Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - switch

Сторінок: 1 ... 29 30 [31] 32
451
Порився по нету - і нашукав, що все таки можна пробити воздушку, якщо суттєво недокачати. В принципі пробой - це не є щось таке щоб аж смертельне для вилки, так що дуже вже боятись - сенсу нема. Пробувати можна.
Паралельно так читав - до досить часто народ жаліється, що накачують тиск по табличним даним - і вилка хріново працює на дрібному. В той же час більш просунуті пишуть їм, що мол мають таку ж вилку, настроювали по сегу  - і все тіп-топ.
Я тоже схиляюсь що по сегу - правильніше, нагрузка на вилку залежить не тільки від ваги байкера, а й від геометрії рами, посадки і т.п. Плюс на роботу вилки впливають і регулювання теж (відскок, моушен контрол, якщо є). Ну і ноги треба тримати в чистоті і регулярно збризкувати спреєм.

452
Пневматичні вилки взагалі не повинні би "пробиватись" - повітря чим більше стискаєш - тим більше наростає опір, і до нуля вилка зжатись не повинна би. Хоча є різні конструкції...
Ну скажем коли я на велику жінки, де вилка настроєна під неї, зістрибую з бордюра - вилка не пробивається, при том що я на добрих 20 з лишнім кіло важчий. Попробувати ніхто ж не заважає.
В принципі то вилку правильно настроювати по "сегу", мені здається правильно настроєна пневматична вилка повинна працювати на дрібному і так добре.
Якщо є тяга стрибати з бордюрів і сходинок - то про розгін можна і подумати. Так для їзди по кучерявим дорогам 100 мм хватає за вуха.

453
ПС: нафіга петля така здорова біля заднього переклюка? і трос до переднього тормоза якось дуже вільно "звисає"... ІМХО: потенційно небезпечно, десь в лісі чи парку можна за щось зачепитись і погнути що небуть, або й навернутись.

454
Так вона в тебе ж соло-ейр ніби - вистав чуть менший тиск - буде більш мякою.

455
Подивився трішки характеристики 302 і 318 Тор. Різниця в:
- пружині (стальна пружина проти повітря)
- демфері стиснення (в 302 демфера як такого немає, там простий локаут, в 318 стоїть демфер Motion Control, як на дорожчих моделях - типу регулювання швидкості стиснення вилки. локаут на ньому теж реалізований само собою).
Якщо в тебе не Six версії Еліт або Супер - то видімо таки еластомерка - Тора 302 думаю по любому краща такої.


456
Та що.. може зразу Ребу взяти нову.
реба на бушці від 2-2.5 тисяч вроді.
я коли собі вилку придивлявся - то зробив висновок що найцікавіші і прийнятні для мене варіанти коштують біля півтори штуки. За такі гроші може попастись щось з рокшока або воздушки з Маніту. Ще в "вилочному" світі ціняться Фокси, але там 100-міліметрова Фокс Флоат тяне на 2200-2500.
Але потім натрапив на той варіант з Скаребом і порахував що це суперова вилка для жінки і взяв їй, а сам поїзжу ще з сезон на своїй старій.

457
чесно кажучи я не цікавився, яка в неї начинка. пробий по форумах.

а в тебе що, еластомерка? не масляна?
ну порівняно з еластомеркою - то думаю різниця буде в позитивну сторону відчутна.

Особливість Рок Шоксів в тому що там вилки дуже уніфіковані - типу є набір вузлів, і з цих вузлів в різних комбінаціях збирають різні вилки. В цій торі певно такий демпфер, схожий на той, що я собі поставив. То ти по суті отримаєш вилку, похожу на мою по поведінці.
Ну вона більш-менш працює, на великих перешкодах (влітаєш в рівчак чи налітаєш на товсту гілку) вел керованість зберігає і удар вилка поглинає. В принципі вона в мене з самого початку не дубова була, але без демфера вона все що прийняла на себе потім віддавала в руки. Зараз масло амортизує віддачу,  але мілочовку чути добре.
Для порівняння на воздушці дружини я гравій практично не відчуваю на рулі.
Ну але в неї теж не Тора, тому я не зможу гарантувати, що Тора 318 соло ейр буде гарантовано відпрацьовувати мелочовку.

458
ПС: насос в принципі не те щоб постійно потрібен був. Якщо вилка не травить і не сопливить - то раз накачав під свої параметри і катаєш собі. Дружині вилку як один раз накачав на початку осені - так до кінця сезону вже й не ліз до неї.
А так щоб час від часу підкачати - то можна на початку і позичити в когось...

459
Цитувати
вилка http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7783.0.html
беру таку ж за 800 на харкові :)

ну це трошки не така вилка. та що тобі пропонували на барахолці шприхи:

Цитувати
Продам вилку Rock Shox Tora 318 solo-air, 110 mm, Motion Control, Rebound, Манетка на руле, 2008 р.в. шток 200мм
причина продажу-потрібна вилка з штоком більше чим 20см
Колись читав вітку по Торах - то писали чуваки, що Тори варті уваги починаючи з 318. те що до того - примітивне і мало чим краще найпростіші Дарти.

Крім того та що на тутешній барахолці - пневматична. Пневматика по перше легша, по друге зазвичай працює мякше і по третє - настроюється точно під твої потреби. Недолік - треба насос високого тиску купити, гривень 250-300 новий.

Я бачив цю воздушку вже давніше, і тоже думав тобі кинути зсилку, але ти так категорично відрізав що заміна вилки - не актуально, що рішив не лізти з своїми навязливими порадами. Вилка цікава, і ціна дуже навіть прикольна, єдине - щоб не було якогось підвоху в плані технічного стану, потреби заміни башингів чи пильників, чи ще там чогось. Якщо все ок - то варіант цікавий. Я би взяв її а не "пружинку" з Харків-Туриста.

460
Тріть тему
Нашо? Най си буде - мож в кого подібні питання виникнуть - почитає хід думок, мож корисним виявиться.

461
Ну ти нарахував півтори-дві штуки за заміну своїх вілсетів - то РШ Тора за ці гроші певно таки буде. Тора вроді не така і дорога вилка. Реба - це так, подороже. Да і вроді як РШ вибір хороших вилок не обмежується. Але то діло ваше, влаштовує - знач можна не міняти.
За втулку і обода - я мав на увазі поміняти задній вілсет - взяти такий же обод як спереді і взяти під нього квандо на промах - буде органічно - втулки і обода однакові. А переднє хай остається як є. На нього нагрузка менша, там собі може бути і насипна втулка.
Да і взагалі - я щось не впевнений що насипні втулки погані для звичайної чи навіть крос-кантрійної їзди. Втулки на промах в першу чергу вигідні тим, що обслуговувтаи їх практично не потрібно, з насипними треба трохи бавитись і мати трохи навики, щоб зібрати і відрегулювати. Але щоб аж дуже величезна різниця в ходових якостях була - щось сумніваюсь. Діоровські втулки (не ХТ-шні) насипні ж, і нічого... Сам же ж писав що в тебе ХТ-шна тільки перекидка передня - решта все Діор...

462
ПС: на 3500-му треку катався колись в Карпатах, на прокатному. Вилочка там вроді Сантур ХСМ чи ХСТ була. Реально ніяка вилка.
Дома катався на РШ Пілоті без демфера взагалі, просто пружинка - і то після моєї ця мені була некомфортною...

463
ПС: а знайти інфу по тому ободу що спереді не пробував? І купити такий самий на зад? Чи хочеш саме білі обода?
Квандо погані, бо квандо, чи хочеш на промах замість насипних?
Якщо друге - то можна задню поміняти на той же квандо але пром і попробувтаи знайти такий обод як спереду, хотя то може бути малореально...

464
Нафіга Треку 3500 вилка з ходом 120-140 мм? Вроді як велик не для даунхіла чи тріала :) Для їзди містом і грунтовокою навіть 80 мм (якщо вилка реальна, працююча а не муляжик) цілком достатньо. В кінці минулого літа пощастило взяти практично не катаний Маніту Скареб Еліт (воздушка, чуть більше півтора кіло маси) за 950 грн. Реально працююча легенька і комфортна вилочка.
ІМХО - для такого Трека в самий раз, якщо не ганяти дуже жестяково. Для себе на Трек 4900 подумую брати щось попотужніше трохи з 32-міліметровими ногами і ходом 100-120 мм, але я люблю кататись лісами-ярами, по різних колдобинах. На даний час до речі стоїть старенький РокШокс Пілот з ходом 80 мм і 28-міліметровими ногами (стокова вилка, певно з нею він і випускався в свій час) - і тримається молодцом.
Хоча в роботі вона явно не те, що той же Скареб.

465
Люди є різні...
Одні купують річ і вижимають з неї 100% можливостей, інші - затяті тюнери, і їм головне процес, а цілі вже вибираються під поточні можливості :)
І одне одного їм ніколи не зрозуміти.
Це ми з тобою тоді за півоти зустрічались? Ти ж наче вилку тоді міняти хотів - вже поміняв? От хороша вилка  - це реально зразу відчувається що в велосипеді щось змінилось. Відколи на практично ашанчик дружини поставив майже нову воздушку Маніту Скареб - на її велику став любити кататись більше ніж на своєму Треку. А все того що в мене примітивна пружинка, а в неї вже реальний аморт.
Тбнінг класна штука, але як на мене - краще вкладати гроші в те, що дасть відчутний результат, а не просто на один понтовий напис більше на велику з"явиться.
Не скажу що мені екстерєр вела взагалі по барабану, але я коли катаюсь - я тащусь від їзди, а не від того, яка в мене комплектуха. Чи дадуть відчутний результат нові вілсети на ХТ для покатушок довкола озера - ну не знаю... Хороша гума от (не на вигляд, а по ходоим якостям) - мені здається результат дасть куди відчутніший.

Кстаті в своєму Треку 4900 наразі поміняв:
- покришки (купив з максіс ДТН, шикарна покришка для асфальту, але ніфіга не тримає на грунті після дощу - то докупив комплект Адвантеджів. І до речі на них чуть не здох, як останнього разу переганяв велик з тернополя в Теребовлю своїм ходом - в житті б не подумав що гума так впливає на ходові якості. Хотя справедливості заради мушу визнати, що за грунт чіпляється як кігтями)
- знайшов в неті і докупив простий рокшоківський масляний демпфер за 200 грн під свою вилку, чим перевів її з рівня простої пружинки до рівня пружинно-масляного майже амортизатора :).
В велосипед дружини капіталовкладень іде побільше :)

Сторінок: 1 ... 29 30 [31] 32