Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - xlibes

Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Вітальня / Вітаємо Ромка Bhagavan'a
« : 16.05.2010, 01:21:39 »
Можливо вам, як користувачу шприхатого форуму, приходили повідомлення від Адміністрації Шприхи або ви просто десь інакше зустрічали це словосполучення.
То я хочу щоб ви знали, що були затяжні моменти, коли Ромко-Bhagavan був одноосібним адмінстратором нашого форуму і сайту.
Звісно в різний час було більше людей але обставини і їх життя мінялося і люди самоусувалися, як від адміністрування, так і від модерування. Але Ромко був все. Завдяки йому одному це все і функціонувало. І не просто так.

Я все чув від нього: "А я тут це зробив так", "А тепер в нас є таке", "А що ти думаєш про це?", "А що би ще зробити?"...

Звісно це все він робив і робить для нас просто так, витрачаючи свій вільний час, сили і кошти.

Так що давайте привітаємо нашого Ромка із ДН.
Побажаємо всього, що тільки годен.
Бо то є добрий товариш, файний хлоп, завзятий шприхаль і відповідальний адміністратор.

Ромку, буть далі!

















47

Майже у ці ж серпневі дні, але рівно 5 років тому, троє велосипедистів, які вже
мали аж два місяці досвіду їзди по Тернопільскій області, замахнулися/зважилися
на щось серйозніше - на дводенку.

Тими щасливцями були: Bhagavan (Ромко), Dreamland (Олег), xlibes (Славко).
Згадуваним подіям, які мали місце 19-20 серпня 2006 року, передували два місяці,
так би мовити, підготовки. Спочатку треба було вибрати маршрут. На нього
накладався цілий ряд умов. Покрити відстань до Кам"янця-Подільського із заїздом у
Хотин. Треба було вкластися у два дні і не померти в дорозі, ну бо ми не коні.

Під кінець у нас вималювалося отаке (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,514.0.html):

0-вий день (п"ятниця): вихід на низьку орбіту дизелем Тернопіль-Іване-Пусте, для
подальшого старту.

1-ший день (субота): від Іване-Пустого доїхати до Хотина, подивитися фортецю,
заїхати у Кам"янець-Подільський, втнути якомога більше в плані огляду міста.

2-гий день (неділя): від Кам"янця заїхати до Борщова і там сісти на той же дизель
але вже в сторону до Тернополя.

Наш план виглядає зараз просто, а відстані сміхотворними. Але тоді, коли тре було
чи не вперше таке спланувати і втнути, то зайняло трохи часу. Ну бо не було
досвіду, що не кажіть.

Від самого початку їздилося взагалі і планувалося їхати у дводенку учотирьох. Ще
мав бути із нами Dedal (Андрій). Правда потім з"ясувалося, що йому не виходить.

Тоді ми ще не мали ні сайту, ні форуму. А із нас чотирьох, що промишляли завзято
велотуризмом улітку 2006-го, троє сиділо в одному робочому кабінеті на
водоканалі, а Ромко був на зв"язку через ICQ. Та головним нашим місцем зустрічей
і взаємодії була дорога (або наше бездоріжжя). Там ми і спілкувалися, і
домовлялися про нові подорожі.

Проте деякі наші мандри ми анонсували на форумі Крапки у розділі "Авто-Мото-Вело"
(їх частково поховали після зміни двигуна форуму). Так само було і з цією
дводенкою. До обговорення і планування було залучено широкі маси. Були очні
зустрічі для живого спілкування. Були пропозиції щодо маршруту. Нам навіть
пропонували карти. А самих потенційних учасників назбирувалося до 12 чоловік.

Ще нам треба було у нульовий день десь заночувати, бо потяг прибував в Іване-
Пусте коло 2-ї ночі. Ночівля була домовлена у хороших людей, які були готові
розмістити і нагодувати всіх дванадцятьох, що мали намір поїхати.

Про ночівлі варто зупинитися детальніше. Справа у тому, що ми їхали, як тепер
кажуть, "матрасом". Без палаток, спальників, запасок, інструменту. В мене навіть
болотників не було вчеплено. Потім, вже у Кам"янці, передбачалася ще одна
ночівля. Вона мала бути у готелі. Це відповідало матрасним умовам поїздки та й не
вартувало дорого.

Наприкінці червня 2006-го року, коли ми заговорили про дводенку, нас ще долали
сумніви, бо відстань як для одного так і двох днів нам тоді видавалася
пристойною. Ось, для унаочнення, фрагмент переписки із "аськи":

26/06/2006 15:58:03, xlibes
а в камянець поїдеш


 26/06/2006 15:58:22, bhagavan
поїду, якщо дуба не вріжу, то за один день не втнемо

 26/06/2006 15:58:32, xlibes
з ночівкою

 26/06/2006 15:59:08, xlibes
а в тебе 28 не вихідний


 26/06/2006 15:59:42, bhagavan
з палатками чи ніби нє

 26/06/2006 15:59:48, bhagavan
ой

 26/06/2006 15:59:58, bhagavan
тобто ніби нє - то про вихідний

 26/06/2006 16:01:10, bhagavan
Слухай, але до камянця - дофіга КМ ....

 26/06/2006 16:01:19, bhagavan
там не одну ночівку треба

 26/06/2006 16:06:58, bhagavan
до камянця 134 км !!!



Отже ми вирішили трохи натренуватися, поїздити ще по області але вже на трохи
більші відстані. То й дводенка сунулася, сунулася і почала припадати вже на
серпень.

Щодо причин вибору саме того напрямку для мандрів вже важко сказати щось
достеменно. Історія поховала ці деталі. Мо ще хто згадає і захоче, то поділиться.

Підсумувати усе можу ностальгічними і незабутніми спогадами, підкріпленими
фотохронікою. Думаю і самі учасники можуть сказати щось схоже :)

Знимки отут:
https://picasaweb.google.com/118001978717261725765/0819202006_HotynKamjanets

48
Літо 2006-го було у розпалі. Нас вже не тішили короткометражки. Хтілося і моглося їхати далі.

На цей раз ми подивилися у північно-західному напрямку від Тернополя.
На досить зручній відстані - 56 км - там віднайшовся Підкамінь.
Це смт. на Львівщині, яке відоме своїм монастирем і великим каменем.
Туди й ми подалися 22 липня учотирьох: Bhagavan, Dedal, Dreamland, xlibes.

Їхати у Підкамінь зручно, дорога добра і незавантажена.
Правда вже на території львівської області починається складніший рельєф.
Як-не-як тут починається карстове пасмо Медобори.

Ще кілька кілометрів горбистою дорогою і ми коло пам"ятного знаку Підкамінь.
Потім просто націлюємося на монастир, який видно здаля, і курсуємо далі.
Тут знов доводиться підніматися догори. Виїхати повністю на велосипеді не всім вдалося.
Тому спішуємося і горбами та городами деремося вгору.


Підкамінь


Моторні хлопці


Уже піднялися до монастиря


На території монастиря


Каменюка в далині


Усередині в костелі

Вже коло самих мурів монастиря відкривається чудовий краєвид.
Видно звідки ми приїхали. Видно каменюку внизу. Видно, навіть, куполи Почаївської лаври.

На території монастиря буває людно. Все можна оглянути, всюди встромити свого носа.
А де зачинено, можна попросити, то відчинять. Ще можна приємно побалакати із настоятелями обителі.
Розкажуть все, що знають із історії монастиря. Заведуть і покажуть зачинені приміщення.


Коні на припоні


Двоє при вході


На привалі


Тут починаються Медобори

Подивилися. Покрутилися. Познимкували.
Перекусили і тоді подалися донизу - до каменюки.
У святкові дні на камені майорить великий і яскравий стяг.

На камінь можна подивитися і помилуватися зі всіх боків ще на під"їзді.
А потім можна і вилізти на нього. Правда східці там трохи круті.
Не кожен наважится, або як залізе, то не кожен сам злізе.


Гайда до каменя!


Біля каменя


Блукаючий фотограф

Ще коло каменя є карстові горбаки і печери. Там теж можна залізти і подивитися.
Коли ми оглянули все, що знайшли, то почали лагодити коней до від"їзду додому.

У Підкамінь краще потрапити такого дня, коли в монастирі і коло каменя нема людей.
Тоді можна все неквапом оглянути, відчути приємність пригоди, посмакувати магією самого місця,
щоб неодмінно захотіти повернутися сюди ще не один раз.

Решта знимок:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/07222006_Pidkamin#


49
Через три дні після Збаража вже був Скалат.
Просто ми тоді дійсно були якісь спраглі мандрів.
Видно, давалося взнаки довге планктонне існування.
Та й нагода підвернулася - 28 червня - День Конституції.

Ромко тоді не зміг із нами поїхати, бо працював. Але нас знов було троє.
Третім був Андрій (Dedal), який на той момент теж придбав собі велосипеда Sprint Terra, як і в Олега (Dreamland'a).


Це мала бути традиція, лізати по знаках-назвах міст

Скалат, то Скалат. Сіли і поїхали. Там нас чекали рештки замку із чотирма неправильно п"ятикутними вежами на кутах у центрі міста.
День тоді був спекотний і ми вже тоді брали крем від засмаги у дорогу. :)
Перекушували на привалах ще чим попало. Але води тоді пили багато, але не так регулярно як тепер.


Залишки фортеці і роверисти

Всі світлини отут (заміксовано мої і Dedal'ові фотки, думаю він не буде проти):

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/06282006_Skalat#

50
Новоспечені веломандрівники продовжували почату справу і далі шукали найближчі історичні пам"ятки навколо Тернополя.
Таким місцем виявився Збараж. І у неділю, 26 червня 2006 року, ми покатали туди.
Нас тоді ще й далі було троє: Dreamland, Bhagavan і я (xlibes).

Певно не варто й казати, що ми там ніколи не бували раніше.
А він - Збараж - все був під боком, за якихось 20 км. Заїхали туди ми так трохи манівцями.
Через Старий Збараж.


Вже сприймається як ретро :)

Зате набрели на залишки руїн ще більш давньої фортеці.


Пам"ятний знак

Побачили стару церкву і долину ромашок.


Хлопці в ромашках

І вже аж згодом потрапили у сам Збараж. І в збаразький замок.
А по дорозі назад ще й костел побачили.

У замку було жваво. Туристів водять, показують.
В нас якось так складалося, що ми платили за вхід, де тре було, а далі сам на сам залишалися із старовиною.
Бродили, зазирали і залазили всюди, де були годні.


Вхід до замку

Замок, як водиться на Україні, зберігся погано. Але його відреставрували як могли.
Та й роботи на той час там ще продовжувалися. Ну але що я буду розказувати багато.
Тепер вже всі там були. І не один раз...


Читачі

Вже на виїзді із Збаража ми перегнали групу трохи поважніших велосипедистів, які крутили педалі чуть повільніше і теж поважно.
А через кілька місяців по тому Олег за допомогою порівняльного аналізу дат і світлин виявив, що серед них був товариш Zombie.

А тепер переходимо до решти світлин:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/25062006_Zbarag


51
Зараз у шприхалів є форум і там вони флудять або взнають потрібну інформацію.

А у 2006 році не було ще ні Шприхи, ні сайту, ні форуму, проте всі спраглі до мандрів знали і само собою розуміли,
що чергова субота чи неділя - то чергова поїздка у незвідані далі.

Так було і в суботу 8 липня 2006 року.
Ми зібралися без попереднього флуду на кілька сторінок і поїхали у Бережани.





На місці збору, перед виїздом

Нас було четверо: Bhagavan, Dedal, Dreamland, xlibes.
Ще були наші велосипеди і тепла погода. І бажання вирватися із звичного оточення.

Ця поїздка виявилася досить серйозним випробуванням для нас. Ми вперше за один день мали втнути поза 100 км.



Гарна дорога, практично не тре крутити

До Бережан доїхали на ура, бо значна частина дороги йшла спуском. Оглянули замок і інші пам"ятки, які вдалося надибати.
Ще чулися в силі і нас потягло на подвиги. Нараяли нам поїхати до Раю. Поблукали трохи і доїхали. Місцеві не скупилися на казки і легенди, то файно нас частували ними.



Вже на місці

День тоді видався спекотним. Я сам тоді випив 5-6 літрів рідини у дорозі.
А перед від"їздом ми присіли відпочити коло ставу. Перекусили.



Оглядаємо замок




А гарно в Бережанах




Відпочиваємо коло ставка

Дорога назад виявилася важчою, бо багато доводилося їхати вже вгору.
Плюс загальна втома додавалася. Але доїхали.

Не скажу за інших, але я тоді видихся капець. Останні кілометри просто домучив.
Додому їхав через парк Національного відродження.
Ровер вже вів вкінці. Сам майже лежав на рулі. Мене трусило.
Люди зглядалися на мене, певно, як на якогось наркомана в ломці.
Але мені було далеко пофіг.

Вдома був повний відклюк.
І не дивно. На одометрі трохи за 130 км.

Тоді я ще не знав, що в дорозі варто краще харчуватися.

P.S. Фото мої і Dedal'а, решта лежать отут:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/07082006_Beregany



52
Вже за перший день цього року відчувся застій і певна пасивність в шприхатих рядах.
У зв"язку з цим пропоную дещо урізноманітнити програму відпочинку і перейти плавно
від сидячо-пасивно-поїдально-попивальних до більш активних форм проведення дозвілля.

Цими днями спостерігалася не надто сприятлива для веловилазок погода - сльота.
Але від завтра ситуація починає мінятися. Має почати примерзати.
Тому, підсумовуючи все вищесказане і беручи до уваги, що
багато шприхалів давно бачилися, а деякі, ще залишаються не відомими один одному,
пропоную влаштувати маленьку вилазку і попробувати як проявлять себе колеса на цьогорічному снігу.

Дата: 2 січня 2010 року

Час: 11:00 (+15 хвилин чекання)

Місце: біля яєць


Запрошуються усі бажаючі і відчайдухи.

Відповідальність за свій стан здоров"я і можливі наслідки кожен має тверезо оцінити і взяти на себе.

53
За Днем незалежності найближчим вихідним була неділя - 2 липня. Того дня вибір впав на Залізці. Всього 35 км від Тернополя. Перед тим відповідно прозондувалося де там і що є. Мав бути замок і старий костел. Замок знайшли, а от костел виявили аж 2008 року.

Тоді, правда, масовки не вийшло, бо нас було двоє: я і Ромко.





Решта, як все, отут:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/07022006_Zalizci

54
Сьогодні у Лондоні відбувався заключний етап Tour Of Britain.
Я ще у травні цього року побачив замітку про це у газеті.
Вирізав її і поклав під скло на столі, до кращих часів.
Сьогодні цей день настав.
Був час і нагода - то чому б не скористатися.

Велосипедисти їздили по колу і намотували 92,5 кілометри вулицями столиці Великобританії.



Мені вдалося зазняти те дійство із п"яти різних точок. І це, я вам скажу, важко зробити.
Ну важко у плані пристойного результату.

Фото досить хаотичні. Але, певно, атмосферу частково передадуть.
До цього ще не доводилося бачити якихось серйозних велозмагань і бути так близько від пелотону.
Відчуття неймовірне. Особливо коли вся колона проноситься повз тебе на відстані одного метра.
А я, звісно, мусів висіти із своїм об"єктивом на самій огорожі.
Від цього обдає такою нефіговою турбулентною повітряною хвилею.
Особливо це відчутно на прямих ділянках.

Стоїш, отак, коло огорожі і чекаєш, коли знов пронесеться вся колона.
Перед її наближенням подається сигнал.
Закриваються переходи між огородженими ділянками траси.



Люди миттю обліпляють огорожі. Якщо до того не дочекався, то потім фіг підступишся.

Далі іде кілька порцій поліційних мотоциклістів. Одна машина, яка везе запасні велосипеди.
Ще далі червона машина із логотипом туру.



А тоді вже, знов у супроводі мотоцикліста із фотографом на борту, починають з"являтися
і стрімко наближатися велосипедисти. Спочатку ті, хто відірвався і мчить попереду.



А далі могутній пелотон.



І так пару раз. Але то все дивився щоразу із іншої точки. Пробував дістати кращі фото.

Поки всі чекали чергового приближення колони, можна було чимось зайнятися.
Взяти програмку із картою маршруту. Поснувати туди-сюди, поки відкриті переходи.
Пошукати краще місце для знимкування. Попідглядати як профі готують свої фото- та відеокамери до зйомки.









Звісно, до кінця не добув. Тому не знаю чим там закінчилося. Бо була накладка і тре було ще валити в гості.

Було чудово то все побачити на власні очі. Відчути ту атмосферу шалених швидкостей. Нагаратати купу кадрів.
Клас!



Решта фоток тут:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/09192009_Tour_Of_Britain

55
За тих кілька тижнів, якось так сталося, що мій співробітник Олег теж купив собі велосипеда.
Вже було більше людей. Шукалися точки дотику для спільних мандрів. І знайшлися.

12 червня 2006 року Олег запросив нас у Микулинці, а потім у Теребовлю.


У Микулинцях. Коло костелу (зверніть увагу на ефект гало - вгорі і майже в центрі)

Тоді вже був нормальний кілометраж. Всього коло 80 км. Але ж я і замучився тоді.
Хоча вже не раз до того їздив соло у Залізці і назад (~70 км).
Хлопці трималися наче добре. Олег нас в Микулинцях покинув. І ми з Ромком далі самі.

Саме під час і після цієї поїздки нам щось відклалося у головах. Ми захотіли взнати і побачити більше своїх історичних пам"яток, замків, палаців, костелів. І від того часу пішло-поїхало.

А тепер дивимося світлини із тої поїздки:

Клац




56
Привіт, шприхалі і шприхальки!

Як за час існування Шприхи (офіційної), так і до її оформлення, було накопичено чималий фотоархівний матеріал.
Є фото, які взагалі мало хто бачив. Хоча вже більше року існує фотогалерея Шприхи із світлинами з поїздок 2008-2009 років
(http://picasaweb.google.co.uk/shpryha)

От я так подумав, що то майже злочин. І коли руки до того добралися, вирішив тим всім поділитися із вами.
Не знаю наскілько то буде всім цікаво. Але для формування повної історичної картини це, певно, не завадить.
Отже, починаю робити публічними фотографії із 2006 року.


Ромко на свому новому коні

Почну, звісно, із початку. Сама перша покотенька майбутніх шприхалів - 30 квітня 2006 року.

То була така собі невеличка покотенька, яку тепер називають короткометражкою.
А тоді такого слова навіть не було  :).
В основному Ромко обкатував свій новий велосипед, а я на своєму Arkus'і (2000-го року) йому асистував.
По місту їздити було не цікаво. То ж шукали пригод на стороні  :). За містом і його околицями.


Гарний такий собі костел

Поїхали в поля за заводом Оріон, а далі ще більшими полями і гаями заїхали в Байківці, а там далі манівцями.
У Байківцях нас з Ромком зачепив старий костел. Навіть зара ми не знаємо наскільки він старий.
Так само багато ми й не знали тоді про інші пам"ятки Тернопільщини.



Привал коло річки


Для першого разу було непогано. Покаталися із задоволенням. Поблудили.
Пішли перші велокадри.

А потім була перева на 2 місяці.


Всі фото тут чи там:

http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/04302006_First_Velo#

або
http://picasaweb.google.co.uk/shpryha/04302006_First_Velo#5379043799179841522

P.S.
Можливо у когось є матеріал і з більш раніших поїздок.
То не соромимося і представляємо його у належній формі (шаблон я показав цим і наступними повідомленнями).
Із текстом і фотографіями. Теми не по суті і не по формі - будуть тупо видалятися.

57
Покатулька відбулася. Дякую всім, хто прибув.
Маршрут виконано на всі 100%.

Правда ті шосери мене й вимахали по чорному. Але я тримався як міг.  :)
Фото будуть пізніше.

58
Привіт, шприхалі і шприхальки!
Літо минає, нема часу розслаблятися.

Пропоную одноденну матрасну покотеньку.
Напрямок - баян, але я там давно не був, та й багато ще хто там міг не бути.

Маршрут: Тернопіль-Микулинці-Теребовля-Підгора-Дарахів-Струсів



Катати до 100 км.

При потребі можна придумати новий напрямок.
Головне зібратися і десь поїхати. Як нікому не вийде - їду сам.

Місце і час традиційні:

9:00, біля яєць

59
Звіти / Grand Union Canal
« : 27.04.2009, 11:27:14 »
Привіт шприхалі і шприхальки!
Бачу ви молодці. Файно справуєтеся. Часто організовуєте покатульки і справно звітуєте.

От і мені захтілося хоч чимось похвалитися.
Шприха вчора офіційно, без галасу і гучних заяв у ЗМІ відкрила західний фронт.

Звісно далася в знаки довга перерва (поза 4 місяці) і відсутність педалей під ногами.
Тому почав я із самого початку і з малого.

Вчора каталися вздовж Grang Union Canal'у.
Канали - це рукотворні транспортні артерії, що сполучали різні краї королівства у часи промислової революції.
По них і сплавляли плоди праці усіх фабрик і заводів. Адже в ті часи Англію називали кузньою світу.

Каналом можна спуститися із одного рівня до іншого чи, навпаки, підніматися по течії за допомогою системи шлюзів.


Система шлюзів

Є навіть такі конфузи, що канал проходить над залізничною колією навхрест.
Доречі, ті самі залізниці свого часу і потіснили канали, бо почали виконувати ті самі функції і набагато швидше.
Але зара вони мирно існують собі поруч.

А вздовж каналів є чудові стежки для пішоходів і велосипедистів. Дорожнє покриття там поганої якості зазвичай.
Та й впасти у канал нема нічого складного, огорожі нема.

Ще пару фотків:

Йа


Тато на шосері


Сам канал

Відстань всього 30 км.

Але далі буде. Я вже маю ровера, шолома і велокомп"ютера.
З дому передали деякий велоодяг, щоб тут зайвий раз не купувати.
Старенькі велоокуляри, які надивилися за два роки на Україну, теж зо мнов.
Правда подумую про нові вже - гума геть уся скисла і повідлітала.

Ще шукаю однодумців.
У планах - виїзд за Лондон і поїздка у заміську резиденцію королеви - Віндзор.

Шукаю паперові карти.
Тут цікава ситуація із ними. Для їзди по Лондону є карти із поміченими велосипедними маршрутами.
Їх є 14 штук і вони частинами покривають місто. Я замовив собі 5, які знадобляться швидше за все.
Їх висилають задурно.
Так що перспектива є.
Є чим зайнятися і куди рости.

Далі має бути.

60
Наші залізні коні :) / Bronx RX 1000
« : 26.04.2009, 01:41:37 »
Так сталося, що нам тре було два байки. Тож після купівлі Трека, залишалося купити ще один ровер.
Вибиралося важко і всюди. Психологічну межу було понижено ще на 100 фунтів.
Але за 400 купити толкового байка важко, але виявляється можливо.
(була знижка на влежану модель)

От і надибали на такого шосейного велосипеда:



Із комплектації я побачив таке:

Front Derailleur: Shimano Sora
Rear Derailleur: Shimano 105
Shifters: Shimano Tiagra
Brakes: Tektro
Chainrings: 52/42/36
Rims: Alexrims Double Wall 622x14
Tires: Kenda 700x25

Тепер я маю вибір:



Ще можу додати, що нині вперше їхав на шосейному велосипеді в житті, ще й по вулицях Лондона.
Дивні відчуття і керованість велосипеда. Та й звикнути до ручок Dual-Control теж чогось вартує.
На манетках нема індикаторів, вони з"явилися у Shimano в моделях цього року.
Ще там педалі з тукліпсами. Можна легко впасти, як на контактах.
Обігнав весь транспорт по дорозі від магазину, протискався між ним і бордюрами і крутив сміло.
Потім вже на двох роверах погнали робити обкатку у парках, їхали по стежках попри Темзу різної якості.
Був і асфальт гладенький, бо тут весь грубий переважно на всіх дорогах, був щебінь, був битий асфальт, була бруківка.
Шосейним всюди реально проїхати.
Тому не шкодуємо, що не взяли МТВ.
Супер!

Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10