Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Tiger

Сторінок: 1 2 [3]
Вчора по дорозі з Підкаменя пив і затоптав снікерса на ходу.  виникло питання чи не шкідливо харчуватись на ходу(крутячи педалі) і чи засвоюється те що глонув? :)
Хто що знає, читав з цього приводу?

Допоможіть зремонтувати мою втулку в задньому колесі :).

Після закарпаття в в ній появився люфт(через те що оська погнулась (оська таки погнулась)) і я вирішив розібрати підрівняти і змастити.
Всі казали що то дуже просто і в документація теж все виглядало просто. Підводним камнет стало те що в мене не така оська про яку всі думають :). В мене не шиманівська і правий підшипник(шарики насипом) захований під касетою. Саме касету я не можу зняти.
Взяв в еразела Зйомник але ним теж не получилось, або воно дуже вже сильно затянуто або воно по іншому знімається.

Саму оську і лівий підшипник я розібрав без проблем, оську підрівняв.
Склав назад, але напевно в правому підшипнику ті шарики стоять не правильно бо вісь клинись.

п.с. в майстерню нести не хочу.

Ми завжди описуємо все позитивне та упускаємо те, що в кожного є і негативне.
Пропоную в даній темі писати про негавні вчинки, звички, випадки конкретних шприхарів у подорожах.
Не обговорювати! і Не виправдовуватись!, просто написати, а той кого це стосується нехай приме це до уваги і буде вкурсі.

Якщо підтримуєте пишіть.

Приїхавши до дому мав непереборне бажання написати щось :) але збився :)

ОСЬ звіт на пекучі пальці і затуманену голову.

Отож поїздка відбулась і відбулась дуже класно :).
Почалось все з того що ми всі без проблем запакувались у потяг і вирушили у путь.
Вранці на пероні у Воловці нас вже зустрічала делегація у вигляді назойливої німецької вічарки від якої ми дружно втікали щоб не почати з поклейки камер  :) Супровід захекався і відстав якраз на границі Воловця.  Фотосесію Супровід пройшов та фото потім.
Після чого дорога нас порадувала не грандіозним спуском до Хуста, а приблизно 5 кілометровим виснажливим підйомом на вершині якого всі вирішили поснідати. А от після сніданку підкачавши колеса ми вирушили вниз. До Міжгіря докотились навіть незчухались в часі. Звісно кругом мальовничі пейзажі, свіже повітря, спів пташок. За Міжгірям основна маса хотіла пообідати і ми почали підшукувати теплий борщик якого так і не знайшли :( тому, не зауважив де саме, ми розклались на годорах близько дороги і смачно погамали мівіною харківського виробницива. Після відпочинку ми вирушили у пошуках Долини нарцисів. Петляючи навколо неї ми знайшли сміттєзвалише, города і нарешті її - зелену плантацію трави з світлозеленими коконами - це і були нарциси(вони тільки почали цвісти).  ;D Як нам повідомив Удав - в нього на городі  плантація цих рослинок більша, тому щоб не пхатись в закарпаття хто хоче побачити нарциси може просто запхатись на город і насолодитись ними, наразі безкоштовно, адже ми заплатили 5 грн за вхід :). Після величезної насалоди споглядання "У пошуках Нарциса" ми дьорнули в Хуст на замок. Незабутній кілометр вгору! На якому вся група розбилась, "погубилась". Лише троє сміливців Xslibes, Udav, Roman подолали його і вийшли на вершину з байками. Тайгер добрався до них пішкарусом. Решта учасників з негуманними словами залишись на півшляху. Пофоткавшись ми(верхня підгрупа) вирушили на низ, де зєднались з знижньою підгрупою й вирушили в магазин. Затарились і почали шукати місце для ночівлі.
Тут і почались пригоди. На вулиці вже темніло, а підходящого місця не було, тобто ми його на горизонті бачили та не мали змоги добратись. Спільними зусиллями ми намітили шлях і  пробираючись через города, польові дороги, знову города, переправу через річку ми добрались до довгоочікуваної галявини на якій живуть Слимаки екстремалофіли, дикі комарі, кущі ще не вирозшої ожини і високовольтні провода. Але не так все страшно як вам могло уявитись. З слимаками ми подружились, комарі на нас образились, також відразу через декілька метрів тече річечка з  криштальною гірською водичкою.
Смачно повечерявши ми полягали і почався дощик. Під звуки дощу всі спокійно заснули ажде за плечами було 7 годин їзди і 130 км
Ранок (в кожного він почався в різний час. Тайгера в 4 30 в останнього учасника підйому біля 9 чи 10) почався не з дуже приємного дійства, але запланованого, ритуального жервтвоприношення шприхаря богам погоди. Ми здійснивши переправу відправили 7Самураїв  в сторону Хуста, бо в нього виникли проблеми з ногою.(пригоди цих семи чудових людей, котрих ми шукали весь другий день подорожі, вони розкажуть самі, ми знали тільки те, що все гаразд)
Після сніданку смачної кашки з згущонкою ми мочали повільно збиратись дальше. Окремо хочеться відмітити жорстокість і неблагодарність УДАВА, який просто вилив пів банки згущонки, хоча власна совіть гризла його половинудня, ми цього не забудемо!
В той час коли здійснювалась переправа самураїв я(Тайгер) знайвшо неподалік дорогу церез цю річечку тому дорога назад на асфальтоване покриття відбулась легшою. Окремо хочеться відмітити майстерність шприрарів по утворенню чобіток з пакетів для сміття і скотчу. Фотовиствка буде потім :)
Вибравшись на дорогу, скинувши чоботи, ми сміло не кваплячись змінили запланований маршрут і  вирушили у Виноградів для тго щоб затаритись вином, якого там так і не знайшли, зате пообідали на березі озера(чи савка) з суперським пейзажем. Всі помили байки. Ну і як ви вже здогадались  Далі в путь. А путь була тепла - всі пороздягались і кайфували.
За 2 км до Мукачево сталась неприємність в Романа спустило заднє колесо. Поставивши декілька латок і проїхавши до 1 кілометра дороги, на якому гурт знову розбився на 3 підгрупи(Швидкісна: Xslibes. Нов нейм:Tiger, Dreamland  Проблемна: Bhahavan, Udav, Roman) і зупинився в трьох місцях чекали один одного, колесо знову спустило, деталь ремонту не знаю, але після того наш велогурт погнав з спуску до Славка перегнавши якогось хлопчину на ардісі, що всіма потами ставався догнати когось :).
І ось Ми в Мукачево. Тримаючи глибоко в собі неймовірний біль ми вирушили до Замку по бруківці, яка здавалось ніколи не
закінчиться. На горизонті виросло архітектурне мистецтво. Дорога до нього виявилась по підозрах теж страшною, але значно легшою ніж в Хусті. Тут ми в замку, в який попали після закриття і на халяку(як це вияснилось, для мене, після виходу з нього) про сам замок розкаже фотосесія сама за себе. Він в хорошому стані і дуже гарний, краєвиди з нього просто хапають за дихалку.
Під нависаючими хмарами ми вирушили на Ж/Д вокзал, під час цієї пригоди попали в дощик, який одразу закінчився після того як ми зайгли в приміщення. Далі теплі вітання чи то працівників вокзалу, чи кого з словами "на вулицю бо байки мають бути в чохлах". Далі упакування, пошук відкритого магазину, очікування, запакування у вагон, вечеря і дорога до дому.

Загальні показники (МОЇ) з дому до дому за всі дні подорожі приблизно 220 Км за 12 год їзди

Прошу вибачити за видумування нових слів, помилки і опечатки і т.д.. Адміни можуть виправити якщо вони мають бажання або просто в аську речення з помилкою.

Оце ходив на базар вчора і побачив там лижний костюм (не ватний комбінізон, а конкретно спортивну куртку і штани) подивився на нього і щось він мені здався так би мовити НЕ теплим.  Якийсь такий тонкий, але от зовнішня тканина цупка і явно не продувається.

Хтось юзав такі костюмчики чи може щось сказати про них ?

Читав документацію що втулки і каретку треба змащувати раз в рік.
От вже прокався півтори року.
Питання чи справді доцільно туда лісти і як це краще зробити?
А також як визначити що вже необхідно робити обслуговування цих елементів?

п.с. Хотілось би навчитись це самому робити, а не до майстра так як з велика злазити не збираюсь :)

Собсно Сабж.

Задні вже стерлись їх нема :)
Передні ще дихають.

Прошу поради які брати.  Сам відкатав на промаксах більше року.  Також треба з розрахунком на зиму.

Варіанти за 80 грн пара навіть не розглядатиму :)

Шановні шприхарі! Сталась в мене сьогодні офігенна поїздка.  Правда не знам куда її написати, бо катить і на катання нічю в дощ і агресія на дорогах..., тому просто створюю нову тему, а адміни якщо вирішать до якої то теми катіть перенесуть цей пост.

День почався з того, що я почухав на роботу, де мені зателефонували і сказали щоб я підтягувався на шашлики. Для того аби встигнути вчасно я трошки раніше спригнув з роботи, з пригодою, яку розказувати не буду :).
   Добравшись до дому і зібравшись відправлятись в дорогу помітив, що починається дощ :(. Зателефонував чи все не відміняється, та друзі знаходились на дружбі, а вних сухенько. За цей час дощик ніби припинився і з словами Леся "Одін раз живьом" вирушив в дорогу.
   Тіки я відїхав до дому, хто знає де я живу зрозуміє чого зразу, почались пригоди. Підїхавши до 11 школи помітив, що падає град, без дощу, та я вирушив далі до універсаму.
   Під час спуску до універсаму, тримаючись 1 метра від бордюра мене обігнав таксист, трохи далі на моїй полосі стояла маршрутка, я набравши швидкість майже обігнав таксиста та помітив що не впишусь перед ним і вріжусь в маршрутку, почав пригальмовувати ми зрівнялись і тут цей, вибачне на слові, далбайоб повертає вправо прямо на мене і в мене шлях або їхати прямо в маршрутку, вліво тільки в нього, я даю по тормозах і з заносом вправо вискакую прямо перед маршруткою на тротуар де тиняються люди мабуть з тої ж маршрутки, мені повезло що бардюра не було бо полетів хз зна куда бо швидкість була близько 40 км o^-o. Людей не зачепив. Вигукнувши до нього в агресивному тоні >:( я поїхав дальше.
   Доїхавши до універсама почався дощ я по педалькам і до Текстильника де стоячи під деревами зачекав доки він стихне і коли він був вже слабки вирушив далі. НА шота роставелі я одів захист на свій наплічний і знов вирушив далі. За тунелем на крушельницькій мене накрив всплеск води іншого таксиста, але не сильно.
   Проїхавши над озером я доїхав до старої церкви, весь мягко кажучи не чистий, а там уявіть собі сухесенький асфальт. Далі я поїхав до родичів протер штани від бруду і вирушив в Петрики на шашлик-машлик. :)
   Та не думайте що пригоди на цьому завершились :). Тіки ми почали готувати шашличок почався дощ, не сильний але по наростаючій хвилі. Готували накриваючи мангал зі всіх сторін і засмажили вже в нормальний такий собі дощ стоячи в болоті і їдучи помаленько :). І ось без двадцяти десята, коли лиє як звідра і блискає аж сліпить, я вирушаю на велосипеді до ЖД вокзалу :). Одягнутий в свою вітровку, дощовик з поліетиену фіолетового кольору:), вчепивши собі налобний ліхтарик(НАша Сила FL 8133). Увіть що самому(в плеєрі) їхати попри ліс коли лиє проти течії води, яка таки дісно гальмє хід(висота місцями досягала думаю 20 см) і "темно хоч очі виколи", ліхтарик не освітлював достатньо, не знаю чи то через дощ чи то через те що батарейки підсіли, було трішки не пособі і приходилось на всяк випадок оглядатись по сторонам за машинами (тому що народу над озером було багатенько і немало викликало таксистів). та дохав я до Тернополя без пригод і падінь їдучи навмисне по воді не оминаючи її а навпаки де побільше. Доїхавши до старої церкви, що над озером, зупинився і зняв дощовий плащ аби не лякати вкрай оточуючих своєю скаженістю. ДОбрався на вокзал, де на мене почала кричати якась тьотя що на пероні їздити не мона я зліз з велосипеда і пішки знайшов свого брата який відправився відпочивати. Вирушаючи до дому я прямо з перону рванув прямо на дорогу через зупинку що зі сторони ЖД вок., перестрибнувши одну калабаню, спробував перестрибнути іншу та заднім колесом таки попав в неї, мабуть обхляпав якусь людину, що була неподалік за, що вибачаюсь бо не хотів, бачу перед собою сходи, а я на швидкості і в неправильній посадці щоб зїхати по них я давлю на гальма від яких мене починає нести, я їх віджимаю і, в прямому розумінні, стоячи :) руками на рулі, бо з сідла я вже полетів вперед, а ноги з педаль злетіли бо кроси мокрі, зїжджаю по тих сходах після яких мене знову заносиль і я заднім колесом зачіпаю рекламу яка там стоїть, голосно роздається звук удару. Та швиденько сідаю і чухаю далі аби не почати часом з кимось спілкуватись чи то з тою особою що я її можливо обхляпав чи то з власником тої реклами. і знов починається дощ. Далі доїхав без пригод знов по калабанях.

Загальний стан від поїздки: Задоволений, стан зараз піднесений, труси наполовину сухі :) все решта мокре хоч викручуй, з кросів вода таки не вилилась, а думав що хоч по 50 г вилиється. Оце помився в душі і зараз писати звіт та і тут мене спідкала пригода, виявляється що я будучи на роботі не вийшов з логіна і дома тепер не можу зайти на шприхатий форум і висвітлити свої нариси в дану мить. Пан Зомбі спробував мене відлогінити, якого я застав в асі, та йому це не вдалось :(. Тому зараз 23:49 12,08,2007 я звіт набираю в блокноті і як тільки зможу висвітлю для того аби ви зацінили. Так згадав йду гляну на стан вмістимого в наплічнику.
    Вмістиме наплічника впорядку :). Випив я на всяк випадок фервекс для профілактики і в процесі цього згадав, що найважливіше я то не згадав.
   Поведінка самого байка який вперше був в такій екстиральній ситуації(провірка водною стихією). Все просто прекрасно як тільки виїжджав то замітив затримку в переключені задніх передач та потім все гуд. Думаю прична в тому що байк деякий час ствояв під деревом і цепку промив дощик. Тормоза: V-брейки ніразу не відмовити і не заклинили. під час різкого тормозіння котре було в дорозі перед ямами  виконували свою роботу добре. Спідометр зняв як тіки почався дощ того про його поведнку нема що сказати. Задній ліхтарик не замок і працював прекрасно і до зараз:). Налобний ліхтарик теж не замкнув хоча я навіть підносив голову щоб на нього трошки капало.(я був в блейзері і він впринципі був захищений). Єдине що хочу зазначити це взуття. Підошва обовязково повинна бути рельєфна або якісь тул кліпси оскільки зустрічались випадки, що нога зїжджає з педалі(в мене гладка була). За скати теж можу відмітити що вели себе гідно бо пробував під час дощу на мокрій ділянці котру мало бачив перестрибувати ями і не загримів, коли відновлювався звязок з скатами і мокрим асфальтом ніяких заносів не було. За болотники можу сказати що ніфіга вони на швидкості не дають оскільки вода в сторони розбризгується в точці стику колеса і дороги, єдине від чого вони захстили це від того що в лице мені нічого не летіло :).
    Ну ніби все описав. оскільки це моя першастаття такого обєму прийму любу критику, крім помилок у словах бо втомлений :). Іду спати 00:17 13.08.2007р.

п.с. дану поїздку можна вважати як незабутнє святкування свого вареня, що відбулось недавно.

Майбутні / Зорепад
« : 12.08.2007, 12:42:47 »
неохота баянити того просто даю ссилку.

мож ми б похобцем підірвались командою і поїхали подивились?

Спорядження / Наплычник
« : 12.08.2007, 11:48:23 »
Задався серйозним питанням про наплічник.
Якщо кудись їздити і скидати все в рюкзак і на спину для мене зручніше.
От тільки хтось памятаю казав що про певну вагу рюкзака, що мона утримуючи на спині на велосипеді возити.
Але чим більше читаю про далекі походи то переконуюсь що люди возять на спині стільки кг кіко треба.

1. Яку вагу безпечно возити на спині?
2. Яку вагу Ви возите і які відчуття це викликає?
3. Бхагаван: Цікавить твій рюкзак? чи його хватає і для чого саме. (синенький, що його частина відстібається :))

Шановні шприхарі фотки мона викладати на сітінеті.
Маю дві пропозиції
1. Сайт Ервазела
2. На компторзі є фотоальбом. За обєм якого мона домовитись.

п.с. Давайте думати про бідних  :'(

Ровери / Питання по фарах.
« : 19.05.2007, 15:39:11 »
Всм привіт! Як ви всі(майже всі) знаєте  завжди катвся без ліхтариків.
Та от тепер надумав прдбати собі хороше освітлення.
Катаючись з Зомбі помітив що лампи розжарення освітлюють краще ніж діодні. Це дісно так? Чи це мені просто здалось :)

Звіти / Айл бі Бек :)
« : 12.04.2007, 21:33:27 »
НУ шприхаті друзі величезний Привіт!
12,04,2007 року відбулось повернення Мене, Tiger, до справжніх велосипедистів. І відбулось воно невеличкою поїздкою до Івачева довжиною аж цілих 50 км і тривалістю 3 год. :)
Все обійшлось без неприємних пригод: ні поломок ні, що найважливіше, без проколів коліс Tiger`a. Дорога буля всіляка від асфальту до грунтової. Також важливо відмітити, що під час проходження маршруту були знайдені місяця для фрірайду та дропінгу, які Пан Еразел, який був також в даній поїздці, не ризикнув опробувати за відсутністю стимулу та присутності здорового гузду. Ну і немалі території вкриті сміттям. До останніх і додав свою допомогу пан Еразел у якого, під виправдовуванняв мол вітер вкрав, з рук випав пакетив від Супер-Контика. >:(
Приємним сюрпризом, що спіткав в даній поїздці, було хрещення покотенькою нового учасника бойових дій із природніми стихіями у дорозі з кращої половини людства. Хрещенян відбулось на славу оскільки така стихія як вітер не давала легко і успішно подолати шлях від дому до дому та все ж таки усі учасники успішно подолали перешкоди.
Ми вітаємо Уляну з її першою покотенькою з Справжніми Велосипедистами.