Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Anri1214

Сторінок: [1]
1
Отож Будьласка Починаєм попередньо реєструватись для того щоб знати скільки учасників буде. не знаю чи варто розпочинати нову тему, хіба що буде дуже багато учасників, але поки що давайте тут...
Як я вже зазначав попередня реєстрація обов'язкова, отож вказуєм:

№п.п / Прізвище, Ім'я, Побатькові / Nickname / Рік Народження / Місто / Клас Велосипеда (28'' шосе, 28''гібрид, 26'') / По можливості номер телефону

Отож розпочну з себе і ще одного товариша
1. Куцик Андрій Володимирович / Anri1214 / 1985р. / Тернопіль / 28'' шосе / 0673522378
2. Химчук Михайло Ігорович / Rain / 1984р. / Тернопіль / 28'' шосе /
3. Третяк Сергій Вікторович /Erazel / 1982р. / Тернопіль / 28'' гібрид/

P.S. Skeleton, реєструйся сам...)))
Відповідно чекаю на реєстрацію від відгукнувшихся людей...

2
Отже, після вчорашньої розмови з Еразелем, вирішив таки попереньо створити цю тему в НАДІЇ на її ПІДТРИМКУ.
Отож 27 ТРАВНЯ 2012 року проводиться в Тернополі ПЕРШИЙ ЛЮБИТЕЛЬСЬКИЙ ВЕЛОМАРАФОН "Перша Сотня 2012" (щось на зразок гонки)

Її маршрут попередньо повинен становити до 100 км. Ліміт проходження до 10 годин. Покриття в більшості (60-80%) сільські дороги, щоб всюди могли проїхати автомобілі що будуть гонку супроводжувати.

Основні положення наступні:
1. Обов'язкова попередня реєстрація на нашому сайті, щоб можна було відштовхуватись скільки людей буде і відповідно які потрібні зтрати на організацію.
2. Наявність будь-якого справного велосипеда.
3. Наявність шолома.
4. Участь приймають усі бажаючі старше 18 років.
5. Кожен учасник перегонів повинен дотримуватися правил дорожнього руху і сам несе відповідальність за своє здоров'я.
6. Збір символічних внесків з коного учасника для організації гонки (Медалі, Грамоти, Подяки, Супроводжуючі автомобілі, Фарба для розмітки дороги, Номера кожному учаснику і тд)

27 ТРАВНЯ 2012 РОКУ
Програма змагання:
9:00-10:00 реєстрація змагань (на території аеропорту)
10:00 старт змагань
14:00-18:00 початок нагородження (перших фінішуючих)
18:00-20:00 закриття змагань


Отже, що собою буде представляти веломарафон і яка його мета. Повторюся, але ще раз нагадаю, що практично у кожному місті нашої держави проходить такий захід, який має назву "Перша Сотня", тобто любителься гонка на дистанцію до 100км. В цій гонці беруть учась всі бажаючі хто має хоч якийсь велосипед і шолом не залежно від віку (старше 18 років) і статі. Як я вже говорив час проїзду становить до 10-ти годин. У подібних дійствах організатори збирали стартові внески (сума залежить від того який розмах повинна мати гонка), в які входять як правило памятні призи усім учаснкам, заправка автомобілів які мають супроводжувати дане дійство, виготовлення атрибутики для змаання (номера для учасників, реклами і тд.) Також у ці кошти можуть входити КП на яких можна дозаправитись водою чи підкріпитись шоколадними батончиками). Як показує практика популярність такого заходу росте з року в рік, відповідно з ним росте й кількість учасників і кількість гостей, які приїзджають на змагання. Отже цей захід популяризує велосипед в нашому місті і за його межами, а також спонукає людей до активного займання велоспортом, тим більше що й будуть залучатися люди з сусідніх областей, міст і сіл, а це як мінімум нові знайомства, та й популяризація нашого краю. Такі змагання на сьогоднішній день в Україні провоять Львів, Дніпропетровськ, Одеса, Харків, Донецьк, Київ, Суми і ще багато міст України. Вкотре хочу підкреслити що це не є виключно спортивно шосейна гонка, де всі мусять їхати з середньою швидкістю за 30 км/год, тим більше що такого не буде так як зразу планується гонку пускати не асфальтованим шосе а сільськими дорогами. Тобто це гонка в якій кожен хоче і має можливість перевірити себе, свої сили, залишити хороші спогади і враження від побаченого, від тої святкової атмосфери яка панує на цьому заході, завести нові знайомства, поділитись власним досвідом, навчитись чогось нового, вести здоровий спосіб життя.

Тепер більш детальніше, що б хотілося зробити на нашому варіанті гонки:

1. В результаті спілкування з Еразелем стало зрозумілим що в першу чергу гонку потрібно провести подалі від швидкісних і загружених автомобільних доріг, але й не по щебені, тому найкращий варіант це їхати сільськими дорогами (в принципі як це робиться й у інших містах і областях), що покращує шанси гібридів та мтб і погіршує комфортність шосейним велосипедам, ну і в першу чергу збільшує рівень безпеки для учасників змагань. Опрацювавши наші дороги попередньо побачив хроший варіант через Скалат-Гримайлів-В. Гаї (відстань складає близько 86 км). На днях старатимуся проїхати і переглянути ту дорогу. Але пропозиції на рахунок траси приймаються усі.

2. Також у будь якому випадку треба буде намалювати розмітку фарбою на дорозі (усі ключові поворити, де який кілометр дистанції і тд. Також потрібно зробити щось на зразок наклейок на раму з вказанням на якому кілометрі який населений пункт і навність ключових поворотів)

3. Розробити атрибутику для гонки (зручні протоколи для фіксації результатів, номера учасникам, рекламу)

4. Нагородження переможців зробити у декілька номінацій. Їх поки що нарахував і пропоную 7 штук. А саме:
- 1, 2, 3 місце загальним переможцям гонки (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед дівчат, які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед старшої вікової групи (30+), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед наймолодших учасників (18-19 років), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед людей які їхатимуть на 26 колесах (МТБ, КК і тд) відповідно (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед людей, які їхатимуть на 28 колесах (не шосе), відповідно (Медалі + Грамоти)
- 1, 2, 3 місце серед гостей нашого міста (будь-який велосипед), які приймають участь у гонці (Медалі + Грамоти)

5. Нагородити Грамотами-Подяками усіх людей які фінішують в гонці в межах до 10 годин.

6. Супроводження хоча б 2-ма автомобілями усієї гонки (1-й їде з основною першою групою, 2-й бажано бус, який їхатиме ближче до хвоста групи в разі чого підбираючи людей які не зможуть їхати в результаті поломок, падінь, травм чи поганого самопочуття, але надіємся що до такого не дійде)

7. Як мінімум пам'ятна фотофіксація усього дійства.

8. Святковий настрій і якомога більша кількість учасників.

Отож хочу чути ВАШІ відгуки і пропозиції на рахунок проведення даного дійства і бачити активну підтримку з вашої сторони.

P.S. Давайте не лінуйтеся і приєднуємся до НАШОЇ велосипедої держави. І ще одне на замітку. Популярність такої гонки росте на стільки, що після 4-х проведених любительських "Перших Сотень" в Дніпропетровську, 5-та гонка включена в офіційну гонку Федерації Велспорту України.

ДАЮ ССИЛКУ НА НЕЩОДАВНО ЗАВЕРШЕНОЮ ЛЬВІВСЬКОЮ СОТНЕЮ, ДЕ УЧАСНИКИ КРАЩЕ ЗА БУДЬ-КОГО СКАЖУТЬ ПРАВДУ
http://velomax.com.ua/forum/index.php?showtopic=10272

3
Пам'ятаю була тут розмова про те, що ви б хотіли щоб я висвітлював великі велоперегони що відбуваються в світі.

Отож сьогодні стартувала іспанська Вуельта. Стартувала вона з короткої гонки з роздільним стартом (одиночної раздєлки), яка називається прологом. Що цікаво що хоч і гонка іспанська але цього року вона стартувала в Голландії в місті Ассен. Що цікаво що ця раздєлка була дуже котока (всього навсього 4.8 км.) і що ще більш цікаво вони не їхали її в місті чи щось подібне, а їхали на трасі мотогонок, тобто одне коло траси це й була вся раздєлка.
Що завжди цікаво що такі короткі раздєлка як правило виграють на майстри в цьому клас а класно їх проїзджають спрінтери, тобто вони просто беруть і грубо кажучи відспрінтовують цих 4 з лишнім кілометри. Що й сьогодні сталося. В 5-рці кращих такі супер спрінтери як Том Бонен (Бельгія, команда "Квік Степ"), Тайлер Фаррар (США, "Гармін-Сліпстрім"), Даніеле Беннаті (Італія, "Ліквігас"). Правда сьогодні на етапі здобув перемогу все таки найкращий в своєму амплуа Фабіан Канчеллара (Швейцарія, "Саксо Банк")

http://www.youtube.com/watch?v=ouf7iDA0wDE

подолавши цю дистанцію за 5 хвилин і 20 секунд показавши при цьому середню швидкість 54 км/год. Фабіан справді паровоз і в раздєлці йому просто немає рівних. Так що фабіан надів "Золоту" майку лідера і поки що очолює генеральну класифікацію Вуельти. Щодо основних претендетнів на Генеральну класифікацію то всі вони проїхила стабільно раздєлку і їх відділяє не більше ніж декілька секунд. Ну і думаю вам варто все таки їх представити, хто будуть основними обличчями цієї Вуельти.
-"Астана" два капітани це Аймар Зубельдія (Іспанія) і повернувшийся Олександр Вінокуров (Казахстан), це гонщик який ганявся проти Армстронга в свої часи у складі тої зіркової Т-Мобайл на чолі з Яном Ульріхом, гонщик Легенда, гонщик справді з великої букви гонщик, переможець тієї ж таки Вуельти в 2006 році.
-"Саксо Банк" два Люксембуржські брати Анді Шлек і Франк Шлек
-"Кайс Д'Епарн" ледь не основний лідер цієї вуельти іспанець Алехандро Вальверде
-"Ліквігас" ледь не основний свого часу супергник Армстронга і великий його друг в житті італієць Іван Бассо (переможець Джіро 2006 року) і молодий але дуже перспективний чех Роман Кройцигер
-"Сайленс-Лотто" австралієць Кадел Еванс (срібний призер Тур де Франс 2007 і 2008 року)
-"Еускатель-Еускаді" чемпіон Олімпійських Ігор в Пекіні іспанець Самуель Санчез і його со-капітани і співвітчизники Ігор Антон та Егой Мартінез
-"Лямпре" переможець Джіро в 2004 році італієць Даміано Кунего
-"Рабобанк" молодий і дуже перспективний голандець Роберт Гесінк та досвідчений іспанець Хуан Мануель Гарате
-"Сервело Тест Тім" дуже напористий іспанець Хосе Анхель Гомес Марчанте
-Ну і на кінець Кім Кірхен (Люксембург, "Коламбія Хай Роадс"), Давід Монкутьє (Франція, "Кофідіс"), Хуан Хосе Кобо Асебо (Іспанія, "Фуджі-Серветто"), Санді Касар (Франція, "Франсес Дес-Жьо"), Тадей Вальявец (Словенія, "АЖ2Р-Ла Мондіаль"), Ейзекйель Москера (Іспанія, "Ксакобео Галіція"), Лінус Гердеманн (Німеччина, "Мільрам"), Стійн Девольдер (Бельгія, "Квік-Степ"), Карлос Барредо (Іспанія, "Квік-Степ"), Том Деніелсон (США, "Гармін-Сліпстрім")
Щодо наших велосипедистів то ця Вуельта буде представлена лише одним нашим спортсменом Віталій Буц ("Лямпре").
Сьогодні він проїхав раздєлку за 5 хв і 56 секунд і відповідно посідає 114 місце програючи лідеру Канчелларі 36 секунд в генеральній класифікації.

Офіційні результати 1-го етапу Вуельти:
1 Фабіан Канчеллара (Цвейцарія, "Саксо Банк") 000:05:20      
2 Том Боонен (Бельгія, "Квік-Степ") +00:09
3 Тайлер Фаррар (США, "Гармін-Сліпстрім") +00:12
4 Йенс Муріс (Голландія, "Вакансолейл") +00:14
5 Даніеле Беннаті (Італія, "Ліквігас") +00:16
6 Роман Кройцигер (Чехія, "Ліквігас") +00:17
7 Александ Вінокуров (Казахстан, "Астана") +00:18
8 Іван Бассо (Італія, "Ліквігас") +00:18
9 Алехандро Вальверде (Іспанія, "Кайс Д'Епарн") +00:18
10 Мацей Боднар (Польща, "Ліквігас") +00:19

От поки що все. Це мій перший пост. Якщо вас далі таке цікавитиме то спробую вести цю тему. Якщо щось цікавить то запитуйте, буду старатися відповісти :)

[вкладення вилучене Адміністратором]

4
Наші залізні коні :) / Ровер Anri1214
« : 20.08.2009, 11:52:18 »
то Анрі на пенсії...   :D
Ну до пенсії мені ще далеко... :D
А вчора доречі я став власником шоссера, а точніше першого в свому роді Kellys Axis гібридо-шоссера. Стоять на ньому зараз шосерні манетки, руль, тормозні ручки, обмотка і тд... І винос такий що на ньому як на дивані лежиш (дякуючи Capone). Ну і "отдєльне" велике спасибі mladu, який дуже сильно допоміг у всьому... Так що тепер це вже далеко не рідний Kellys Axis хоча дивиться як на мене він просто Суперськи (тьфу тьфу щоб не наврочити... :D) Вчора злегка пробували обкатувати і різниця не передати. За рахунок такої посадки і каденса на комбінації передач 48Х19 вчора без броблем моментально розганяється до 35 і тримається не в напряг швидкість... Правда що робити з рештою зубцями ще не знаю 48Х17, 48Х15, 48Х13, 48Х11 :laugh:. Правда з часом буде думатись за шатуни 53 і 39 спереді... :)
Одним словом задоволення непердати... Так що коли кататись їдем???

5
Отож прочитавши ваші враження і звіти про пройдений недавно Велоквест, я зробив висновки що саме такі речі як цей квест - це те чого справжнім Шприхалям зараз не вистачає. Тому мені спала на думку ідея організувати для вас такий собі "Тур Тернополя", щось на зразок "Тур де Франс". Звісно календарний план і графік "Тур де Франс" ми зберегти не зможемо, а от щодо формату гонки, то думаю таке ми б змогли. Щодо участі в гонці то найголовнішим фактором буде ваше велике бажання взяти в такому участь, ну а організувати гонку думаю я б зміг... Тим не менше я запропоную зараз своє бачення цього всього, ну а ви вже або підтримайте цей проект або зарубайте...)))
----------------------------------------------------------------------------------------
Отож щодо формату гонки, то було б добре організувати мінімум хоча б 5 команд по 3 чоловіка в команді і зробити десь порядку 4-5 етапів гонки, причому найперший етап це обовязково командна гонка з роздільним стартом (командна раздєлка) і передостанній або навіть і останній етап це одиночна гонка з роздільним стартом (одиночна раздєлка). Наступних два чи три етапи це буде командна чи точніше групова гонка. Також в результаті закінчення всієї гонки на фініші останнього етапу ми будемо мати аж 7+1 :) номінацій переможців. Відповідно очки до цих номінацій ви будете набирати по ходу кожного етапу. Але як то кажуть про все попорядку.

Тепер щодо кожного етапу окремо з усіма як то кажуть роз'ясненнями:
1. КОМАНДНА РАЗДЄЛКА (Це команда стартує етап невеликої дистанці порядку не більше ніж 20-25 км. і проходить цю дистанцію за встановлений час, причому фініш і замір часу проводиться по 2-му гонщику в команді... Тобто якщо під час етапу команда розсипалась і лише один гонщик з команди перетинає лінію фініша то всерівно він получить час 2-го хто перетне лінію фініша, а вже третій гонщик получить той час за який він і проїде, тобто свій час. Якщо команда доїзджає до фінішу разом то відповідно вона вся отримує одинаковий час а порядок перетину фінішної лінії і буде порядком розміщення в турнірній таблиці. Також команди стартуватимуть одна за одною з інтервалом в 3 хвилини).
2. ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА (Схоже до КОМАНДНОЇ РАЗДЄЛКИ, тільки тут відстань поменша буде в районі 10-12 км. і гонщики проходятьцю дистанцію кожен зі своїм індивідуальним часом і теж стартують з інтервалом в 3 хвилини. Порядок статрту буде вже згідно турнірної таблиці яка буде на той момент і гонщик який лідирує в генеральній класифікації стартуватиме останній).
3. ГРУПОВА ГОНКА (Це найдовший вид етапу десь порядку не менше ніж 50 км. і усі їдуть однією великою групою. Основною метою звісно що буде фініширувати першим, будь то з групи, якщо будете їхати спокійно і доберетесь всі разом на фініш і лише там вирішете розіграти перемогу, чи можливо хтось сам захоче піти в відрив і в одиночку проїхати цю трасу так щоб його група не догнала і виграти етап. Звісно що в цьому випадку команди страхуватимуть лідера і швидше за все їхатимуть з ним і працюватимуть на нього. Також ці етапи будуть найбільші в плані здобуття очків в ту чи іншу номінацію. Зокрема по ходу всієї траси будуть стояти контрольні точки чи так звані проміжні фініші на яких будуть поповнятися запаси очок, але про номінації я опишу пізніше).
Отож формат проведення планується такий:
1-й день: КОМАНДНА РАЗДЄЛКА
2-й день: ГРУПОВА ГОНКА
3-й день: ГРУПОВА ГОНКА
4-й день: ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА
5-й день: ГРУПОВА ГОНКА
Дні поїздок будемо узгоджувати самі собі, а після кожного етапу я буду вести результати і буду їх висвічувати в нас на форумі, тобто усі ми будемо знати хто як їде, яке місце посідає в генеральній класифікації, в інших престижних номінаціях і на що йому більше орієнтуватися на інших етапах. Щодо перерви в поїздках то звісно було б ідеально їхати кожен день :D, але в наших ситуаціях це анріал тому ми звісно що їхатимемо з перервами і будемо підстроюватись під всіх.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ну а тепер щодо номінацій, як я вже говорив їх буде 8 і далі по них в порядку пріорітетності:
1. НАЙКРАЩИЙ ГОНЩИК (ЧЕМПІОН). Це буде гонщик який виграє так звану генеральну класифікацію, тобто стане найкращим за підсумками усіх 5-ти етапів. Іншими словами проїде їх за найменшу кількість часу. Ця людина звісно що походу всієї гонки і після кожного етапу змінюватиметься в залежності від того як змінюється турнірне становище після кожного етапу і той хто буде йти в цій номінації першим на наступний етап везе на своїй спині ЖОВТИЙ НОМЕР.

2. КРАЩИЙ СПРІНТЕР. Це буде гонщик який буде набирати спрінтерські очки за основний фініш і за проміжні фініші. Тобто по ходу всієї дистанції, а особливо ГРУПОВИХ ГОНОК по трасі будуть скажем так звані РІВНИННІ чи СПРІНТЕРСЬКІ проміжні фініші, за проїзд першими яких гонщик отримуватиме очки в спрінтерську номінацію. Тобто людина яка перетне цю умовну лінію першим і отримає максимальну кількість очок, 2-й менше, 3-й ще менше. Також нараховується велика кількість очок і за основний фініш. Очки звісно нараховуватимуться в порядку спадання. Крім цього всього гонщики які перетинають як проміжні так і основний фініш першими не просто отримують очки в свій спрінтерський запас, а ще й заробляють так звані баніфікаційні секунди до свого загального часу. Тепер щодо цього всього детальніше:
-За виграний проміжний фініш на етапі перших 3 гонщики які перетнули його отримують відповідно по 6,4,2 очка і -10,-6,-4 секунди до свого часу відповідно. А перших 3 гонщики які перетнули основний фініш отримують 35,30,25 очок і -20,-12,-8 секунд відповідно. Також щодо основного фінішу то 4-й, 5-й і тд гонщики будуть отримувати 15,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 очок відповідно в порядку проходження. І відповідно гонщик який буде кращий в цій номінації по ходу турнірної таблиці і поточного етапу, наступний день їхатиме на спині з ЗЕЛЕНИМ НОМЕРОМ.

3. КРАЩИЙ ГОРНЯК. Так само як і до проміжних рівнинних фінішів в боротьбі за ЗЕЛЕНИЙ НОМЕР будуть також і проміжні горні фініші, тобто звісно що походу гонки як будуть рівнини, так і будуть спуски а відповідно і гори. Тобто цей умовний фініш буде розположений на макушці підйому. Тобто гонщики які долатимуть цю горку першими теж будуть отримувати свої очки в свою горну номінацію. Але відповідно горки і уклони бувають різні, якісь крутіші і довші, якісь пологіші і коротші, тому ці горки будуть поділені по категоріях і відповідно фініш на певній горці буде мати певну категорію складності і за неї нараховуватиметься певна кількість очок. Щодо детальнішого перегляду, то горки будуть мати 4-категорії:
1-а (найскладніша) матиме порядок нарахування очок 16,12,10,8,6,4,2 в порядку проїзду горки
2-а матиме порядок нарахування очок 10,8,6,4,2,1
3-я матиме порядок нарахування очок 6,4,3,2,1
4-а матиме порядок нарахування очок 4,2,1
Ну і звісно що людина яка лідируватиме в цій номінації буде возити ГОРОХОВИЙ НОМЕР (білий фон і червоні горохові кульки на ньому :))

4. КРАЩИЙ МОЛОДИЙ ГОНЩИК. Звісно якщо цей тур і втілиться в життя то його поїдуть як і старожили і старші хлопці так і поїдуть молоді перспективні і бажаючі добиватись хороші результати гонщики (ліміт по віку молодого гонщика ми можемо придумати самі, ну наприклад такими вважатимуться всі кому до 20 наприклад, чи 22 ну і тд). І от в підсумку коли після кожного еиапу формуватиметься генеральна турнірна таблиця, гонщик який попадає в цю вікову категорію в ній буде найвище і буде рахуватися найкращим молодим, відповідно для цих андерів буде формуватися окрема турнірна таблиця щоб вони знали хто де є і боролися за свою номінацію. Ну і гонщик який буде лідером в цій номінації буде везти на спині БІЛИЙ НОМЕР.

5. НАЙКРАЩА КОМАНДА. Ну цілісність команди зберігається від першого до останнього етапу і відповідно буде й сумуватися загальний час команди і відповідно команда яка в сумарному часі проїзджає етап за найменший час і вважаєтсья найкращою командою на цьому турі, відповідно до поточних результатів на наступний день усі гонщики з цієї команди їдуть в ОРАНЖЕВИХ НОМЕРАХ.

6. НАЙКРАЩИЙ ПРОМІЖУТОЧНИЙ СПРІНТЕР. Номінацію пов'язана з номінацію КРАЩОГО СПРІНТЕРА і як вже говорилося очки в ту номінацію добуватимуться як на проміжних фінішах так і на основному, але зрозуміло що це є трошки різні види спрінтів тому буде вестися окремий лік очкам здобутих виключно на проміжних спрінтерських фінішах і людина яка лідируватиме в цій номінації буде їздити з СИНІМ НОМЕРОМ.

7. НАЙАГРЕСИВНІШИЙ ГОНЩИК. Відповідно під час гонки появляться люди які хотітимуть виграти все і зразу і будуть рвати всі фініші і проміжні спрінтерські і горні і основні, ну одним словом все підряд, чи навіть під час командної гонки пробуватимуть втікти від всієї групи, але в них десь чуть чуть може не все получатися тим не менше такі старання оцінюються і по думці організаторів такий гонщик буде вважатися найагресивнішим на цьому турі і возитиме на свої спині ЧЕРВОНИЙ НОМЕР.

8. ФОНАРЬ. Ну тут все просто. Відповідно буде лідер генеральної класифікації, той хто буде в ній йти першим так і аутсайдер, лдина яка буде в ній остання :D. Тим не менше це без факту теж не залишиться і такий гонщик возитиме на своїй спині ЧОРНИЙ НОМЕР.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Також слі відмітити що основну левову частку всіх номінацій і очок будуть розігруватись на групових гонках, на роздільних стартах не всі, і ще слід відмітити що баніфікації діятимуть також тільки на групових гонках, раздєлка так сказати є раздєлка, за який час проїхав такий і маєш. :)

Ну от поки що на даний момент в мене все. Як бачите ідея родилася, ідея як на мене зовсім не погана і дуже цікава, далі все Шприхалі залежить від вас.

P.S. Звісно якщо хтось десь щось не зрозумів то запитуйте походу в цій темі і буду вам відповідати на ці всі непонятки :)

6
Шукаю шоссейку або гібрид... Остаточно зупинитися не можу... Дуже хотів би Шоссе але взагалі знайти не можу... Може Шприха чимось допоможе... А попросив я щоб мені привезли під замовлення щось (на увазі маю гібрида)... Сказали що привезуть 2 шт... Сьогодні привезли і ходив дивитися... Один за 450 у.о... Але мова не про нього... Другий за 750 у.о... І мене це чудо просто вразило... А що ви скажете??? Отож:
Wheeler Cross 6.5 (2009)
Характеристики:
К-сть швидкостей: 27
Тип тормозів: Дискові гідравліка
Розмір коліс:28"
Розмір рами:52 см
Рама:Wheeler D.B. Tubing, алюмінієвий сплав 6061 Т4/Т6
Вилка:SR Suntour NCX-FT-D, хід 63 мм, функція блокування
Рулева колонка:Wheeler TH-805ST-1
Винос:Wheeler Comp, AL-820, регулюючий
Руль:Wheeler Comp, MTB-AL-153 TP, ширина 600 мм, высота підйому 30 мм
Гріпси:Velo VLG-709AD3
Передній тормоз:Shimano BR-M486, ротор 160 мм
Задній тормоз:Shimano BR-M486, ротор 160 мм
Тормозні ручки:Shimano BL-M486
Цепь:Shimano CN-HG53
Система:Shimano Deore, FC-M533, 48T / 36T / 26T
Каретка:Shimano
Педали:Wellgo C015, стальна вісь, корпус з алюмінієвого сплаву
Обода:Alexrims DP17, двойні, 32 спиці
Передняя втулка:Shimano HB-M495, 32 спиці
Задняя втулка:Shimano FH-M495, 32 спиці
Спиці:Stainless Steel 14G
Покришка:CST C1436, 700С x 38 мм
Сідло:Wheeler Cross, VL-1017 D2
Штирь під сідло:Wheeler Comp, SP-13, амортизаційний, діаметр 27.2 мм, довжина 350 мм
Кассета:Shimano CS-HG50-9, 11-34T
Передній переключатель:Shimano Deore, FD-M531
Задній переключатель:Shimano Deore XT, RD-M771 SGS
Манетки:Shimano Deore, SL-M530
Тип манеток:Триггер

Що скажете???
Задоволення 750 у.о.???

7
ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ / Шосери
« : 02.06.2009, 18:46:30 »
- мій гібрид. Швидка і небезпечна штука. В кращі часи розгін з 0 до 40 за 5 секунд  ;D
Не можу розгледіти що за рама, не підскажеш???

Дописано : [time]Втр 02 Чер 2009 18:56:22[/time]
А щодо себе, то ось це моя мрія...:
Правда зараз вона далеко нездійсненна... >:(

[вкладення вилучене Адміністратором]

8
точно тра, бо сьоня мене якето тело по дорозі з баму в центр обігнало як стоячого, а я навіть не знав догнати і поздоровкатись.. чи продовжити матрасити неспеша(шо і зробив)... Характеристики: тело пролетіло на толі гібриді толі кк на 26" колесах в синьому велошмоті... посадка шоссерна, здоровя немеряно, повна неповага до правил ДР та світлофорів...
За "ТЕЛО" обідно  >:(

Дописано : 02.06.2009, 11:51:44
Та то "тєло" і мене на батл визивало на набережній. Але коли я на Рокмашині то мені толку нема з ним ганяти бо здоровья дорожче- ноги відваляться. а коли я на гібриді то перед мною по швидкості може їхати хіба що корак з Женькою, всі остальні дружно глотають куряву, так що теж резону ганяти з кимось мало  8)
Чемпіонам як то кажуть "честь-честью"!!!
Але все ж в мене питання. Яка місцевість тобі більше підходить для змагань??? В першу чергу питаю про нормальну дорогу чи ти "рівнинник" чи "горняк"???

Сторінок: [1]