Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Etron

Сторінок: [1] 2 3 4
1
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
Ага, то я також вас з другом бачив на двох мопедоподібних апаратах з потужними моторами. Вам педалі вже мабуть й не потрібні з такими моторами та хорошими акумуляторами, хіба так для ментів, щоб не придерлись, що то мопед.

шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))

Чого боятись, телефон, ноутбук - практично ті ж акумулятори. Батерея навіть не гріється при заряді. Їх треба пошкодити, щоб загорілись.


2
На які горки (процент уклону) даний мотор може витягувати із неінтенсивною допомогою педалями (можна навести у приклад конкретні підйоми та необхідну інтеснисність роботи педалями для підйому на них).
На таку, як горбатий міст можна повільно виїхати без педалей, а можна з незначною допомогою педаль на високій швидкості.
Ну от сьогодні від базару до кольца, далі вгору на горбатий міст і аж до вул. Л.Українки на передачі 3/7 без напряга.
А без мотора на сам міст я повільно повз лише десь на 1/4, а далі -  на 2/5.
Яки середній прогбіг при такому режимі експлуатації (тільки для допомоги вгорки)?
Максимум, що проїхав за раз, це десь  25-30 км, але  деколи використовував мотор і для різкого набору та підтримки швидкості. Після цього батерея сіла десь до 70-80%. Ще на кілометрів 5 в щадящому режимі її мабуть хватило б.
Якщо ж їхати зовсім економно, то на кілометрів 40-50, а може і більше, теоретично мало б хватити. Але це все дуже залежить від кількості підйомів на маршруті, від стану дороги, від швидкості, від дозування та розподілу нагрузки, та навіть від вітру і т. д.

3
шо за мотор і акуми?? може я бачив просто незнаю по ніку)

Мотор 36В, 250Вт редукторний (з планетаркою); акумулятор LiPo, 36В 15Аг. Все разом збільшило вагу ровера з 13,5 лише до 19 кг. Так що їду практично постійно на педалях, а електропривод - лише для допомого вгору або щоб швидко стартанути і прискоритись.
Рініше був 500Вт передній привід зі свинцем, так він по відчуттях їхав практично так само, як 250 Вт на літії, а маса була десь під 30 кг.

4
До мене на роботу постійно приїзджає мій знайомий Саша, такий високий, з базару, торгує супутниковими антенами і т.д. В нього задній привід. Він довший час мені пропонував купити в ноьго то мотоколесо.
 Особисто мені продобається привід на переднє, має бути непогана прохідність.

Як показує мій досвід, задній привід краще. Наприклад одна з переваг, я вже не несу свій ровер на 5-й поверх, а даю чуть газу і веду за руль по сходах вгору. Передній в такому випадку просто пробуксовує.

5
Зібрав вже другого ровера. Першого 500Вт зі свинцем віддав родичам в село (ненарадуються подарунку), був для мене заважкий, щоб на поверх постійно тягати, та й з бордюрів скакати з такою масою було не зовсім зручно.
Взяв 250Вт заднє колесо на 36В  з редуктором - всього 2,8 кг і LoPo акумулятор на 15 Аг - лише 2,3 кг. Батерею поки скотчем примотав, думаю, де б краще розмістити. Так от, ривок і швидкість не гірше, ніж у 500-ки, вгору тягне майже так само. Очевидно, що причина  в акумуляторі.
Тому всім рекомендую, не економте на акумуляторах, свинець взагалі не годиться для таких цілей, тільки спортить ваші враження про електротранспорт.
Як мінімум - беріть LiPo, а як максимум - самі знаєте - LiFePO4, LiMn2O4, хоча, по суті відрізнятимуться вони від LiPo лише тим, що довше прослужать.

6
україна вже давно приєдналась до європейської конвенції з безпеки руху (якось так), так от там прописано шо електровел потужністю до 250Вт(в веліко-британії 350Вт) то не мопед таяк його потужність не перевищує потужності велосипедиста. а як всім відомо міжнародні документи мають вищий пріорітет, такшо любий суд в спорному питанні вирішить його на твою користь

Якщо мотор-колесо самовстановлене, в принципі якщо зупинять і запитають, можна сміло сказати, що це динамка. Ще сказати, що вона не робоча. Я динамки такі бачив, що виглядають аналогічно.
А доводити ми не зобов'язані, бо презумпція невиновності діє. Якщо у них є підозри - хай самі і доводять. Сумку з акумуляторами і контролером забрати, а без контролера мотор - це купа заліза, яка нічим не відрізняється від динамомашини.

7
Все, приїхали.

Читаємо постанову КМУ від 26 вересня 2011 р. N 1029

Згідно нового визначення мопеда, тепер і велосипед з електродвигуном до 4 кВт вважається мопедом. Відповідно, потрібна реєстрація.
То що ж ровер з динамкою (це також мотор) - це мопед?
От же дибіли - покращувачі - даунбаси. Ніхрена своїми дурними головами не думають.

8
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xgKjW5eqZiw&feature=player_embedded[/youtube]
Закинути в топку стару покришку від машини і їхати через центр міста.
Такий собі діаблоровер - "екологічно чистий" вид транспорту.

9
Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
...

Які по паспорту мають електродуигун. Якщо ж на звичайному велосипеді стоїть самовстановлений кіт набір - не я повинен доказувати, а мені повинні доказати, що, по-перше, це двигун (презумпція невиновності), а не динамка для фари чи прикраса (до речі, звичайна динамка для фари - це також двигун, то що - треба права - абсурд).
По-друге, якщо це навіть і двигун (колись був), то чи я його використовую як двигун, можливо функція двигуна вже давно мертва і я використовую цей девайс лише як динамку чи електротормоз, чи просто прикрасу.
Основний аргумент - велосипед - транспортний засіб, що приводиться в дію мускульною силою. Є педалі, отже приводиться в дію мускульною силою, крапка.
Тим більше, курсів навчання їзди на електровелосипеді - немає, є лише на мопеді, чого це я повинен вчитись їздити на мопеді, щоб потім їздити на велосипеді - знову абсурд.
Коротше, менти на дорозі можуть і розвести якогось лоха (хоча, судячи з подібних тем на електрофорумах, ще нікого не тормозили, а якщо і тормозили, то лише з цікавості, про права й мови не було), но поки законодавство в цьому питанні не врегульовано, в суді нічого не доведуть.

Дописано : 17.04.2011, 11:05:00
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TxSxxpN_U8c&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jT6gPRPfNHs[/youtube]
На такому веломобілі на роботу б їздив в любу погоду. От тільки ойропейці видають це за неймовірне ноу-хау, тому ціна десь з 20 тис. ойро.

А цей взагалі простенький.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gdyV6cZ4ZMg&feature=related[/youtube]

10
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S0umaCioQ1o&feature=player_embedded[/youtube]
Циклоноподібний набор. Правда з такими цінами німці будуть курити бамбук.
Європа вже значно відстала від Китаю в питанні електротранспорту, бо там це видають за неймовірне ноу-хау, а для китайців - звичайний дешевий транспорт.

11
сьогодні на дальному пляжі була замічена стая псів...5-7 штук....покусали мені ногу....не їдьте туда....

Всьо, тепер треба йти на уколи, або пройти один з квестів:
1) через 10 днів вияснити, чи животне ще ворушиться;
2) ізловіть тварюку, відрізати голову і нести її на аналіз (дохтори будуть в шоці, зато можна відчути себе героєм серіалу "Сверхестественное");
3) нічого цього не робити і надіятись, що все минеться, але якщо вже проявляться первинні симптоми сказу - одразу ж можна звертатись до послуг патологоанатома.

12
Перед поїздкою нажріться гороху з фасолею і капустою. Ефект буде такий самий  :)


Намалюй схєму дєйствія цього високотехнологічєского чудо-девайса (ну там велосипедист - шланг с ніпелем і рєзьбой - сістєма поджога - сопло - струя фаєра на трі метра і т д).
Лучше с подробними расчотами, формулами і тєхніко економіческім обоснованіем.
Типо вот як тут люди всьо доходчіво намалювали http://pdrs.dp.ua/type/type33.html
А щоб кляті буржуї не вкрали ідєю - негайно запатентувать і шукать інвєстора.
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

13

"Каждый двухколесный мечтает о Огнемет позади"
http://aestheticstv.ru/events/14-5578.html

14
100% ефективність гарантована  :laugh:.

Сторінок: [1] 2 3 4