Тема: ДТП на Монастирській  (Прочитано 5717 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Meriter

  • Новачок
  • Повідомлень: 27
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 31.01.2016, 13:39:52 »
Доброго дня, шановні велотернополяни!
Рідко сюди пишу, а зараз трапилось щось, про що ви маєте знати і в чому не завадить ваша поміч.
Учора, 30.01.2016 близько 21:00, я, Яготин Юрій, рухаючись власним велосипедом Bergamont Transmit 2008 по вул. Монастирського у м. Тернополі біля кільця в районі магазину Прогрес вздовж осьової лінії в зв'язку з наміром здійснити поворот ліворуч на вул Слівенську і, пропускаючи автомобіль, що рухався назустріч, отримав ковзаючий удар в задню праву частину велосипеда від автомобіля ЗАЗ-1103 Славута вишневого кольору. Удар цей спочатку зустрів заднє колесо, перемістився на задній перемикач передач, а далі - на шатун педальної системи. Перелічені елементи зазнали ушкодження різних ступенів, фото надаю. Сам я не зазнав жодних травм і втримав рівновагу, не впавши з  велосипеда. Автомобіль же, здійснивши короткочасне гальмування в момент удару, продовжив рух без зупинки в напрямку вулиці Л. Українки. Наздогнати його я втратив фізичну можливість, як і не встиг запам'ятати номерні знаки. В автомобіля пошкоджений пластиковий ковпак лівого колеса, шматки якого залишились лежати на дорозі, а також наявні як мінімум ушкодження лакофарбового покриття, вишневий колір якого зберігся на багажнику велосипеда і правій педалі. Я перебував в тверезому стані і повній психічній рівновазі. На мені був шолом, підшоломник-балаклава, люмінісцентна велокуртка, а на велосипеді були ввімкнені передній і задній габаритні вогні.
Якщо хто-небудь володіє інформацією стосовно перебування автомобіля ЗАЗ-1103 Славута вишневого кольору з ушкодженнями в передньому лівому куті корпусу(крило, бампер, або все одразу) та з ушкодженим лівим ковпаком(або без нього) - прошу повідомити за номером телефону 095433 нуль п'ять 08 за винагороду.
Бережіть себе на дорогах! Будьте особливо уважними в темний час доби!

Фото ушкоджень велосипеда:

Деформація геометрії шатуна:


Механічні ушкодження педалі з пігментом лакофарбового покриття автомобіля:



Зламаний перемикач передач:


« Останнє редагування: 01.02.2016, 17:05:17 від Meriter »

Offline switch

  • Старожил
  • Повідомлень: 456
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 31.01.2016, 13:49:54 »
Рішите це питання хіба що за згодою сторін.
Велосипедист не має права рухатись в другому ряді а поворот ліворуч дозволений лише на дорогах, де не більше однієї смуги в кожному напрямку і немає трамвайних колій. Відповідно ви в любому випадку порушник ПДР...

Offline Meriter

  • Новачок
  • Повідомлень: 27
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 31.01.2016, 13:55:38 »
А як тоді правильно повертати ліворуч на Монастирській? Там немає розмітки, хоча візуально дорога на два корпуси авто. В будь-якому випадку, негарно тікати з місця ДТП.
« Останнє редагування: 31.01.2016, 14:11:23 від Meriter »

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 31.01.2016, 14:14:34 »
вічна тема, їзда по дорогах, і тримання ровера в під'їзді...
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Meriter

  • Новачок
  • Повідомлень: 27
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 31.01.2016, 14:24:10 »
І що не так з їздою по дорогах?

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 31.01.2016, 14:24:54 »
можу тобі сказати, що тобі фист повезло, що той мудак не ушкодив ділянки тіла.
так , саме йо-ий мудак, бо любий адекватний водій в такому випадку зупиняється.
це й же не став, бо був або бухий, або накурений.
по твому питанню  :1. залізо поміняй і радій , що це залізо а не ноги-руки.
                             2.в темну пору часу для своєї безпеки рухатись бажано по тротуару.
                             3.пересікай дорогу  після повної зупинки на обочині і перегляду всіх напрямків руху авто.
це все  я провірив на  собі і набагато краще робити так, ніж лежати в лікарні(не дай Бог).
сонце  в долонях...

Offline Meriter

  • Новачок
  • Повідомлень: 27
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 31.01.2016, 14:28:13 »
Дякую за підтримку! :)

Offline switch

  • Старожил
  • Повідомлень: 456
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 01.02.2016, 09:02:03 »
А як тоді правильно повертати ліворуч на Монастирській? Там немає розмітки, хоча візуально дорога на два корпуси авто. В будь-якому випадку, негарно тікати з місця ДТП.

а де воно є це місце конкретніше. якусь схемку накинути можна?
за правилами, якщо більше однієї смуги в одному напрямку - то перехрестя проїжається в прямому напрямку по правій смузі, після того переводиться велосипед по переходу на лівий бік і їдеться далі по правій смузі.
Ну тобто в правилах так не написано, але такий варіант НЕ суперечить тому, що є в правилах. А повертати з лівої смуги - це вже суперечить.
Насправді так звісно майже ніхто не робить, в тому числі і я, але в спірній ситуації перше питання буде - чого велосипедист їхав посередині дороги, а не біля правого краю.
Пункт 11.14:
Цитувати
Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об’їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.
« Останнє редагування: 01.02.2016, 09:05:25 від switch »

Offline switch

  • Старожил
  • Повідомлень: 456
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 01.02.2016, 10:17:20 »
тут це сталось? Біля "клумби" тієї?

Ну скажу так - днем я би їхав так як Ви... І то, якщо би дуже жвавий рух був, то мабуть не ризикнув би висовуватись на ліву смугу.
Вночі  - 100% їхав би до переходу на Л.Українки і там перекочував би.
У мене подібна ситуація часто виникає на Збаразькому повороті, коли їду з Баму на Теребовлю: там мені треба через кільце їхати прямо, правий ряд  - для повороту направо, на Бандери, і щоб їхати прямо я мушу вилазити з "свого" ряду в другий. Скажу так - якщо машин не багато або переді мною їде якесь авто - то я пристроююсь за ним і акуратно проїжаю кільце, хоч і з порушенням правил.
Але коли рух насичений - я не ризикую, повертаю на Бандери і перекочую вел по переходу.

Offline Meriter

  • Новачок
  • Повідомлень: 27
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 01.02.2016, 14:12:59 »
Ось схема ДТП:



Чи можна вважати дану дорогу як такою, яка має 1 смугу для руху в одному напрямку, якщо розмітки, яка б розділяла Монастирського на 2 смуги в паралельному напрямку, не існує? Вона одностороння до точки з'єднання з поворотом на Малишка, остання теж є односторонньою з рухом в протилежному напрямку.
Як би там не було, я зрозумів, що більшість їздить по дорогах загального користування велосипедом, почуваючись безпечно і розраховуючи на власний досвід і досвід та толерантність інших учасників дорожнього руху, доки не стається якийсь казус. Зі мною за 28 років життя і досвід їзди велосипедом, який майже дорівнює віку фізичному, вперше сталась подібна сутичка з автомобілем. До цього моменту я не почував, що мені що-небудь загрожує на дорозі. Але тепер, звісно, увімкнувся подвійний рівень захисту. Деколи забуваю, що я не за кермом авто, і внаслідок пригоди захисту від удару менше, ніж в металевій шкаралупі. Можна знати всі правила і застрахуватися всіма можливими велозасобами, як-то шолом, ліхтарик, яскравий одяг. Але від інших людей за кермом не застрахуєшся на 100%. Хтось любить сидіти в телефоні за кермом, хтось перемикає радіо, в когось погано(або взагалі) не світять фари, хтось схильний до паніки, хтось нетверезий, хтось просто довбойоб.
« Останнє редагування: 01.02.2016, 14:17:21 від Meriter »

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 01.02.2016, 15:01:06 »
ти неправий тут. догори там точно є 2 смуги, і ти умовно маєш їх бачити навть без розмітки ))), таке є в правилах (зимою ти ж тоже не бачиш розмітки під снігом).
славута мудак ше той, хоча він міг і не помітити удар, тим більше, якшо музика голосно була, і думав шо ви розминулися.
поїхав би ти переходом на тротуар і цілий був і скоротив би дорогу.

а ше в темну пору.

я взагалі не знаю як то бики ганяють вночі, то ж нічого не видно (в ближньому світлі), їдуть тупо в напрямку дороги попри світло зустрічних, максимум шо можна реагувати то на 50-60 км/год, а в дощ і того на 40, а більша швидкість то летить так навмання, шо ніхто не вибіжить і не буде на дорозі перешкоди.

але то всьо не важливо, їхав би ти по правилах чи ні, полюбе тебе помне, а не машину, так шо, роби висновки, і переходь максимум де можливо на тротуар.

я коли їду машиною то мене дуже нервують такі як ми )))) особливо на вузьких вуличках шо і не втиснутися обігнати.
« Останнє редагування: 01.02.2016, 15:06:21 від Andrizzio »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 01.02.2016, 18:43:03 »

я коли їду машиною то мене дуже нервують такі як ми ))))
ого, комусь чай з меліси  треба пити... :D :D :D
а якщо серйозно, то краще зупинитись, вийти з машини і спокійно пояснити що не так.
я так і зробив, коли вночі хлопці без вогнів їхали по центральній дорозі.(хоча на всіх мене не стає, їздять далі) :(
сонце  в долонях...

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 01.02.2016, 21:23:03 »
ого, комусь чай з меліси  треба пити... :D :D :D

не по темі, але хтось прочитає і зробить висновки може)

а ше улюблений момент, коли рано, машина їде одна в 5 хвилин, а якась нехороша людина ))) перед самим бампером давай на перехід з розгону, бо то перехід і воно має право ))). вдень то таке, суцільний потік машин, а коли нікого нема і кидатися під єдину машину...
 В правилах ясно пише переходити переконавшись шо нема машин на дорозі


ПДР

 4.14

Пішоходам забороняється:
a) Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 01.02.2016, 21:39:07 »
м-да, а пішоходи--то взагалі окрема тема...
одного  разу я чуть бабку вєлом не завалив, вже з усієї сили зажав переднє гальмо, бо заднє не справлялось;
байк став дибки на переднє колесо, і після гучного звуку падіння заднього колеса  на дорогу бабка видала
на проїжджій частині:" ой,  а я  тебе зовсім не замітила..." :laugh:
а як вона мене могла замітити, якщо  голову повернути по боках впадло, коли  дорогу пересікає... >:D
сонце  в долонях...

Offline bahja

  • Старожил
  • Повідомлень: 313
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 01.02.2016, 23:24:53 »
В мене був випадок, недавно, їхав правій смузі поближче до тротуару розігнався бо дорога пряма дві полоси і тут одна з припаркованих машин здає назад і виїжджає на проїзджу частину і врізаєтся в мене, я втримався думав, що ппц веліку, але благо тільки ланцюг злетів і я отримав пару подряпин. Але це не саме гірше, водій зупнився обматюкав мене, бо він мол включив аварійки,а я мав це побачити серед купи припаркованих машин і зупинитись. Поки я стояв розявивши рота, бо неочікував такого повороту, він нажав на газ і зник.

Мораль, Shit happens sometimes.

« Останнє редагування: 01.02.2016, 23:31:06 від bahja »

 

Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office