shpryha

ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: contras552 від 16.10.2014, 23:17:32

Назва: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 16.10.2014, 23:17:32
Хочу похвалитись відреставрованим і модернізованим Аістом з 20" колесами, 1986 р.в., Мінського велозаводу. Відреставрував, як мені подобалось, тому, якщо що не так, то не бийте сильно ))). Фото в старому стані нема, руки не дійшли зафоткати, а коли спохватився, то вже рама була пофарбована. Тому викладаю фотки, зроблені під час першої обкатки. Встановив на нього нове сідло, нове заднє колесо з планетарною втулкою Нексус на 3 швидкості, ручний тормоз на переднє колесо, новий руль, бо старий був вузьким і на ньому не поміщались гріпси і манетки. Також замінив ще деякі дрібні запчастини.
 
І ще - резиновий бризговик на передньому колесі вирішив не знімати (в старому варіанті він теж був присутнім). Бо колеса низькі, ноги на педалях під час їзди також знаходяться дуже низько до землі, і під час їзди в дощ, чи по калюжах на дорозі, вода з-під переднього колеса дуже лиє по ногах, внаслідок чого, промокає взуття. Ну, хіба, їхати дуже помало, то тоді не лиє по ногах. Але, помало їздити не завжди виходить, тому довелось виходити із ситуації таким чином. Бризговик приймає струю води на себе, захищаючи ноги.

(http://s017.radikal.ru/i429/1410/49/5500a34dbe48.jpg) (http://www.radikal.ru)

(http://s017.radikal.ru/i414/1410/b2/b6eeb346482e.jpg) (http://www.radikal.ru)

(http://s010.radikal.ru/i313/1410/b8/16f85c737ddc.jpg) (http://www.radikal.ru)

(http://s04.radikal.ru/i177/1410/2e/121e053463ca.jpg) (http://www.radikal.ru)

(http://s008.radikal.ru/i305/1410/14/001608828d11.jpg) (http://www.radikal.ru)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 17.10.2014, 09:39:01
Гарно зроблена робота, якби лиш не  бризговик..
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 17.10.2014, 10:58:40
Гарно зроблена робота, якби лиш не  бризговик..

Без бризговика восени ніяк. Ноги промокають моментально. На літо буду його знімати.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 17.10.2014, 14:59:58
ресепкт тс ! ))

особисто я вже 3-ий рік збираюся собі втнути шота подібне на базі старого Аіста (якого в мене нема...)
по нинішніх часах для пересування в межах міста ідеальний транспорт, по сумі факторів набагато краще ніж автомобіль
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: org100h від 17.10.2014, 15:48:56
Маю такий самий в селі на ходу, теж слюні течуть втулити туди планетарку.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 10:14:06
Під час обкатки по селах і полях дійшов висновку, що треба було ставити планетарку мінімум на 5 швидкостей. Бо з 3-ма передачами по трасі швидкості трохи не вистачає, і під круту гору трохи тяжко крутити педалі. 5 передач було б в самий раз. А 7 - ще краще. Але ціни на 5 і 7-швидкісні планеарні втулки ну дуже кусаються! (((
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 10:28:25
ресепкт тс ! ))

особисто я вже 3-ий рік збираюся собі втнути шота подібне на базі старого Аіста (якого в мене нема...)
Дивився на Сландо, такий б\ушний на ходу можна купити за 500 грн. Але, вигідніше брати саму раму майже безплатно, або у вбитому стані із нормальною рамою, бо і так, майже все треба міняти.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 10:31:44
Маю такий самий в селі на ходу, теж слюні течуть втулити туди планетарку.

Зима довга, збирайся із силами і бажанням, і вперед. А весною поїдемо разом обкатаємо.)))
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vit від 19.10.2014, 11:09:30
Класний.
 Кожух до планетарки можна вкоротити і пустити по низу, мало б стати краще як у технічному, так і в естетичному плані.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Avanar від 19.10.2014, 11:23:00
А 7 - ще краще. Але ціни на 5 і 7-швидкісні планеарні втулки ну дуже кусаються! (((
Ось тому я на Салют відразу поставив 7 швидкістну, (2 роки назад купив на Сландо за 65$), але апетит з часом росте, і деколи хочеться ще хоча би одну передачу :). Довго вагався яку зірочку спереду лишати на 36 чи на 42 зуба (в мого 24-і колеса), зупинився всеж на 42, при цьому на першій без напряга виїзджаю на Шпитальну, а на сьомій по рівному крейсерська 32 км/год, от тут деколи хочеться ще одну передачу. За цих пів року "Зайчик" виправдав себе повністю, побував на Закарпатті, в Одессі, Перемишлі, Кракові.
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.
З бризговиками ти однозначно намутив, постав краще спереду пластиковий і чуть ширший, і не прийдеться ліпити ці жахливі гумки, він же тепер навіть не складеться нормально.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 19.10.2014, 11:23:14
на поточний час можна побачити все більше народу на велах з 20" колесами з Європи
на них специалізується фірма Dahon, але інші теж виробляють
бачив в Франції дівчину яка на такому подорожувала
але мабуть найкраще такий вел для коротких поїздок - кілько того Тернополя?

5 кгрн я не готовий платити, тому поки що заглядаю чисто за подібною рамою
а вилки до нього є на базарі з кріпленням під ві-брейки
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 19.10.2014, 11:27:53
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.

а я ізначально не хочу планетарку - дорого, незвично і нема можливості апгрейду
якщо зберуся буду робити з традиційним перемикачем
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Avanar від 19.10.2014, 11:52:35
а я ізначально не хочу планетарку - дорого, незвично і нема можливості апгрейду
якщо зберуся буду робити з традиційним перемикачем
З одної сторони так, в мене планетарка коштує, як весь ровер  :D, але по надійності і зручності, вона вставляє традиційний однозначно, сперечатись на цю тему не бачу змісту, маю і такий і такий ровер, крім того Олексій ти ж бачив, в Європі всі міські вєліки мають планетарки. Ну і крім того якщо ровер збирається собі не на 1 рік, а трохи більше, то воно того варте.
І ще одне, на 20-і колеса ставити звичайну перекидку, трохи небезпечно, можна легко зламати, там дуже малий зазор між дорогою і перекидкою
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 19.10.2014, 13:04:28
З одної сторони так, в мене планетарка коштує, як весь ровер  :D, але по надійності і зручності, вона вставляє традиційний однозначно, сперечатись на цю тему не бачу змісту, маю і такий і такий ровер, крім того Олексій ти ж бачив, в Європі всі міські вєліки мають планетарки. Ну і крім того якщо ровер збирається собі не на 1 рік, а трохи більше, то воно того варте.
І ще одне, на 20-і колеса ставити звичайну перекидку, трохи небезпечно, можна легко зламати, там дуже малий зазор між дорогою і перекидкою

пару років тому друг спитав поради - який вел купити дочці - 22 роки - на роботу їздити 4 км
пішли разом на базар і купили конструктивно дуже простий новий вел - спереді одна зірка, сзаду накрутка, зовнішній перемикач, алюмінєва рама, жостка вилка, жіноча рама, 26" колеса, ві-брейки, мала вага - 1600 грн
вел дуже простий в ремонті/обслуговуванні

через пару місяців брат мого друга теж питав який вел своїй дочці купити
я кажу - такий же як вже купили
але той взяв і купив біля костьола бк вел Діамант з планетарокою на 8 за 3000
той вел мало не вдвічи важчий від попереднього, а планетарка накрилася не наїздивши 500 км
зара той Діамант на ремонті в Пастернака

в Європі планетарок набагато менше ніж перекидок, навіть Дахони 20" практично всі на перекидках

відносно того що перекидка тирчить зовні - є таке, але це явним чином вел для міста, а місті в нас поки ще лишилося подобіє дорог )), типа особо нема за шо чипатися тим перемикачем
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 15:26:50
Вже пітора року планую придбати таке для себе та жінки  для подорожей країною ..

20 Pride Mini 6sp 2014

Велосипед 20 Pride Mini 6sp 2014 обзор от Velomoda (http://www.youtube.com/watch?v=kDdkluHUSkM#ws)


PRIDE Mini (http://www.youtube.com/watch?v=y4R9-_Gpnbg#ws)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 17:32:35
Класний.
 Кожух до планетарки можна вкоротити і пустити по низу, мало б стати краще як у технічному, так і в естетичному плані.
Можна. Але в районі каретки рама йде формою букви Z в дзеркальному відображенні, відповідно, кожух по рамі пустити не можна, бо занадто великі викрутаси. А пускати напряму, щоб кожух від рами до каретки висів в повітрі, мені не сподобалось ще під час примірки. Та й якщо управляючий механізм планетарки, що  на задньому колесі, розмістити вздовж нижнього заднього пера, то під час кручення педалей п"ятка ноги знаходиться занадто близько до механізму і кожуха троса, і при певних умовах існує ризик зачепити цей механізм п"яткою. А в такому виконанні, як на фото, такого ризику нема.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 17:48:51
Ось тому я на Салют відразу поставив 7 швидкістну, (2 роки назад купив на Сландо за 65$), але апетит з часом росте, і деколи хочеться ще хоча би одну передачу :). Довго вагався яку зірочку спереду лишати на 36 чи на 42 зуба (в мого 24-і колеса), зупинився всеж на 42, при цьому на першій без напряга виїзджаю на Шпитальну, а на сьомій по рівному крейсерська 32 км/год, от тут деколи хочеться ще одну передачу. За цих пів року "Зайчик" виправдав себе повністю, побував на Закарпатті, в Одессі, Перемишлі, Кракові.
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.
З бризговиками ти однозначно намутив, постав краще спереду пластиковий і чуть ширший, і не прийдеться ліпити ці жахливі гумки, він же тепер навіть не складеться нормально.

Повезло тобі, що знайшов таку дешеву планетарку. Я планетарку купляв минулого року, то 3-швидкісну купив за 230 грн. 5-швидкісна тоді коштувала приблизно 600 грн, а 7-швидкісна - 1000 грн, що було для мене задорого (долар по 8 грн був), а дешевше не знайшов.

З бризговиками згідний. Але задній бризговик мусить бути, бо відсутня частина болотніка, яка знаходиться нижче кріплення, вона відломана, а без нього виглядає ще гірше. А спереду - я вже писав для чого. Так, неестетично, страшно, але рятує ноги. От, на днях, їду зранку на роботу після дощу, вся вода з дороги тече попри бордюр річкою шириною десь 80 см. От так я і їхав кількасот метрів по тій річці, бо автомобілі мене загнали впритик до бордюра, і виїхати звідти не було можливості, щоб їхати не по "річці", бо зразу в плечі сигналили, щоб уступив дорогу. А повільно їхати не можна було, бо на роботу треба було вчасно приїхати. Завдяки страшному бризговику, я приїхав на роботу з чистими, сухими ногами, тобто, взуттям.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 17:55:36
Якщо дивитись на зроблену роботу та результат за все  відмінно.

Бризговик  правда портить  роботу на відсотків 40.

Якщо вже  ніяк неможете з ним розстатись то думаю можна  зробити так, щоб він чіплявся у разі потреби. Можна приспособити його кріплення на  ( вибачаюся неможу перевести ЗАЩОЛЦІ )  І возити з собою у тій  ТУРЕБЦІ совковій  що ззаді .

Фірма SKS використовує такий метод мобільного кріплення  із бризговиками .

Ну ні той бризговик нереально смішний і зводить з розуму  зі сміху  середньостатистичного ровериста    :D :D :D :D :D

Асоціаціі з дитинства  старші чоловіки чіпляли варені  багажники і возили на них  кубинські мішки з сіном та силосом  та травою . Одим словом  популярне слово в ті часи НЕТРУДОВІ ДОХОДИ , вони також полюбляли чіпляти  бризговики такого типу  . Вирізали  їх зі всього хто що підходило.  Ще тоді малими ми падали від тих господарських роверистів зі сміху .Некажучи вже про тепер , часи  діорів  та срамів     :D :D :D



(http://s017.radikal.ru/i414/1410/b2/b6eeb346482e.jpg)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 17:58:49
Якщо дивитись на зроблену роботу та результат за все  выдмінно. Бризговик  правда портить  роботу на відсотків 40. Якщо вже  ніяк неможете з ним розстатись то думаю можна  зробити так щоб він чіплявся у разі потреби. Можна приспособити його кріплення ( вибачаюся неможу перевести ЗАЩОЛЦІ )  Івозити з собою у тій  ТУРЕБЦІ совковій  що ззаді . Фірма SKS використовую такий метод ыз бризговиками .
Хороший варіан. Розгляну таку пропозицію. Та й постійно возити бризговик з собою нема потреби, можна брати з дому лише дивлячись по погоді.
 
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:05:13
Ну ні той бризговик нереально смішний і зводить з розуму  зі сміху  середньостатистичного ровериста    :D :D :D :D :D
У кардинальної більшості роверистів колеса більші, ніж 20", педалі знаходяться вище від землі, тому їм не відома проблема їз замоченням ніг навіть при невеличкій воді на дорозі, від того і є дике нерозуміння, для чого він такий великий і страшний. У мене теж є ровер з 26" колесами, так там не треба ніяких бризговиків.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:12:21
Асоціаціі з дитинства  старші чоловіки чіпляли варені  багажники і возили на них  кубинські мішки з сіном та силосом  та травою . Одим словом  популярне слово в ті часи НЕТРУДОВІ ДОХОДИ , вони також полюбляли чіпляти  бризговики такого типу  . Вирізали  їх зі всього хто що мав.
 
Якщо логічно подумати, то ровер використовувався таким чином на селах, а там, як відомо, бідність, доріг нема, болота купа, от люди і рятувались від нього таким способом. Ніхто просто так такого страхіття б не чіпляв.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:23:48
відносно того що перекидка тирчить зовні - є таке, але це явним чином вел для міста, а місті в нас поки ще лишилося подобіє дорог )), типа особо нема за шо чипатися тим перемикачем

Теоретично, при певних умовах, при низькому колесі  можна зачепити перекидкою бордюр, ї зламати його ))) її. Бордюри бувають вивалені з ряду, перекошені, криво встановлені, тощо...
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 18:24:46
ніхто Вас не звинувачує у кріпленні такого бризговика. але роблячи  таку  роботу із вдосконалення  велосипеда  бризговик виглядає не естетично .. Просто із за поваги до Вас сказав свою думку. Виправдовуватись чи доказувати Вашу правоту  немає потреби.  Ви впарві самі вирішувати як Вам вдосконалювати велосипеда.

Бризговик... Так практично , проте не естетично . і є багато варіантів  вийти із положення та потреб

Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 18:27:50
Теоретично, при певних умовах, при низькому колесі  можна зачепити перекидкою бордюр, ї зламати його ))) її. Бордюри бувають вивалені з ряду, перекошені, криво встановлені, тощо...

для того є голова щоб думати куди ї деш та очі щоб бачити яка перешкода стоїть перед Вами. Тоді ніяка перекидка не  зламається ..
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:28:13
ніхто Вас не звинувачує у кріпленні такого бризговика. але роблячи  таку  роботу із вдосконалення  велосипеда  бризговик виглядає не естетично .. Просто із за поваги до Вас сказав свою думку. Виправдовуватись чи доказувати Вашу правоту  немає потреби.

Не маю нічого проти, якщо до мене звертатись на ти. Сам бачу, що бризговик страшно виглядає, тому, найближчим часом, буду думати, що з ним зробити, можливо і зніму, якщо буде сухо.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:29:47
для того є голова щоб думати куди ї деш та очі щоб бачити яка перешкода стоїть перед Вами. Тоді ніяка перекидка не  зламається ..
Нє, ну я писав, що при певних умовах, які не залежать від велосипедиста. Дуже часто машини заганяють велосипедиста в яму, калюжу, впритик до бордюра, тощо.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 18:32:50
автомобілісти не звірі. Також люди ..тільки не на  двох, а чотирьох колесах ..Тарпляються нахаби ..але вони всюди навть серед велосипедистів .

одним словом  якийсь бризговик розвинув суперечку. робіть  той бризговик з мобільним кріпленням та використовуйте даний велосипед у задоволення  . Удачі


Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 18:43:31


одним словом  якийсь бризговик розвинув суперечку. робіть  той бризговик з мобільним кріпленням та використовуйте даний велосипед у задоволення  . Удачі
Ок. А можна взнати, як правильно називається той бризговик з мобільним кріпленням, бо навіть не знаю, що шукати, чи може ссилочка є яка?
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 18:47:22
для прикладу такий  . змінити дизайн вирізавши таке

Брызговик.AVI (http://www.youtube.com/watch?v=_Ic_OlKiqLg#ws)

Варіант 2 фірма . Мобільне кріплення у разі потреби

  Велосипедные крылья Author X-Bow (Обзор + установка) (http://www.youtube.com/watch?v=eZTAKhyf4To#ws)

і останнє можна придумати якесь кріблення яке дає змогу  легко знімати та чіпляти  те чудо антибруду для велосипеда .
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 19.10.2014, 19:23:07
Ок. А можна взнати, як правильно називається той бризговик з мобільним кріпленням, бо навіть не знаю, що шукати, чи може ссилочка є яка?

я час від часу в якості бризговіка юзаю звичайну пластикову пляшку розрізану вздовж )
перевага - нічого не коштує )
коли не потрібна або надто брудна - викидаю і ставлю нову
кріпиться за допомогою стяжок для ел.дротів - пачки на кілька років вистачає

а як кріпити - то вже справа особистих смаку і фантазії
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 19:37:33
для прикладу такий  . змінити дизайн вирізавши таке

[spoiler]Брызговик.AVI (http://www.youtube.com/watch?v=_Ic_OlKiqLg#ws)
[/spoiler]
Варіант 2 фірма . Мобільне кріплення у разі потреби

 [spoiler] Велосипедные крылья Author X-Bow (Обзор + установка) (http://www.youtube.com/watch?v=eZTAKhyf4To#ws)[/spoiler]
і останнє можна придумати якесь кріблення яке дає змогу  легко знімати та чіпляти  те чудо антибруду для велосипеда .
Перший варіант розгляну, а другий варіант - це не бризговик, а звичайний зйомний болотнік, розрахований на великі колеса, тому в моїй ситуації толку від нього ноль, бо болотнік в мене і так є.

Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 19.10.2014, 19:39:21
я хотів ще спитати - колеса явно не стокові - звідки вони?
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 19.10.2014, 19:43:16
і дійсно вирізати із пластикової бутилки  бризговик та вчепити на томуж місці виглядало б досить пристойно
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 19:55:58
я хотів ще спитати - колеса явно не стокові - звідки вони?
З базару.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 19:58:12
і дійсно вирізати із пластикової бутилки  бризговик та вчепити на томуж місці виглядало б досить пристойно
Та ні, як на мене - то це ще гірша пародія, ніж є зараз. Сподобався варіант, який на першому відео. Треба щось таке зробити. Хочу вчепити один раз, щоб більше туда не лазити, не крутити гайки.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 19.10.2014, 20:46:11
Бачу, народ таки чіпляє самопальні бризговики, бо промислових нема.

(http://images.mysku.ru/uploads/images/00/46/48/2013/07/20/6bb475.jpg)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 21.10.2014, 13:31:46
Так, як більш-менш людського бризговика поки нема, то вирішив цей зняти, і поки сухо, буду їздити без нього. А як буде мокро, то буду їздити на високих колесах.)))
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Horsbor від 11.11.2014, 10:44:42
Файний Айст, в мене теж є схожий, але дуже занедбаний.., давно вже задумувався над тим шоб зайнятись його реставрацією. Колись то діло зроблю!)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 11.11.2014, 13:54:42
Мій теж був занедбаний і розбитий, в двох місцях довелось варити раму. Кільканадцять років стояв без діла. Тепер - любо глянути. На роботу на ньому їжджу.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: peres від 13.11.2014, 22:20:21
дуже симпатично получився, аж самому захотілося свою ДЕСНУ2(1984р/в) реанімувати, але не знаю ще, що в нею робити, чи крокодилити чи підтягувати до сучасності. хочу запитати в знаючих, чи може цей ровер http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36 (http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36) виступити донором в плані коліс + вилка + передній тормоз, чи задорого?
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Стечкин від 13.11.2014, 22:31:15
там єдне шо варто уваги - планетарка
але ж лише 3 передачі + бк  і невідомо скільки ще проживе
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: contras552 від 16.11.2014, 15:07:00
дуже симпатично получився, аж самому захотілося свою ДЕСНУ2(1984р/в) реанімувати, але не знаю ще, що в нею робити, чи крокодилити чи підтягувати до сучасності. хочу запитати в знаючих, чи може цей ровер http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36 (http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36) виступити донором в плані коліс + вилка + передній тормоз, чи задорого?
Десна2 має колеса 20", а той ровер, що по ссилці - 24". Як він може бути донором до Десни2? Чи я щось не так зрозумів? Що таке "крокодилити"?
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: teodor4ik від 24.12.2014, 19:16:41
Панове, якби шо, то планетарку сраньС7 маю лишню, але без тої пиписьки зверху, шо її переключає і манетки. Якби кому було тра, то домовимось. Перекидку вчепити навіску не проблема, тра тіко шукати коротколапу і банальний жалізний захист до неї. Також можу поділитись валами кареток, подарених мені Стечкіним, під квадрат для таких кареток як тамки. Це позволить добавити передач, або бодай поставити людські шатунці. Тутка попадаю рідко, але хто захоче, той знайде.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: peres від 12.01.2015, 21:33:20
UPну темку, думаю ТС не проти
contras552 приймай в компанію до свого "бузька" мою "десну"
(https://lh4.googleusercontent.com/-5NYDT7CxHrU/VKFxZoSR3NI/AAAAAAAADLk/64orkfWKtRE/w952-h714-no/DSC03398.JPG)
(https://lh5.googleusercontent.com/-KhUFuythYiQ/VKFxV41tNRI/AAAAAAAADLU/RBuhrOVStx4/w952-h714-no/DSC03387.JPG)
(https://lh3.googleusercontent.com/-Algb5Vl4YFc/VKFxV_pvx1I/AAAAAAAADKc/U5ZIxdCWLF0/w952-h714-no/DSC03389.JPG)
(https://lh3.googleusercontent.com/-3HvuqknkUK4/VKFxYsI8pZI/AAAAAAAADJs/_7EA2bWsD2M/w952-h714-no/DSC03395.JPG)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 14.01.2015, 07:52:00
пане Перес невже вона в оригіналі. Там все як  нове ?  Де брали сідло та турепку ??? 

Опишіть трошка комплектуючі велосипеда та його історію з придбанням та відновленням. Дякую.

Чесно кажучи вона мені більше сподобалась від Аіста.

Які там шини і де купляли ??

а це таж складна Десна але вже у сучасній інтерпретації . Скажу тільки , шо в минулому він цікавіший був, і як завжи у нас  прогрес пішов у зворотню сторону.

(http://www.velomoto.kiev.ua/published/publicdata/RA1626RAVE/attachments/SC/products_pictures/Velosiped-skladnoy-desna-20_enl.jpg)

Обзор велосипеда Дорожник Десна (http://www.youtube.com/watch?v=B9F4G0ormbk#ws)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: peres від 14.01.2015, 20:48:08
пане Перес невже вона в оригіналі. Там все як  нове ?  Де брали сідло та турепку ??? 
Опишіть трошка комплектуючі велосипеда та його історію з придбанням та відновленням. Дякую.
Чесно кажучи вона мені більше сподобалась від Аіста.
Які там шини і де купляли ??

Це моя дитяча "Десна" 84р/в, довго провалялася в підвалі, але була в доброму стані, бо відкатав на ній колись тільки років 5.
Вона майже вся в оригіналі, окрім:
1.Ланцюг "VELO", хоча після промивки "рідного" вияснилося, що міг би ще служити
2.Сідло замінив(знайшов на ОЛХ, але хлопака з Тернополя, тому купляв при зустрічі), старе залишилось в підвалі, не хотів "заморочуватись" з пошивом нового чохла і кріпленням до глагола, а турепка aka "бардачок для сімєйки" рідна
3.Глагол "FORCE" 25.0 x 400mm замінив, бо довжини старого бракувало, купляв в Тернополі, доречі рідкісний діаметр, кому треба знаю де ще є)
4.Передній обід дюралевий від "бузька" під 32Н, задній - базарний залізний швелер в хромі під 36Н, міняв бо старі були фарбовані, а я хотів щоб "блищали") + шприхи з базару по 50копійок
5.Покри bmxсовські Schwalbe, перед Dirty Harry PP 20x2.10, зад Knobby PP  20x2.0 + базарні камери CST, замінив бо на старих резина пересохла, тай вигляд в них не "кошерний", а в камерах при накачці "соски" повідвалювалися
 Рама+вилка відпіскоструєна і пофарбована порошком в колір RAL5005, ось вийшов такий "крокодильчик"
 Дякую vitkov за оцінку
 Роботи проведено мінімум, але задоволення від неї і результату максимум, бо це мій перший ровер :)
 
 тут більше фото (https://plus.google.com/photos/107893222285112485881/albums/6080912485487578801)

Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: дихлофос від 14.01.2015, 22:06:06
ну  я би не сказав, що роботи мінімум.але воно того варте--насолода від результату покриває всі труднощі.
але болотнички  так і просяться! :)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: peres від 14.01.2015, 22:14:17
поставлю Юра обов'язково, але хочу тільки дюралеві, такі як були на "бузьказ", якщо десь побачиш дай знати
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 15.01.2015, 09:51:26
АИСТ  - ДЕСНА - CYCO

ЩАСЛИВІ   ВЛАСНИКИ   РОЗКЛАДНИХ   недо-ВЕЛОСИПЕДІВ ---- ОБЄДНУЙТЕСЬ  !!!


(http://s019.radikal.ru/i608/1501/03/f811770005c9.jpg)

Сподобалась  ДЕСНА. Рама чуть ніби довша від АІСТа . Збережено виробником симетричні пропорції  рами . Виглядає пристойно .Радянський стиль у реставрації  .
Процес  реставрації описаний по деталях  та фото.
Так тримати .
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: vitkov від 17.01.2015, 16:28:35
Виявляється АИСТ 20 колесо продається по нинішній день
 І він практично не змінився.
Ціна сьогодні  2456 грн
Виробництво Білорусь .

http://www.velomoto.kiev.ua/product/velosiped-skladnoy-aist-20/ (http://www.velomoto.kiev.ua/product/velosiped-skladnoy-aist-20/)


 На відміну від покращень Десни які пішли у  гіршу сторону.

http://www.velomoto.kiev.ua/published/publicdata/RA1626RAVE/attachments/SC/products_pictures/Velosiped-skladnoy-desna-20_enl.jpg (http://www.velomoto.kiev.ua/published/publicdata/RA1626RAVE/attachments/SC/products_pictures/Velosiped-skladnoy-desna-20_enl.jpg)



(http://www.velomoto.kiev.ua/published/publicdata/RA1626RAVE/attachments/SC/products_pictures/item_261_enl.jpg)

Год:   2014
Производитель:   Аист (Белоруссия)
Размер колеса:   20"
Рама:   Сталь Hi-ten, складная
Вилка:   Сталь Hi-Ten
Шатуны:   Сталь 46T L=170 мм, под клинок
Каретка:   "Минского" типа
Цепь:   КМС
Тип задних звезд:   Сталь 18T
Количество скоростей:   1
Педали:   Пластик, подшипники, противоскользящая резиновая вставка
Передний тормоз:   Нет
Задний тормоз:   Тормозная втулка, ножной
Передняя втулка:   Сталь
Задняя втулка:   Velosteel (Чехия), сталь, тормозная, 14G 36H
Тип обода:   Сталь, крашеные
Покрышка:   20 x 1.75
Рулевая:   Сталь
Вынос руля:   Сталь, регулируемый по высоте
Руль:   Сталь хром, ширина 580 мм
Подседельная труба:   Сталь
Седло:   Комфортное, с пружинами
Крылья:   Сталь, крашеные
Багажник:   Сталь 300 х 140 мм, крашенный
Вес:   14,5 кг
Дополнительная комплектация:   Светоотражатели, звонок, подножка
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Andrizzio від 17.01.2015, 17:03:48
нічого собі  :o 8)
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: ROLLIN від 11.07.2015, 20:22:38
А за скільки зараз можна Аіст купити?
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: Andre від 12.07.2015, 14:12:07
Вес:   14,5 кг
вага як в ровера на 26 колесах. а теоретично він мав би важити менше. хоча через таку конструкцію рами труби повинні бути міцнішими, звідси і вага.
Назва: Re: Відреставрований і модернізований Аіст 20"
Відправлено: teodor4ik від 25.08.2015, 21:45:30
Десна-2... Смак дитинства... Я на ній в лихі 90-і рассєкав по пляжу і барижив "буратіно". А куле, найблищий гамазин був аш тамо да 2-га школа, а пити то хосіся... Так за літо набарижив на б/у аіста дорослого...

А ше її прикольно біло на віллі підривати. Вона ж шо твій бем. Раз на мостику де чайка з озером зєднується з розгону рванів на себе колесо, шоб спуск перелетіти і впустив руля... Айййй. На приземі колесо встало боком, вирвалось з вилки, склало її. А балі я уже поров чим дістав по ашвальту... Кароче, повністю я ні ту вилку, ні то колесо так і не вирівнєв. Як ніц собі не вломив, досі не знаю. Зато втулка згодилась пізніше, коли на аїсті розірвав її впополам разом з віссю, але то вже довга інша історія.