Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Tiger

Сторінок: 1 2 [3] 4 5 ... 27
Сьогодні хочу катнутись навколо ставка, або до білецького мосту

Якщо є бажаючі приєднатись,  велкам

З дому виїжджаю в 13 00, дальше в парк шевченка острівок і на ліво:).

Не буду розпалювати міжетнічну ворожнечу але чи не переселенці це зі сходу? Ну бо не вірю що це якісь організовані гастролери в пошуках ровериків. Такі ашани не крадуть.
в мене склалось враження що так і є, але обєктивних фактів/доказів нема - то ж не варто підносити хвилю ненависті до переселенців.
Це цілком можуть бути наші.
Та оскільки вони планували крадіжку, є факти, то думаю тернополян-злодіїв через 30хв біля 6 маг ми б не застали.

на даний момент якщо побачите подібних клієнтів будьте обережними

дякую за фото

Перш за все дякую.

Отож як все було. Я працюю на фірмі, що орендує трьохповерхове приміщення біля текстильника за гуртожтками.
1 і 3 поверхи пусті, наша фірма на 2 поверсі і велосипеди ми залишаємо закріпивши на першому поверсі в коридорі.
Сьогодні в  15 00 було прикріплено 5 великів 2 ашана / Трек 3700 / Корадо і мій Келліс Кварц.
Хлопаки 4шт вкрали 1 анаш / Трек 3700 / Корадо перекусивши замки, самі замки ми так і не знайшли.
Мій Келіс, думаю що просто не встигли перекусити замок, оскільки є сліди перкусування, !!! завдяки чому і вдалось повернути інші велосипеди !!!.

Крадіжку підтвердили десь хвилин через 10(+/-) після скоєння.

Дізнавшись що вкрали байк корадо я швидень відчепив замок і полетів шукати, думаючи, що вкрали тільки корадо 1шт.
Спершу до будинку праці (по ходу подзвонив еразелу)потім до по збаразькій до міліції питаючи велосипедистів і людей чи не бачили тоді до універсаму на гаражі поміж гуртожитками вернувся на фірму де мені сказали, що насправді викрадено 3 байка і чуваки виїхали на вул. Злуки а дальше невідомо.

Я прикинув, що мабуть треба ламанулись до ставка, від крадіжки пройшло хвилин 20-30 напевно, подзвонив еразелу, що всього 3 шт і рванув.
На кольці біля шостого магазину помітив тройку велосипедистів, що грубо порушує правила дорожнього руху і прямують на вулицю героїв дивізії галичина/вертепна, де я їх і наздогнав й пересвідчився що то таки наші байки 3шт.
На кольці 6 маг їх також помітили співробітники, зафіксували на реєстратор.
Оскільки хлопці були не менші за мене і не молодші (вік десь 24-29)  їх було троє я просто дістав телефон і зателефонував іншим про місце знаходження - хлопаки зрозуміли і на втьоки - вкінці вертепної розділились. Я ще встиг по телефону повідомити що інші поїхали в сторону парку слави.
Я ж поїхав за іншим, по ходу він не витримав гонки, і я заволодів першим великом біля автобусного парку, що на галицікій.

Вертаючись назад я побачив, що з вул. лисенка на ту ж галицьку до 6 маг виїхало інших два велика і я давай за ними. якраз підїхали співробітники на машині і я віддав повернутий вел.№1

Рванув дальше, хлопці заїхали в тупик і кинули велики в траву біля гаражів, що стоять біля незавершеного багатоповерховаго будинку №5 по вул. галицій - де я й заволодів іншими двома.  насправді їх можна було не помітити, тут також повезло. Самі ж втекли.
Дальше ми намагались знайти крадіїв, але безуспішно.
Загалом велики були знайдені приблизно через півтори години після крадіжки

Після закінчення подій дізнався, що ті два велосипедиста, що розділились після вертепної поїхали по вул. лисенка на вул. городня і там зупинились біля буд. №22, де їх помітили мої співробітники на машині, намагались затримати, але крадії втели і повернулись назад на галицьку де їх вдруге помітив вже я з пешим велом.

Коли повернулись на фірму взнали, що хлопаки на території нашої фірти спершу тихенько пили пивасик, на дорозі/виїзді навмисне розбили пляшки, мабуть щоб машини колеса попробивали. і вальнули байки. тобто хлопці організовано планували крадіжку. всього їх помітили 4шт. та нажаль ніхто толком і не зміг їх описати чи опізнати. - не очікували того й не звертали особливо увагу..
Міліція яку виклика ще досі розпитувалась і знімала відбитки пальців :)

По даних, що підмітили: хлопці засмаглі, спілкувались на російській(бляха як на зло :)), не голені, зріст 170-185см, один мав рюкзак (перебінтоване коліно й руку) інші без. в мене скалось враження що не дуже знають місто. тай загалом після крадіжки через 30хв бути біля 6 маг. - хз як і нащо. одіті нормально - джинси/спортивні, один в яскраву синю спортивну куртку і червону бейзболку,.
також хлопці явно не велосипедисти.

тож будьте уважні!!! простий тросик з замком не захищає.

також хочу зазначити, що якщо у вас вкрали велик - підносьте інших велосипедистів, саме завдяки тому, що я був на велику з телефоном і не втрачав надії й вдалось повернути байки.
практика показала, що пішки і машини мало ефективні в переслідуванні велосипедиста - від них дуже легко втекти, але люба допомога потрібна і помічна.

забігаючи наперед скажу, що так мені хотілось переломати руки чи ноги і так загалом в мене була можливість спробувати впіймати чи побити крадія з першим велоком(проти трьох я один просто не ризикнув, всетаки я не є боєць), АЛЕ незаю чому, мабуть інтуіція або хз що, я твердо знав, що не потрібно гаяти на нього час, що й дозволило по факту вчасно мельком помітити інших два велика.
Хоч і логічно було б спробувати затримати першого крадія, можливо і при цьому нанести важкі тілесні ушкодження, але як я написав, я цього не робив - тепер думаю, що це могла бути фатальна помилка, тим не менше допомогло вернути інші байки - факт.

Деколи якась невідома сила скеровує наші вчинки і мабуть до неї потрібно прислухатись. Виїжджаючи з фірми я незнав ні куда їхати ні що робити, я толком навіть і не знав які саме велики шукаю, я просто сів і поїхав з якось рішучою впевненістю що я повинен це зробити.
Думаю, що з такими самими думками і вирушили на пошуки й мої співробітники і завдяки спільними зусиллями в нас все получилось.

п.с. якщо від написаного у Вас склалось враження, що я чуть не сам все зробив - не ведіться - лише завдяки спільним зусиллям у нас все получилось

Шукаю для своєї малечі кріселко до велосипеда

Хто користувався кажіть все що знаєте на цю тему, хто має пропонуйте

Всім дякую за допомогу.

Еразел хочу такі як в тебе (для нормального взуття і для контактів).
Оскільки педальки включають все необхідне то знач в першу чергу тре купити МТБ контактне взуття, а тоді вже й можна буде купляти чи брати на пробу.

Рік назад теж вибирав термос. Багато начитався :))))

Коротко:
Якщо для різних продуктів(кава, молоко, чай, пиво :)) то треба брати обовязково скляний - оскільки метал буде "набирати" смак чи запах деяких продуктів.
Сам стикнувся з таким після кави з металічним термосом.

Якщо для чаю або лише кави то металева колба.

Також треба враховувати чи для подорожей - скляна не дуже катіт.

Собі купив на ринку з скляною колбою - скласно підходить для кави, закваски йогуртів, використовую лише дома, або шось типу на город :)

У відрядження(подорожі) взяв собі Tramp 1.2л для чаю - Сам тестував!
Заливши кипяток (90-98 градусів) через 24 години температура була не нижче 55 градусів.
Під час кожного тесту(всього 3) відкривав 5 разів.  Під відкривав маю на увазі що повіністю відкручував кришку на час до 2 хв для того щоб поміряти температуру.
1. Кімнатна
2. На балконі (осінь)
3. В холодильнику

дожився і я до того, що маю намір повзяти свої ноги з велосипедом контактами, але

не знаю по яких параметрах вибирати педальки, взуття і замок.

знаю лише, що це обладнання поділяється на шосерне і мтб - більше ніц.

Підкажіть щось з цього приводу, мо хтось має посилання на хороше факю чи статтю

а де можна побачити ролик що призначений для аудіалів ?

ДТП / Re: Впав на шв.30км.
« : 27.07.2012, 19:33:23 »
Вже давним давно і я падав з лісапеда що закінчилось швами
Ось мій звіт

Вітальня / Re: вітам вахіса
« : 06.07.2012, 12:51:54 »
Вітаю!
Нехай росте здоровий та щасливий на радість батькам.

Гляну, колись теж щось там збирав, але от в памяті є кадри, як я це все віддавав і викидав.

п.с. якщо довго не буду відписувати нагадай в аську

Минулого року катався по криму.
З власного досвіду дозволю дати пораду:
запас води треба брати потрійний від поїздок тут навколо тернополя ( я мав подвійний, ледь хватило) :)

1. Вода миттєво йде, джерел, так як в нас, нема.
2. Якщо їздити в обід, дехто можне отримати типу сонячного удару - вмивання водичкою і посидіти в тіньку допомагає :)

п.с. писати повідомлення червоним нема потреби. Стандартний колір тексту теж доносить інформацію.

Майбутні / Re: 7 Липня
« : 06.07.2012, 11:07:06 »
Гарні плани, але субота 7,07,2012  начебто робоча

Місяць тому назад вибирав собі щось на заміну стокових полусліків Cobra 2.0 .