Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Robin van Kristy

Сторінок: [1] 2
1
Ровер... ровер довго шукав але знайшов практично те шо і хотів, cube touring gts (шось схоже до https://www.cube.eu/en/products/trekking/touring/ але старішого випуску). Дуже надійна машина, хоч і купував вживаним. Вилка сантур, якшо чесно не шкодував шо не ригідна, не завжди ідеальна дорога, і не завжди дорога)), а для рук комфорт, та і коли лочив її сильного приросту в швидкості не відчував. Гальма - "магури 33", гідравліка, після покупки так і не дивився до них і відпрацювали ідеально. Шини швальбе, стан перед виїздом був задовільний тому на них і їхав, за 5к стерлись до антипрокольного шару, особливо задня під баулом. До речі по проколах, їх було аж 2!! і то на передньому колесі) мав запасну камеру, але і відразу клеїв прокол, тут все швидко відбувалось. Обвіс деор хт, але не ідеально задня була відлаштована, часом злітала на нижчу зірку, і звісно ж не в самий найкращий момент)), і скільки не відлаштовував проблема вирішувалась на конкретній зірці але виринала на іншій, зрештою зігнав все на зірку яку майже не юзав)) Загалом відчувалось що вел проектували саме для таких цілей, по-перше трансмісія, діапазону вистачало як на крутих перевалах (спокійно крутити і не зупинятись на відпочинок) і до неймовірного накату на рівних ділянках (я не жартую, з баулом в 17-18кг були ділянки в 50-60 км де середня була 34-35!!!, при чому вдома як правило 25-26); по-друге положення - перед виїздом трохи підігнав під себе але тут я не спец, швидше на око і на відчуття, тим не менше дуже комфортно було їхати більше 100, нічого не боліло і не нило. Думаю можна і гібрид проапгрейдити і буде теж саме але тут все зразу, нічого не треба додумувати.
З запчастин: камера, ланцюг і все.
Баул: снаряжение мираж 60, хороша річ серед такого типу, та все ж думаю з ортлібами було б зручніше (тут вже кожному своє), але бюджет не дозволив. Основний недолік: тре вигребти все шо є щоб добратись до того шо на дні лежить, набагато зручніше коли до всього є швидкий доступ + ортліб водонепроникний а тут якийсь недолугий рейнкавер з "дикою" системою натягування)) Хоча з другої сторони - все в купі, а були моменти де з баулом ніяк не їхалось і не пхалось, і одівав його як рюкзак, тут +
Окрема річ - навігація. Брав планшет + павербанк на 20000, загалом до тижня вистачало (це ше я фото перебирав + нет). Так от планшет це неймовірна зручність бо: 1) кріпив його на рулі і з великим екраном не треба кожного разу масштабувати шоб розуміти твою загальну позицію на відстані 30-50 км, а в містах це дуже потрібно; 2) можна на ходу юзати, бо достатньо було лише увімкнути, не треба ціляти в мізерні кнопочки і це повірте величезний + (не відволікаєшся від керування).
Дороги. Окрема тема і можна багато говорити. Польща, мені сподобалось, гарні регіональні дороги які в більшості йдуть паралельно автомагістралям. Чого не скажеш про Чехію, де від кордону до кордону пряма, ідеальна траса але... то автомагістраль і по ній їхати не можна але я їхав)) і відразу скажу не повторюйте за мною! Я СЕРЙОЗНО! по-перше, постійно сигналять і це дуже напружує (особливо фури), друге - швидкість, як правило узбіччя широке і норм їхати але часом буває вузьке і тут ти починаєш рахувати км до найближчого зїзду. А регіональні дороги в Чехії ні разу не прямі а ведуть манівцями, як наслідок - зайві км. На автомагістралі кілька разів зупиняли патрулі але або ввічливо попереджали і вказували де зїхати або взагалі супроводжували до зїзду) Короче Чехія як на мене найменш придатна для велотуризму, інф-ра майже відсутня. Австрія, Швейцарія - тут рай для велосипеда, круті велодоріжки які прокладені з метою побачити найбільше і найближче а не просто від пукту А до Б + питна вода, туалети, кемпи "шонекілометр")) Велодоріжок реально багато і не так часто виїжджаєш на дороги. Тут немає шо писати, хочеться туди повернутись! Франція.  Місцями круті велодоріжки але.. ні туалетів ті тим більше води, ні місць відпочинку, короче якшо сів катати то катаєш а не відпочиваєш) По дорогам загалом також комфортно, правда якщо в міста на заїжджати) Перед Піренеями сильний вітер, при чому таке враження що в яку б сторону не їхав всеодно дме в лице. Іспанія. Велодоріжок немає, попри їх присутність на карті. На дорогах часом були дикі, непродумані речі, як от: їдеш по дорозі по якій рух вело не заборонений (рух дуже інтенсивний, декілька смуг) і тут бац... тунель і заборонний знак!!! і його не було попередньо. Таких "приємностей" трохи було на дорогах Іспанії але загалом там круто, дуже навіть. Португалія. Проїхав за 3 дні і не замітив, дуже вже хотів фінішу.
Дуже багато людей катають, особливо де є велодоріжки, 2-є, 3-є, групами, соло, від малих (4-5 років) до 70-80! Далеко не всі з такими амбітними маршрутами але головне що розуміють для яких саме речей потрібно жити. В Іспанських піренеях вкручував на черговому підйомі і подумки нив коли вже він закінчиться, коли вже ж нарешті буде рівно і тут мене обганяє чувачок без однієї ноги по самий таз  :o нити я відразу перестав.
Писати ще можна багато, і не тільки про технічні штуки а й про людей які траплялись, і про всякі курйозні моменти...
На даний момент це точно найкраща річ яку я робив в своєму житті!

2
Якшо є бажання можна вживу зустрітись, покатати а заодно і розповім

3
Рідко сюди заглядаю і звіт писати не хочеться, бо є шо писати) Але тут взагальному за мене написали.
http://nova.te.ua/statti/dva-kolesa-sim-krayin-p-yat-tysyach-kilometriv/

4
Ну ось і повернувся)) Їздив один і чесно кажучи не жалію. Рівно 2 місяці крутив до мису. Згодом напишу фотозвіт

5
Стечкин, є декілька питань
1) по проживанню. Планую таборитись більшість часу поза кемпами так як бюджет не дає розгулятись (особливо в швейцарії де кемп від 20 євро), де і як знаходити місця для ночівлі? так шоб нічого не порушувати і мене не ганяли посеред ночі але шоб і зовсім не в корчах темних. Читав різні форуми: хтось каже шо тільки кемп а хтось і в міських парках ставав і все норм. Може пробувати йти на контакт з місцевими і питатись в них на ночівлю на їхній території (заодно понагліти і підзарядитись), маєте може такий досвід? ше думав за кауч, в мене друзі їздять (не ровером) і часто знаходять людей які готові прийняти, хоча бувають неадеквати та і проблема що про таке як правило домовляються заздалегідь.
PS: ше друзі розказують шо заїжали в кемпи після того як адміністрація закривається (десь 21-23:00) і раненько (до 7-8) зїжали, а якшо зранку і ловили то чемно кажеш шо пізно приїхав нікого не було і готовий заплатити зараз
2) харч. Є дешева мережа супермаркетів Lidl, планую в них закуплятись, впринципі ж буде час врожаю то надіюсь овочі/фрукти будуть і так дешевими а може і нахаляву можна назбирати (в Італії наприклад те шо на землі під деревом можна сміло брати). На скільки часу брати харч? на день/два/три шоб часто не їздити по магазинам але і не тягнути на собі багато, та і якшо буду один то як з ровером коли йдеш купувати шоб не потянули? баул і все цінне з собою а ровер? везти важкий ю-лок замок не хочеться (хоча і він не дає 100%)?

6
По тому шо є:
Ровер CUBE Touring gts (http://cubeukraine.com/ru/shop/view/turisticheskie-TRAVEL/Travel-City-white-4.html)посиланя на схожий, але з кращим обвісом
Палатка Marmot Traillight 2
Спальник Snugpak (до 0)
Килимок thermarest z-lite
Система для готування їжі Optimus Electra FE
Велобаул Снаряжение Мираж 60
Навігатор - планшет (передня втулка - динамо, планую від неї заряджати, друзі поможуть зробити перехідник). Планую причепити його на передню сумку на рулі - і під рукою і великий екран. Чому так проти таких девайсів?
Ну і дрібниці: компактний душ від seatosummit, павербанк на 20000, одяг відповідний (і дощовик, і мембрана, велошорти), потужна фара на акумах, аптечка
Може шо забув, шо ше треба критично в дорозі?

7
Руслан 75, ну особисто мені не потрібно їздити з людиною на горіхи щоб поїхати на 5000; якшо в дорозі не зійдемось то в кожного є свій ровер))
Катаю біля 5-и років, максимум на день було трохи за 200км, але я не марафонець і в поїздці планую їхати близько 100 в день.

Стечкин, бачу в Вас є якась неприязнь до мене ну так пишіть в приват, для чого тут показувати свою культуру.
Тепер по факту:
1) "саме просте питання - як ти в Європі будеш знати де іхати?
там тобі не здєсь, там доріг багато, а не так як між обласними центрами одна дорога - не заблукаєш" - є дороги для немоторизованого тз (http://www.eurovelo.org/routes/), є навігатор, є голова на плечах.
2) "а мову якусь іноземну знаєш, окрім рускої матерної?" - то в Вас така думка про всіх новачків на форумі? Працюю в IT сфері де англійська обовязкова.
3) "судячи з претезенційного ніка тс навряд чи сам розуміє, про шо пише" - тут я взагалі не зрозумів до чого це сказано, але то таке.
Якщо виділитись то охочиш хоч греблю гати а от порадити чи допомогти то як завжди…

8
півтори сотні переглядів і що зовсім нікому не цікаво? сумно канєш...

9
Планую поїздку Європою, з Тернополя до мису Рока що в Португалії. Старт на початку Серпня і до кінця Жовтня (правила шенген зони нажаль більше мені не дозволяють :) ). Орієнтовний кілометраж від 4000 до 5000 км, так як маршрут по ходу поїздки може коригуватись. Основна ціль поїздки Швейцарія (як на мене то невеличкий рай на землі) і Альпи тому просто не буде))
 
Приблизний маршрут: Тернопіль - Польща - Чехія - Австрія - Швейцарія - Франція - Іспанія - Португалія - мис Рока, далі котим до міста (якого залежить від того скільки залишилось вільних днів, як варіант Барселона) в якому віддаєм роверики перевізникам і з якого летимо в Польщу або, так як тоді вже буде літати до нас і Ryanair, то прямо у Львів. Більш детальніше не розписую бо є шо писати, та і навряд чи вдасться чітко дотримуватись спланованого.

Проживання в наметі, інколи в недорогих кемпінгах + кауч.

Бюджет поїздки: критичний мінімум 600 євро, а так щоб комфортно то близько 1000



Пару слів про себе: адекватний хлопчина 27-и років, загалом спокійний, врівноважений і палкий до пригод! Думка про таку поїздку виникла давно і потихенько готувався до неї, як результат хороший "кінь" і спорядження.
Нажаль серед друзів і знайомих не знайшлось кому скласти компанію, всі хотіли б і всі розуміють що це дуже круто але всі надзайняті життєвими перипетіями))

Якщо когось цікавит пишіть, зустрінемось обговоримо а може і разом поїдемо))

ПС: на фото долина Юнгфрау (Швейцарія)

10
На перекидці є болтик, який регулює відстань від лапи до зірок. Якшо відведено задалеко, то менші зірки мало шо чіпляються. В ідеалі, коли переклюк на найбільшій зірці, колесико лапи має майже лежати на ній, Якщо замала відстань, то на останню просто не закине.
Такого болтика на моїй перекидці немає, цю функцію виконує пружина; ролик таки дійсно далеко від найбільшої зірки касети і саме тому ланцюг обнімає малу зірку за малу кількість зубів і як наслідок проскакує!!! Загалом teodor4ik велике Вам дякую (і ще декотрим знавцям велосправи яких я знайшов) за те шо підтвердили мою думку, адже я ж зразу написав про пружини, а мені: невірна довжина ланца, касета, криві руки, має ПРИТЕРТИСЬ за 300 км!!! (Де Ви таке чули? Як купуєте в магазині новий вел його шо хтось катає 300 км перед продажом? Притирається тому шо деталі не сумісні а Ви і тішетесь шо так має бути) а ніхто навіть не зауважив на те шо я написав в пості.
Також вдячний всім хто долучився до теми, окремо шановному Switch за прояснення багатьох моментів.
PS: будь-ласка не пишіть і не радьте того чого не знаєте напевно

11
А взагалі було б добре якби хтось вказав "купи таку (назва, модель або посилання)". А то вибір дуже великий

13
Якщо ж так "на вскидку" - то може такий? http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=6307

стосовно цієї перекидки, то там вказано шо макс зірка 27, а вмене 28, напевно не підійде...

14
ну то просто ланц не притертий до зірок

хмм... а який вихід: катати поки не притреться чи маніпуляції із зменшенням ланок?

15
твій ровер не то шо не топовий, а морально років не менше ніж на 20 застарів, бо такі манєтки на рамі не ставляться з 90-х років минулого століття

так я ж і написав: Шосер не топовий але і не "дно"

Сторінок: [1] 2