49 »
п.с. Якщо купляти новий, то де і який саме ланюг? передній переключатель альтус, задній асера 8зірок. Дякую!
переклюки не мають значення.
має значення система і касета.
якщо там щось дешеве початкового рівня - то цілком могло зноситись. Якщо якість хороша - то касета мала б бути жива. 1500 км - то фігня пробігу.

І кстаті Еразель правильно зауважив теж.
« Останнє редагування: 12.03.2015, 09:33:06 від switch »

Offline Light

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 33
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #40 : 12.03.2015, 10:18:10 »
на основі чого таке далекоглядне твердження?
на мою думку - варто купити новий ланцюг. такий же який стоїть.
поставити і побачиш - не буде проскакувати - знач катаєш на ньому, а старий тримаєш про запас. в 3 ланца може вже не вийде катати, але в 2 думаю цілком реально.
якщо ж таки касета вбита і ланц почне проскакувати - то купуй ще й касету і міняй її теж. система (ведучі зірки) навря теж зношені, а якщо будеш добивати як тобі радять - то відправиш на заміну ще й систему. А так поїздиш на новому ланці і касеті (цього разу хоч би в 2 НОВІ ланца почерзі) і потім будеш добивати цей і попередній комплекти далі до кінця.

а найкраще було б купити індикатор зносу ланца і поміряти. Або зняти ланц і поміряти методиками, які є в неті. Якщо розтяг до 1% - сміло міняй на новий і катай. А цей поставиш, коли підрозтянеться другий.
Дякую за вичерпну відповідь!!! Буду ставити новий ланцюг, відпишуся що з того вийде.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 12.03.2015, 15:30:07 »
оптимально було б таки обзавестись таким ындикатором:

або навчитись міряти розтяг ланцюга.
Касета виїдається ланцюгом через те, що він розтягується і перестає лягати точно між зубцями, відповідно тяга розподіляється не на всі зубці. Відповідно останні починають виїдатись і змінють форму так, що новий ланцюг вже теж не зможе лягти рівномірно і буде проскакувати.
Того так важливо контролювати розтяг.
Почитай - і сам розберешся в усьому. Там нічого складного.

В ідеалі, якщо новий ланцюг піде нормально - я б катав на ньому слідкуючи за розтягом, поки він не витянеться десь до рівня старого. після того поставив би знову старий і міняв почергово.
Якось так.

Offline Light

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 33
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #42 : 13.03.2015, 00:29:36 »
Виміряв штангенциркулем відстань, як пишуть в неті. Результат 120,3 (зношення в межах норми).
Для справки - 119,7-120,6 - ланц в нормі, 120,6-120,9 - потрібна заміна, більш як 120,9 - заміна разом з касетою.
Постало питання покупки нового ланцюга. Такий самий як був - shimano CN-HG50 майже в 2 рази дорощий за CN-HG40. Чи відчутно це буде по зношенні, можливо краще взяти 2 ланца SHIMANO CN-HG40 ? Хтось знає яка між ними різниця?

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 13.03.2015, 08:06:40 »
не мав нагоди порівняти те і те, але коли переводив вел дружини на Алівіо рішив було зекономити і ланцюг лишити старий. Там правда був не шімановський а щось попроше. Ланцюги на 6-7-8 передач одинакові по розмірах, а зносу майже не було по індикатору, то смисл купувтаи було?
Коротше ланцюг загнувся за місяця 2-3 в міру інтенсивної їзди (кілометрів 500 пройшов). Сам в шоці був.
Так що різниця може бути відчутна.
А по чому зараз 50-ка? Мені теж треба якраз другий прикупити.
А соррі, вже подивився по посиланню. М-да... ну і ціни.... Краще з рук брати на форумах - хоч трохи може дешевше буде. Зара подивлюсь по чому продають на харківтуристі.

Ну от цей Ярик наприклад перевірений продавець, багато хто з тутешніх в нього беруть. В нього такого правда нема ланца, але можна взяти Срам 870-й - 13,6 євро, вроді таки дешевше чуть.
Тут є конкретно 50-й - 12 євро.
Думаю можем обєднатись на доставці, все рівно буду купувати. З понеділка. Не памятаю точно, який зараз стоїть, мушу глянути.

А які в тебе шатуни і касета стоять до речі? Бо ланцюг непоганий як для 8-ступінчатих, один з кращих. Якщо касета теж 50-ї серії - то та трансмісія мала б ще ходити і ходити. Може і в 3 ланцюга катати ще зможеш.
« Останнє редагування: 13.03.2015, 08:55:46 від switch »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #44 : 13.03.2015, 08:49:32 »
Виміряв штангенциркулем відстань, як пишуть в неті. Результат 120,3 (зношення в межах норми).
Це між одинаковими точками міряється? чи між двома протилежними краями бонок(тих круглих штук на пінах ланцюга)?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.