Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - mijki

Сторінок: [1]
1
Ровери / авіавелосипеди
« : 04.11.2014, 01:14:05 »
le vol du Zeppy 2/2  Реально робоча річ , французи молодці , треба буде у кулькоконадувачів фестивальних розпитати по скільки кіло гелія продають  :) Величезний недолік цього велосипеда це те що він вимагає тихої безвітряної погоди і витрати на його виготовлення певно теж чималенькі . Яким чином можна змінімізувати вразливість щодо вітру як вважаєте ? Ну щоб можна було приїхати з пунткту а в пункт б відносно швидко і безпечно ? навіть при вітрі до 4 м.н.с наприклад ?

2
Вітання . В європі максимальна потужність для велосипедів ( це щоб без реєстрації ) це 250 ватт, в америці по моєму 500 . В нас менеджер що їх продає ( моторколеса велосипедні ) казав що законодавчо щене врегульовано це питання , тобто можна теоретично до 4 кіловат ставити ...

Питання таке , чи є тут хтось на форумі до кого з притензіями підрулив працівник нашого доблесного і чесного д. а. й. Ї ?
Як пробігло спілкування ? :)

3
 :)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?

Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні  :) )

Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .

Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.

Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.

Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o       https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw

- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося

Сторінок: [1]