Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Petryxa

Сторінок: [1]
1


Нічні крос-кантрійні велоперегони Night Madness 2010

1. Мета змагань:
Перегони проводяться виключно для мордування учасників і на втіху організаторам.
Якщо відверто, то мова йде про здоровий спосіб життя, як засіб отримання задоволення від пригод на свіжому повітрі.

2. Назва
Night Madness 2010

3. Організатор
http://www.beskyd.lviv.ua
Організатори забезпечують поточну реєстрацію гонщиків на трасі за допомогою системи чіпів та електронних станцій, що дозволяє отримати результати відразу після закінчення гонки.

4. Дата та місце проведення змагань
м. Львів, 20-21 листопада 2010
Реєстрація о 22:00 20 листопада 2010 року. Старт о 23:00, виїзд на останнє коло о 04:00 21 листопада.
Фініш о 05:00 21 листопада 2010 року.

Відео з попередніх років: http://video-contest.tikka2.com/photo.php?id=ae0b825ec46ef19fafd20a707299aec0
http://vimeo.com/8020626

Фото з попередніх років:
http://a-photo.lviv.ua/NM/index.html
http://picasaweb.google.com/romansemen/NightMadness05122009

5. Умови участі
Учасником імпрези може бути особа, котра згідна з тим, що: Організатор і всі особи, які з ним співпрацюють не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після змагання. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник не несе відповідальності за травми та інші негативні наслідки для здоров’я організаторів. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами змагань. Змагання відбудуться при будь-якій погоді. Стартувати має право учасник, якому виповнилося 16 років. Учасники, яким не виповнилося 18 років, зобов’язані представити дозвіл підписаний батьками чи особами, що їх замінюють про згоду на участь. Кожен учасник зобов’язаний їхати в шоломі.
Стартовий внесок – 25 грн.
Fair play ніхто не відміняв

Попередня реєстрація на змагання здійснюється за адресою http://www.beskyd.lviv. ua та на bikeportal.org.ua

6. Обов’язкове спорядження учасника:
шолом
аптечка
мобільний телефон
хоча б один передній і задній ліхтар.

7. Маршрут:
Траса перегонів пролягає територією Винниківського лісництва і позначена на місцевості білою фарбою та кольоровою стрічкою. В місцях можливих скорочень дистанції розташовуються контрольні пункти.
8. Категорії:
Всі учасники їдуть в категорії СОЛО.
Окрема категорія передбачається і для жінок, якшо їх кількість на момент реєстрації буде не менше трьох.

9. Результати.
Переможцем визнається той учасник, який за час змагань проїхав найбільшу кількість ПОВНИХ кіл. Серед учасників, які проїхали однакову кількість кіл вище місце посідає той, котрий завершив останнє коло раніше за інших.
Після фінішу всіх учасників, організатори підсумовують результати. Нагородження відбудеться після невеликої перерви.У часники які зайняли перші 3 місця в категорії нагороджуються грамотами, медалями та цінними призами.
Учасники, що покажуть найшвидший та найповільніший час за коло отримають пам"ятні призи.

Для контактів: NightMadness2010@gmail.com

наразі реєстрація тут




2
Цитувати
Думаю час замислитись про кроскантрійні змагання у Тернополі. Багато хто бував вже на різних львівських змаганнях, багато хто їздив сам лісами.
Провести їх можна весною чи літом чи ще колись, а готуватись можна і зараз.

Для початку потрібно:

1) визначити район проведення. ніби найкраще підходить ліс в районі Кутківців, дальнього пляжу, Пронятина. Великого кола там не зробиш, але місцевість гарна. Літом можна буде купатись чи робити тріатлон :)

2) визначити на місцевості оптимальний маршрут (має бути цікавий (з втоптаними звивистими стежками), безпечний, логічний і тд ). Тут буде корисне долучення усіх бажаючих для пошуку ідеального варіанту. Потрібно проїздити всі стежечки і вичислити найкращі і з них скласти коло.

Паралельно з дослідженням кутківецького лісу можна шукати довгу трасу (15км) десь в районі Підгороднього-Петриків.

Пишіть, які є думки, які знаєте маршрути.
http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?f=11&t=697&p=4837#p4837

вже піднімалася подібна тема на початку року, але так нічого з того і не вийшло... зробимо спробу нумбер цвай  :)
побажання - побільше конструктиву і поменше флуду 8)

думаю, що можна шукати якісь цікаві місця і на відстані від Тернополя, але не дуже великій - скажем так, до 30 хв їзди

3
суть питання: збираюсь до львів"ян на їхнє нічне вар"ятство - потрібно потужне переднє світло. Люди добрі, поможіть хто чим може, позичте щось таке  :) з мене велике щире дякую... ну, і по бажанню щось до "дякую" - сік\пиво\...

4
Забави роверові / Night Madness 2009
« : 17.11.2009, 22:08:54 »
Нічне крос-кантрі Night Madness 2009



1. Мета змагань:
Перегони проводяться виключно на втіху організаторам і для мордування учасників.
Мова йде про здоровий спосіб життя, як засіб отримання задоволення від пригод на свіжому повітрі.

2. Назва
Night Madness 2009

3. Організатор
Бескид.lviv.ua

4. Дата змагань
Реєстрація о 22:00 05 грудня 2009 року. Старт о 23:00, виїзд на останнє коло о 04:00 06 грудня.
Фініш о 05:00 06 грудня 2009 року.

5. Умови участі
Учасником імпрези може бути особа, котра згідна з тим, що: Організатор і всі особи, які з ним співпрацюють не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після змагання. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник не несе відповідальності за травми та інші негативні наслідки для здоров’я організаторів. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами змагань. Змагання відбудуться при будь-якій погоді. Стартувати має право учасник, якому виповнилося 16 років. Кожен учасник зобов’язаний їхати в шоломі. Харчування на дистанції відсутнє!
Стартовий внесок для львів’ян – 25 грн. Для іногородніх участь в перегонах безкоштовна.
Fair play ніхто не відміняв

6. Обов’язкове спорядження учасника:
шолом
аптечка
мобільний телефон
хоча б один передній і задній ліхтар.

7. Маршрут:
Траса перегонів пролягає територією Винниківського лісництва і позначена на місцевості білою фарбою та кольоровою стрічкою.
8. Категорії:
Всі учасники їдуть в категорії СОЛО.

9. Результати.
Переможцем визнається той учасник, який за час змагань проїхав найбільшу кількість ПОВНИХ кіл.
Після фінішу всіх учасників, організатори підсумовують результати. Нагородження відбудеться після кількагодинної перерви.

здерто з http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=1861
обговорення туточки http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=1304&postdays=0&postorder=asc&start=0 (актуально - останні кілька сторінок теми)

ну що, хто записується в добровольці?  *tramplin_m*

5
от випадково натрапив на статтю  http://www.indrikov.com/richard.html
виявляється, що навіть рицарі в середньовічній Європі "отжигали" на велосипедах...   *tramplin*  *hurray* та ще й на яких велосипедах  :)

6
Цитувати
Офіційні положення:

1. 6 годинний командний вело марафон ПРОБА hard ver. відноситься до категорії “ендуро” або до гонок на витривалість. Мета й завдання велоперегонів – пропаганда здорового способу життя й велосипедного спорту серед широких верств населення, розвиток аматорського велоспорту в Україні. Організатор – ЧД, pasport22.

2. Місце й строки проведення:
м.Львів, вул.Брюховецька 47,переїзд, поворот наліво, проїзжаєм фірму по виготовленню памьятників з граніту і неповертаючи до церкви їдем прямо до розвилки біля лісу, там і буде збір ( місце старого старту) старт буде в інакшому місці.(викладемо трек, або будемо їздити та показувати охочим трасу.)
Велоперегони будуть проводитись 21 червня 2009 року.

3. Категорії учасників:
3.1 участь у гонці бере команда у складі 2 осіб;
3.2 команди можуть зареєструватися у таких категоріях:
-еліта: команда у складі двох осіб чоловічої статі;
-мікст/аматори: команда у складі однієї особи чоловічої статі та однієї особи жіночої статі (мікст), а також, з дозволу організаторів, команда у складі двох осіб чоловічої статі (аматори). Критеріями допуску в цю категорію є: або відсутність досвіду велоперегонів, або незначна фізична підготовка і невисокі результати (не вище 7 місця) в інших перегонах. Організатори залишають за собою право не допускати команду в категорію аматори без зазначення причин. Особи, які бажають змагатися в категорії аматори повинні заявити про це не раніше, ніж за 3 дні до старту змагань. Команда якій відмовили в реєстрації в категорії „аматори” може зареєструватися в категорію „еліта” без жодних обмежень.

4. Допуск до участі в змаганнях:
Учасники, яким не виповнилось 18 років, приносять довідку від батьків та паспорт чи інший документ.
Перегони є аматорськими, тому до них не допускаються спортсмени та учні спортивних шкіл.
Для участі в змаганнях необхідний справний велосипед з колесами 26", 28", або 29".
Наявність шолома - обов"язкова. Шолом повинен бути застібнутим/зафіксованим. Розстібнутий шолом загрожує дискваліфікацією.

5. Порядок реєстрації:
Реєстрація відбувається в день перегонів на місці старту о 10.00
Попередня реєстрація, та попередня проплата (бажано, для визначення кількості стартових номерів та ВИГІДНОГО ШИКУВАННЯ НА СТАРТІ) здійснюється в цій темі або за тел. 8 097 344 05 05 pasport22.

6. Умови участі:
Учасником імпрези може бути особа, котра згідна з тим, що: Організатор і всі особи, які з ним співпрацюють не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити під час і після змагання. Учасники стартують на власну відповідальність. Змагання відбудуться при будь-якій погоді.

7. Стартовий внесок – 40 грн. з команди.
Внесок не повертається.
Спонсори відсутні.

8.Умови шикування на старті
Шикування буде проходити згідно реєстрації на форумі, або за телефоном 8 097 344 05 05 ТА ПОПЕРЕДНЬОЮ ПРОПЛАТОЮ стартових внесків.

9. Порядок проходження дистанції
Довжина одного кола біля 8 км. Рельєф середньої складності.Час проходження одного кола орієнтовно 25 хв. Попередній перегляд траси о 9.00.Загальний старт – чоловіча двійка об 11.00, двійка мікст об 11.05. Після старту учасники команд проходять дистанцію на протязі 6 годин, передаючи естафету напарнику по команді на лінії старту. Старт закривається за 20 хв. до контрольного часу. Місце команд визначається у протоколі по кількості кіл та часу, витраченому на їх проходження. Проходження траси фіксується на контрольних пунктах траси. Зрізання траси загрожує дискваліфікацією.Допускається ремонт, та заміна велосипеда ( із своїм номером) або окремих його частин. При поломці велосипеда одного учасника на трасі, після сповіщення суддів, другий учасник може достроково вийти на трасу. ( неповне коло не зараховується).черговість проходження кіл визначається командою! Мінімальна кількість кіл для дівчат - 4 .Старт закривається за 30 хв. до 6 годин.

10. Нагородження
Перші місця двох категорій нагороджуються медалями та призами. Другі, треті місця двох категорій нагороджуються медалями.

11. Оголошення результатів
Оголошення результатів четвертих та інш. місць відбудеться на сусідньому форумі

Дане положення є офіційним запрошенням для участі в велоперегонах.

взято з http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=1486

ну що, шановні шприхалі, буде команда? чи так і далі будете язиками теліпати як класно по місту ганяти?   :P

7
Ну, ось типу звіт...
фото будуть пізніше, потрібно зібрати їх в різних людей  :)

День перший: Стрий – Моршин – Болехів – г.Погар – скелі Довбуша – Труханів – Н.Синевидне - р.Кам”янка – Сколе – 80 км
Покриття: асфальт + ґрунтовка
Погода: мінлива хмарність, сонячно
День другий: Сколе – Корчин – Крушельниця – Урич – Східниця – Борислав – Трускавець – 57 км
Покриття: переважно асфальт
Погода: вранці дощ, хмарно.
Кількість учасників на старті: 4 чол
Кількість учасників на фініші: 8 чол  ;)

   В п”ятницю ввечері збираю речі, йду до товариша по газовий пальник... сподіваюсь ще навіть добре поспати перед від”їздом (потяг у нас в 3.40 ночі), але мої сподівання марні – додому повертаюсь уже після 00.00. Допаковую вело рюкзак, перевіряю чи все взяв, ставлю будильник на 2.40 і лягаю трохи перекимарити. Будильник спрацьовує вчасно, підриваюсь, вдягаюся, припасовую баул до велосипеда і гайда на вокзал, там мене вже чекає Сергій (Udav). Процес розбирання-пакування велосипедів і посадки в потяг проходить без зайвих ексцесів. В потязі намагаємось трохи поспати, хоча в мене це виходить поганенько – сидіння в вагоні дерев”яні, шар пом”якшення просто відсутній.

   В 7.30 вивантажуємося зі всіма своїми речами в Стриї, де нас вже чекають кияни – Настя та Андрій. Швиденько збираємо велосипеди, поповнюємо запаси води, розпитуємо про напрям на Моршин, легенький перекус – і в дорогу. Погода нам сприяє, ніяких обіцяних гідрометцентром затяжних дощів нема, педалюється доволі легко. На крейсерській швидкості доїжджаємо до Моршина, зупиняємось на в”їзді, щоб сфотографуватись. Тут нас обганяє якийсь вело турист, доганяти його навіть не пробуємо – в нього шоссер. В місті навіть не зупиняємось скуштувати мінеральноє водички, прямуємо далі на Болехів. Відчуття голоду посилюється, Андрій пропонує знайти якусь забігайлівку і там попоїсти, ніхто не заперечує. В Болехові одразу помічаємо вказівники на Скелі Довбуша, але наразі нас цікавить дещо інше. Розпитуємо в місцевих де можна смачно поїсти. І тут я боковим зором помічаю забігайлівку совкового типу, а біля неї, о диво, припарковані кілька велосипедів з вело баулами. Одразу прямуємо туди, щоб розпитатись хто вони і що. На зустріч мені виходить хлопчина, під”їжджаю ближче і в мене з”являється відчуття, що я його вже десь бачив... Стоїмо, дивимось один на одного намагаючись згадати де ми вже пересікались. Виявилось, що це група Кості Карачова, київські вело туристи, які вже сплавлялись з нами по Черемошу в минулому році. Заходжу всередину вітаюсь з Костею та іншими. Вирішили не шукати більше нічого, а їсти разом з ними. Поки готується обід, розпитую про їхні плани... виявляється вони їдуть по тому самому маршруту, що і ми. Узгоджуємо наші плани і приймаємо рішення далі рухатись однією групою. Для мене це деяке облегшення в плані орієнтування, так як Костя вже був в цих місцях і знає дорогу.

   Добре попоївши і трохи відпочивши вже збільшеною в чисельності групою рушаємо далі. Дорога спершу йде +\- рівно, але з часом підйоми стають все відчутнішими. Зі скрипом і пихтінням викочуємося на вершину г.Погар. Ще кілька хвилин і ми на місці. Якраз на ці вихідні на Довбушах проходили змагання зі скелелазіння “Кубок Карпат”, тож людей там було чимало. Одразу зустрічаю там свого товариша з Києва, який приїхав лазити. Залишаємо вели і одну людину біля них, розбрідаємось оглядати місцину. Я йду шукати тернопільських скелелазів з ГК “Тернопіль”, які також мали б там бути. Після парканадцяти хвилин пошуків знаходжу їх в особі Павкіна Юри, як виявилось він приїхав один. Отримую запрошення прийняти участь в змаганнях здавши внесок кількадесят грн... відповідаю, що як тільки знайду когось кому поміняти велосипед на скельники, систему і мотузку, бо своє все залишив вдома -  так зразу і лазити... Ще трохи ходжу дивлюсь як лазить народ і потроху піднімаюсь до наших. Костя тим часом вже встиг розвідати куди нам рухатись далі, тож не гаючи багато часу знову по сідлах. Знаю, що зараз повинен бути спуск, але минулого дня ввечері пройшов хороший дощ... ну нічого якось прорвемось. Починається спуск такою собі плавною стежиною, яка чим далі стає все крутішою. Болота також чимало, яке все більше починає обліплювати наших залізних коней і наші спини. В голові мелькають спогади про Вульки 2009, на яких болота також було чимало. Відмінність в тому, що зараз не змагання, особливо поспішати нема куди, тож їду максимально обережно. Потрохи зсунулись вниз, дорогу нам перегороджує невеликий струмочок, але дно ніби тверде тож можна, не боячись вгрузнути посередині нього, переїжджати. Що успішно і роблю.
   Цікаво було дивитися на дітей, яких привезли на екскурсію на Довбуші, що були одіті в чистенькі штанці, начищені до блиску туфлі... ех, цікавий підйом їх очікує, а вони ще про це не здогадуються... :D  Настя вже в самому низу спуску перед потічком падає – в неї не виходить відстібнути ноги з контактів, ось в таких випадках і видно “плюси” звичайних “топталок”. Огляд ноги виявив незначну опухлість, але Настя запевняє, що ніяких значних больових відчуттів нема, тож можна рухатись далі. Спершу в нас ще було бажання подивитись на дорогу на г.Ключ і якщо вона в норм стані перевалити в долину Кам’янки, але після кільканадцяти метрів сільської дороги, робимо висновок, що не варто цього робити і дещо змінюємо свої плани. Розпитуємо якогось малого місцевого хлопчину як краще виїхати на нормальну дорогу, але так і не отримуємо точної відповіді. Половина групи їде болотистою дорогою вниз, а ми дещо загаявшись помічаємо стежину, яка відходить в напрямку основної дороги. На наші окрики вони відмовляються підніматися до нас(за що потім і матимуть змогу пожалкувати  :)). Ми ж йдемо по стежині і виходимо на чийсь город. Швиденько вибираємось з нього, щоб не турбувати господарів своєю присутністю. Ура!!! Нарешті ми на дорозі. Котимось вниз і дивимось звідки може виїхати інша частина групи. Зупиняємось, зідзвонюємося з ними, ми маємо в запасі ще хвилин 10 поки вони нас наздоженуть, щоб відпочити і трохи почистити свої велосипеди. Далі дорога йде вниз, що дозволяє тримати хорошу швидкість. Так не зчувшись вилітаємо на Мукачівську трасу. Костя і Ко збираються ночувати в Сколе в приватній садибі, цим вони спокушають і Андрія, який в свою чергу переконує і Настю. Ми ж з Сергієм приймаємо рішення ночувати в наметі (не даремно ж ми його тягнемо з собою  8)). Але час ще є, тож можна і швиденько зганяти подивитись на водоспад на р.Кам”янка. Перед поворотом на Кам”янку знову роділяємось – Костя зі своїми котить далі в Сколе, а ми повертаємо до водоспаду. Тут нас чекає 5 км постійного підйому. Зовсім помалу виїжджаємо наверх, дорогою трапляються бази відпочинку. Біля водоспаду стоїть кілька столів з сувенірами, шашликами, водою і т.д. Народу багатенько. Серед того всього увагу привертає дідусь, який продає чай і мед. Купуємо собі чай і мед в сотах, відновлюємо сили і вже після того йдемо оглядати водоспад. Водоспад досить таки красивий. Знаю, що ще десь поряд має бути озерце, тож розпитуємо як до нього добратися, але дізнавшись, що дорога туди йде знову круто вгору, відмовляємось від задуму їхати. Ще трохи помилувавшись водоспадом сідаємо в сідла, вниз злітаємо за кілька хвилин. Їдемо в Сколе, де залишаємо Настю з Андрієм, а самі купуємо продукти на вечерю\сніданок і їдемо шукати місце для ночівлі. Поки шукали почав накрапати дощик. Швиденько ставимо намет, розпаковуємо рюкзаки і розміщуємося в наметі. Тепер залишається приготувати на пальнику їжу і можна влягатися спати... Засинаємо під стукіт крапель дощу зі сподіванням, що до ранку дощ припиниться. Вночі прокидаюсь кілька разів, прислуховуюсь, але дощ все ще тарабанить по намету.

   Прокинулись в 7.00, дощ і не думає припинятись. Поки готували їжу і їли, обговорювали плани відступу, якщо дощ таки не втишиться. Але над нами таки змилувались і дощ помалу таки вщух. Швиденько вилізли з намету, спакувались. Вверху вітер досить швидко ганяє хмари. Тільки сіли в сідла знову почав накрапати дощ. Виїхали на трасу і заховались під навіс на зупинці чекаючи поки приїде решта групи, а дощ тим часом все посилювався. Знову обговорюємо з Сергієм можливі варіанти відходу. Але над нами знову змилостивилися, дощ припинився і, як виявилось згодом, до кінця мандрівки. Дочекались решти групи, як виявилось, думки про можливий схід з дистанції розглядалися і ними також. До Урича дісталися менше ніж за 2 години. Хвилин 40 на оглядини скель на яких в ІХ – ХІІІ ст. була потужна фортеця і потрібно знову вирушати далі, щоб до 16.00 бути в Трускавці  і встигнути на потяг. Вхід платний: повний – 5 грн, пільговий – 2 грн. Закосили під студентів. Можна ще замовити екскурсію, але на це в нас часу нажаль не було. До відправлення потяга залишалось близько 4 год і 30 км, більшість з яких вгору. В швидкому темпі, якщо його можна назвати швидким, випихаємось на перевал за Східницею і в повній мірі можемо насолодитися затяжним спуском.  o^-o Особливо приємно входити в повороти на швидкості майже 50 км\год і обганяти машини, які змушені повільно повзти через жахливе асфальтне покриття. Так ми і спинилися аж в Бориславі. Побачили вказівники на Трускавець і не ставши гаяти часу на розпитування місцевих знову посідали на своїх двоколісних коней. А даремно... Вказівники завели нас на об”їздну, яка в більшості невеликих містечок в надзвичайно поганому стані. Але це ще не все... вона закінчилась зруйнованим мостом... поматюгавшись в думках на себе самого, розпитую місцевих. Доводиться повертатися назад і їхати через місто, радує те що ми зробили не такий вже і великий гак. Хоча, як то кажуть, для скаженої собаки 10 км – не гак... Ще один крутий підйом і ми нарешті доїжджаємо до Трускавця. Всі задоволені, але вимучені і досить голодні. До потяга залишається ще більше години, тож їдемо на вокзал і шукаємо місце де б можна було пообідати. За рекомендаціями місцевих знаходимо столову. Якщо чесно, то не знаю чому нам рекомендували саме цей заклад... обслуговування на нулі, готують не дуже... а, хіба що там були досить низькі ціни... але ж ми питали не де можна дешево поїсти, а де можна смачно поїсти... ну, то таке... на майбутнє буду знати, що туди йти не варто. Поки приїхали на вокзал, на наш потяг вже оголосили посадку. Розбираємо велосипеди, пакуємо їх в чохли і вантажимося в потяг. А далі релакс, похід в гості до киян, які були в сусідньому вагоні, приємна розмова, прощання з друзями, 21.30 – рідний Тернопіль, знову складання велосипеда і некваплива дорога додому...
Фсьо, нарешті дописав... давно я стільки не друкував...  ;)
Фото будуть найближчим часом.

8
нитка маршруту:
день перший: Стрий - Болехів - скелі Довбуша(огляд скель, скельного поселення якогось там століття) - г.Ключ(про те що там є можна прочитати тут http://beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=928 ) - р.Камянка - В.Синевидне - Крушельниця - Урич 
це в ідеалі, мабуть прийдеться падати на ночівлю раніше.
день другий: огляд скельної фортеці Тустань - Східниця(ніби також можна щось подивитися) - Борислав - Трускавець

кілометраж:
день перший: близько 80 км
день другий: близько 30 км
щоб спростити перший день можна не пертися на г.Ключ, а об"їхати долиною, а на другий день трохи збільшити кілометраж(ще буду дивитися як).

добиратися до Стрия потягом 81 Київ - Ужгород, відправлення 2.09 - прибуття 5.56
назад з Трускавця потягом 50 Трускавець - Київ, відправлення 17.03 - прибуття 22.30

Сторінок: [1]