Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Andre

Сторінок: 1 [2] 3 4 5
16
невідомо точно шо там в Антона сталося, але датчик скорше відійде в дешевого дротяного еомпа
угу, в дешевих велокомпах на шприху треба прикручувати велику болванку-магніт, яка таліпає колесом і просто паскудно виглядає :).
саме тому можна взяти маленький неодимовий магнітик, прикрутити його поближче до центру колеса, ну і відповідно дріт з датчиком (герконом) прикрутити поближче до нього.
можна навіть банально купити геркон і зробити для нього маленький корпус з чогось, позаяк штатний датчик дубово великий. в результаті можна отримати непомітний на колесі, надійний датчик, який не буде таліпатись на ямах. от тільки при мінусових температурах неодимові магніти втрачають свої магнітні якості, питання тілкьи на скільки втрачають. ше не тестував свій датчик зимою, тому не можу точно сказати.

а результати марафону в когось вже є?) чи треба на фейсбуці чи вконтактах чекати? цікаво що там. а то хотів взяти участь, але просто не було вже часу шолом купувати.

17
якщо педалі Shimano SPD M520 ще є, то бронь до зясування..

18
Куплю старі зірки або касети. Загалом потрібно кілька одинакових малих зірок. Можна зношених, але щоб на них міг ще крутитись ланцюг в режимі сінглспід, правда не на ровері а на самопальному станку.

19
Я зареєструвався, маю бути!) Хочу покращити позаминулорічний результат)
а який був результат?
і взагалі, який час буде в призових місць орієнтовно? хотів би взяти участь, але боюсь, що трохи не в формі ).
знайшов звіт по львівській сотні, то там 2:50 перше місце :). для мене то трохи космічний результат.
тим більше не подобаються мені шосейні ровери і великі колеса :).
Можна було б поїхати. Але там умова - велошом... не їжджу з таким ніколи
і я ніколи не їздив, але планую таки прикупити...
а то часом їдеш отак 55км/год з гори і стараєшся не думати про те, що це "трохи" небезпечно.

20
Амортизовані підсиділи такого типу дуже малоефективні.
можете запропонувати кращий варіант за приблизно таку ж ціну?
а якщо мова йде про ефективні дорогі амортизаційні підсиділи, то думаю краще вже задуматись про двопідвіс.

Після того як поміняв сідушку на мягшу почав ще більше сумніватись чи варто цей підсиділ купувати, позаяк їздити стало куди комфортніше.

21
Хочу поміняти жорсткий підсиділ на амортизаційний. Але позаяк діаметр мені треба не дуже поширений (30.4мм), то виникла ідея прикупити Kind Shock KSP-525 з діаметром 30.9 (найбільш підходящий) і сточити його до 30.4. Не думаю, що буде аж така велика втрата по міцності. Питання в наступному: чи розбирається цей підсиділ? тобто чи можна буде файно закріпити в токарному станку тільки саму трубу. Ну і може хтось вже покатався на ньому і може сказати якусь думку про нього?
Ще було б цікаво дізнатись точну товщину стінки підсидільної труби, щоб прикинути які будуть втрати. По фоткам виглядає що більше 2мм. Спиляти мені треба 0.25. Тобто згрубшого на 10% менша міцність.
Дякую

п.с.: з фотками трохи перестарався і не знаю як видалити зайві.

22
4 роки нічого не значить, розумієте?
 На мому треку була стокова VP, прожила ~ 11000. Зараз un26, але її брав не свідомо,просто підвернулась б.к. По шимано відгуки ніби не погані.   
4 роки і приблизно 3000 км легкого кк на ашандвопідвісі (при 75-85кг ваги)... я б і далі ставив шімано, якби не її коротка різьба.
яка саме VP була? і яких саме 11000? тобто які навантаження?

23
В мене теж є невеличка вмятина. забив болт. Її невидно.
головне щоб Aksher не сприйняв відповідь буквально )))

Чи може хтось в Тернополі виправити вмятину на верхній трубі рами?
"верхня труба рами" це дуже детальний опис, але краще було б ще як мінімум матерял рами сказати, а краще знимку. Якщо ця вмятина не впливає на міцність рами, то певно краще забити.

24
Наразі вибираю нову каретку (квадрат) до нової рами. Потрібна міцна каретка з глибшою різьбою (з сторони зірок), позаяк різьба в алюмінієвій рамі трохи покоцана. Наразі маю каретку Shimano u26. Правда трохи вже з шатом (4 роки, всетаки) Але в неї найкоротша різьба з всіх кареток. Не розумію для чого вони економлять на різьбі... Думав купувати Truvativ Squire. Різьба в неї глибша десь на 1-2мм. Але в одному магазині мені сказали, що труватіви паскудні і не варто стільки грошей переплачувати (~400грн). Ще пригледівся до каретки VP BC80. В кареток VP різьба значно глибша ніж в шімано, можливо до 4мм. Але от відгуки про дешеві VP не дуже схвальні. Про VP BC80 відгуків не можу знайти. Як і про Truvativ Squire. Може хтось щось підкаже по них, або запропонує інший варіант? Хочеться щоб каретка була на довше, позаяк думаю вкрутити її на клей для відновлення різьби. Планую катати легкий стріт *tramplin*.

25
Наші залізні коні :) / Re: Мій Stealth
« : 15.02.2015, 10:29:09 »
Не хватає тільки даних про вагу і матерял рами... виглядає кілограмів на 22,5. Якщо він з профіля а не квадрату)

26
Тут порівняння тільки між людьми, які катаються пенсійним темпом і інтенсивно. А де порівняння із звичайними людьми? Цікаво що спостерігали за 21 річними протягом 20 років і в результаті отримали тривалість їхнього життя.

27
1300. а хто його зна скільки в неї було райдерів і яка їх вага була) в мене вага 80. буду стрибати з високих бордюрів) тобто не думаю що дуже екстремально буду їздити.

28
Привіт. Маю нагоду купити раму specialized p2 2004 року за 1300 грн.
Питання в тому чи варто таке купувати.. всетаки 10 років рамі... втомлюваність люміню і всяке таке.. плюс рама не для матрасного катання до склепу за пивом.
Ваші думки.
Наперед дякую

29
є бажаючі зараз чухнути в Зарваницю? :)

30
до срки ті китайські зарядні по два доляри, а ще більше досрки китайські дешеві акумулятори.
вже не одну китайську річ купив і розібрав. і оскільки працюю з елоктронікою то думаю можу обєктивно сказати що там всередині і що мало би бути теоретично.
пишуть струм зарядки один на корпусі, насправді струм інший. в зарядному для ноута замінили алюмінієвий акумулятор на залізний. все зроблено помінімуму для того щоб юзер включив, побачив шо заряжає і тішився. пофіг що акумулятори гробляться більше ніж потрібно. зате дешево.

Сторінок: 1 [2] 3 4 5