Тема: Мій "Skeletor"  (Прочитано 3194 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline yorri

  • Новачок
  • Повідомлень: 19
  • Карма: +2/-0
  • Я тобі дам ровери, я тобі дам колєги!
    • Перегляд профілю
« : 03.12.2015, 10:23:50 »
Третій кастом. "Skeletor".


Offline bahja

  • Старожил
  • Повідомлень: 313
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 04.12.2015, 00:34:09 »
якийсь корч  получився, а не вел.

Offline Schults

  • Ветеран
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 04.12.2015, 18:23:01 »
 :D
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline yorri

  • Новачок
  • Повідомлень: 19
  • Карма: +2/-0
  • Я тобі дам ровери, я тобі дам колєги!
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 04.12.2015, 21:27:02 »
Нда. Тернопіль як сидів в корчах, так і сидить... А свій "не корч" покажеш?

Offline bahja

  • Старожил
  • Повідомлень: 313
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 04.12.2015, 23:52:04 »
Ну мій велік до твого не можна рівняти, бо мій для покатух, а твій для виставки сучасного мистецтва, бо це не велосипед, а експонат.

Offline yorri

  • Новачок
  • Повідомлень: 19
  • Карма: +2/-0
  • Я тобі дам ровери, я тобі дам колєги!
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 05.12.2015, 00:43:41 »
Можу посперечатись. Мій вел також для покатух. Так, він іншого ґатунку, але також їздить по дорогах і повертає вправо-вліво. То чим він такий "ущербний"? Ти ж на ньому навіть не їздив?

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 05.12.2015, 10:38:27 »
В основі кастомного вела має бути якась концепція. За старання тобі +, розкажи про концепцію.
В основі критики - велика вага + вага болота всередині рами, шарнір з сідлом думаю не довго проживе. Руль такої важкої конструкції нічим не виправданий.
Через таку посадку думаю і 70% потужності велосипедиста не реаліузється.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 05.12.2015, 10:39:20 »
Мені твій попередній вел візуально сподобався

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 05.12.2015, 13:26:31 »
Мені твій попередній вел візуально сподобався

мені попередні два, а цей не дуже :)
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline yorri

  • Новачок
  • Повідомлень: 19
  • Карма: +2/-0
  • Я тобі дам ровери, я тобі дам колєги!
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 06.12.2015, 12:03:39 »
В основі кастомного вела має бути якась концепція. За старання тобі +, розкажи про концепцію.
В основі критики - велика вага + вага болота всередині рами, шарнір з сідлом думаю не довго проживе. Руль такої важкої конструкції нічим не виправданий.
Через таку посадку думаю і 70% потужності велосипедиста не реаліузється.

Концепція, це рама. Рама зварена з кусочків, ніде ні разу не гнута.
Стосовно ваги вже казав - ВАГА практично не відчувається, так вона є більшої за стандартні вели, але не впливає на якість їзди, бо розподілена по всій довжині і центр ваги велосипеда занижено.
Шо-шо, а шарнір під сідлом проживе точно найдовше, повір. :)
Стосовно руля, теж саме що і по рамі.
На велосипеді передаточне число мале, тому він їде не дуже швидко (та цього і не потрібно), зато плавно і накатисто. :)

Offline yorri

  • Новачок
  • Повідомлень: 19
  • Карма: +2/-0
  • Я тобі дам ровери, я тобі дам колєги!
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 06.12.2015, 12:05:33 »
мені попередні два, а цей не дуже :)

Ну що вийшло - те вийшло. :) :)
Я їх не на продаж майструю, а у власне задоволення. Тут вже питання краси дуже особисте і приватне. :)

Теґи:
 

Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office