Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - switch

Сторінок: [1]
1
Сьогодні (неділя) біля 8 вечора дитина з коляски кинула, в районі Майстерні шоколаду. Буквально через 3 хв я помітив і вернувся, но вже їх хтось підняв. В квартирі замки я і так зміню, но там були ще різні від не столь важних замків, дублікати не сильно є з чого робити - то був би вдячний, якби вернули. По кафе поряд пройшовся, ніхто не здавав. Певно комусь ключниця приглянулась - ну як дуже сподобалась - лишіть собі, ключі верніть

http://forum.te.ua/showthread.php?p=2703849

2
Ніхто не має?
мені на пару днів, або якщо є можливість - то на тиждень-півтора.
малий з родини приїхав вгості, з Португалії, можна б поїхати з ним кудись покататись, але по парку - не цікаво а на наші дороги його пускати не хочу.

ну і заодно нагадаю про іншу свою темку: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,11491.0.html

ПС: поперечки на Т-болт, аеродинамічні, якщо що.

ППС: або може знаєте де є оренда такого?

3
Народ, ні в кого немає переднього дитячого велокрісла?
Відкупив би,якщо не дуже дорого, або взяв би в оренду.
Я в курсі, що вцілому заднє - краще, просто думаю може цієї осені ми би вже трішки попробували їздити з моєю дівчонкою, а так як їй наразі тільки 9 місяців - то для мене цікавіше виглядає переднє крісло, щоб можна було спілкуватись з нею, бачити, що її приваблює, на що вона увагу звертає і т.п. ну але так як то певне на цей і наступний сезон максимум - то віддавати 2-3 штуки - жирно.
Може хто бачив ще якісь толкові моделі, крім зображеного на ілюстрації Туля?

4
Думав відписатись в темі Міші, але він її вже закрив, то доведеться таки створити нову.
Власне потрібно добрати необхідне для ВВ7:
Цитувати
Болтів, шайб, адаптера, ротора в комплекті нема.

тобто адаптер з болтами і ротор під 6 болтів з ними ж, для заднього колеса, на 160 або 180 мм
ну або щось з цього переліку, щоб не замовляти купу доставкок з нету.

ПС: Міша, дякую за оперативність, коли поставлю - відпишусь, хоча я думаю там все ок - працює мяко, ручка іде легко.

5
Ну от була в вас ситуація, коли ви в дорозі, припустимо вже вечоріє, вам їхати ще кілометрів 10-20 а крутити педалі вже реально сильонок нема. Рушаєш, на шляху невеликий підйом, який ти зазвичай виїжаєш навтіь не помітивши, а тут проїжаєш пів підйома і стаєш, бо вже не можеж крутити педалі.
А доїхати таки треба.
Бувало таке?
Цікаво просто почути ваш досвід, скільки потрібно відпочинку, щоб таки доповзти.
У мене кілька разів таке бувало, але я свої можливості прибзизно знаю, то як правило це ставалось вже порівно близько від дому, да і на дійсно великі відстані не дуже відїжаю, то я таки через силу докручував додому :) Але це максимум 5-10 км в такому режимі проповзав. А от якщо раптом виявиться що треба 30? :)
Крім того вже був один випадок, коли я буксирував вел дружини, яка дотягнула до тернополя і на одній з перших зупинок громадського транспорту остаточно видохлась - в результиаті вона поїхала маршруткою а я злісно порушуючи ПДР покотив її вел своїм ходом :)

Коротше, чи бувало в вас таке, і як ви з таких ситуацій виходите, якщо у вас немає наметів чи можливості доїхати транспортом?

6
Не фолдингові. Знос мінімальний, без дефектів.
Покришки реально дуже цепкі, чудово тримають по мокрому грунту, траві, листі, котять легко (звісно враховуючи що це таки досить агресивна гума). Катав на них в основному в міжсезоння і зимою. На снігу теж тримають чудово.
Ціна - 200 грн за одну, в наявності 2, торг можливий, але аргументований.

Причина продажу - в мене аж 3 таких  :D. Одну широку собі залишу для переднього колеса, а ці 2 хочу поміняти на щось інше.
Потенційному покупцю можу дати на тестдрайв.




Протектор лівої на фото - без зносу взагалі (практично не використовувалась, так як майже відразу була замінена на ширшу 2,25):


Протектор правої на фото має невеликий знос центральних грунтозацепів (відсотків 15 на око):



7
Рівня Деор або вище, з середньою (не довгою) лапою.
Можна навіть старенький РД-М510, головне щоб був не розбитий і працював чітко. Зовнішній стан не сильно критичний, колір  бажано чорний, но змирюсь і з сірим.

8
Використовується для пломбування приміщень, ставиться на пластилін, яким заліплюють контрольну нитку.
Затушоване місце - назва підприємства (не хочу викладати в вільний доступ, ну це і не таємний режимний обєкт, не переживайте  ). Якщо хтось робитиме - думаю зможу дати оригінал, можна буде скопіювати все, тільки поміняти номер, щоб не виникало путанини.

Розміри: діаметр 20 мм, висота-15 мм. матеріал - алюмінієвий сплав, хоча то не критично.
Це по суті пережиток совкових часів, но змушені викоритовувати. Половина вже погубилась, а замовлення нових волиниться вже більше року, то рішив пошукати і замовити сам.

ця тема є ще на форум.те.юа

9
мужики, а які у вас "зимові" інтереси, крім вела?
так просто цікаво стало, хто ще чим дихає. вчора в Буковелі відкатав на сноуборді - по снігу таки прикольніше за вел... але, блін, дорого :)
думав піти з дошкою десь в ліс, "побеккантрити" злегка - а тут відлига, зараза... :(
і знову остався тільки вел.

10
Зачепив корягу якусь в лісі і попала лапа перекидки під шприхи. В результаті лапа погнута, півня викрутило решта ніби ціле, але дасться чутись.
Наразі питання стоїть як вирівняти півня. Ситуація така:






по нету вже порився. пишуть що дюраль потрібно нагріти градусів до 300, дати охолонути, після того почнеться процес старіння металу, який при кімнатній температурі триває кілька днів, відповідн в перший день метал досить мякий, і півень легко рівняється. Міцності він набуде днів через 4, після того його гнути вже не можна.

Звідси власнне і виникло питання - те, як зараз викрутило того півня, і при цьому він не зламався говорить про те, що метал чи сплав, з якого він виготовлений - досить пластичний - то чи потрібно його отак гріти, чи рівняти холодним?

Фотки навів спеціально, щоб було видно "маштаб" викривлення, тобто це не відхилення від осі на пару міліметрів, його добре крутануло...

Півень від Трека 4900, старого, 2002 року десь рама.

Пост з х-байкерс, в якому описувалась методика вирівнювання:
Цитувати
натираешь его хоз мылом и греешь на огне пока все мыло не почернеет (это значит что температура около 300 градусов), окунаешь в воду, спокойно ровняешь чем надо. 3-4 дня обязательно нужно подержать без нагрузок ,т.е. положил на полку и пусть лежит, ибо первые дни онбудет мягкий и легко сломается совсем. через 4 дня он станет тверже и можно катать.ИМхо, если просто нагреть металл скорее всего отожгется и будет гнутся постоянно.

если ровнять совсем без нагева он треснет.

пізніше ще в кількох місцях читав аналогічну методику.

словом цікавить питання: гріти чи не гріти :)

11
Ровери / Крило Zefal 26" No Mud
« : 15.08.2014, 10:27:56 »
Хтось юзаэ такі крила?

цікавить як вони захищають і на яку ширину покри стають.
в описі вказано 66 мм ширини, це вроді як 2,55", але зустрічав скарги. що в реалі вони йдуть на колеса до 2,25.
У мене 2,3.
ПС: хто взагалі які крила ще знає, які можна ставити на вилки з зворотньою горилою (як в Маніту)? Я поки знайшов це і ще нормально стає Дефендер М1, але вони виглядають занадто брутально. Для жінки Зефали елегантніші.

12
Куплю півоти для ві-брейків на вилку Рок Шокс. Аналогічні на вилках Маніту, може і на багатьох інших, не знаю точно як там з сумісністю.
Діаметр по різьбі приблизно 8 мм. 2 штучки треба. Може хтось переходив на дискові гальма і має зайві?

Сторінок: [1]
Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office