shpryha

ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: vit від 22.03.2014, 18:38:02

Назва: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 22.03.2014, 18:38:02
У зв'язку з тим, що з моїм ровером найближчим часом мають відбутись кардинальні зміни, вирішив створити цю тему.
 Таким він був...
 (http://s100.fotosklad.org.ua/20140322/c21dbdc0ea4179b34affaa0152b9a401.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/184695.html)
 
 (http://s100.fotosklad.org.ua/20140322/1773c26dfda0374bf7017e73408c88ba.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/184700.html)
 Майже одразу були куплені SMART SAM 2.25, і з того часу апгрейдів ніяких не було, тільки ремонт по необхідності та планові Т.О. Звичайно ж, різні аксесуари куплялись, і від їх загальної вартості у мене смого волосся дибки стає, але до того ж вело-удосконалення я їх не приписую.
 До вибору компонентів підходив суто з практичної точки зору та досвіду по їх єксплуатації.
 З початку я взявся за колеса, а чому, а також результат, можна почитати-побачити у цій темі http://shpryha.te.ua/index.php?topic=8548.msg63203#msg63203 (http://shpryha.te.ua/index.php?topic=8548.msg63203#msg63203)
 Трохи згодом визначився з тормозами...
(http://s100.fotosklad.org.ua/20140322/e63e2841c39869f5bdc5c7dc95bf9ba81395504222.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/184709.html)
 З пошуком вилки виникли проблеми, тому що я чітко знав що я хочу, а саме:
1. TORA (повітря)
2. б.к.
3. чорна матова
4. без кріплення півотів, тобто тільки під дискові гальма.
5. шток 22см.
 З кінця минулого літа і по сьогоднішній день вилка з такими характеристиками не знайшлася.
 Враховуючи те, що найвелосипедніший сезон розпочався, а також просто заради цікавості замовив таке:
(http://s100.fotosklad.org.ua/20140322/e63e2841c39869f5bdc5c7dc95bf9ba81395505737.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/184713.html)
 Трансмісія залишиться 8шв. Не зміг сам себе переконати на 9-ку.
 Далі буде...   
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: VET від 22.03.2014, 20:15:07
люмінь? співчуваю.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: peres від 22.03.2014, 21:10:53
Враховуючи те, що найвелосипедніший сезон розпочався, а також просто заради цікавості замовив таке:
(http://s100.fotosklad.org.ua/20140322/e63e2841c39869f5bdc5c7dc95bf9ba81395505737.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/184713.html)

брав б/к?, скільки вони зараз, мені моя нова минулого року вийшла 700грн з пересилкою
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Peter від 22.03.2014, 21:16:17
З цією вилкою я б був обережний. В них була якась проблема з кріпленням штоку. Отут випадок http://lviv-trotter.livejournal.com/2013/06/02/ (http://lviv-trotter.livejournal.com/2013/06/02/) Нажаль випадок непоодинокий (там ще дві зсилки).  Правда всі три вилки були білого кольору. Але я не думаю шо чорна зроблена по іншій технології. Як то кажуть наші недружні сусіди - "предупрежден значит вооружон"
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 23.03.2014, 00:44:37
люмінь? співчуваю.
Сподіваюсь компенсувати залізовим рулем та гумою 2.25.

брав б/к?, скільки вони зараз, мені моя нова минулого року вийшла 700грн з пересилкою
Я брав у цій темі - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=117887 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=117887) але ще напевне до того срибка зелені, бо ще були по 600грн.

З цією вилкою я б був обережний. В них була якась проблема з кріпленням штоку. Отут випадок http://lviv-trotter.livejournal.com/2013/06/02/ (http://lviv-trotter.livejournal.com/2013/06/02/) Нажаль випадок непоодинокий (там ще дві зсилки).  Правда всі три вилки були білого кольору. Але я не думаю шо чорна зроблена по іншій технології. Як то кажуть наші недружні сусіди - "предупрежден значит вооружон"
Я в шоці, буду дивитись за ямами пильніше.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: org100h від 23.03.2014, 09:00:02
Це воно так буде, якшо ти вчепиш 180 ротор, на який вона не розрахована.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 23.03.2014, 11:56:40
Доведеться перекрутити 160-ий на перед.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: YG від 23.03.2014, 13:57:28
Хороші тормоза. Після польових тестувань залишився задоволений такими :)
Якщо виникне потреба вкорочення гідролінії без прокачки, то звертайся ;)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: peres від 23.03.2014, 21:54:30
Це воно так буде, якшо ти вчепиш 180 ротор, на який вона не розрахована.

з чого таке припущення, вожуся на такій вилочці з 180 ротором (https://lh3.googleusercontent.com/-ycrFjlc9jSQ/UbXHDgy8jTI/AAAAAAAABOw/ToiDd3d1O34/w951-h713-no/DSC01781.JPG) вже рік, наразі жиє, тим більше, що Vit важить на третину менше )
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: org100h від 23.03.2014, 22:11:43
з чого таке припущення, вожуся на такій вилочці з 180 ротором (https://lh3.googleusercontent.com/-ycrFjlc9jSQ/UbXHDgy8jTI/AAAAAAAABOw/ToiDd3d1O34/w951-h713-no/DSC01781.JPG) вже рік, наразі жиє, тим більше, що Vit важить на третину менше )
Плече велике виходить при гальмуванні, відповідно не у всіх моссо витримає шток, починає помалу розпресовуватися.
Тут вже як кому пощастить
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 30.03.2014, 01:18:33
МТБ-шний космоліт.
(http://s100.fotosklad.org.ua/20140330/c1a6f0e3cc38f9189ac2c3a27f0e955a.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/186153.html)
 Сьогодні трохи притер тормоза. Від ходових характеристик на асфальті тільки позитивні емоції, від 0 до 40 набираю швидко і непомітно, таке відчуття ніби сидиш на рельсі. Тормоза теж потішили. А от коли заїзджаєш на грунт, то язика краще тримати за зубами.
 В ході обкатки, дві ходових зірки на касеті відмовились дружити з новим ланцом, тож ще один компонент під заміну.
Якщо виникне потреба вкорочення гідролінії без прокачки, то звертайся ;)

 Дякую за пропозицію, але я вже мав одного піддослідного кролика - http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7822.0.html, (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7822.0.html,) тому цього разу скоренько їх порубав.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Стечкин від 30.03.2014, 01:26:15
таки ще єден неправильний жостку вилку заюзав ))
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: mix_g від 30.03.2014, 10:44:03
А що за болотник?
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 30.03.2014, 11:58:46
То щоб перекидку не зас...ло. А був це колись повнорозмірний задній, чи то передній пластиковий болотнік, я його врізав, помалював на чорний, і тепер всі питають шо то таке :)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: z350 від 30.03.2014, 20:31:33
Цікаво так виглядає).Яка там довжина штока?
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 30.03.2014, 20:44:22
26см, я не обрізав.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: org100h від 30.03.2014, 22:34:05
Легенький тепер мабуть.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 31.03.2014, 00:44:28
Мінус 2кг з передка то є не мало, тепер як повішаю баул з повним фаршем то буду вважати шоб назад не перекинувся.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: peres від 03.04.2014, 21:26:14
буду важати шоб назад не перекинувся

є така фігня, навіть без баула, коли їдеш під трохи крутішу горку, то перед відривається, а коли встаєш на педалі, то зад пробуксовує :D
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 13.04.2014, 01:15:12
 Вже десь більше тижня випробовую компоненти та аксесуари на міцність - гружуся всяким залізяччям та валю з тим всім по селах. До 30кг бувало. Саме більше страшуся як уявляю коли їду з гарної гори з тим всім десь 50, і при тормозах відвалюється оте чудо ригідне разом з переднім колесом. Понаписували тута всякого, тепер 75 в старому Збаражі не їду.
(http://s100.fotosklad.org.ua/20140413/2c578117bcb551e5423d96a9d18a620d.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/188165.html)

(http://s100.fotosklad.org.ua/20140413/2c578117bcb551e5423d96a9d18a620d1397339822.jpg) (http://fotosklad.org.ua/uploads/fullimage/188166.html)
 
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Avanar від 13.04.2014, 02:02:07
Саме більше страшуся як уявляю коли їду з гарної гори з тим всім десь 50, і при тормозах відвалюється оте чудо ригідне разом з переднім колесом. Понаписували тута всякого,

А ти їзди і не парся, і по менше читай всяку фігню, (а то будеш як росіяни бандерівців боятись  :D), вон подивись які мішки на старих Українах і Туристах возять, і нічо, а все тому що страшилок по форумах не читають. :)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 18.04.2014, 01:11:45
З'явилось одне зауваження що до mosso, є невеличке провисання каретки, досить часто почав зачіпати педалями землю. А раз на повороті їду, (м'яко кажучи), і нє шоб спокійно завернути, то воно ще й докручує, як злапав педалью асфальт то в голові мелькнула нова назва теми - "впав на шв.30км. 2".  Але обійшлося, мене просто трохи підкинуло.
 Ну а найбільше мені подобається сервісне обслуговування - беру вологу ганчірку, стираю порохи, і вона знову блищить. 
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Ruslan 75 від 18.04.2014, 07:47:35
З'явилось одне зауваження що до mosso,  найбільше мені подобається сервісне обслуговування - беру вологу ганчірку, стираю порохи, і вона знову блищить.

Estet!-) :)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: дихлофос від 18.04.2014, 10:02:49
Молодчина, що й казати !
Питання не по темі: не можу зрозуміти, де ти діваєш при перевозці тарілку, яку маєш ставити? *dontknow*
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: org100h від 18.04.2014, 11:05:22
З'явилось одне зауваження що до mosso, є невеличке провисання каретки, досить часто почав зачіпати педалями землю. А раз на повороті їду, (м'яко кажучи), і нє шоб спокійно завернути, то воно ще й докручує, як злапав педалью асфальт то в голові мелькнула нова назва теми - "впав на шв.30км. 2".  Але обійшлося, мене просто трохи підкинуло.
 Ну а найбільше мені подобається сервісне обслуговування - беру вологу ганчірку, стираю порохи, і вона знову блищить.
Стечкіна ровер бачив?  :)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Стечкин від 18.04.2014, 11:19:23
та я реально педалями за землю чиркаю
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Erazel I-st від 18.04.2014, 11:30:09
Стєчкін, ти не тільки педалями, ти ще й язиком черкаєш.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Стечкин від 18.04.2014, 11:37:45
і не тільки педалями, і не тільки язиком...
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Schults від 18.04.2014, 12:50:14

і не тільки педалями, і не тільки язиком...
Ай молодець...!


Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Schults від 18.04.2014, 12:52:09

Молодчина, що й казати !
Питання не по темі: не можу зрозуміти, де ти діваєш при перевозці тарілку, яку маєш ставити? *dontknow*
Напевно використовує як китайський головний убор ;)


Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 18.04.2014, 17:19:29
не можу зрозуміти, де ти діваєш при перевозці тарілку, яку маєш ставити? *dontknow*
  Антену на ровері я ще не ставив, вона реально завелика щоб з нею можна було їхати. А от по ремонтах тільки так як на фото.

Стечкіна ровер бачив?  :)
.
 Доречі, хотів би глянути.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Стечкин від 18.04.2014, 17:44:48
ціни на жостку вилку чисто по приколу:
1. та шо коррадо - диск, вібряки, 26", алюм. штани, стальний шток - 320 грн
2. карбонова повністю, 28", 545 грам, тіко вібрейки - купив чиста подрочити на неї, не знаю де ставити - 1000 грн
3. вся алюм, 28", тільки під диск - 1190 грн + 30 пересилка + 39 наложений платіж
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 28.06.2014, 00:42:51
Зашинився

(http://savepic.org/5741860.jpg)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: paravozz від 01.07.2014, 12:53:35
А чого 3 шини а не 4? Чи одна на заміну?
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 01.07.2014, 16:23:06
Нобі нік взяв на випадок дощу під час змагань, на перед ставити, на багнюку звичайно.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 15.07.2015, 16:40:00
Вчора руля міняв. Новий лежав вже півтора року, все руки не доходили. Думаю, тре зважити нового щоб порівняти із вагою старого, бо він стальний.
  Зважив. Новий - 192гр. Старий...
(http://i.piccy.info/i9/4be5a834a4fdf34a122ee538630d8627/1436966355/64781/896229/P7150031_800.jpg) (http://piccy.info/view3/8481638/3057a008e81aac7e9ed522b47ff523a6/1200/)[IMG]http://i.piccy.info/a3/2015-07-15-13-19/i9-8481638/755
  Я був шокований, майже пів кіло. Я мав підозри що він тяжкий, но щоб настільки. (http://i.piccy.info/a3c/2015-07-15-13-19/i9-8481638/755x566-r)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: xlibes від 15.07.2015, 21:19:25
Із старим рулем ти розкачався добряче. Тепер з новим будеш літати. Ну і на від 0 до 100 буде менше секунд іти :)
З обновкою.
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: switch від 15.07.2015, 22:26:00
-250 грам...
і скільки то процентрів від ваги ровера+райдера? :))))
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 17.07.2015, 21:21:29
Із старим рулем ти розкачався добряче. Тепер з новим будеш літати. Ну і на від 0 до 100 буде менше секунд іти :)
З обновкою.
Якби поміняв перед марафоном, точно б в трійку мтбешників попав. :'(
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: switch від 18.07.2015, 00:04:28
А перехідник під IS/PM для Трекової рами де нарили?
А то я тут було зібрався ставити на зад  каліпер - і обломався. І нафіга таку муть було вигадувати???
Мова про цю хрінь:
(http://x-life.vn.ua/files/products/trek-brake-part-gary-fisher-01-new-intl-disc-mount-29074.800x600w.jpg)
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: vit від 18.07.2015, 14:53:58
Шукав по наших магазинах, замовляв в РБ, безрезультатно. Знайшов на шприсі *dontknow*
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: Kotandrey від 19.07.2015, 01:13:48
Фото давай, цікаво як дивиться ))
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: switch від 18.08.2015, 00:44:36
Шукав по наших магазинах, замовляв в РБ, безрезультатно. Знайшов на шприсі *dontknow*
а можна попросити про послугу? можете заміряти мені пару розмірів, бо мабуть попрошу на роботі фрезернути, бачу народ в неті робив так, але не впевнений в правильності розмірів.

цікавлять розміри від осі колеса до осей кріплення стандартного адаптера (розміри 1 і 2, червоні) а також для контролю відстань від осі колеса до осі різьбових отворів стандартних адаптерів (на які власне каліпер садиться, до площини, на яку сідають "шайби-напісфери". розміри 3 і 4 зелені).

якщо від центра осі поміряти проблематично - то можна тоді від осей кріплення Треківського адаптера до рами ті ж розміри зняти, ліві від лівого, праві від правого отворів.
Точність до мікрометрів не потрібна - це мені треба, щоб перевірити креслення - якщо все зійдеться - то буду робити по тих розмірах, що на ньому вказані.

(http://snag.gy/02vQM.jpg)

буду дуже вдячний :)

ПС: ротор ззаді стоїть який? 160 мм?
ППС: і якщо є можливість - було б супер, якщо б зняли на фото "в анфас" цей перехідник зблизька - я би тоді може й по фото визначив розміри по пропорціях відносно завідомовідомих - додадкова перевірка.
- відпала потреба, знайшов фото в неті.
вот з розмірами  - таки було б не зле, бо креслення, яке мені підходить, хлопака малював з екрану, з таких фото, тому точність там....
якщо кому цікаво - креслення адаптерів для 160-ки і 180-ки є тут (https://vk.com/v_besedke).
Назва: Re: TREK 3900 (2010)
Відправлено: forester від 10.09.2015, 15:53:13
колись купував такий адаптер тут - http://velosiped.com/tovary/komplektuyuch/rotora_ta_adapteri/adapter-diskovogo-galma-na-ramu-trek-40830.html (http://velosiped.com/tovary/komplektuyuch/rotora_ta_adapteri/adapter-diskovogo-galma-na-ramu-trek-40830.html)