shpryha

ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: Tiger від 08.07.2011, 10:47:14

Назва: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Tiger від 08.07.2011, 10:47:14
Сьогодні на до мене на роботу приїхав Елекровелосипедист  Мирослав:).

Сам зібрав.
Мотор батарею і .т.д. купив в черкасах http://electransport.com.ua/ (http://electransport.com.ua/)
Байк ще на стадії розробки, тесту і окультурення, але доволі прикольно.

мінусом вважаю лише +15 кг до байка
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andre від 31.08.2011, 10:32:50
я не побачив або там не вказано які саме там акумулятори... з вигляду ніби кислотні... якщо так, то вони хоч і дешевші, але куди важчі і габаритніші ніж LiFePO4 акумулятори.

недавно катався Тернополем, від рогатки в сторону березовиці під гору змагався з груженим трактором... )) зрештою я його таки взув, але... )) мене взула дівчина на велику)) в неї на велику схожа втулка-мотор була... потім я її всерівно догнав, але мені довелось трохи понапрягатись.. ) прикольна штука.  от тільки цікаво, чи можна з такою втулкою стрибати з бурдюрчиків і т.п.

і краще акумулятори і можливо навіть мотор в Китаї замовляти.. дешевше
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Vadila від 31.08.2011, 11:06:14
Бачив я такого велосипедиста акумулятор прикріплений до рами,а мотор ппц здоровий десь на пів колеса
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 31.08.2011, 11:10:45
да я тут вже грішним ділом думаю чи мені такого не тра... чисто для міста... батю присадити.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andrizzio від 31.08.2011, 11:36:29
кріплення до вилки 2ма хомутами - то тільки українці таке могли придумати  :D *overhead*
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 31.08.2011, 15:18:36
кріплення до вилки 2ма хомутами - то тільки українці таке могли придумати  :D *overhead*
Це просто щоб ось в дропауті не прокручувалась від навантаження. Адже тут сила приклдається до осі колеса. ЇЇ звісно легше прокрутити чим ровер під гору рухати. Тому треба щоб був упор для моменту сили мотора.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andre від 31.08.2011, 18:21:41
Це просто щоб ось в дропауті не прокручувалась від навантаження. Адже тут сила приклдається до осі колеса. ЇЇ звісно легше прокрутити чим ровер під гору рухати. Тому треба щоб був упор для моменту сили мотора.
Andrizzio мав на увазі, що треба було якось надійніше закріпити ніж хомутами для шлангів...

виглядає паскудно і ненадійно ) думаю, якщо не буде прокручуватись, то рухатись туди-сюди точно має.
"Универсальный" не означає хороший. зазвичай навпаки.
Тобто краще робити кріплення суто під конкретну вилку.

Але от чи на довго хватить передньої амортизаційної вилки при нестандартних навантаженнях... тобто вперед і назад, замість вверх і вниз.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: steve1 від 31.08.2011, 18:28:31
На 250W втулці максимальною швидкістю вказана 25 км/год. Цікаво, чи можна на ній тулити всі 40, якщо ще 250 Вт ногами додавати. Чи вона просто оборотів більш ніж на 25 км/год не дає.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: org100h від 31.08.2011, 20:11:14
http://www.alkatrion.com/?p=5758 (http://www.alkatrion.com/?p=5758)
Цікавий такий, акуратний, електроОбвіс від шімано.
Там здається реалізована підзарядка акумулятора від авторотації.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andre від 01.09.2011, 10:15:08
На 250W втулці максимальною швидкістю вказана 25 км/год. Цікаво, чи можна на ній тулити всі 40, якщо ще 250 Вт ногами додавати. Чи вона просто оборотів більш ніж на 25 км/год не дає.

"- Большой срок службы, высокая надежность и повышенный
ресурс работы за счет отсутсвия скользящих
электрических контактов."

тобто контролер керує оборотами двигуна. щоб збільшити швидкість потрібно або перепаювати його, або перешивати. залежно від схеми.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: org100h від 01.09.2011, 10:38:50
Перепрошивка ровера. Дожилися :D
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Zahar від 23.09.2011, 15:21:10
Бачив я того ровера коли він поламався (проїхавши 4000 км) на роздоріжжі в Городищі і з власником спілкувався.
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.
Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.
Обороти двигуна регулюються "пальцем", тобто більше тиснеш-швидше їдеш.
Повна маса ровера-33кг.
Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: steve1 від 23.09.2011, 16:26:00
Цитувати
Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.
Якщо навантаження на виводах двигуна не буде (а його не буде), то і протидії не буде.

А 1,5 кіловата, то можна 70 км/год їхати в низькій посадці, як не більше.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Zahar від 23.09.2011, 17:00:13
Протидія буде завжди, а от величина її дуже залежить від навантаження.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andre від 23.09.2011, 17:15:02
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 23.09.2011, 20:31:10
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год
Для ДХ продають зйомны 2кВ мотори шоби виїхати на ту гору з якої перед тим зкотився... на прямій 120...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 24.09.2011, 08:08:28
А як він кріпиться і як працює?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 24.09.2011, 10:09:31
А як він кріпиться і як працює?
під раму, на шатуни 22 зірка, як тягова до мотора
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: sanlexik від 25.09.2011, 22:53:15
Я теж з Мирославом недавно познайомився, мав довгу розмову! акум у нього не кислотний і його вартіть більше 400$. По ходу щось вас буде цікавити - питайтесь.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 20.10.2011, 00:18:22
Все, приїхали.

Читаємо постанову КМУ від 26 вересня 2011 р. N 1029

Згідно нового визначення мопеда, тепер і велосипед з електродвигуном до 4 кВт вважається мопедом. Відповідно, потрібна реєстрація.
То що ж ровер з динамкою (це також мотор) - це мопед?
От же дибіли - покращувачі - даунбаси. Ніхрена своїми дурними головами не думають.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 20.10.2011, 09:38:38
Все, приїхали.

Читаємо постанову КМУ від 26 вересня 2011 р. N 1029

Згідно нового визначення мопеда, тепер і велосипед з електродвигуном до 4 кВт вважається мопедом. Відповідно, потрібна реєстрація.
То що ж ровер з динамкою (це також мотор) - це мопед?
От же дибіли - покращувачі - даунбаси. Ніхрена своїми дурними головами не думають.
україна вже давно приєдналась до європейської конвенції з безпеки руху (якось так), так от там прописано шо електровел потужністю до 250Вт(в веліко-британії 350Вт) то не мопед таяк його потужність не перевищує потужності велосипедиста. а як всім відомо міжнародні документи мають вищий пріорітет, такшо любий суд в спорному питанні вирішить його на твою користь
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 20.10.2011, 10:52:13
україна вже давно приєдналась до європейської конвенції з безпеки руху (якось так), так от там прописано шо електровел потужністю до 250Вт(в веліко-британії 350Вт) то не мопед таяк його потужність не перевищує потужності велосипедиста. а як всім відомо міжнародні документи мають вищий пріорітет, такшо любий суд в спорному питанні вирішить його на твою користь

Якщо мотор-колесо самовстановлене, в принципі якщо зупинять і запитають, можна сміло сказати, що це динамка. Ще сказати, що вона не робоча. Я динамки такі бачив, що виглядають аналогічно.
А доводити ми не зобов'язані, бо презумпція невиновності діє. Якщо у них є підозри - хай самі і доводять. Сумку з акумуляторами і контролером забрати, а без контролера мотор - це купа заліза, яка нічим не відрізняється від динамомашини.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 09.02.2012, 00:50:45
Привіт шприхалі !!!

Зацініть мутанта  електрифікованого ( demo )

Winter Ebike.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=rppn_FSnTJk#)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 09.02.2012, 07:59:28
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.

взагалі-то там 500ват номінального, 1500 то короткочасна пікова нагрузка.. мотор незнаю но акуми навіть його залізофосфатні в такому режимі (1500ват при 48 вольтах то є грубо 30А) довго не поживуть

Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.

то не просто одна плата.. то дуж складна і відносно дорога штука - бмс (батері менеджер сістем) яка крім вищесказаного контролює ше купу параметрів такі як короткочасний і довготривалий струм розряду і виконує функцію балансування (вирівнювання напруги) комірок акумулятора - для літієвих акумів річ невідємна!!

пс. можете мене привітати, заказав собі в китаї акуми ліфепо4 "хедвеї" 48в15аг і набор 1квт, орієнтовна дата прибуття через 2 міс  :russian:
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: sanlexik від 09.02.2012, 10:36:13
а саме цікаве забув вказати - ціна того задоволення ???
Ціну в студію !
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Andrizzio від 09.02.2012, 16:02:27
можете мене привітати, заказав собі в китаї акуми ліфепо4 "хедвеї" 48в15аг і набор 1квт, орієнтовна дата прибуття через 2 міс  :russian:

ну ти вже опше, по пиво і то крутити не хочеш  :D
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 09.02.2012, 16:33:14
а саме цікаве забув вказати - ціна того задоволення ???
Ціну в студію !
дорого... дуже... там сама батарея на 500-600уёв потяне, а мотор ше 200-300... + керування тим всім...

зато 720вт хватить на 70-80 км, якшо не крутити взагалі.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 09.02.2012, 17:56:58
все разом більше 800 доларів..
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 10.02.2012, 09:23:03
Воно то все прикольно,, Васька, але ти вже думай яку будеш робити підставку для ніг велосипедиста(хоча який він нафіг велосиПЕДИСТ), адже мотор буде походу на заднє колесо, отже педалі як такі потрібні небудуть. Ноги де дівати? Адже якшо й залитиши педалі то постане проблема їх занадто вільного ходу.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 10.02.2012, 16:13:17
педалі мусять бути полюбому, якшо будуть проблеми з живленням або тупо акум сяде не буду ж я його до розетки пхати.. шо значить занадто вільний хід?? то погано? тим більше колись можна і підкрутити, для здоровя корисно) педалі будуть но сінглспід, вже даж зробив переходнік з мтб втулки на зірочку грм від жигуля   :russian: а сінгл - значить перекидки манетки і успока мені вже нетре, ато вже як мінімум 1000грн..
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 10.02.2012, 20:26:35
Ну я думав там буде втулка яка не призначена для зірок, отже й педалі з ланцюгом будуть не задіяні.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 10.02.2012, 22:27:04
Ну я думав там буде втулка яка не призначена для зірок, отже й педалі з ланцюгом будуть не задіяні.

задні всі йдуть під зірки(і даж ротор можна вцепити), тошо вони чогось всі під накрутку, під шліци нема, но то таке то питання вже рішив.. но зірки нада, пушо якшо не лінитися і при стартах і під горку помагати мотору пробіг можна конкретно збільшити, оскільки саме в таких режимах даж 500ватний бере до 30А, а коли вже розігнався по рівному бере 5-6, правда чи я буду таке робити то вже інакше питання))) но факт лишається фактом..
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 13.02.2012, 21:00:24
(http://s2.share.te.ua/b402882/dgjod6gmbw.jpg)
цікава схема реалізації приводу...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 13.02.2012, 21:33:04
Прикольна, але чо з правої сторони? не краще б було зліва на місце ротора прикручувати?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Vintage від 13.02.2012, 21:41:29
Тю маньяків веломаньяків розвелося. велик то не електро а бензо, але технологія, інженерія. Добре що технології ідуть вперед, електроровери розвиваються. Я може тоже колись на старості літ, або і скорше, як "вб'ю" свої суглоби то такого придбаю, як вкручувати вже не зможу то хоч на силі Ампера поїжджу (трамвай та тролейбус  = outside)  :)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 13.02.2012, 22:41:22
Прикольна, але чо з правої сторони? не краще б було зліва на місце ротора прикручувати?

тоді або пилу нада вбік зміщувати або розвертати її на 180, а без шини з цепью впереді якось нецікаво..
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 14.02.2012, 09:57:57
Васька, а нафіг тобі двіжок за 100500 уе, взяв би елекропилу так присобачив і все  :D
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Vintage від 14.02.2012, 11:22:51
Та то не той феншуй буде. Розумієш тут в пилку треба бензу лити , а так додому приїхав вилку в розетку встромив ... зарядив і - спокій. Плюс за пилу можуть і ДАЇ-шники причепитись мовляв у тебе об'єм, шкідливі вихлопи кароч давай технічку  *dontknow*
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 14.02.2012, 14:55:33
Васька, а нафіг тобі двіжок за 100500 уе, взяв би елекропилу так присобачив і все  :D
і 100500 метрів кабелю до розетки  :laugh:
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 14.02.2012, 15:33:45
і 100500 метрів кабелю до розетки  :laugh:
А акумулятори нафіг?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 14.02.2012, 15:42:28
А акумулятори нафіг?
так вони і коштують 100500, а не мотор... да і інвертор ше тра на 220 з 48и
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 07.03.2012, 19:19:12
Майже  весняні покатушки...

one-handed control ebike 2.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=7y6nl5jwYTo#)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 07.03.2012, 19:32:19
вона не працює, вона - це вилка...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 15.04.2012, 11:02:12
А во ше один апарат з педальками

Excelsior 1919 Boardtrack racer ohc.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=eNCMT5R-VUk#)

з сумною передісторією

He crashed and was killed when he lost control entering a turn at a speed estimated between 95 and 100 miles per hour
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Tuti від 17.04.2012, 00:47:53
Це жесть :(
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 16.08.2012, 22:47:20
Сьогодні по маршруту Дружба - Новий Світ десь в районі дамби на спідометрі було 5000км ( від 10 березня ) 

... за січень-лютий десь 1000 км , апроксімація на  Новий рік дає 12 000  8)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Vadila від 17.08.2012, 12:10:58
З пробуксовкою можна рушити?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Ruslan 75 від 17.08.2012, 12:24:15
Прікольно!,
вчора бачив біля педагогічного якогось ЕлектроВелосипедиста - їде підгорку, а педалі не крутить!-)
ну типу як ковер-самалет!-)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 17.08.2012, 15:31:58
З пробуксовкою можна рушити?

1700 Вт при повному газі. ( на  600 Вт контролері )   запроста буксом стартуєш..... для здоровя покришок треба штовхатись при старті ( за рік стираю 3 передніх. 2 задніх базарних покришки )
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 17.08.2012, 15:54:41
Прікольно!,
 їде підгорку, а педалі не крутить!-)


радий - би крутити. але фрівіли нікудишні. за цей сезон третій поміняв без толку.... але не парюсь, на підході новий проект. там має бути все по-дорослому
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 18.08.2012, 13:07:04
До мене на роботу постійно приїзджає мій знайомий Саша, такий високий, з базару, торгує супутниковими антенами і т.д. В нього задній привід. Він довший час мені пропонував купити в ноьго то мотоколесо.
 Особисто мені продобається привід на переднє, має бути непогана прохідність. 
 
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 21.08.2012, 16:58:42
До мене на роботу постійно приїзджає мій знайомий Саша, такий високий, з базару, торгує супутниковими антенами і т.д. В нього задній привід. Він довший час мені пропонував купити в ноьго то мотоколесо.
 Особисто мені продобається привід на переднє, має бути непогана прохідність.

Як показує мій досвід, задній привід краще. Наприклад одна з переваг, я вже не несу свій ровер на 5-й поверх, а даю чуть газу і веду за руль по сходах вгору. Передній в такому випадку просто пробуксовує.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Erazel I-st від 23.08.2012, 11:38:29
Він довший час мені пропонував купити в ноьго то мотоколесо.
і скільки він хотів за той мотокомплект?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 23.08.2012, 19:05:40
 Він казав мені, але я забув. В мене на роботі є його тел. я завтра перепитаю.
  Ше тута можна шось пороздивлятись - http://www.electransport.com.ua/, (http://www.electransport.com.ua/,) найшов в закладках. 
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 23.08.2012, 19:36:58
і скільки він хотів за той мотокомплект?

шо сірьожка хоч собі мотора?))
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 23.08.2012, 19:40:09
Як показує мій досвід, задній привід краще. Наприклад одна з переваг, я вже не несу свій ровер на 5-й поверх, а даю чуть газу і веду за руль по сходах вгору. Передній в такому випадку просто пробуксовує.

шо за мотор і акуми?? може я бачив просто незнаю по ніку)

похвастаюсь своїм)) фотка стара, сьодня забрав з покраски раму задули капец файно, доведу до путя перефоткаю  :russian:

(http://smotri.te.ua/images/2012-06/items.1339337268.b.jpg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: worm від 23.08.2012, 19:46:29
похвастаюсь своїм)) фотка стара, сьодня забрав з покраски раму задули капец файно, доведу до путя перефоткаю  :russian:
Яка потужність двигуна, які акумулятори?
Скільки вартує такий комплект як в тебе?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 23.08.2012, 19:59:40
номінально 1квт, але контролер потужний 15 мосфетний, 35 ампер батарейного струму і ватметр показує більше 1800 вт. акум залізофосфат "хедвей" 48в15аг конфіг 16s1p, бмс 50-100А (довготривалий/короткочасний струм). з доставкою біля 900уе
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 23.08.2012, 20:43:40

похвастаюсь своїм)) фотка стара, сьодня забрав з покраски раму задули капец файно, доведу до путя перефоткаю

 
  Ооо! Останній раз бачив тебе кілька днів назад (ше не помальований) як ти шпарив зі сторони бурячка і повертав біля космосу на Острозького, а я їхав на східний, в такому шльомі заляпаному білою фарбою. Ми розминулись якраз коли ти повертав на Острозького.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 24.08.2012, 22:36:42
шо за мотор і акуми?? може я бачив просто незнаю по ніку)

Мотор 36В, 250Вт редукторний (з планетаркою); акумулятор LiPo, 36В 15Аг. Все разом збільшило вагу ровера з 13,5 лише до 19 кг. Так що їду практично постійно на педалях, а електропривод - лише для допомого вгору або щоб швидко стартанути і прискоритись.
Рініше був 500Вт передній привід зі свинцем, так він по відчуттях їхав практично так само, як 250 Вт на літії, а маса була десь під 30 кг.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: kvas8 від 24.08.2012, 22:49:26
На які горки (процент уклону) даний мотор може витягувати із неінтенсивною допомогою педалями (можна навести у приклад конкретні підйоми та необхідну інтеснисність роботи педалями для підйому на них). Яки середній прогбіг при такому режимі експлуатації (тільки для допомоги вгорки)?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 25.08.2012, 21:53:31
На які горки (процент уклону) даний мотор може витягувати із неінтенсивною допомогою педалями (можна навести у приклад конкретні підйоми та необхідну інтеснисність роботи педалями для підйому на них).
На таку, як горбатий міст можна повільно виїхати без педалей, а можна з незначною допомогою педаль на високій швидкості.
Ну от сьогодні від базару до кольца, далі вгору на горбатий міст і аж до вул. Л.Українки на передачі 3/7 без напряга.
А без мотора на сам міст я повільно повз лише десь на 1/4, а далі -  на 2/5.
Яки середній прогбіг при такому режимі експлуатації (тільки для допомоги вгорки)?
Максимум, що проїхав за раз, це десь  25-30 км, але  деколи використовував мотор і для різкого набору та підтримки швидкості. Після цього батерея сіла десь до 70-80%. Ще на кілометрів 5 в щадящому режимі її мабуть хватило б.
Якщо ж їхати зовсім економно, то на кілометрів 40-50, а може і більше, теоретично мало б хватити. Але це все дуже залежить від кількості підйомів на маршруті, від стану дороги, від швидкості, від дозування та розподілу нагрузки, та навіть від вітру і т. д.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 25.08.2012, 23:00:43
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Etron від 26.08.2012, 10:35:47
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
Ага, то я також вас з другом бачив на двох мопедоподібних апаратах з потужними моторами. Вам педалі вже мабуть й не потрібні з такими моторами та хорошими акумуляторами, хіба так для ментів, щоб не придерлись, що то мопед.

шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))

Чого боятись, телефон, ноутбук - практично ті ж акумулятори. Батерея навіть не гріється при заряді. Їх треба пошкодити, щоб загорілись.

Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Frenky від 29.08.2012, 23:04:47
Не міг не перепостити, дуже вже сподобалось))
http://www.3dnews.ru/news/629208/ (http://www.3dnews.ru/news/629208/)
(http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2012/05/14/629208/ebike_woerthersee.jpg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: teodor4ik від 30.08.2012, 10:15:41
як вони його вклали в 11 кг?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 25.11.2012, 20:32:36
Трохи потусили....

Погода шепче

Евелотусня (http://www.youtube.com/watch?v=2BxdCRZNuVU#)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 04.05.2013, 23:49:14
А хто має гараж в кар'єрі?  Я вже кілька разів бачив когось. Не Pozitiff, і не mr.Dream то точно.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Pozitiff від 05.05.2013, 07:28:55
А хто має гараж в кар'єрі?  Я вже кілька разів бачив когось.

глянь на один пост вище  :)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 05.05.2013, 12:24:08
Ааа! Поняв, дякую!
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 26.05.2013, 14:06:56
29 травня кругла дата - 2 роки, як кручу педалі жму на ручку " газу"

Ідея чому взявся за тему електровела була така:  по роботі  ( перевести з одного кінця міста в інший  різні документи - деколи 1 листок А4 , різні зустрічі не формальні ) почав використовував  вел б\к куплений за 500 грн .

 Майстри в будці на Шептицького назвали його зразу не  вел а катастрофа :).Але з квітня 2009 по травень 2011р він з не великими нюансами  справно служив  по роботі, ну і всі парки мої і т.д.,
 Прогрес був явний порівняно з автом, але мінуси активного педалювання в жару загальновідомі.
     Почав шукати додаткову альтернативу в виді дирчика - табуретки і тут в неті наткнувся на інфу по електровелах ( листопад 2010р.) Два місяці серфінгу по форумах і тверде рішення на електрофікацію мого безродного двохколісного велокрута.

В лютому  2011р заказав на ebay батарею LiFePO4 48в, 15Аh, моторкомплект брав в Черкасах Новою поштою. Через два місяці приплила батарея, ще місяць на зборку\тестування\компонування і 29 травня 2011р перший виїзд 8)

До жовтня 2011р зафіксований пробіг 4600км, листопад, грудень їздив без одометра  (  на холоді відмовляв літій-іон елемент в спідометрі )
Січень, лютий 2012 теж даних немає, з березня до спідометра поставив завнішній 3.3 В акумулятор LiFePo4 . 25 травня 2013р одометр на позначці 9999,9 обнулився.

Загальний пробіг за два роки  десь 16-17 тис. км.

Деякі висновки...

В прямому значені -  шок і найсміливіші прогнози віддихають!!!

Хочу відзначити зразу фантастичну витривалість електрокомпонентів, враховуючи круглорічну всепогодну їзду , цього року почав експерементувати їзду в дощ.

Після слякотної зими 2012\13 вирішив глянути до нутрощів електродвигуна, стану підшипників . ( з форумів була інфа після 8000км міняти підшипники )
(http://)
Специфічний запах лаку обмоток і приємне здивування від продукту китайських друзів :o
( див. фото ) Відніс підшипники ( разом з кришками - не випресовуючи ) до знаючих людей ... той самий смайл . Струм холостого ходу як був 0.6А на холостому ході ( при піднятому колесі і повному газі ) два роки назад так і лишився... Тримайте мене ззаді *dontknow*

Нагадаю - катаю практично круглий рік,  кожен день на роботу, ( в т.ч. обід\з обіда ). З Східного в любу точку міста 10-15 хв . На роботу добираюся на Новий Світ за 5-7 хв.

Перестав орендувати гараж для авта ближче дому, так як до свого в кар"єрі  10 хв дороги і 1Аh ємності батареї.

За день середній пробіг меньше 25-35 км не буває.

По механіці :

- Трасмісія
Десь з липня минулого року відмовився від недотрансмісії мого напів-ашана , підвязав ланцюг до рами і не маю клопоту з манєтками\перекидками\картріджами... тупо використовую вел як електротабуретка.

- Вилка 
За цей час успішно вбив 2шт рст джіла - ніколи не розбирав \обслуговував свого роду краш-тест
- Обода
базарні двойні десь по 60-70 грн, цього року після зими перешприхував мотор в другий обод і купив в зборі заднє колесо тоже на двойному ободі ( тобто за весь пробіг дві пари ободів базарних )
- Покришки
базарні, спочатку полуслік брав, тепер для безпеки і щоб  меньше проколів  помірно-зубасті ( хоча пробіг на одній зарядці дещо впав і максималка на 3-5 км\год. зменшилась ) За рік  стираю приблизно три передні і дві задні покришки.
-Тормоза
 ві-брейки Аlhonga , купив після переходу на електротягу, колодки по 30-40-грн беру.
стараюсь тормозити електромотором ( функція рекуперації ), тоді на довше хватає колодок - а так в середньому 3-4 комплекти на рік.

На останок ТТД електровела

- мотор втулка 500 Вт
- акумулятор 48 в 15 Аh ( реально більше 12 Аh не розряджаю )
- контролер 600Вт ( в піку видає 1700Вт, 32 А )
- ватметр Turnigy 130A Watt Meter and Power Analyzer
- зарядка 5А ( 250 Вт )

Пробіг на повній зарядці без педалей 35 км.
Максимальна швидкість 46км\год ( на полусліках і накачаних шинах до 3.5 атм )
Економна швидкість 28-35 км \год
На 1 Ампер\год пробіг по місту 3-3.5 км, за містом 3.5-4.5 км
Час повної зарядки 2.5 год.

Скільки вартує 0.5 кВт\год не знаю
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Вован від 08.07.2013, 20:51:57
Надибав такого велосипеда біля свого дому. Можливого хтось знає чиє таке чудо? Особливо зацікавили задні амортизатори))
(http://s4.share.te.ua/b505530/IMAG0726.jpg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: CepKo від 12.07.2013, 00:04:55
То Mr.Dream'а монстр. В ВК частенько фотки процесу виготовлення проскакували.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: org100h від 12.07.2013, 00:07:58
То Mr.Dream'а монстр. В ВК частенько фотки процесу виготовлення проскакували.
То старе фото, в нього зараз повний привід
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 04.09.2013, 00:51:15
Після 20 479 км пробігу проект 1( тест на мінімальне вкладення\ максимальне використання ) припинив своє існування. Зараз в  гаражі  покривається пилюкою - чекаючи  реінкарнації в новому проекті,( якщо дійдуть руки ). Батарею чекає тест  на ємність і  в резерв.

Вже є перша сотня км  на проекті 2 ( умовно комфорт\помірний гламур )))))

Зустрічайте ... далі буде



Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: GreGoRIO від 16.09.2013, 00:43:11
може  хто підкаже де можна купити комплект 250-350 ватний подешевше; і чи э смисл брати бу-шне мотор колесо.
Акуми планую упсовскі запхати, а решту підкажіть...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Electro-sTurbovanyj від 20.09.2013, 00:13:51
Тут можна в міжсезоння знайти по смачних цінах ( нові і б\к комплектуючі )

http://www.electra.com.ua/forumelectra/28.html (http://www.electra.com.ua/forumelectra/28.html)

мотори по потужності нижче 500 Вт тільки для естетів ( імхо ), як дорогий ( і важкий ) прибамбас, щоб допоміг в гору ....

зараз в мене знову 500 Вт, в міру педалюю   і похалявити на розслабоні без проблем.

Мотор б\к - прямий привид  ( дірект-драйв ) майже як новий - ламатись там немає чому, поміняти підшипники після 10-15 тис км, в гіршому випадку перепаяти датчик хола за 2$. Редукторні б\к мотори з обгоною муфтою не раджу для початківців - там пластикові шестерні в планетарці і знайти підходящі для заміни страшний гімор ( можуть вийти з ладу на першій тис. км ). Вже є нові мотори з "вічними" композитними шестернями - але дорогі і не скоро стануть б\к .

http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=44&product_id=109 (http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=44&product_id=109)

Свинцеві акумулятори ( свинаки ) АGM мабуть як крайній випадок - дуже мало прихильників.

Основна перевага - відносно дешево і то тільки в короткотерміновій перспективі.

Яскраві недоліки поясню на прикладі:
   - y вас допустимо поширені 9 А\год акумулятори для упсів ( 3 послідовно з"єднані дають 36В для батареї, яка живить контролер вашого мотора.

    При розході 1 А\год на 3-3.5 км ( без педалювання ) по місту реальний пробіг буде 3-3.5км х 4.5 А\год =13.5 - 15.75км - індикатор розряду покаже червоний сектор розряду батареї ( Свинцево- кислотна батарея при безперервному розряді віддає тільки 50% ємності в силу особливості протікання хім. реакцій  - після відстою кілька годин густина електроліту піднімається і знову можна розряджати батарею.

Струм заряду батареї не може бути більшим ніж 0.1 х ємність батареї ( 0.1С ) і відповідно час заряду розтягується на 8-9 год.

При послідовному з"єднанні акумуляторів діє правило " сильніший пригнічує слабшого" і для здоровя батареї за десяток циклів заряду\розряду потрібно вирівнювати ємність окремих акумуляторів. При простої батареї в зимовий час потрібно робити контрольні цикли заряду\розряду

Свинцеві акумулятори деградують по ємності в часі і в якості тягових довше 2-3 років як правило не служать.

Масо-габаритні дані також не на користь свинця ( 9 А\год акумулятор важить 2.5 кг - відповідно батарея 36в 9 А\год важить 7.5 кг.

 Для прикладу при такій вазі є 12-15 А\год 48В залізофосфатні літієві LiFePO4 акумулятори. Літій-полімерні LiPo акумулятори мають ще кращі параметри по питомій енергоємності.

....але це інше питання і другі ціни
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 20.09.2013, 11:56:30
Гарно розписав. Інакше кажучи - з дешевою електрикою тільки гемор. Але з іншого боку, якщо сильно хочеться то для початку можна на такому попрактикуватитсь.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: шафа від 22.09.2013, 17:31:41
надто важкий велосипед. Ціково з якою швидкістю він рухатиметься.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vovchik_domy від 06.10.2014, 22:05:44
 Pozitiff дай телефон свій або дайте хтось якісь контакти хочу скласти електровелік  де замовляти...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vitkov від 07.10.2014, 09:32:30
А що як альтернатива комплект мотору для велосипеда. Залив бензини з маслом і погнав. Мотор повністю призначений  для  встановлення на велосипед. Комплект вартує зі всіма приналежностями 2 200  знецінених в 2 рази  грн . Вкомплекті інструкція по встановлення.

Ось такий  движок  F-50

велосипед с мотором f-50 (http://www.youtube.com/watch?v=eI_mdJjmoYc#ws)
Долив бензини завів і " дир -дир-дир  через поле  їде бригадир"   :laugh: :laugh: :laugh:



Девушка на велосипеде с мотором F50

Девушка на велосипеде с мотором F50 (http://www.youtube.com/watch?v=694QC36BAmw#)

http://kharkov.kha.olx.ua/obyavlenie/dvigatel-velomotor-dyrchik-f50-f80-delta-delta-alpha-alfa-active-ID9eQwL.html (http://kharkov.kha.olx.ua/obyavlenie/dvigatel-velomotor-dyrchik-f50-f80-delta-delta-alpha-alfa-active-ID9eQwL.html)


(http://img20.olx.ua/images_slandocomua/134280431_1_644x461_dvigatel-velomotor-dyrchik-f50-f80-delta-delta-alpha-alfa-active-harkov.jpg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: mijki від 02.11.2014, 09:39:35
Теж пробивав ціни з доставкою з китаю комплектів але в кінці взяв тут - доставка переважно від 300 уо . від них
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: xlibes від 02.11.2014, 10:47:02
Велосипед із мотором - це вже навряд чи велосипед. Для такого транспорту мала би бути своя окрема назва.
Плюс це не велоканонічно :).
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: mijki від 02.11.2014, 11:05:33
Своя назва в них є , в європі його називають - * Педеллек * все що понад 250 ват треба реєструвати - видають номерки .
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Amlore від 31.01.2015, 11:49:42
Доброго дня, панове!
Зібрався я "електрифікуватися".  Вивчаючи пропозицію, знайшов наступні магазини:
electra.com.ua (рекомендована тут);
veola.com.ua (electro-bike.com.ua);
evel.ua;
electrovelik.com;
green-bike.com.ua;
volta (e-bike.com.ua);
Найкраща ціна у Волті: набір 350W (мотор, контролер, газ, гальмручки) - 158$
Скажіть, будь ласка, чи хто мав з ними справу?

P.S.: був ще хороший варіант на форумі Електри - замовити з Китаю (ELifeBike.com) в складщину, набір виходив - 130$...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: kvas8 від 31.01.2015, 12:29:53
купляв на ELifeBike.com 2роки тому - проблем не було. Тоді ціни в Україні були більшими
Але при такій невеликій різниці із магазином в Україні, чи варто ризикувати?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vitkov від 31.01.2015, 22:18:43
Також думаю  переробити складний велосипед з 20 колесом  на електромотор. Думаю що починати потрібно із 500 Ват 



Думаю цей варіант.  http://www.e-bike.com.ua/viewproduct/sku/MAI-006165/ (http://www.e-bike.com.ua/viewproduct/sku/MAI-006165/)

 Можливо задній привід буде кращим але там планетарка . Тому Вирішив кріпити на переднє kолесо

Потрібно вирішити з потужністю мотора  350W vs 500W   ????

(http://s019.radikal.ru/i633/1501/1b/b08c1edba4f4.jpg)

Мало б вийти таке 

(http://s019.radikal.ru/i615/1501/c6/f90c19d72ee4.jpg)

У Львові ці велосипеди з мотором продають по 815 дол США
Там встановлено мотор потужністью 36 вольт 350W


Основне запитання для знатоків. 

Мені вистачить комплекту на 36 вольт 350 Ват ?  Чи кращим варіантом буде  мотор 48 Вольт 500 Ват ??

На варіант 2 як я розумію треба більші акамулятори
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Amlore від 01.02.2015, 17:27:40
Мені вистачить комплекту на 36 вольт 350 Ват ?  Чи кращим варіантом буде  мотор 48 Вольт 500 Ват ??
Я ще не маю власного досвіду, але думаю для вашого велосипеда 350W буде цілком достатньо.

Звичайно, запас це завжди добре (в даному випадку потужності).
Крім того, 500-ку можна взяти прямопривідну - вона надійніша і має рекуперацію.
Але це ще плюс одна батарея - лишня вартість, вага і місце...

В мене велосипед великий (доречі, також з планетаркою), але я вирішив брати 350W.
Мені непотрібно великих швидкостей, та й Тернопіль в нас невеликий :) ...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Romchyk від 07.03.2015, 09:53:18

Потрібно вирішити з потужністю мотора  350W vs 500W   ????

Я теж собі думав скласти електровелик, читав багато форумів і передивився напевно всі відео які були на youtube на рахунок цього.
То можу сказати, що двигун потужністю менше 500 W це лайно чим більше тим краще. 1000 W для 26" найкраще. Я собі хотів купити, але долар зріс і забив, колись собі куплю всі деталі і складу, щось на подобі цього: https://www.youtube.com/watch?v=38bwCzyNht4 (https://www.youtube.com/watch?v=38bwCzyNht4)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: ancikv від 02.05.2015, 23:28:08
До 12 к можна купити у Тернополі. щось таке http://ternopol.ter.olx.ua/uk/obyavlenie/nov-elektrovelosipedi-alyu-rama-li-ion-ruchka-gazu-elektrovelosiped-IDdn4pN.html (http://ternopol.ter.olx.ua/uk/obyavlenie/nov-elektrovelosipedi-alyu-rama-li-ion-ruchka-gazu-elektrovelosiped-IDdn4pN.html)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: vit від 04.05.2015, 20:47:36
https://www.youtube.com/watch?t=330&v=JJMzhWqSRyg (https://www.youtube.com/watch?t=330&v=JJMzhWqSRyg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Лар від 31.10.2017, 09:36:38
Народ а що скажете за такі 2 умовно наші (українські) ровери? Один в Харкові клепають інший у Одесі ,ціна казка,від 10500 до 12 т грн
це вольта на кислотному та що 10500 але з мотором 500-600 і 1000 ват
(http://www.e-bike.com.ua/image/cache/data/products/MAI-006754_1-700x500.jpg)
А то азімут той шо дорожчий,з літієвим акумом але моторчик всього 250 ват і лише як помічник при педалюванні(тобто без педалей взагалі не включається)
(https://ecoelectro.com.ua/image/data/DSCN6642.JPG)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Stanislav від 16.11.2017, 23:26:33
Народ а що скажете за такі 2 умовно наші (українські) ровери?
Слухайте, народ, це щось наче скутер тільки з педалями? А, ще не торохтить...  :D
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Стечкин від 17.11.2017, 12:17:56
Народ а що скажете за такі 2 умовно наші (українські) ровери?
(https://ecoelectro.com.ua/image/data/DSCN6642.JPG)


ексцентрик на передньому колесі стоїть неправильно...
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Terrorist від 17.11.2017, 21:45:26

ексцентрик на передньому колесі стоїть неправильно...

Ахах... Це найменша проблема цього велосипеда  :D
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: leonas від 21.11.2017, 12:14:12
Народ, тут мені реклама цікава попала про велокомп'ютер. http://www.citrus.ua/shop/goods/bike-computers/2088/ (http://www.citrus.ua/shop/goods/bike-computers/2088/) Я не врубився, що то за штука. То що, GPS для велосипеда? На табло значок секундоміра й ще якісь числа. А як воно кріпиться? Хтось має цей велокомпютер?
(https://www.citrus.ua/upload/new_iblock/974/c960639d2202059f030d224b3cc2361b.jpg)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Лар від 21.11.2017, 14:09:07
Слухайте, народ, це щось наче скутер тільки з педалями? А, ще не торохтить...  :D

Ні перший умовно так можна назвати) А той білий таки велосипед,там сам не їде лише з педалями,мотор включається тільки при педалюванні)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Лар від 21.11.2017, 14:10:05
Ахах... Це найменша проблема цього велосипеда  :D

Шо настільки все погано?
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Terrorist від 22.11.2017, 00:36:48
Народ, тут мені реклама цікава попала про велокомп'ютер. http://www.citrus.ua/shop/goods/bike-computers/2088/ (http://www.citrus.ua/shop/goods/bike-computers/2088/) Я не врубився, що то за штука. То що, GPS для велосипеда? На табло значок секундоміра й ще якісь числа. А як воно кріпиться? Хтось має цей велокомпютер?

Так, то велокомпутер. Так, він з GPS. Хз шо за числа, поточна висота/набір висоти. На руль кріпиться, хотя можна і на перо, якщо тобі там зручніше дивитись. Слабо характеристики почитати? Немає ніхто такого, першим будеш, я б собі за ті гроші норм б/у вилку купив.

Шо настільки все погано?
Якби він попав мені в руки - продав би зразу, не сідаючи, щоб часом нічого не відвалилося
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: switch від 16.03.2018, 13:21:24
народ, ніхто там не хоче апгрейдитись? :) може би відкупив в когось якийсь цікавий "початковий" комплект.
схиляюсь на переднє колесо, редукторний, з фрівілом, 350 Вт 36 В, можливо форсований до 48 В.
кататись суто на електротязі - не цікавить, швидкостя поза 40 км/год теж не цікавить.
цікавить зменшити час і викладку на поїздку Тернопіль-Теребовля і назад (зазвичай в один бік - годинки 2 іде, бо майже година іде на лісову поїздку між дружбою і теребовлею. кращі результати були - півтори години, але викладка конкретна, потім годину відпочиваєш і назад вже влом крутити :)). То ж треба щоб можна було катнути туди-назад і ще були сили щось дома зробити по господарці.
машина трохи піднабридла :) плюс хочеться катнутись, а часу на це знайти важкувато. а тут как би 2 в 1, в теребовлю то все рівно щотижня катаю, іноді 2 рази на тижні, то от є бажання їздити не машиною.
вел не легенький, трек 4900, гума 2.3", обід 24 мм, все разом до 15 кіло натягує. + я під сотню. це щоб прикинути нагрузку для мотора. хочеться мати можливість тримати середню швидкість не нижче 25 десь. наразі в кращому випадку виходжу на 22, а зазвичай 18-20, якщо з вітром не пощастить.

або може досвідчені порадять де і що підібрати? бо форуми, як ви розумієте, почитав вже трохи, але свої люди - то є свої люди :)
да і п**дабольства задохера трохи на тих форумах - трудно виловити корисну інфу.
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: Стечкин від 17.03.2018, 19:35:24
йа таки телефонував Олегу, але ще тут викладу:
https://www.youtube.com/watch?v=puY9XM041S8 (https://www.youtube.com/watch?v=puY9XM041S8)
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: kvas8 від 17.03.2018, 23:41:22
Маю повний набір. Збирався виставити на продаж
Переднє колесо у зборі із посиленими штрихами та покришкою швальбе марафон. Мотор 36в 350вт. Блок управління у міні сумочці під кермом. Ручка газу на півгріпси із кнопкою включення та індикатором рівня батареї. Батарейка lifepo4 12ah із кріпленням на багажник. Уся проводка та розєми.
Використовувався на вело дружини —щоб не відставала. У режимі допомоги педалювання (переважно під горку) прізжали понад 100 км. У автономному режимі не їздили.
Завтра перефотографую та подумаю про ціну
Назва: Re: Електровелосипед (Тернопіль)
Відправлено: switch від 20.03.2018, 12:35:21
і що там?
можна просто модельки скинути. гляну.