Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - teodor4ik

Сторінок: [1] 2 3 ... 255
1
Не всі... совьєтьські і італійсьі шайсери мали зозаду 10х125... Рішається втулкою на промах 10х135 з викинутими вставками, конуси не пропонувати бо в них тра контргайки викидати шо не є добре.

2
Кому буде нічим занятись, можна нахилити ровера на бік і попробувати потиснути ногою в р-ні каретки в обі сторони, а потім повторити але тиснучи вже на шатуни...

3
ясно, дякую за консультацію а то останнім часом аж навіть вібрація йшла по рамі(незначна  короткочасна при маленькій швидкості) - я думаю то скоріше від того шо вже аж дуже брудними були.
Болти що крвплять каліпер подотягуй :)

4
Ну або Вормдрайв від Максіса як варіант :)
Єслі шо попереджу... Вормдрайви на льоді не надто добре тримають... *No*

5
Шось мені каже шо той прожект не скоро стане остаточним...

Але то моє імхо... Пхався не буду, бо свій прожект завалив своїм лінтяйством, а зара ше деморалізую автора :) Воно мені тра?

6
Мав такий, викинув. З часом починає люфтити. А хто вважає що на сідлі сидять, певно з міста не виїжджав.

7
якби шо, то цікавить вилка з останнього.

8
Десна-2... Смак дитинства... Я на ній в лихі 90-і рассєкав по пляжу і барижив "буратіно". А куле, найблищий гамазин був аш тамо да 2-га школа, а пити то хосіся... Так за літо набарижив на б/у аіста дорослого...

А ше її прикольно біло на віллі підривати. Вона ж шо твій бем. Раз на мостику де чайка з озером зєднується з розгону рванів на себе колесо, шоб спуск перелетіти і впустив руля... Айййй. На приземі колесо встало боком, вирвалось з вилки, склало її. А балі я уже поров чим дістав по ашвальту... Кароче, повністю я ні ту вилку, ні то колесо так і не вирівнєв. Як ніц собі не вломив, досі не знаю. Зато втулка згодилась пізніше, коли на аїсті розірвав її впополам разом з віссю, але то вже довга інша історія.

9
Ну ти ж втулку брати не хотів, бо переспицовку треба. То лишиться варіант 12В.
Якби шо, то маю степдаун 12в -> 5в

10


Судячи з картинки(можу помилятись), там стопора на кріпленні до пєтуха то і нема... Тому регуляти його тра на воко тим самим болтом.

Зажали, натягнули манєтку, подивились, відмітили олівчиком, відпустили, поправили, затягли, знов подивились, відмітили олівчиком, і так поки не знайдемо потрібне положення.

11
щоб несумісні запчастини ставились - то ще поки не стикався навіть з таким.
Запросто. Не раз так робив. Потім і не поймеш шо не так і чому.

Наприклад, можу похвастатись ВЖЕ безрізьбовою 1" вилкою з 1 1/8" виносом БЕЗ гранати і ромашки. Болгарка і дремель роблять диво. Чи установка шатунів під квадрат і 21 передачу на "Україну", там просто не буває нічого сумісного.

12
Кинь фото, не може такого бути... Болт працює як обмежувач пружини.

Хотя, я хз... там кріплення як на фото, до пєтуха, чи на вісь? Якшо як на фото, то звертаємо увагу на вухо кріплення до петуха. На пєтуху є площадка для обмежувача (зубчик знизу). На перекидках подібної конструкції зазвичай є відігнута бляшка, яка в нього впирається (обмежувач). Здебільшого в ній же і дирка для регулювального болта. Якщо його нема, то шукаємо шарнір, відносно якого крутиться перекидка і думаємо що можна попустити щоби дати пружині притиснути
переклюк ближче до зірок. Самий дурний варіант. На кільці може взагалі не бути обмежувача. Тоді тупо попустити кріплення перекидки, повернути до потрібного положення і зажати вусмерть.

ПеСе... Колесо вперед не могло відїхати? В мене таке раз було, коли на старий ровер з болтами ставити колесо з ексцентриками (для них немає проточки), то вони мають властивість під нагрузкою відїжджати вперед по кріпленням, відповідно збиваючи положення переклюка відносно колеса.

PS: будь-ласка не пишіть і не радьте того чого не знаєте напевно
Вибач, але напевно тобі скаже тільки майстер при огляді, і то не кожен, і то не завжди. Часто гімно чіпається за гімно, і заміна болтика виливається в заміну половини ровера.
Це не жарт, таке вже було. У чувака зломився хитрий болт кріплення зірок до системи дюже старого взірця, а ровера тра було вже, тому поміняли шатуни і каретку, а в нього була зірка на 46 і переклюк по висоті не регулювався. Тоже замінили... Разом з тросом і манєткою, бо стара до нового не підходила. Цепки не хватило, тоже поміняли, разом з касетою і заднім переклюком/манеткою. А вродє ж сама фігня делов то була.

13
Маю SDG під рельсу. Якщо таке підходе, то по ціні точно знайдемо спільну мову :)

14
Скільки хочеш за таку ?  :)
Ну да... Руки сильні, рух знайомий... Блін... Я вже й забув шо ти одружений... Не бери того, вже не втнеш...

15
Флуд ON.

Перекидке на 9 не варто ставити, вона на вужчу цепку, а вужча цепка херовато лягає на ширші зірки, і потім любить розсипатись. (хто понить як я на велодень на "самокаті" приїхав? Саме через то.)

Можна фото тего всього в зборі?

На перекидці є болтик, який регулює відстань від лапи до зірок. Якшо відведено задалеко, то менші зірки мало шо чіпляються. В ідеалі, коли переклюк на найбільшій зірці, колесико лапи має майже лежати на ній, Якщо замала відстань, то на останню просто не закине.

Довжиналанца. Викидаємо на самі більші зірки, натягуємо цепку до упора, рахуєм кіко лишньої, лишаємо 2-4 на запас. Скидаємо на самі малі, прикидаємо чи не провисає з врахуванням запасу, якшо так, то корегуємо в "-".

Цепка: якщо взяв вузьку тобде скакала  по широким зубам. Тра прикласти до старої, чи не лоханувся.

Система. Вже писали. Новий ланц=нова система. Тру пацани беруть комплектами система+3 ланца і раз в 200-500 км міняють по кругу (здрастуй замочок), а заодно і миють.

Довжина лапи... від неї залежить ємність перекидки. Грубо то сумма різниць між меншою і більшою зірками системи і шатунів. Довша лапа рішає провисання в п.2, коротша рішає з бовтанкою.

МТБ перекидка. По барабану. Просто важча. Глагне шоби ємність була "Твоя" або, навіть, трохи менша. Крайні положення ж не використовуються (1-6, 1-7, 3-1, 3-2). Якщо вміеш переключатись, то можна починати несміло економити.

Флуд OFF

Сторінок: [1] 2 3 ... 255
Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office