shpryha

Загальний => ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ => Тема розпочата: Etron від 25.08.2010, 23:51:49

Назва: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 25.08.2010, 23:51:49
Зацікавився даною темою, та бачу, в Тернополі з цим повна глушина.
Зараз вже є моделі на будь-який смак, но якість самих роверів дуже низька. Тому доцільніше (якісніше та й дешевше)  купити комплект з акумуляторами та поставити на свій ровер.
По потужності, швидкості, дальності пробігу та ціні - вибір дуже широкий...
Вже навіть доходить до екстріму (швидкість для велосипеда 100 більше км/год). Хоча це не потрібно, але це говорить про можливості електро.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_0lQOBhLG68&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m8u0N2elaTk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y6o-g7YeC4Q[/youtube]

Комплекти зараз є типу мотор-колесо (безщітковий мотор у задньому чи передньому колесі) або так званий "циклоновский" набор (друге і третє відео).
По надійності та інших характеристиках на електрофорумах переважно тільки позитив.
Може хто з цим стикався вже, що порадите?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Сім самураїв від 26.08.2010, 00:06:11
нє, ми тут більше ногами покрутити, щоб коліна боліли, і ходити на другий день було важко) а їхати на моторі - то скутер купи)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 26.08.2010, 05:59:03
нє, ми тут більше ногами покрутити, щоб коліна боліли, і ходити на другий день було важко) а їхати на моторі - то скутер купи)

+100500

нашо тоді ровер  *No*
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 26.08.2010, 07:20:12
А хто сказав, що на електроровері не можна крутити педалі. Але ж можна дозувати нагрузку. Хочеш - крутиш, набридло - ручку газа до отказа и пішов.
Дехто на роботу ровером їздить, то якщо інтенсивно крутити педалі - потіє і цілий день на роботі смердить.
Крім того ви кажете купи скутер, то його треба заправляти, дорого і часто ремонтувати, від нього смердить, з нього тече масло, його в квартиру не затягнеш і тепер його треба реєструвати.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 26.08.2010, 08:10:52
Хлопці, ви що такі консервативні, як на мене ідея хороша. Але не як основний "двигун" а як зменшувач навантажень. Типу гора якась крута сильно - врубав мотор і покрутив педалі, і педалі крутиш і не так вже й важко їхати.
 Та й для екстрималів класно - включив мотор і поїхав наверх "контрів", а не повзеш 20 хвилин проклинаючи ті підйоми  :D
 А якщо серйозно то дійсно, в якості допоміжного двигуна навіть досить хороша річ. Але постає питання ваги.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Сім самураїв від 26.08.2010, 09:30:20
Та й для екстрималів класно - включив мотор і поїхав наверх "контрів", а не повзеш 20 хвилин проклинаючи ті підйоми  :D
так, але це актуально тільки на один підйом. бо під час першого ж спуску той мотор розстрясеться і порозлітається по всіх горбах.
кажу, якщо під гору на ровері їхати важко - купляйте скутери. можна навіть електроскутери, щоб не купляти бензин.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 26.08.2010, 11:12:28
прошу не забувати ше одної  дрібнички... заряда батарейок стане на годину-дві... а решта часу буш крутити педалі всерівно і ще тащити весь той гламур...

колись про таке думав, але наштовхнувся на пару моментів
- акумулятори... свинець важкий, літієві жутко дорого.
- мотор колеса... яка має бути потужність? 350в малувато 700в. вже дость важкі  і акумів тра більше.

але головне... нашо? реально двигло - 3-4кг, акуми 5-7 кг. ітого ровер важить 25-30 кіло, його вже й не дуже по поверхам потаскаєш, а заряжати тра десь біля розетки..

на роботу їжжу на ровері шоби поки педалюю проснутись і зробити зарядку... а в чом прикол буде якшо я на моторі прикочусь?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Oleg від 26.08.2010, 11:20:20
А хто сказав, що на електроровері не можна крутити педалі. Але ж можна дозувати нагрузку. Хочеш - крутиш, набридло - ручку газа до отказа и пішов.
Дехто на роботу ровером їздить, то якщо інтенсивно крутити педалі - потіє і цілий день на роботі смердить.
Крім того ви кажете купи скутер, то його треба заправляти, дорого і часто ремонтувати, від нього смердить, з нього тече масло, його в квартиру не затягнеш і тепер його треба реєструвати.
Цілком підтримую! Хоча ці електровелосипеди ще дуже не досконалі і найбільшим мінусом є їхня вага.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vadila від 26.08.2010, 11:25:15
Може через рокыв 100 коли цы мотори будуть досконалы будем (будуть)ъздити на роботу на таких агрегатах
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 26.08.2010, 11:40:40
Може через рокыв 100 коли цы мотори будуть досконалы будем (будуть)ъздити на роботу на таких агрегатах
30 років стане... головне не мотори а батарейки. Легкі і потужні.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: avalanche від 26.08.2010, 12:19:00
це ми говоримо про підвіси чи як?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 26.08.2010, 13:33:30
це ми говоримо про підвіси чи як?
про мотори!
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: avalanche від 26.08.2010, 14:10:03
ну тоді по мому районі їздить один на електровелосипеді і досить успішно, по прямій не дуже швидко але от на підйомі бриє капєц з мінімальною допомогою своїх ніг)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 26.08.2010, 18:08:11
Цитувати
ну тоді по мому районі їздить один на електровелосипеді і досить успішно, по прямій не дуже швидко але от на підйомі бриє капєц з мінімальною допомогою своїх ніг)

Шо за район? Який ровер?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: CoRacK від 26.08.2010, 18:22:00
30 років стане... головне не мотори а батарейки. Легкі і потужні.
Уже є, чекаєм запуску в масове виробництво :).
http://www.rg.ru/2009/10/13/batareyka-site-anons.html (http://www.rg.ru/2009/10/13/batareyka-site-anons.html)
http://www.ixbt.com/staticnews/04/20/37.html (http://www.ixbt.com/staticnews/04/20/37.html)
http://www.pravda.ru/science/eureka/inventions/11-03-2003/35668-battery-0/ (http://www.pravda.ru/science/eureka/inventions/11-03-2003/35668-battery-0/)
http://www.izvestia.ru/science/article3134172/ (http://www.izvestia.ru/science/article3134172/)
http://nnm.ru/blogs/defender_i/atomnaya_batareyka/ (http://nnm.ru/blogs/defender_i/atomnaya_batareyka/)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 26.08.2010, 20:27:17
так, але це актуально тільки на один підйом. бо під час першого ж спуску той мотор розстрясеться і порозлітається по всіх горбах.
кажу, якщо під гору на ровері їхати важко - купляйте скутери. можна навіть електроскутери, щоб не купляти бензин.
Звідки така інформація? Чого це його має порозтрисати? Судячи з відгуків на електросайтах мотор-колесо - це останнє, що ламається у ровері і то від неправильних підключень, експериментів з форсуванням, прокачками контролерів...
Купляти електроскутер - то не то . Там подібне мотор-колесо, тільки потужніше, він дорожчий набагато, ним не поїдеш, там де ровером, важчий  і якщо сяде батерея – то залишається тільки його волочити.
Електробайкери зі стажем кажуть, що на ровері з запасом батереї на 40-50 км (це без педалювання), завдяки наявності педаль, можна проїхати і 100км, якщо їхати економно, помірно помагаючи мотору, не гнати, різко не газувати і навіть якщо повністю сяде - доїхати на педалях.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: avalanche від 26.08.2010, 21:10:16
Цитувати
Шо за район? Який ровер?
Цукровий завод, а за ровер не знаю треба буде розізнати шо то за агрегат) один раз навіть бачив як чоловік років так 55-65 їхав на ровері з електромотором :) 
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 26.08.2010, 21:17:37
По моїх прикидках весь комплект на 500 Вт з акумуляторами, на 50 км, можна купити мінімум за 2700 грн з доставками. Плюс ціна якогось донора типу ардіса 1000 грн. Плюс нові шприхи, напевно, якась проводка, роз’єми, ізолєнта.  Коротше, около 4 тис.

Якщо брати безоскутер. Ціна нової китайської табуретки десь 4 тис. грн. і більше (б/к не рахуємо). Плюс, треба додати реєстрацію, кажись близько 400 грн. До цього ще доплюсуєм вартість бензину, масла і геморних ремонтів за 2-3 роки (саме стільки прослужать свинцеві акумулятори). Це ще десь від 2 - 3 тис грн. Всього піде приблизно 6-8 тис., а може і більше. А, і ще треба мати права і штрафи платити на рівні з автомобілістами.

Та й от думаю, що брати і чи варто взагалі в цьому році починати, бо ж йде вже до зими.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: skeleton13 від 26.08.2010, 21:23:37
в багатоденках не актуально
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: CoRacK від 26.08.2010, 22:43:47
Бачив як якись мужик їхав з цим електромотором на передньому колесі, але чи в нього акумулятори сіли, чи він їх економив, але за хвилину він зник позаду мене за лінією горизонту :D :). Коротше, щоденне силове педалювання за маршрутками на підйомах під Тарнавського і Мазепи дає свої результати :) *johndoe* *tramplin_m*.
Електровелосипед підходить лише для одноденок до 100 км і для міста. Або мініядерний реактор на багажник :laugh:.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 27.08.2010, 07:17:42
Бачив як якись мужик їхав з цим електромотором на передньому колесі, але чи в нього акумулятори сіли, чи він їх економив, але за хвилину він зник позаду мене за лінією горизонту :D :).

Може їхав собі мужик спокійно і у своє задоволення, чи вже як стоїть мотор, то треба літати?

Електровелосипед підходить лише для одноденок до 100 км і для міста. Або мініядерний реактор на багажник :laugh:.

Рідко хто більше навіть 50 км в день на ровері проїжджає. Так максимум 20-30.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 27.08.2010, 08:16:53
Може їхав собі мужик спокійно і у своє задоволення, чи вже як стоїть мотор, то треба літати?
А толку тоді з того мотору? Щоб лишню вагу таскати з собою?
Рідко хто більше навіть 50 км в день на ровері проїжджає. Так максимум 20-30.
Тільки що ти образив значну частину шприхи.
 І взагалі, що ти так рекламуєш і захищаєш ті електровелосипеди? Ти що їх продаєш?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 27.08.2010, 21:57:58
Тільки що ти образив значну частину шприхи.
Перед значною частиною шприхи вибачаюсь. Погоджуюсь, що для дальніх поїздок в якусь глушину більше 100 км мотор 2-5 кг та акумулятор 5-10 кг - це тільки величезна обуза.
 
І взагалі, що ти так рекламуєш і захищаєш ті електровелосипеди? Ти що їх продаєш?
Планую купити, тільки ще не вирішив, яку потужність брати, які акумулятори, і чи мотор-колесо чи «циклонівський» набір. Тому цікавлюсь цим питанням вже не один місяць. Судячи з відгуків спеціалістів-електрків та щасливих власників це дуже хороша і надійна річ. З свинцем є певні проблеми, бо, наприклад, акумулятори з упсів не є тяговими і погано віддають ємність при циклуванні, а з літій-ферум-фосфатом - їздять, не нарадуються і зимою, і літом. Якщо ж правда, що така батарея прослужить 8-10 років, то і ціна оправдана.
А от зі слів «спеціалістів», які ніколи з цим не мали справи, чути тільки один нічим не підкріплений негатив, аби ляпнути, типу «та то ігрушка, воно розвалиться, поїде до першого підйому, перегріється і згорить за тиждень, і т.д, і т.п.».
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 27.08.2010, 22:24:17
Не знаю я, як там ровер з ел.мотором та акумами ( мені цікавіше на якій я передачі вискочу на наступний підйом 2-4 чи 3-4? ), але оця технологія нових літій-ферум-фосфат акумуляторів мене суттєво зацікавила, а то я десь у темряві блукав... http://war.mk.ua/forum/showthread.php?t=706
 Пробачте що на російській але ж інфа...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 27.08.2010, 22:57:37
Не знаю я, як там ровер з ел.мотором та акумами ( мені цікавіше на якій я передачі вискочу на наступний підйом 2-4 чи 3-4? ), але оця технологія нових літій-ферум-фосфат акумуляторів мене суттєво зацікавила, а то я десь у темряві блукав... http://war.mk.ua/forum/showthread.php?t=706
 Пробачте що на російській але ж інфа...
Є ще крутіші літій-марганцеві LiMn2O4. Найкраще таке купляти на Ebay, або шукати на китайських сайтах з оплатою Paypal і доставкою в Україну.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 27.08.2010, 23:15:43
Уже є, чекаєм запуску в масове виробництво :).
...
цікаво, якшо для руху ровера тра півкіля нікелю-63, то шо потяне та батарелька в ціні?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Cyrax від 28.08.2010, 00:15:47
Давно вже мрію зклепати прототип електровелосипеда ::), але з такими цілями, як я собі поставив, то прийдеться чекати доки не видумають більш легші, малооб'ємніші у розмірах, та більш ємнісно-вмістимі акуми... :(
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 28.08.2010, 08:49:29
цікаво, якшо для руху ровера тра півкіля нікелю-63, то шо потяне та батарелька в ціні?
Ядерні батерейки, то хіба для всякої дрібної техніки. А для силових агрегатів потрібно акумулятори вдосконалювати, а точніше - суперконденсатори (іоністори). Наприклад аерогельні іоністори.
http://www.elcp.ru/index.php?state=izd&i_izd=elcomp&i_num=2001_01&i_art=17
"Аэрогельные ионисторы - новая разработка компании Cooper Electronic Technologies (www.cooperet.com) [6]. В аэрогельных ионисторах электроды изготовлены из вспененного углерода (carbon aerogel foam). Материал обладает высокой электропроводностью, хорошо контролируемой микропористостью и большой площадью активной поверхности. Еще одно преимущество нового материала - минимальный ток утечки. Одно из самых серьезных преимуществ аэрогельных ионисторов - чрезвычайно малая величина внутреннего сопротивления (менее 200 мОм), что позволяет кратковременно отдавать в нагрузку большие токи. Два варианта использования - при сохранении емкости возможно сократить размеры аккумулятора или при сохранении размеров - увеличить емкость. Новые приборы конструктивно схожи с литий-ионными аккумуляторами и электролитическими конденсаторами. Ионисторы на основе вспененного углерода обеспечива ют плотность мощности до 4000 Вт/кг, в 10 раз большую, чем Li-ion аккумулято ры. Емкость аэрогельных ионисторов примерно в 2000 раз выше, чем у электролитических конденсаторов. Плата за столь высокую емкость - небольшое рабочее напряжение, всего 2,7 В."

Отже ємність вже до 10 раз више від літію, 500 тис., циклів заряд-розряд (як в конденсатора), напруга 2,7 В, (як і у одиничного літієвого елемента), дешевий не дифіцитний матеріал - вспінений вуглець (типу вдосконалене активоване вугілля), майже немає обмежень по струму заряда і розряда, отже зарядити можна за секунди, тільки було б чим.
На таких можна всю Україну обїхати 500 тис. раз.
Залишається чекати, поки китайози до них доберуться і ціна стане доступною.

Але не думаю, що такі технології (хоть по використовуваних матеріалах вони й дешеві) дозволять зробити дешевими найближчим часом, бо це смерть для нафтобізнесу, смерть автопромисловості, яка жирує на запчастинах до вічноломающихся бензодвигунів та ГСМ. Адже не вигідно випускати надійний електротранспорт, що буде рідко ламатись з акумуляторами, які треба буде міняти раз в 100 років.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Cyrax від 28.08.2010, 11:55:20
Ну про 4кВт/кг не чув, але про 3кВт/кг ще дізнався з 2003 року, і про технологію виготовлення іоністорів, що позволяють дисягнути таких результатів. І що з того? Скільки років пройшло? Лише бачу по тєлєку і в неті що окремі університетьські кружки і групи використовують іоністори у своїх винаходах, а дальше до виробництва ніяк недоходять руки, навіть в китайців. Ташо мабуть дійсно, основна проблема - це товстосуми із нафтових компаній.
Хоча є ще одна надія! Рено впроваджує нову лінійку електрокарів, і вже в найблищі кілька років планується повне впровадження їх. Кого цікавить - http://www.renault-ze.com/ua/#/ua.html
Правда не все так безхмарно , як здається. Паливні алементи планується не розповсюджувати, а видавати на прокат, таким чином можна компаніям заправщикам "доїти корову" із нас буде:)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 28.08.2010, 12:14:52
Проблема в тому, що зацікавлені в нафтобізнесі товстосуми активно моніторять все нове, що тільки появляється в сфері енергетики. І якщо воно представляє для них небезпеку, викупляють патент (за ціною не стоять) і в шухляду на довгі роки. Перспективні дослідження свідомо зводяться до тупікових ідей типу водневих комірок, в той час, щоб добути водень, його зберігати, транспортувати, треба затратити енергії більше ніж при його використанні.
Одна надія на китайців. Клали вони на ті патенти. Якби не китайці, ми б ще й досі навіть про LiFePO4 акумулятори лише в наукових новинах читали б.

Страшно подумати, що технології свинцевих акумуляторів більше ста років, а "воз и ныне там". Правильно, навіщо їм  щось вдосконалювати, адже якщо акумулятор почне служити десятки років, а ринок насититься, то хто ж буде потім купувати нове?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: worm від 28.08.2010, 12:30:21
Доречі на таких конденсаторах уже успішно курсують автобуси у піднебесній. На кожній зупинці пізаряджаються :)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vadila від 28.08.2010, 16:26:09
Доречі на таких конденсаторах уже успішно курсують автобуси у піднебесній. На кожній зупинці пізаряджаються :)


можна пасажирів,які сидять заставити крутити педалі
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Avanar від 28.08.2010, 17:59:15
На ще одну статтю "Электровелосипед своими руками"
http://habrahabr.ru/blogs/DIY/102000/
може щось корисне знайдеш. На вул. Козацька 15 якийсь пацан має електровелосипед, я його в темноті тільки бачив, коли він біля мене просвистів, так що деталі не розкажу, поки вдень його знову не побачу.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 28.08.2010, 19:45:18
На ще одну статтю "Электровелосипед своими руками"
http://habrahabr.ru/blogs/DIY/102000/
може щось корисне знайдеш.
Дякую. Коисного багато, наприклад про особливості зборки і реальні характеристики.
Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 28.08.2010, 19:48:11
Обсирають одне - ВАГУ. Бо з зарашніми елементами живлення то основний недолік. Якщо вага буде вкладатися в 2-3 кілограма додаткових то як допоміжний двигун можна буде ставити. А поки що то більше понти, або для тих хто їздить по місту(тобто недалеко від місця де можна підзарядитися). Для серйозних поїздок їх поки що рекомендувати неварто ІМХО.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Cyrax від 28.08.2010, 20:35:13
Обсирають одне - ВАГУ. Бо з зарашніми елементами живлення то основний недолік. Якщо вага буде вкладатися в 2-3 кілограма додаткових то як допоміжний двигун можна буде ставити. А поки що то більше понти, або для тих хто їздить по місту(тобто недалеко від місця де можна підзарядитися). Для серйозних поїздок їх поки що рекомендувати неварто ІМХО.
Електровелосипед якраз створений для поїздок по місту. А для міста лишніх 8 кг - то не проблема, тимпаче, що 300Вт двигун компенсує вагу на підйомі + 80-200 Вт потужності самого велосопедиста, і того - класна річ для середньостатистичної людини, котрій потрібен засіб для пересування по місту і без напряга усякого крутити собі педалі.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 28.08.2010, 22:27:09
Виявляється, є варіант замість ручки газа (чи додатково до ручки газа) поставити датчик на педалі і мотор буде включатись тільки тоді, коли крутяться педалі, тобто використовуватись лише для допомоги, а не для основної їзди. Перевага в тому, що дальність поїздки значно зростає, в два-три рази.
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:
(http://www.goldenmotor.com/hubmotors/hubmotor-imgs/Mini-Front-Motor-sml.jpg)
його вага 2,6 кг, потужність 250 Вт, напруга 24 В.
І відповідно таку батерею на 24В, 10Аг вагою 2.2 кг.
(http://www.goldenmotor.com/FrogBatteryPack2.jpg)
Всього 4,8, ну 5 кг. Не так вже й багато. І ровер не перетворюється в мопед, а лише полегшується педалювання вгору.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 28.08.2010, 22:30:15
мені би таке, я би багатоденки точно катав тоді  :D
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 28.08.2010, 22:56:03
Десь недавно чув, що на одних велоперегонах недобросовісний спіртспмен використав так званий "електричний" допінг, тобто прихований мотор.
А от, як це скоріш усього виглядає.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jmPUze3WBTw&feature=player_embedded#![/youtube]
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Вован від 29.08.2010, 01:18:40
мдааааааа.....
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 29.08.2010, 10:14:00
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:
(http://www.goldenmotor.com/hubmotors/hubmotor-imgs/Mini-Front-Motor-sml.jpg)
Злобно нагадує динамо-втулку(втулка з інтегрованою дінамкою щоб живити фонарі) Shimano Nexave. була ідея "піти від обратного", тобто подати живлення на ту втулку. По ідеї вона ж мала б почати крутитися. Правда?

Дописано : 29.08.2010, 10:15:10
недобросовісний спіртсмен
Ігор "Огірок" шолі?  :D
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 29.08.2010, 16:05:32
"Огірок" шолі?  :D
Fabian Cancellara використав "механічний" допінг.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE&feature=related[/youtube]
Саме цікаве після 3:40 хв.
Тільки де він акумулятори сховав?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 29.08.2010, 16:23:51
Тільки де він акумулятори сховав?
Банально в підсиділ  :)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 08.09.2010, 15:38:21
Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.

можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу. При такому формулюванні ніхто не буде нічого обсирати... попробуй втерти вегетаріанцю про корисність тваринних білків, чи мотоциклісту про то шо 4 колеса це надійніше...

Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 08.09.2010, 16:19:15
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?

1. 200 Км при додатковій масі меньше 30 кг, не крутячи педалі.
2. Якщо використовуєш для поїздок на роботу, чи по місту, то додаткової маси в 10 кг повністю вистачить, і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
3. В якому місці зменьшується надійність? В тебе повнопривідний велосипед: згорів контролер, крутиш педалі; порвався ланцюг, їдеш на електротязі. Надійність зростає.
4. Ну грошей воно вартує, але важко це назвати недоліком, все коштує своїх грошей.
5. Шоб прити в чуства сутреца перед роботою, краще випий філіжанку кави, здоровіше буде.
А ше мені двохпідвіс не потрібен, але ж це не привід обсирати.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 08.09.2010, 16:51:20
реконтра:
Велосипе́д (из фр. vélocipède, от лат. velox — быстрый и pes — нога, стопа) — транспортное средство, приводимое в движение мускульной силой человека через ножные педали или (редко) через ручные рычаги. Большинство велосипедов имеют два колеса, но бывают и трёх-, и четырёх-, и даже одноколёсные велосипеды.
сам термін електровелосипед родич "ручного футболу"... тобто неправильний по суті...

1. а дальше? а в гори? а в говна? а в поїзд?
2. повір 10 кг, то замітно... ДУЖЕ замітно... візьми в когось з наших екстремалів ДХ ровер і заціни... повір шо 25 кг то дуже багато.
3. якшо вчився в політесі то мав би знати шо: надійність системи рівна надійності самої ненадійної ланки. Висновок - чим більше ланок тим менша надійність системи.
4. я не про електрику взагалі, а про твоє рішення взяти ардіса.
5. помоєму ти помилився форумом...

якшо це підвіс ардіс то шей як є... особливо якшо ти напишеш про цей підвіс на форумі про сінглспіди чи про шосери.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 08.09.2010, 16:54:27
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?
Все ж тут більше Тед правий.Це все ж з розряду  машина з пропеллером та поїзд з плавниками і гвинтом.
2.  і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
давай я тобі дам винести на міст мій підвіс(18-19 кіло) і гібрид(12-13 кг). От тоді побачимо як ти заговориш.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 08.09.2010, 17:23:10
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.

Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 08.09.2010, 18:14:15
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.
3й розряд мав в 1999-му коли ше в шаховому клубі збирались, раз даже в середу сняв банк...
цей термін не побєш ніяк таяк ровер (той що котиться) якраз в електроваріанті точніший буде

1. от це я і мав на увазі говорячи про поняття це різні по суті речі хоч і схожі по формі. отже і призначення у них різне... я міряю на себе-мені не підходить.
2. не буду тягати, бо недоліки в мому випадку переважають переваги
3. я про механічні системи... якщо погорять обмотки ротор заклинить і педалі тобі не поможуть, тобто не повністю дублюються.
4. пофігу я глобально
5. я ж не рву на час? в темі пишуть про різку нагрузку на нерозігрітому організмі... я ж котюсь неспеша, в режимі зарядки, а не тренажорки... а писати шо кава круче ровера тут табу.... і упаси боже про пиво, курево і порево :)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 09.09.2010, 00:51:42
можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу.
Ну, якщо на педалях стоїть датчик PAS (не покрутиш - не поїдеш), тобто, мотор лише допомагає крутити педалі, а не бере на себе всі функції, то назвати таке чудо мопедом - язик не повертається.


Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...
1. Залежить, як мотор використовувати, хіба десь в глушину їхати, тоді дійсно не варто електро брати.
2. + 5 кг (вище приведений варіант, з мотором 250 Вт і літієм) - не так вже й багато. Циклонівський мотор ще легший.
3. По суті дублюючий привод і, судячи з відгуків, мотор-колесо - сама надійна деталь. Є ще циклонівський набор з окремим мотором (не в колесі), то ж якщо навіть заклинить - на педалях спокійно можна доїхати.
4. Ардіс дійсно не варто брати. Тому то і не радять брати готові електробайки - через китайську якість. Електрика ходить і ходить, а сам ровер розвалюється на очах. Краще окремо якісний велосипед і електронабор. А в електронаборах вибір зараз ого-го, очі розбігаються, були б тільки гроші. Це і різноманітні мотор-колеса та колекторні мотори; контролери з купою настройок, електротормозом, рекуперацією, круїз-контролем; акумулятори від свинцю до літій марганцю.
5. Кожному своє. Якщо недалеко і по прямій, то можна і без мотора. Інакше, на роботі прийдеться прийняти душ, змінити одяг, щоб не смердіти весь день. А вже з роботи можна і втиснути без мотора.
Головне, що дає мотор - це вибір; хочеш - крутиш педалі, хочеш - дозуєш нагрузку чи допомагаєш тільки вгору або ж взагалі тільки на моторі відпочиваєш.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 09.09.2010, 11:02:49
пропоную завершувати холівар в загалі, таяк ми вже починаєм повторюватись і переходити на власні вподобання а це дорога в нікуда... далі пропоную конструктив, а саме: можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..

Дописано : 09.09.2010, 17:18:10
http://cgi.ebay.com/48v-700w-Bicycle-Kit-Wilderness-Motor-Conversion-Power-/110582841772?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item19bf4041ac

такий кіт за 250 чогось вартий?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 09.09.2010, 23:01:56
можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..

По моторах варіантів тільки два - це:
1) мотор-колесо на передньому чи задньому колесі, або і там, і там. Переваги - все просте і надійне, мотор безщітковий, герметичний, зношуватись нічому, тільки підшипникам. Недолік, деякі мотор-колеса (без обгінної муфти всередині) при певній швидкості створюють незначний додатковий опір руху, зато можлива рекуперація і електротормоз.
http://www.goldenmotor.com/
2) циклонівський набір - підвісний мотор з приводом через ланцюг. Переваги - більший діапазон швидкостей, бо до діапазону, який задає контролер додаються ще рідні передачі велосипеда. Недоліки - ніби чуть складніша конструкція, колекторний мотор зі щітками. Неможлива рекуперація.
http://cyclone-tw.com/order-E.htm

Там є і ціни. Все ніби доставляють в Україну, але доставка кусається, тому, може краще брати на Е-беї чи шукати в Україні. Знову ж таки, в Україні обмежений вибір моторів та літієвих батерей і немає "наворочених" контролерів з рекупераціями, настройками швидкостей... А контролер дуже багато рішає. Можна настроїти рекуперацію, електротормоз, крутний момент, швидкість і ще багато чого важливого...
Круті контролери тут:
http://www.kellycontroller.com

Відносно потужностей. Якщо в основному для допомоги і потрібно, щоб все було якнайлегше, то 250 Вт. Якщо більшість їхати, без педаль з швидкістю до 35-40 км/год - 500 Вт.
Якщо ж літати як на мопеді з швидкістю  50-60 км/год і більше, а педалі тільки для краси, то 750-1000 Вт і більше. Відповідно, чим більше Ват, тим більше треба акумуляторів, відповідно свинець вже ставити недоцільно, тільки літій чи нікель-металогідриди.

По акумуляторах. Десь в неті рахували, що якщо розписати на строк служби, то літій-ферум, незважаючи на значно вищу ціну, обскакує свинець по вартості кілометра пробігу (а бензин - в рази). Ну і ще купа переваг: висока ємність при низькій вазі, швидкий заряд, не боїться морозів, не старіє, не взривається при КЗ, не боїться глибоких розрядів, ємність мало чутлива до струмів розряду і т.д.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 10.09.2010, 07:48:55
Що таке рекуперація?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 10.09.2010, 10:33:32
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 10.09.2010, 11:29:00
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
типа динамка...  :D
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 10.09.2010, 13:09:02
та що ви паритеся. Повішайте динамку від дідової України і майте собі невеличкий електромотор, шоб під горба легше їхати було.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 10.09.2010, 20:03:08
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
Тоді він ще й в ролі тормоза виступає. А контролером вже можна настроїти силу тормоза, струм, що віддається акумуляторам і так далі.

Крім заводських варіатнів можна зробити повністю саморобний електровел. Звичайно, потрібен час, дружба з паяльніком, трохи грошей і щоб руки не зі сраки росли.
Наприклад ось-так:
http://yarst.org/eBike.htm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w[/youtube]
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 10.09.2010, 23:23:34
вирішив нас добити  :laugh:
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 11.09.2010, 16:27:29
А мені подобається мій "електровелосипед" (з електрики там тільки фара з драйвером для світлодіодів) і нічого більше до-переробляти я - не збираюсь!!!
[img width= height=]http://lh3.ggpht.com/_a_vbKB6Qwh8/THHyn0peTFI/AAAAAAAACmI/CGtbeqEP7_Y/s400/DSCN6239.JPG[/img] (http://picasaweb.google.com/lh/photo/YFD6rLV0_nTBm29NeVzQ2CwUMCRR6wR-rhYFmPXqNQI?feat=embedwebsite)
Бу-га-га-а-а-а-а. Мій "Танк гірничопрохідницький"
P.S.: "Зайця - ноги рятують"
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 11.09.2010, 19:39:52
P.S.: "Зайця - ноги рятують"

P.S. "А вовка - годують"
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Cyrax від 11.09.2010, 19:40:26
Крім заводських варіатнів можна зробити повністю саморобний електровел. Звичайно, потрібен час, дружба з паяльніком, трохи грошей і щоб руки не зі сраки росли.
Наприклад ось-так:
http://yarst.org/eBike.htm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w[/youtube]

Ги, дешево і брутально. Така собі франкенштейн-машина. Взагалі то тіпок просто мабуть з цікавості виготовив і по бистрячку. Справжній електровелосипед потрібно виготовляти не лише із мотора/контролера/батарей, але й геометрію рами виготовляти відповідну. Тоді буде по-феншую, а то на такому чучелі стидно навіть на люди показатись...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 12.09.2010, 09:42:10
вирішив нас добити  :laugh:

Не цим, а вот таким - точно  :laugh:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xgKjW5eqZiw[/youtube]
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 12.09.2010, 20:41:50
P.S. "А вовка - годують"
Вовка годують ті самі природні ноги, що і зайця рятують, і перший не користується "електро-ногами", але якщо вчені наблизять акумуляторні технології до того рівня що у відео за нижченаведеним посиланням на 1,5-2 хв, то я добряче подумаю!!!
http://www.myvideo.de/watch/6586808/Terminator_3_5_11 (http://www.myvideo.de/watch/6586808/Terminator_3_5_11)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 12.09.2010, 21:49:49
В серійних Хондах вже стоять топливні елементи з 1,5 кВт*год/кг.
А це означає що на велосипеді на такому можна їхати значно більше 100 км, не крутячи педалі, на кілограмі топливного елементу.
Значить на 10 кг топливного елементу можна проїхати за 1000 км.
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 12.09.2010, 23:18:19
Ну, якщо на сьогоднішній день є паливні елементи з енергоємністю 1,5 кВт/год та дослідні зразки з 6-ма кВт/год, то пора назбирувати грошенята, бо таке технологічне приладдя коштуватиме - чимало. Дякую за інфу Steve!
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 12.09.2010, 23:32:16
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.
Тупіковий ход.
А скільки електроенергії треба, щоб добути водень?, а скільки електроенергії треба, щоб закачати водень у балони високого тиску. І врешті що, знову отримуємо електроенергію, але на порядок менше затраченої.
Акумулятори треба доводити до ума, а не тупіковими воднями займатись.
Ну а якщо вже паливні комірки розглядати, то краще на природньому газі чи біогазі, на якому вже їздтить транспорт, тобто заправки вже є, балони вже є, тільки палити його треба не у ДВЗ, а у паливних комірках з набагато більш високим ККД.
http://www.bloomenergy.com/products/solid-oxide-fuel-cell-animation/.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 12.09.2010, 23:41:50
Ой щось - то Ви мутите панове!!! Так от, допоки вчені-інженери не виготовлять такий елемент живлення який вже заздалегідь, наперед придумала людська-режисерська уява, мій ровер та мотиляння ніжками на ньому мене цілком влаштовує!!!!!!!!!!!!  8)
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 13.09.2010, 10:27:24
Ну а якщо вже паливні комірки розглядати, то краще на природньому газі чи біогазі, на якому вже їздтить транспорт, тобто заправки вже є, балони вже є...
і їздити на велобомбі... зато таксісти почнуть боятись велосипедистів... ти його підріжеш, а він взірветьсянах. тоді нас і поважати почнуть...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 13.09.2010, 12:38:11
Трохи вас зле проінформував. То промислово з води добувається водень, електролізом. Дома водень добувається з природнього газу, ось:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/station/

А ще на сайті хонди є ось така от інфа:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/ultracapacitor/charging/
Наскільки я розумію той графік, ємність елементів дуже залежить від потужності яка з них знімається. Якщо знімати 500 Вт/кг то ємність сучасних елементів у хонди вже 4 кВт/кг.

Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 13.09.2010, 15:54:08
А на плутонії ще краще  :laugh:
Хей, теоретики, ми про ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ говоримо чи як?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 13.09.2010, 15:54:22
якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

цікаво звідки виділиться більше води і вуглекислоти - з такого елененту, чи з захекавшогося і зіпрівшого райдера?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 13.09.2010, 16:13:07
EI> Хей, теоретики, ми про ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ говоримо чи як?
Недавно встановили, що таки про електроровери.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 13.09.2010, 20:05:05
Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

Яка різниця. Та ж не потрібно на елемент водень подавати, а таки СН4. Заправки природнього газу вже давно є. А які проміжні процеси всередині елемента відбуваються - нас повинно менше цікавити.
Крім того, там є основна формула зверху:
СН4+2O2 = CO2 + 2H2O + e- + тепло.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: wuwuzange від 13.09.2010, 20:18:52
етрон, ти трохи неправий, бо

4ОН- =О2 + 2Н2О + 4е-

або

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е,

звідси

2SO42- =S2O82- + 2e-
2Cl- =2Cl + 2e- (φ=1,359 В)

і

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е- (φ =1,228 В)

можна ше й іншим чином, наприклад

Катод ← 4K+          2SO42- → Анод

 4K+           2SO42-

 4Н2О + 4е- =4ОН- + 4Н     2Н2О=4Н+ + 2О + 4e-

 KОН 4Н=2Н2         2О=О2 Н2SO4

ше краще, якщо

Катод ← Ni2+            SO42- → Анод

                     SO42-

Ni2+ + 2e- =Ni            Ni=Ni2+ + 2e-



а от стів має рацію, бо

k=M/(NAz│e│)

│e│= 1,6• 10-19Кл.

∆m1/A1 =∆m2/A2=∆m3/A3=const


все ж таки, я би зробив так

U=ea-ek + ∆ea + ∆ek + eэл.-eдиафр.+ eконт.

ρ/ρ0=1-1.78φ+φ2

I=i1+i2+i3+…+i n

ηэ=Wп/N=ηтока * ηнапр

W=1*106*U/k ηтока *1000

можна ше й по-іншому

2OH- - 2ē→1/2О2+Н2О
2Cl- - 2ē→Cl2

H2O + ē→H + OH-
2Cl- - 2ē→Cl2

Н2О + ē=2Н + ОН-

2H→H2
2Н2О + 2Cl-→ Cl2 + H2 + 2ОН-

2Н2О + 2NaCl→ Cl2 + H2 + 2NaOH

і тоді вийде

Cl2 + Н2О↔НОCl + НCl
НОC + NaOH=NaOC + Н2О

HCl + NaOH=NaCl + Н2О...

а теодор і разель взагалі далекі в хімії
  :D
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Steve від 13.09.2010, 21:35:26
Довго думав до чого тут електроліз солянки, калій-сульфату, сульфату нікеля і все таке.
На законах Фарадея я зрозумів всю глибину твоєї думки.
Цитувати
а от стів має рацію
Правильна фраза яка розкриває зміст всього твого повідомлення.
Доречі, при електролізі сульфату калію, повинні ще десь плавати іони [H+ SO42-]-
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 13.09.2010, 21:47:47
етрон, ти трохи неправий, бо

4ОН- =О2 + 2Н2О + 4е-

або

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е,

звідси

2SO42- =S2O82- + 2e-
2Cl- =2Cl + 2e- (φ=1,359 В)

і

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е- (φ =1,228 В)

можна ше й іншим чином, наприклад

Катод ← 4K+          2SO42- → Анод

 4K+           2SO42-

 4Н2О + 4е- =4ОН- + 4Н     2Н2О=4Н+ + 2О + 4e-

 KОН 4Н=2Н2         2О=О2 Н2SO4

ше краще, якщо

Катод ← Ni2+            SO42- → Анод

                     SO42-

Ni2+ + 2e- =Ni            Ni=Ni2+ + 2e-



а от стів має рацію, бо

k=M/(NAz│e│)

│e│= 1,6• 10-19Кл.

∆m1/A1 =∆m2/A2=∆m3/A3=const


все ж таки, я би зробив так

U=ea-ek + ∆ea + ∆ek + eэл.-eдиафр.+ eконт.

ρ/ρ0=1-1.78φ+φ2

I=i1+i2+i3+…+i n

ηэ=Wп/N=ηтока * ηнапр

W=1*106*U/k ηтока *1000

можна ше й по-іншому

2OH- - 2ē→1/2О2+Н2О
2Cl- - 2ē→Cl2

H2O + ē→H + OH-
2Cl- - 2ē→Cl2

Н2О + ē=2Н + ОН-

2H→H2
2Н2О + 2Cl-→ Cl2 + H2 + 2ОН-

2Н2О + 2NaCl→ Cl2 + H2 + 2NaOH

і тоді вийде

Cl2 + Н2О↔НОCl + НCl
НОC + NaOH=NaOC + Н2О

HCl + NaOH=NaCl + Н2О...

а теодор і разель взагалі далекі в хімії
  :D
Гарний стьоб.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 15.09.2010, 11:30:45
Довго думав до чого тут електроліз солянки, калій-сульфату, сульфату нікеля і все таке.
На законах Фарадея я зрозумів всю глибину твоєї думки.Правильна фраза яка розкриває зміст всього твого повідомлення.
Доречі, при електролізі сульфату калію, повинні ще десь плавати іони [H+ SO42-]-
а він не дочитав того реферата по електролізу до кінця... заціни шо індекси він завтикав з рос. мови перекласти.
http://forexaw.com/Cont-States/613
 :laugh: :laugh: :laugh:
...а теодор і разель взагалі далекі в хімії[/b]  :D
краще промочати і видатись мудрим, чим спи**іти х**ню і таки показати хто ти є...  >:D
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Earl від 15.09.2010, 16:12:53
цікаво яка цільова аудиторія таких пристроїв
на вел як правило сідають за тим щоб потіти і вилазити на горки
якщо людина цього не хоче - є мопеди/моторолери/мотоцикли і нарешті авто
то хто це буде купляти? експериментатори? їх буде не багато
чи люди яким не хватає грошей на мопед і вел одночасно? тоді ціна має бути мінімальною
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: VeL від 15.09.2010, 16:20:55
цікаво яка цільова аудиторія таких пристроїв
на вел як правило сідають за тим щоб потіти і вилазити на горки
якщо людина цього не хоче - є мопеди/моторолери/мотоцикли і нарешті авто
то хто це буде купляти? експериментатори? їх буде не багато
чи люди яким не хватає грошей на мопед і вел одночасно? тоді ціна має бути мінімальною
Не хватає грошей? То нічого що він коштує з 2000 дол.- наприклад модельTREK
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 15.09.2010, 17:08:10
вот на такому і сам би покатав...
(http://www.choppersforlife.ru/chopper/schwinn_electric_stingray_1_m.jpg)
http://www.choppersforlife.ru/schwinn_electric_stingray.html
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Earl від 15.09.2010, 17:27:48
Не хватає грошей? То нічого що він коштує з 2000 дол.- наприклад модельTREK

от і я дивуюсь
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 15.09.2010, 20:21:02
на вел як правило сідають за тим щоб потіти і вилазити на горки
Якщо на роботу, то потіти протипоказано, щоб не смердіти весь день серед людей.
В магазин, чи на дачу до роботи, також потіти не дуже хочеться. Ще і продути може.
А от в парк, в ліс, в гори - можна і попотіти. Но саме головне, електро дає вибір - "потіти чи не потіти", а на простому хоч не хоч - мусиш спотіти.

якщо людина цього не хоче - є мопеди/моторолери/мотоцикли і нарешті авто
Мопед важить від 60 кг, а е-байк - як ровер + комплект від 5 до 15 кг (в залежності що брати), отже можна тримати і в квартирі, заряджати як мобілку.  Ну і ще маса переваг: відсутність реєстрації, надійність..., я вже про це писав.

По ціні, навіть якщо брати з літієвими акумуляторами і розписати ціну на термін служби акумулятора (8-10 років), мопед сховається з своїми витратами на бензини масла, фільтри, свічки, ремонти...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 15.09.2010, 21:47:31
Якщо на роботу, то потіти протипоказано, щоб не смердіти весь день серед людей.

щоб не смердіти, то  треба мити "пальці" ХОЧА Б через день  :laugh:

навішайте ше магнітофон, карусель, і новорічні прикраси на ровер, шоб їхати як цирк.

Вже нервує та тема  >:(
 
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Earl від 15.09.2010, 22:19:46
Якщо на роботу, то потіти протипоказано

Навішо взагалі тоді крутити педалі? Мопеди і скутера задовільняють ці потреби. Є і легкі і електро варіанти. А потім вже якщо душа/тіло просить приїхав додому і пересів на вело.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 16.09.2010, 19:28:01
щоб не смердіти, то  треба мити "пальці" ХОЧА Б через день  :laugh:

Дааа, через день при фізичних навантаженнях. I am shocked.
Нормальні люди миються (приймають душ) як мінімум раз в день. А взагалі то - зранку і після роботи. При заняттях спортом - ще й після спортзалу - ровера - пробіжки.
А по вашому виходить зранку помився, сів на ровер і весь день (ще й весь наступний день) потний.
Працював колись у нас на роботі дизайнер, приїжджав на ровері весь потний та захеканий, і навіть не переодівався. Ми йому вже і дезодоранти з дикалонами дарили, ніяк не доходило.
Навішо взагалі тоді крутити педалі? Мопеди і скутера задовільняють ці потреби. Є і легкі і електро варіанти.
Легкі варіанти в студію, будь-ласка.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 16.09.2010, 22:26:41
Дааа, через день при фізичних навантаженнях. I am shocked.
Нормальні люди миються (приймають душ) як мінімум раз в день. А взагалі то - зранку і після роботи. При заняттях спортом - ще й після спортзалу - ровера - пробіжки.
А по вашому виходить зранку помився, сів на ровер і весь день (ще й весь наступний день) потний.
Працював колись у нас на роботі дизайнер, приїжджав на ровері весь потний та захеканий, і навіть не переодівався. Ми йому вже і дезодоранти з дикалонами дарили, ніяк не доходило.Легкі варіанти в студію, будь-ласка.

шо ти нам тут доказуєш переваги того, шо нам нафіг не потрібно.
 
Ми тут зібралися бо любим крутити педалі догори і вниз і потіти коли їдем на роботу.

Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: spirit від 18.09.2010, 08:14:52
дх байк з мотором
http://video.mpora.com/watch/Ug3UPEBzm/
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Стечкин від 18.09.2010, 08:32:09
Нормальні люди миються (приймають душ) як мінімум раз в день. А взагалі то - зранку і після роботи. При заняттях спортом - ще й після спортзалу - ровера - пробіжки.
А по вашому виходить зранку помився, сів на ровер і весь день (ще й весь наступний день) потний.
Працював колись у нас на роботі дизайнер, приїжджав на ровері весь потний та захеканий, і навіть не переодівався. Ми йому вже і дезодоранти з дикалонами дарили, ніяк не доходило.Легкі варіанти в студію, будь-ласка.

мене моя колишня все доїдала, що від мене потом смердить.
коли  таки дістала, я став відповідати: "Мёртвые не потеют".
якщо митися 2-3 рази на день - багато часу лишиться на спортзал-ровер-пробіжку ?
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: wuwuzange від 18.09.2010, 10:18:19
Якщо на роботу, то потіти протипоказано, щоб не смердіти весь день серед людей.
етрон, ти смердиш після того як приїдеш на ровері на роботу??????
в тебе якісь проблеми зі здоров"ям!
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: peppermint від 18.09.2010, 22:00:59
Та що Ви заморочуєтеся.. раз таке діло ставте не електро, а бензиновий двигун по типу Д-8 або Д-5, але  китайського виробництва. І буде Вам швидкість 70 км в годину і буде Вам "щастя" спілкування з даішниками.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 18.09.2010, 22:55:49
етрон, ти смердиш після того як приїдеш на ровері на роботу??????
в тебе якісь проблеми зі здоров"ям!


Я взагалі на роботу на ровері не їжджу і ніколи не їздив. Уявляєте, в туфлях, в костюмі і на горному велосипеді весь вспотівший.
А смердів дизайнер, який у нас працював (писав вище, читай уважніше). Його робоча клікуха була худабєц, думаю, така участь вас не дуже обрадує.

Від будь-кого буде запах через деякий час, якщо спотіє, від когось менший, від когось більший, але він буде і в офісі на роботі проявиться. Самі ви його можете не помічати, бо людина ніби привикає до власних запахів, а от оточуючі помітять і зроблять про вас певні висновки.
Людський піт сам без запаху, але бактерії за дуже короткий час зроблять свою справу і рексона не поможе.  Та що я вам розказую прописні істини, самі знаєте і не включайте дурачка.

Народ, я просто в шоці від декого з вас, що ви тут пропагуєте, інтенсивно потіти на велосипедах по кілька раз на день, а митись лише через день. Ще скажіть раз в квартал, як наші діди-прадіди, ох і здорові ж будете.

PS.
Зав'язуєм вже про поти писати, бо
Вже нервує та тема  >:(
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: CepKo від 20.09.2010, 00:23:59
ОФФТОП:
-Милий, де ти був?
-Катався на велосипеді!
-Але твоя футболка суха і не пахне!
- :o

по темі, людина хочеш спробувати такий варіант велосипедуровера, хай пробує, чого ж ви зразу всіма силами відмовляєте..
електророверист, тоже роверист і там теж є Шприхи! що саме головне.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Cyrax від 26.10.2010, 23:28:41
Ось вершина білдостроєнія електровелисопедів зараз.
Нажаль ціна не оправдовується :'(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2ZI25b6tJyk&feature=player_embedded[/youtube]

Довжина: 1896мм
Ширина: 620мм
Висота: 982мм
Максимальна швидкість: 100 км/ч
Середня швидкість: 30-50 км/ч
Запас ходу при максимальній швидкості: 40 – 60 км
Запас ходу при середній швидкості: 160 – 200 км
Вага: 19,8 кг

Основні матеріали:
Вуглеволокно
Високолегований сплав алюмінія (використовується НАСА)
Титан
Магний

Колеса:
Вуглеволокно
Загальна вага (обидва колеса): 1600 грамм

Гума: BlackTrail Special 3.0“ x 26“
Привід: безколекторний двигун на 48V
Потужність двигуна: 1,2 кВт/ 140NM!!!  (ги, уявіть собі що ви сидите на одному громадному мустанзі(мається на увазі кінь), навіть не на одному, а на 1.5)
Логічне управління: CM с 3 режимами руху в поєднанні з  
програмним забезпеченням BlackTrail BT667
Батарея: CM 48 Вольт Li-Ion 17 А
Термін служби акумулятора: мін. 2500 - 5000 циклів зарядки
Час зарядки: 30хв (80%) 150хв (100%)
Гальма: Hope Tech V2 Disc Brakes ventilated
Світло: LED Deluxe з функціями:
- передній габарит
- допоміжний (стоп-сигнал)
- задній габарит
Дисплей: OLED Display з функціями:
- стан акумулятора
- статус циклів зарядки
- індикатор швидкості
- освітлення
Силка на оригінал  статті http://www.bike.inf.ua/statti/velonews/14-news-bike-word/199-pg-bikes-blacktrail.html
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Erazel I-st від 27.10.2010, 08:23:14
Відео фігове. Нормально байка так і не показують. Лиш по кусках.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Andrizzio від 27.10.2010, 08:29:15
Відео фігове. Нормально байка так і не показують. Лиш по кусках.

ага, і де їзда на ньому ??
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 29.10.2010, 20:57:16
Ось вершина білдостроєнія електровелисопедів зараз.
...
Силка на оригінал  статті http://www.bike.inf.ua/statti/velonews/14-news-bike-word/199-pg-bikes-blacktrail.html
100 км/год. - та нащо ж йому така швидкість. На ровері 35-40 - і вже свист у вухах від вітру.
Ого, то він 50000 євро - варіант для клятих буржуїв.
А для нас простих смертних найкращий варіант:
- ровер за 2-5 тис. грн.;
- циклоновский набор 1200 Вт - 428 $; (http://cyclone-tw.com/order-E.htm (http://cyclone-tw.com/order-E.htm)).
- літій-ферум батерейка на 20Агод. - 655 $. (http://www.goldenmotor.com/ (http://www.goldenmotor.com/)).
Це я звичайно взяв по максимуму, зато, думаю, буде не гірше.

А ще можна купити "ашанбайк" за 600 грн, 500Вт набір за 2000 грн. і 4 упсових акумулятори на 12Аг за 700 грн. І того - 3300 грн. - варіант для "пересічного".
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 29.10.2010, 21:43:06
..." чотири упсових акумуляторів" - досить-таки немало заважать!  :'(
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Максим від 29.10.2010, 21:46:04
а на тому сайті я перше подумав шо то якийсь дрєвній велосипед
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vadila від 29.10.2010, 21:50:11
..." чотири упсових акумуляторів" - досить-таки немало заважать!  :'(

а ше добав вагу мотора,і самого ашана всадника
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Vintage від 29.10.2010, 21:54:34
Та ні, вага мотора і вело-моторовериста - природня штука, а от акуми треба з поменшою вагою, а раптом я на ньому схочу "дьорт" випробувати  :laugh:
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Максим від 29.10.2010, 21:55:07
і добав ше два тижні часу шоб то усьо до купенції склепати
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 30.10.2010, 08:59:34

А для нас простих смертних найкращий варіант:
- ровер за 2-5 тис. грн.;
- циклоновский набор 1200 Вт - 428 $; (http://cyclone-tw.com/order-E.htm (http://cyclone-tw.com/order-E.htm)).
- літій-ферум батерейка на 20Агод. - 655 $. (http://www.goldenmotor.com/ (http://www.goldenmotor.com/)).
Це я звичайно взяв по максимуму, зато, думаю, буде не гірше.

А ще можна купити "ашанбайк" за 600 грн, 500Вт набір за 2000 грн. і 4 упсових акумулятори на 12Аг за 700 грн. І того - 3300 грн. - варіант для "пересічного".

а доречі хтось в курсі до якої потужності в нас ровер ше рахують ровером? в Європах 250Вт, в штатах 350Вт... а вот у нас хз... але вважаю шо 500 Вт і не тра... 250 рулить, а якшо не рулить під горку то для цього є главний по "рулєнію"
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 30.10.2010, 10:37:53
а доречі хтось в курсі до якої потужності в нас ровер ше рахують ровером? в Європах 250Вт, в штатах 350Вт... а вот у нас хз... але вважаю шо 500 Вт і не тра... 250 рулить, а якшо не рулить під горку то для цього є главний по "рулєнію"
У нашому законодавстві взагалі ще немає поняття "електровелосипед" та "електромопед".
Є поняття:
- "велосипед" (приводиться в рух мускульною силою);
- "мопед" (з двигуном до 50 куб., тобто електромопед за визначенням не являється мопедом. Оскільки реєстрацію ввели лише на  "мопеди", то для електромопедів реєстрації не потрібно.);
- "механічний транспортний засіб" (з двигуном більше 50 куб, або електродвигуном більше 3 кВт.).

На електровелосипед поки ні реєстрація, ні права не потрібні, бо він підпадає під визначення "велосипед", оскільки "приводиться в дію мускульною силою", а мотор на колесі - це так - іграшка; це і не мотор зовсім, а динамомашина, електротормоз, планетарна втулка...
Тобто, у нас можете собі ставить на ровер мотор до 2,999 кВт і ганяти без прав, реєстрації з швидкістю хоть 100 км/год і стартом від 0 до сотні за 3 с, лякаючи людей тролейбусними звуками свого двигуна.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: sanlexik від 31.10.2010, 09:28:50
 :laugh: Rkmjdj crfpfyed !!!
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: teodor4ik від 31.10.2010, 17:40:25
:laugh: Rkmjdj crfpfyed !!!
nb ij yt dvs'i hjprkflrb gthtrk.xfnb&
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 15.04.2011, 21:57:57
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S0umaCioQ1o&feature=player_embedded[/youtube]
Циклоноподібний набор. Правда з такими цінами німці будуть курити бамбук.
Європа вже значно відстала від Китаю в питанні електротранспорту, бо там це видають за неймовірне ноу-хау, а для китайців - звичайний дешевий транспорт.
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Earl від 15.04.2011, 22:23:04
а доречі хтось в курсі до якої потужності в нас ровер ше рахують ровером? в Європах 250Вт, в штатах 350Вт... а вот у нас хз... але вважаю шо 500 Вт і не тра... 250 рулить, а якшо не рулить під горку то для цього є главний по "рулєнію"

Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
...
Назва: Re: Електровелосипеди
Відправлено: Etron від 16.04.2011, 11:36:42
Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
...

Які по паспорту мають електродуигун. Якщо ж на звичайному велосипеді стоїть самовстановлений кіт набір - не я повинен доказувати, а мені повинні доказати, що, по-перше, це двигун (презумпція невиновності), а не динамка для фари чи прикраса (до речі, звичайна динамка для фари - це також двигун, то що - треба права - абсурд).
По-друге, якщо це навіть і двигун (колись був), то чи я його використовую як двигун, можливо функція двигуна вже давно мертва і я використовую цей девайс лише як динамку чи електротормоз, чи просто прикрасу.
Основний аргумент - велосипед - транспортний засіб, що приводиться в дію мускульною силою. Є педалі, отже приводиться в дію мускульною силою, крапка.
Тим більше, курсів навчання їзди на електровелосипеді - немає, є лише на мопеді, чого це я повинен вчитись їздити на мопеді, щоб потім їздити на велосипеді - знову абсурд.
Коротше, менти на дорозі можуть і розвести якогось лоха (хоча, судячи з подібних тем на електрофорумах, ще нікого не тормозили, а якщо і тормозили, то лише з цікавості, про права й мови не було), но поки законодавство в цьому питанні не врегульовано, в суді нічого не доведуть.

Дописано : 17.04.2011, 11:05:00
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TxSxxpN_U8c&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jT6gPRPfNHs[/youtube]
На такому веломобілі на роботу б їздив в любу погоду. От тільки ойропейці видають це за неймовірне ноу-хау, тому ціна десь з 20 тис. ойро.

А цей взагалі простенький.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gdyV6cZ4ZMg&feature=related[/youtube]