Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - tarasv

Сторінок: [1] 2 3
1500 грн
або поміняю на МТБ раму 20"

...........

093 774 04 21 , Тарас
tarasv@list.ru

продаю шосейник MBK TRAINER в хорошому стані.
в додачу велокомп
ціна  2000 грн.

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 11.08.2008, 19:20:50 »
звіт про перший день вже можна читати
....
і чемно даємо лінк, де про його можна читати :)

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 11.08.2008, 19:19:18 »
ні, все слава Богу ціле, і камера пробилась вже в останній момент, за 15 хв до відправки потяга до Тернополя. Назар посто вирішив з"їздити за пивком, щоб ми відмітили мандрівку. Заскочив на тротуар і заднім колесом в бордюр ПШ.ш...ш...шшшшш....
Потім в вагоні поставили нову, ми запаслись.

Накінець відбулася така довгоочікувана мандрівка карпатами  :)
виїхали ми 4 серпня, тиждень після стихійного лиха, яке відбулося в 6 областях України. Судячи з останніх новин, які транслювали по ЗМІ нас не очікувало нічого надзвичайного, рівень води вже опустився, в колодязях вже теж чисто, погода має бути кльова, ніщо не заважає нам здійснити заплановане. ВПЕPЕД!
   В понеділок 4 серпня о 21:40 після двох днів і ночей роботи (я граю по весіллях) ми відправились потягом Шепетівка-Ів.-Франківськ в Коломию. По дорозі дізнались, що з Коломиї в Ворохту електричка не  їде - зруйнований шлях  :-[. Довелося зранку з Коломиї в Делятин своїм ходом додаткових 43км накручувати, а зважаючи на те, що з нами вирушила одна особа, яка чотири роки вже не сиділа на байку і фізична форма, м"яко кажучи, не дуже, то тих 43км виявились трохи нервовими, бо ми мали всі шанси не встигнути на франківську електричку до Ворохти. Але, ми встигли. Були раді, бо з"явився шанс добратися до Буркута - ціль першого дня. Втой день найтяжчим виявився підйом до верховинського перевалу висота 1000 з копійками метрів. Зважаючи на те, що в нас були наплічники, а не баули, а вага їх як завжди перевищила заплановану (в мене 13 кг, в хлопців 11кг і 10кг, я мав найзручніший і найвмістиміший рюкзак, ось і схватив надлишок) на підйомах ні привстанеш, щоб легше покрутити і давку на дупу терпиш через стиснуті зуби. Але нічого докрутили до самого верху. То було шось! Потім був шалений даунхіл, який теж не дав розслабитись. Нарешті ми добралися до повороту на Буркут де всі люди, які нас зустрічали відговорювали нас туди їхати. Ну, ми ж в похід зібрались - поїхали. Я б сказав, що по тій "дорзі" ми більше носили байки чим вони нас везли, але в тому був свій смак. Починало вечоріти, а через насуви на дорозі ми не встигали добратися до цілі десь 15км. вирішили шукати зручне місце, щоб розбити намети. Перед сном класно скупнулсь в холодній як лід річці, якось не хотілось пітним спати.
  Ага, в той день ще було два дурних падіння з поганими наслідками. Перше на виїзді з Коломиї Назар (той, що на Бергамонті) хотів передати воду Назару (тому, що на Спеші моєї дружини) і невдало використав передній тормоз. Я  якраз обернувся і встиг побачити політ Назара через руль з 11 кг рюкзаком зверху. Кров так юшила, що поки ми йому мили руки водою, всі три вєліки теж позахляпувало. А він тим часом проклинав свою скупість за те що не купив собі рукавиці. Друге падіння було ще тупіше. Падав я. Ми їхали по дуже кам"янистому відрізку і коли перед мною Назар на спеші вперся в брилу я ще затормозити зміг, але велотуфлі вже так набились болотом, що я не встиг висунути ногу. Бух, як по заказу, двома колінами (які тільки відійшли від попереднього падіння) на два гострі каміння. Уууу.... :'( . Ні я звичайно не плакав але боляче було дуже і по сьогодні болить.
  Ось такий видався переший день і далі, як ми думали, вже буде легше,  все по асфальту і не так цікаво. А що було далі напишу  завтра, бо маю справи.

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 11.08.2008, 15:33:43 »
УРА! Відбулося!
враження захоплюючі змішані з шоким від побачених наслідків стихійного лиха :o

ось фото:

звіт незабаром

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 21.07.2008, 17:32:40 »
поїздка переноситься на 27-28 число у зв"язку з непередбачуваними обставинами

ДТП / Re: ДТП
« : 01.07.2008, 23:32:49 »
бляфоірдацраділ.....вони взагалі охреніли, поведінка водіїв стає дедалі хамська.

зі мною в середині квітня сталась майже аналогічна ситуація - теж білий жигуль, теж блідий водій після ДТП, теж погнуте переднє крило (втсиг викинути ногу перед зіткненням) і погнутий капот від ударом головою (правда я в виграшнішій ситуації - я був в шоломі). Вшоковому стані спочатку не почув ні болі ні поломок не помітив, сів і поїхав. А через тиждень сильно впав по власній дурості, то потім пів місяця ходив прямими ногами. Пройшло 1,5 місяці, а гуля з правого коліна не сходить

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 01.07.2008, 23:02:55 »
багажник і велобаул однозначно буду купувати, але трохи згодом, бо за останній час в мене вже стільки грошей потрачено на контакти, велотуфлі, заднє колесо, шолом, спальник і ще всякі дрібниці, що 500 грн на нормальний баул і багажнік попри сімейні витрати ніяк ненашкребу. Є надія, що шось б/у менш-більш нормальне підвернеться. (тре в барахолку написати, може хтось має)

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 01.07.2008, 16:14:19 »
на рахунок дупи, яка відпадає, то солідний дискомфорт, я знаю. кілька днів тому їздив в скалат з набитим рюкзаком, зробив для себе таку пробу. вертався назад, задниця просто горіла. а це ще нормальна дорога. може грузу менше получиться: мій спальник 1кг, палатку може візьмем однослойну двомісну десь 1,5кг. Там по дорозі в магазинах будем харч добирати, але мінімальний з собою візмем

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 01.07.2008, 15:37:20 »
ну, в плані готовності проблем нема, а ось є інша проблема - в нас немає багажників і велорюкзаків, тому будемо тягти все на своєму горбу, ток що берем найнеобхідніше. Якщо десь можна взяти таке спорядження на прокат, то б я з задоволенням

Майбутні / Re: Карпати 22-23-24 липня
« : 01.07.2008, 15:14:02 »

До маршруту є порада, викинути відрізок  - Коломия, Яремче, Ворохта. Дорога вузька. купа машин. Переавжно тою дорогою всі добираються і до Верховини.

сиравді, маршрут потрібно злегка змінити, щоб було безпечніше, спокійніше і екологічніше

може спробувати від Ворохти до Верховини, а потім по Черемошу до Буркута (думаю, на такому відрізку буде оку чим помилуватись)

на другий день хотілось би на Піп-Іван махнути, але я щось по карті не врубаюсь як туди докотитись. думаю другийдень тре спланувати так, щоб вернутись на ночівлю в Верховину і на третій день лишити відрізок до Коломиї.

Хто вже їздив по Карпатах, може порадите якийсь цікавіший маршрут?